Good quality items, great prices, fast delivery

I have ordered items for my cat from Zooplus for several years now, and I have always been satisfied. I can always find what I need, at the best price: accessories, food, medical items... Zooplus offers a great selection of food that I don't find anywhere else, and it is great to know that I can always shop in the same place as my cat changes his taste. Delivery is very fast, and everything arrives well packed. I definitely recommend Zooplus to every pet owner I know!

Ik bestel hier graag producten voor mijn 2 Ragdolls

Groot assortiment, goede prijzen, verzenden snel en duidelijke correspondentie. Ik kan iedereen aanbevelen hier producten aan te schaffen voor je huisdier!

Snel, goed, redelijke prijs

Bestelling te laat

Kattenbakvulling besteld leverdatum zou 20-5 zijn, op 21-5 nog niets ontvangen dus op zijn vroegst 23-5. Komen afspraken niet na. Had het met spoed nodig nu zelf toch maar naar fysieke winkel gegaan om het zelfde product te kopen

Beste Rob, Excuses voor het ongemak, dat is natuurlijk niet de gewenste bedoeling, wij zullen je feedback mee nemen en hopen dat wij dit kunnen verbeteren. Vriendelijke groet, Mike

Gelukkig heel veel assortiment

Ik kreeg een pup in huis en had een ruime keus in wat ik nodig had. Alleen duurde het te lang in mijn gevoel. Voor het bezorgd werd

Mijn ervaring is super met zoo plus

waardeloos

ik heb nog nooit zo,n waardeloos bedrijf meegemaakt als zooplus. heb nu tot 3 x toe een montana vogekooi opgestuurd gekregen die alle 3 niet kloppen en als je dan belt krijg je te horen dat er net nog iemand gebeld heeft met dezelfde klacht. afgelopen dinsdag zijn alle 3 de kooien opgehaald door dhl maar het is nu vrijdag en ik heb nog steeds geen geld op mijn rekening terwijl als je iets besteld je wel gelijk moet betalen en tegen mij wordt nu gezegt dat het 14 dagen kan duren voor het op mijn rekening kan staan. ik ben invalide zit in een rolstoel en heb nu 4 x iemand moeten laten komen om te helpen die kooi in en uit elkaar te zetten elke keer kost me dat 25 euro benzine kosten dus ben nu al 100 euro kwijt en heb nog geen kooi en als je dan belt krijg je allemaal van die rare lui aan de telefoon ze lijken wel robots ze zijn helemaal voorgeprogrammeerd .... ik bestel nooit meer iets bij dit bedrijf ik wacht het af tot 2 uur vanmiddag heb ik dan geen geld op mijn rekening dan ga ik aangifte doen bij de politie.

Beste Petra, Excuses voor het ongemak, dit is natuurlijk niet de bedoeling, wij zijn bezig het probleem voor je op te lossen en hopen dit zo grondig mogelijk voor je uit te zoeken. Nogmaals excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Mike

Altijd alles op tijd leverbaar

Leuke aanbiedingen en goede klantenservice

Bestellingen worden compleet verzorgd. Mocht de DHL koerier een beetje lomp met je bestelling zijn omgegaan, zoals gescheurde verpakkingen whiskas snacks melk, dan wordt het nageleverd. Wellicht handig als men het zelf wat beter verpakt bij Bitiba. Met coulance scoren ze hoog. Ruim assortiment dat steeds varieert inspelend op de nieuwe behoeften, zoals graanvrij voer, etc. Bezorging is gratis bij minimale besteding.

goede leverings voorwaarde

alle producten voor mijn vogel en papegaai aantrekkelijk geprijsd en vaak ook op voorraad zeer tevreden mijn zoon en dochter zijn ook zeer tevreden over Zooplus ook als zij bestellen voor hun hond en vogel zijn ook vaak op voorraad en ook nog zeer aantrekkelijk geprijsd Ook een nicht van mij koopt bij Zooplus en is ook zeer tevreden over alle producten voor Kat en vogels ook meestal gewoon op voorraad en ook zeer klant vriendelijk en spaarsysteem is leuk altijd wel wat leuks bij zo doorgaan

Onze groenendaeler "Sjaai" is dolblij dat we alles voor hem bij Zooplus bestellen!!

Na verschillende merken hondenvoer te hebben geprobeerd, zijn we uiteindelijk bij Zooplus beland. Heerlijk, voer op maat van de hond. Onze groenendaeler is dol op zijn voer dat specifiek is voor zijn ras. Sindsdien nooit meer gevoelige darmen gehad. Ook voor service en klantvriendelijkheid geven wij graag een dikke 10 op 10. Alles wordt binnen 2 dagen geleverd wat helemaal top is. En zo kan ik nog uren doorgaan. Ik beveel zooplus aan iedereen aan!!! Een dikke merci en een pootje van onze hond om het leven van onze knapperd zo leuk te maken.

Correct en een voordelige prijs.

Hondendroogvoer was net iets goedkoper dan op andere sites. De levering en verpakking was prima.

Altijd netjes op tijd

Nooit gedoe altijd netjes geleverd !

Mooi assortiment voor onze harige vriendjes....eten ,slapen ,spelen .....Zooplus houd ze in de ban door hun ruim assortiment ,ze komen zekers niets tekort .

Geweldig hondenvoer en service

Geweldig hondenvoer en service

Ruime keuze, snelle levering

De keuze is reuze. Mooie aanbiedingen en de levering is snel. Een betrouwbare partner voor m’n viervoeters.

Snelle service en goede producten

Ik vind de prijs en kwaliteit verhouding goed. Sommige producten zijn ook goedkoper dan elders. En de levering is altijd snel.

Betrouwbaar en scherpe prijzen

Ik bestel altijd mijn voer en snacks bij Zooplus. Mijn ervaring zijn zeer goed dus vaste leverancier. Bestellingen komen op tijd en compleet. Via de mail transparante info over vertragingen of voorraad. Aanrader

heel tevreden

tevreden en nooit lang wachten op levering zelfs dat is fijn en de poezen zijn ook blij met het voer wat ze krijgen heb special voer voor poezen met nierproblemen misschien in de toekomst hier ook nog eens een snoepje voor tussendoor zou fijn zijn

Groot assortiment, snelle levering, goede prijs!

Tevreden hond én katten hier! Zooplus heeft mooie aanbiedingen en een leuk spaarsysteem!

Veel keuze en info over de producten

Door de info te lezen ivm jullie producten heb ik eindelijk de kattenbakvulling gevonden waar mijn kat in wil gaan en zo niet meer plast in huis. Joepie

Bestelling wordt altijd netjes op tijd geleverd en wanneer er iets niet klopt of er een probleem is wordt dit serieus genomen en opgelost. Prima service.

Altijd netjes op tijd. Goede service. 1x kapotte verpakking gehad, maar netjes opgelost. Altijd goede prijs. Ik blijf gewoon hier bestellen

Top website!

Makkelijke website, snelle service en goede aanbiedingen!

Fijne webshop

Fijne webshop, goede artikelen, alles waar onze katten blij van worden. Snelle levering

Over Zooplus

zooplus is de Nr. 1 online dierenwinkel van Nederland. Gratis verzending in Nederland en België vanaf € 29,00. Retourneren is óók gratis. Onze klantenservice is op werkdagen en op zaterdag bereikbaar. Bij elke bestelling spaar je zooPoints, die je bij bestellingen kunt inwisselen voor leuke cadeaus. Bestellen kan overal met onze handige app. Via de nieuwsbrief blijf je op de hoogte van productnieuws en ontvang je exclusieve aanbiedingen. Wij ondersteunen vele goede doelen op het gebied van dierenbescherming. In 2018, 2019 en 2020 is zooplus.nl verkozen tot beste webwinkel Huis en Tuin, in 2021 tot beste webwinkel Dieren (Shopping Awards). In 2019 en 2020 zijn wij ook verkozen tot winnaar van de Webshop Award in de categorie dierenspeciaalzaken (ABN Amro Webshop Awards). zooplus – alles voor je huisdier!