Groot assortiment, leuke aanbiedingen en snelle levering. Voor mijn honden is het altijd een feestje als de bestelling geleverd is.

I have became a regular at Zooplus now since I adopted my dog earlier this year. I could find his prescription food here at a much cheaper price. All my orders went smoothly. DHL delivery has been very reliable. I have received all my package within a few days and if there might be a delay, I would get an email notification. Definitely recommend!

Betrouwbaar

Goede producten, goede levering, goede prijs

Telkens wanneer ik iets bestel ben ik tevreden. De prijzen zijn hier vaak veel beter dan op andere winkels als bijvoorbeeld bol.com of zoomarkt. De levering gebeurt steeds heel snel en er is een correcte productomschrijving!

Van de week besteld en nu in huis, snelle levering en goede service.

Altijd goed

Alles leverbaar En niet duur

Super sier specaail zaak

Laatst een bestelling gedaan helaas door een i.t fout dacht ik katten vlees vesteldt te hebben voor 6 ,- maar kreeg belonings snoepjes ik heb gebeld met klanten service en kreeg direct een tegoed bon van 5,- euro voor me volgende bestelling ben al klant sinds 2018 echt alles hebben ze en betaalbaar bedenk ut maar wat je voor je dieren nodig hebt of ut gewoon voer is of specaail vier echt alles hebben ze en betaalbaar wil geen ander dierspecaailzaak behalve deze m.v.g dhr busman

Toegankelijke website. Mogelijkheid voor iets latere levering mar wel co2 neutraal

Groot pluspunt is de keuze om verstuurwijze aan leverancier over te laten. Betreft meestal producten die je niet accuut nodig hebt. Op deze wijze efficiënte en milieuvriendelijke verzending

Zeer concurrentiële prijzen, goede communicatie en snelle levering

De titel vat eigenlijk alles samen. Ik koop altijd bij Zooplus. Bekende kwaliteitsvolle merken aan voordelige prijzen en een snelle levering. Houden zo!

Betrouwbaar en goede prijs

Ik bestel hier al jaren en tot volle tevredenheid. Goede prijzen, leuke acties/extra's en netjes op tijd geleverd. Al aan veel vrienden aanbevolen.

Al meerdere bestelling geplaatst, altijd op tijd binnen.

R wordt veel gedaan om je tevreden te stekken

Had een korting code die niet werkte, dit werd snel opgelost door de klantenservice

Snel makkelijk en altijd goed afgeleverd

Top! Snelle levering en goede prijs

Meestal de goedkoopste aanbieder van royal canin, snel in huis!

Uitstekend!

Altijd snelle levering, bestelling altijd correct geleverd

perfect

prima firma geen klachten

alles goede kwaliteit en nooit problemen mee gehad

altijd geoede service en kwaliteit en prijs en ook veel leuke dingen voor men kat

Super snelle leving, blij mee!

Zeer vlugge levering

Producten aan zeer scherpe prijzen en het wordt zeer vlug geleverd.

Groot assortiment duidelijke webshop en snelle levering

Top ervaring altijd snel geleverd

Gewoon top je krijgt het gene dat je beloofd word Altijd op tijd geleverd en super dat er soms een extra cadeautje inzit.. mijn honden zijn fan en ik ook is goedkoper of in de gewone winkel in dit is ook één van de redenen dat ik bestel op zooplus alleen maar voordelig

Altijd vlotte levering!

Wij bestellen al ons eten voor onze 2 hondjes en poes + het eten voor mijn mama haar 5 poezen bij zooplus. Zeer goede prijzen. Ik heb ook bij elke bestelling korting met mijn spaarplan en met de zoopoint kan ik af en toe een leuk speeltje voor mijn diertjes kiezen. Ook de levering gaat zeer vlot. Ik had dinsdagavond een bestelling geplaatst en de donderdagochtend had ik al mijn pakketje. Super online winkel! Ik heb het mijn schoonzus ook al aanbevolen, sindsdien besteld ze daar ook.

Nog nooit problemen gehad .

1 minpuntje misschien . Het zou beter zijn dat we een dag konden plaatsen om de levering te laten bezorgen . Zo dat ik ander mensen niet moet lastig vallen .

Correcte service

Lage prijzen, snelle verzending

Veel kortingen, vlotte verzending

Over Zooplus

zooplus is de Nr. 1 online dierenwinkel van Nederland. Gratis verzending in Nederland en België vanaf € 29,00. Retourneren is óók gratis. Onze klantenservice is op werkdagen en op zaterdag bereikbaar. Bij elke bestelling spaar je zooPoints, die je bij bestellingen kunt inwisselen voor leuke cadeaus. Bestellen kan overal met onze handige app. Via de nieuwsbrief blijf je op de hoogte van productnieuws en ontvang je exclusieve aanbiedingen. Wij ondersteunen vele goede doelen op het gebied van dierenbescherming. In 2018, 2019 en 2020 is zooplus.nl verkozen tot beste webwinkel Huis en Tuin, in 2021 tot beste webwinkel Dieren (Shopping Awards). In 2019, 2020, 2021 en 2022 zijn wij ook verkozen tot winnaar van de Webshop Award in de categorie dierenspeciaalzaken (ABN Amro Webshop Awards). zooplus – alles voor je huisdier!