Snel in huis en volledig aanbod tegen scherpe prijzen!

Ik bestel regelmatig producten voor onze katten bij Zooplus en ik ben erg tevreden. De bestelling is altijd snel in huis, goed en netjes verpakt en ook vind ik de prijs bij Zooplus erg goed, regelmatig ook leuke aanbiedingen! Dus ik zal Zooplus zeker aanbevelen!

Accurate levering en goede prijs

Nette levering: produkten goed ingepakt. De prijzen zijn scherp!

Voldoende

Levering gebeurt zoals verwacht

Gewoon heel erg goed geholpen en geen klachten ze helpen heel erg goed

Perfect!

Onze bestellingen worden snel geleverd, en het punt spaarsysteem is heel erg handig! Ook contact met Zooplus is prettig!

Producten zijn goed. Enkel de zakken met katteneten en kattenbakvulling zijn soms stuk. Daarom is er soms een deel uit de verpakking verdwenen

Ik ben een heel tevreden klant.

Ik ben een heel tevreden klant, er is veel variatie in jullie aanbod en ben erg tevreden over de brokken die ik altijd bestel voor mijn katten. Het enige wat ik soms jammer vind is dat ik kort na mijn bestelling een kortingscode krijg die niet zo heel lang geldig is. Het is dan voor mij maar de vraag of ik deze kan verzilveren aangezien ik dan net een grote zak met brokken besteld heb,

Goede service en levering

Goede prijs en goede kwaliteit

Ik bestel bijna elke maand wel voer hier. Soms hebben ze leuke acties en het gratis sparen van puntjes is helemaal top en kan je soms een lkkr snackje uitkiezen voor je huisdier. Verzending is ook altijd netjes verpakt en komt snel aan.

Snelle correcte levering voor een beste koop.

Tevreden over hoe de bestelling en levering is verlopen.

Duidelijkheid over het product

Ik twijfelde over welk product ik moest nemen, maan aan de hand van de omschrijving en duidelijkheid over het product was het eenvoudig om te kiezen

Groot assortiment en niet duur

Klantenservice is prima.

Zeer snelle leveringen Zeker tevreden

Meerdere malen besteld bij zooplus ben dik tevreden en je spaart bovendien ook nog eens voor gratis producten voor jou huisdier.hoe leuk is dat!

Dierwaardige

Als werd snel en correct geleverd

Ik bestel en er wordt snel en goed geleverd.

Heel handig

Zeer tevreden over de app. Vind het ook erg handig dat wat je besteld thuis bezorgd word. En dat is over het algemeen ook nog vrij snel.

Goede betaalbare producten.

Goede producten en snelle levering en betaalbaar.

Goede service, snelle levering

Ik bestel iedere 1a2 maanden hondenbrokken. Eigenlijk is er altijd wel een kortingscode. Niet duur en levering altijd op tijd.

Heel tevreden

Goede website, snelle levering

Snel en correct

Bestelling geplaatst en snel geleverd

Regelmatig goede promoties en heel snelle levering. Ook een goede productomschrijving

Zooplus is klasse

Zooplus is klasse Dpd is een drama Zetten je bestelling gewoon op de stoep en als je dan aan de openbare voetpad woont weg bestelling Door Dpd durf ik niet meer te bestellen Andere vervoerder dan kom ik terug

Tijdige en juiste levering

Mijn ervaring beschrijf ik als volgt: iedere bestelling tot nu toe is tijdig en juist geleverd.

Super bedrijf

Hele goede service, product is altijd op voorraad.

Over zooplus

zooplus is de Nr. 1 online dierenwinkel van Nederland én België! Gratis verzending in Nederland en België vanaf € 29,00. Retourneren is óók gratis. Onze klantenservice is op werkdagen en op zaterdag bereikbaar. Bij elke bestelling spaar je zooPoints, die je bij bestellingen kunt inwisselen voor leuke cadeaus. Bestellen kan overal met onze handige app. Je bestelt altijd en overal en profiteert van exclusieve aanbiedingen die alleen in de app beschikbaar zijn. Met ons abonnement ‘zooplus Gemak’ ontvang je jouw dierenvoeding, kattenbakvulling en snacks regelmatig en in vaste tussenpozen. En je ontvangt altijd 5% korting! In 2018 - 2023 is zooplus.nl verkozen tot beste online dierenwinkel van Nederland en we zijn ook al drie keer gekozen tot beste online dierenwinkel van België. zooplus – alles voor je huisdier!