Snelle levering goede prijs

Snelle levering goede prijs

Ruime keuze en snelle levering

Altijd goed geregeld!

Altijd goed geregeld bij Bitiba. Bij vragen krijg je altijd een duidelijke en heldere uitleg. Men hanteerd marktconforme prijzen en goed alles is goed georganiseerd. De website is duidelijk en gebruiksvriendelijk. Herbestellen van artikelen werkt snel en heel eenvoudig. Op de vraag; Wat zou er beter kunnen? Zou ik momenteel geen antwoord kunnen geven. Hartelijke groet, Raoul Claessen

Great choice of products and quick delivery!

Bitiba has got a very good choice of products for dogs, from quality kibble to toys and snacks. The pricing is also very competitive and there are good discounts, even for new customers. So far I have been satisfied with the delivery times and the packaging. Highly recommended!

Snelle en nette levering voor een goede prijs

Artikelen worden snel bezorgd . Prijs is lager als de overige aanbieders .

Ruime keuze, betaalbaar, elke maand een mooie aanbieding, vriendelijke service, snelle bezorging

Bitiba staat voor prijs kwaliteit

Ruime keuze, gevarieerd aanbod voor huisdieren, prijs-kwaliteit, steeds afgestemd op de noden van het dier., voor zowel Voeding-hygiene-amusent-comfort

altijd correct geleverd tegen goede prijzen

ik ben zeer tevreden, al mis ik soms wel bepaalde artikelen . helaas moet ik die dan ergens anders betellen. en de spaar actie is leuk dat je korting krijgt maar moet langer geldig zijn ,ben het al verschillende keren mis gelopen. abonnement is niet altijd mogelijk,jammer

Zeer goede service

Top bedrijf. Goede service en communicatie. Mijn bestelling was ook goed verpakt. Snelle verzending.

Snelle bediening na bestellen.

Zeer goede prijs kwaliteit. Ik vind de spaarkaart ook zeer belangrijk. Alsook de % die je krijgt volgens de prijs die je moet betalen.

Nergens goedkoper

Het duurt soms even en het zit niet altijd even netjes ingepakt, maar ze zijn wel de goedkoopste! Ook hebben ze het voer dat mijn hondje mag haast nergens, maar dus wel bij Bitiba! Ook leuke, voordelige acties!

Duidelijke service, snelle levering.

Laat elke maand praktisch leveren en is altijd in orde

Ik kan Bitiba bij iedereen aanraden.

Ik bestel al jaren bij Bitiba. Fijn dat er gespaard kan worden voor korting. Ook hele goede service. Kortom niets dan tevreden over Bitiba.

Ruime keuze, snelle verzending, nette prijzen. Dus prima winkel.

Goed verpakt en altijd netjes op tijd

Super service!

Binnen de 2 dagen komt mijn bestelling steeds Aan, perfect verpakt en goed afgeleverd!

Prima webshop met goede service, maar het zoeken in de webshop kan beter.

Grote keuze aan producten tegen concurrerende prijzen. Het zoeken in de webshop werkt niet optimaal, waardoor je niet alle producten te zien krijgt die aan je zoekcriterium voldoen. De service is uitstekend. Heel fijn dat Bitiba ook telefonisch bereikbaar is. Ik had hulp nodig bij het retourneren van een product en heb daarvoor contact opgenomen. Ik ben zeer goed geholpen.

Goede webshop

Ik bestel hier altijd mijn katten voer en katten grind is ideaal want dan kan ik ze gewoon tegelijk bestellen !

Goede producten, service, nette levering, redelijk geprijsd

Producten worden netjes verzonden. De prijzen zijn in vergelijking met andere aanbieders zeker redelijk, kwaliteit altijd goed.

Echt een aanrader.

Vlotte bediening!

Prima online dierenzaak

Goede producten, prima prijzen en netjes verpakt binnen een paar dagen bij je thuis. Onze katten zijn fan van Bibita!!!

Goede prijzen en goed leveringen

Goede prijzen en vlotte leveringen

Fijne webshop en super service

Wij bestellen vaker bij bitiba en altijd heel erg tevreden. Inmiddels 2x een probleem gehad met een artikel en dit werd vervolgens keurig opgelost door de klantenservice.

Goede klantenservice

Het hondenvoer was door dpd niet geleverd en ik had helaas een pakketje van een ander adres gekregen. Klantenservice was goed bereikbaar en ze hebben direct een nieuwe zak voer nagestuurd.

Herzog-Wilhelm-Strabe 12

80331 Munchen

+31 20 26 22 163

Over bitiba

bitiba is dé online dierenwinkel met topmerken voor lage prijzen. Bestel snel, eenvoudig en voordelig via onze website of app. Bij iedere bestelling vanaf € 49,00 ontvang je een korting van 3% en 5% vanaf € 109,00. Voor extra bestelgemak en voordeel is het mogelijk een abonnement af te sluiten. Je bepaalt dan zelf hoe vaak en wanneer je geselecteerde producten ontvangt en profiteert ook nog eens van een korting tot 7%. Tevens spaar je met ons spaarprogramma bij iedere bestelling automatisch zegels voor je spaarkaart. Je ontvangt 1 zegel voor elke € 25,00 aan bestelwaarde. Bij 16 zegels heb je een volle spaarkaart en krijg je een kortingscode ter waarde van € 16,00.