Vriendelijke mensen en goede prijs!

Ik had geen app meer omdat mijn telefoon oud was. Hierdoor kon ik online geen bestelling meer plaatsen. Ben telefonisch gaan bestellen, en och wat een aardige mensen . Ik werd zo goed en uiterst vriendelijk geholpen met mijn bestelling. Hartelijk dank hiervoor. Inmiddels nieuwe telefoon dus kan weer online bestellen.

Snel en goed geleverd

De bestelling is snel en goed geleverd, ook de begeleiding via de track en trace code is duidelijk

Topvoordeel

Voordeliger naar prijs toe, duidelijke website, snelle en correcte levering

Mooi product

Het is snel geleverd en werkt goed!

Goede producten en snel geleverd

Ik heb nu al een paar keer besteld en het werd snel geleverd en de kwaliteit van zoo plus is erg goed.

Correct en snel

Kreeg wat ik bestelde en snel. De zoopunten zijn leuk

Heel erg positief

Onze hond vind de brokken super lekker, Heel gezond. Super kwaliteit Ook het bezorgen gaat heel makkelijk, Leveren is heel snel In een woord, Super!

Correcte en op tijd levering

Bestel reeds jaren bij Zooplus en zou geen andere willen, correcte prijzen en steeds op tijd geleverd. De laatste bestelling heb ik de volgende middag reeds ontvangen. Punten sparen voor gratis producten is een leuke extra.

Snelle en correcte levering.

Al jaren klant, en sinds kort weer een bestelling gedaan. Keurig en snelle levering ontvangen.

Goede service en snelle levering

Ik bestel al maanden bij zooplus, ik ben zeer tevreden, goede service en ook betaalbaar,mocht er toch iets verkeerds gegaan zijn in je bestelling,dan word dit ook goed opgepakt en is de service ook erg goed, personeel is klantvriendelijk, al met al ben ik dus zeer tevreden en raad ik zooplus ook zeker aan...

van ev voor dierenliefhebbers

Vriendelijk makkelijk en fijn

Ik ga nooit meer ergens anders voer bestellen!

Ik ben zo ontzettend tevreden met Zooplus! Je kan echt voor alles terecht bij ze en vind het fantastisch! Ben echt meer dan tevreden! Raad het iedereen dan ook aan!

Snelle aflevering

Zie boven

Makkelijk en goede prijs verhouding

Makkelijk te bestellen en redelijke prijs

Zou het iedereen aanbevelen

Vlug en correcte prijs en levering

Fijne service en prijs

Ze bieden een goede service. Vanwege prijsstijging van ons vast merk voer, kregen we een mail met uitleg dat ze geen invloed hadden op deze prijsstijging maar kregen we wel een kortingscode van Zooplus.

Snel

Altijd snel geleverd, bij problemen of vragen wordt er snel gereageerd

Snel en correct

Overzichtelijke site, bestellen lukt snel. Ook de levering gebeurde correct en snel.

Rape verzending goede prijs en mijn hond en poezen zijn super blij

Ruim assortiment, snelle levering en erg goede service

Erg tevreden over de keus aan eten voor mijn poes die nierfalen heeft. Erg goede service en snelle levering. Soms wel even zoeken in mijn accountant waar precies de couponkortingen staan.

Goede producten en betrouwbaar

De producten worden netjes bezorgd en leuke spaarpunten

Goed !

Het wordt snel geleverd. Prijs is ook redelijk. Jammer dat ik een merk die ik gebruikt bij jullie niet wordt verkocht.

Fijne website en voordelige prijzen

Ik vind het een gebruiksvriendelijke website met voordelige prijzen en een goede klantenservice, ook snel bereikbaar.

Snelle service van kwaliteitsvolle producten

Ik ben een trouwe en tevreden klant, altijd een snelle service gegarandeerd en steeds kwaliteitsvolle producten in de aanbieding. Met de puntjes ook leuke cadeautjes soms, dat brengt een smile op mijn gezicht. We kunnen steeds rekenen op jullie, da’s ook een echte meerwaarde!

Helemaal top

Hele fijne winkel om het voer van mijn 2 katten te bestellen.

Over zooplus

zooplus is de Nr. 1 online dierenwinkel van Nederland én België! Gratis verzending in Nederland en België vanaf € 29,00. Retourneren is óók gratis. Onze klantenservice is op werkdagen en op zaterdag bereikbaar. Bij elke bestelling spaar je zooPoints, die je bij bestellingen kunt inwisselen voor leuke cadeaus. Bestellen kan overal met onze handige app. Je bestelt altijd en overal en profiteert van exclusieve aanbiedingen die alleen in de app beschikbaar zijn. Met ons abonnement ‘zooplus Gemak’ ontvang je jouw dierenvoeding, kattenbakvulling en snacks regelmatig en in vaste tussenpozen. En je ontvangt altijd 5% korting! In 2018 - 2023 is zooplus.nl verkozen tot beste online dierenwinkel van Nederland en we zijn ook al drie keer gekozen tot beste online dierenwinkel van België. zooplus – alles voor je huisdier!