Goede site

Veel producten tegen een betaalbare prijs. Snelle levering. Ik bestel hier altijd.

Zeer tevreden over Zooplus Ik raad t iedereen aan om daar wens rond te kijken op de site Mvg Monique

Altijd de juiste bezorging

Ben al klant sinds 2019 En bestel maandelijks via zoo plus Alles word met zorg verpakt en snel geleverd Ook de punten systeem is een leuke bijkomstigheid Omdat je daar van je huisdier extra kan verwennen We hebben weer een bestelling geplaatst Me honden wachten met smacht

bezorging problematisch

Bij meer dan 2 zakken voer wordt er in 2 keer bezorgd, Dit betekent dat ik 2 keer thuis moet blijven.

Een paar keer besteld en prima snel bezorgd. Ook de dames aan de telefoon voor hulp als je belt zijn geweldig.

Geweldig bedrijf voor dierwelzijn

Men heeft goede producten voor een goede prijs. De site is mooi en overzichtelijk Leuke acties en coupon kortingen. Bestellingen worden snel geleverd. Kortom poezenbeest en ik zijn enorm blij met Zooplus.

Geweldig.

Ik ervaar het als prima. De diertjes vinden het heerlijk.

Goede grit keurig en snel bezorgd

Tevreden over mijn bestelling en prijs

Zooplus zorgt dat het betaalbaarblijft

Duidelijke site, fijne prijzen

We bestellen de brokken en vlees voor de hond en zijn blij hoe snel er geleverd wordt. Er zijn vaak aanbiedingen. Levering is altijd correct en netjes. Goede concurerende prijzen en met de Zoopoint extra korting en na wat sparen kan je wat leuks bestellen voor je viervoeter. Met de Zooplus extra korting op je bestelling.

Ontzettend fijn en snel

Erg fijn bedrijf, en altijd snel in huis! Aanrader! Een klein puntje; dozen vaak te zwaar waardoor ze altijd kapot aankomen, en ook wel wat is verdwenen daardoor! Misschien stevigere dozen of meerdere pakketten!

Goed voer, breed assortimenten

Onze honden eten wolf of wildness en doen het hier goed op: ook de pup

Topkwaliteit aan een scherpe prijs!

Zooplus, de ideale online winkel voor alles voor onze kat. Eten, speeltjes, korrels voor de kattenbak,... Je vindt er een heel mooi en uitgebreid assortiment aan mooie prijzen. Dankzij het spaarsysteem zooPoints ook al enkele mooie extraatjes gratis mogen ontvangen.

prima producten voir ern goede prijs

Groot assortiment voor een goede prijs Leuk spaarprogramma 1 minpunt De verzending Ik plaats 1 bestelling maar dit wordt in twee keer geleverd Onnodig , niet duurzaam en ik moet twee keer thuisblijven

Goede service. Altijd netjes in orde. Eventuele problemen worden netjes opgelost.

Zooplus is een betrouwbare online dierenwinkel met een breed assortiment, scherpe prijzen en snelle.

Zooplus is al jarenlang mijn favoriete online dierenwinkel. Ik bestel er regelmatig producten voor mijn kat Queeny Nisrae, en ben altijd tevreden over de service en kwaliteit. Ik heb al verschillende keren besteld bij Zooplus en heb altijd goede ervaringen gehad. De bestellingen worden altijd snel geleverd en de producten zijn altijd van goede kwaliteit.

Tevreden klant

Al geruime tijd klant bij Zooplus, goede service, makkelijk bestellen via de overzichtelijke website en bezorging is ook prima..

gewoon top

Merken aan betaalbare prijzen en correcte levering

Alles wat ik nodig ben is goed te vinden. Levering duurt een paar dagen maar daar hou ik rekening mee. En de prijzen zijn goed!

Snelle levering, correcte prijs

Op tijd en altijd keurig verpakt.

Ik bestel al jaren bij zooplus, altijd wel iets wat ik nodig heb is in de aanbieding. En dan nog wat gratis op de bonuspunten.

Aangenaam

Correcte levering en bij vertraging of problemen word ik altijd verwittigd en oplossing geboden

Nu twee keer besteld bij zooplus en beide keren snel geleverd en alles prima in orde erg blij mee, ik zal hier zeker vaker bestellen.

Altijd correct!

Altijd de juiste bestelling.

Bestelling makkelijk te plaatsen, snel geleverd. Leuk dat je punten kunt sparen voor gratis cadeaus!

Bedrijfsgegevens

Sonnenstrabe 15

80331 Munchen

+ 31 20 26 22 161

[email protected]

Over zooplus

zooplus is de Nr. 1 online dierenwinkel van Nederland én België! Gratis verzending in Nederland en België vanaf € 29,00. Retourneren is óók gratis. Onze klantenservice is op werkdagen en op zaterdag bereikbaar. Bij elke bestelling spaar je zooPoints, die je bij bestellingen kunt inwisselen voor leuke cadeaus. Bestellen kan overal met onze handige app. Je bestelt altijd en overal en profiteert van exclusieve aanbiedingen die alleen in de app beschikbaar zijn. Met ons abonnement ‘zooplus Gemak’ ontvang je jouw dierenvoeding, kattenbakvulling en snacks regelmatig en in vaste tussenpozen. En je ontvangt altijd 5% korting! In 2018 - 2023 is zooplus.nl verkozen tot beste online dierenwinkel van Nederland en we zijn ook al drie keer gekozen tot beste online dierenwinkel van België. zooplus – alles voor je huisdier!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.