Goede prijs en correcte levering.

Beste prijs gevonden op internet

Vlotte opvolging van de bestelling

Uitgebreide keuze

snel en altijd een scherpe prijs.

Ik bestel regelmatig voor 4 honden voer. Hetgeen aangeboden is altijd tegen een scherpe prijs en wordt vlot geleverd.

Super tevreden

Ik ben super tevreden. Bestellen gaat makkelijk en binnen paar dagen wordt het bezorgd. De prijzen zijn ook lager vergeleken met andere aanbieders.

Erg betrouwbaar.

Ik vind Bitiba een erg betrouwbare en duidelijke webwinkel, hun site is duidelijk en wat je besteld word geleverd , zo niet dan gaan ze het voor je regelen dat het alsnog inorde komt. Ze hebben voldoende keus voor bijna elk huisdier. TOP een AANRADER !

Netjes gebeld dat de bestelling later op de avond zou komen en de chauffeur was heel attent en behulpzaam om alle dozen netjes binnen te stapelen, We kunnen weer even vooruit met deze bestelling!!

Uiteindelijk geleverd met extra kosten

Het pakket werd oorspronkelijk nier geleverd en er was ook geen evolutie in de GLS tracking Na 2 x bellen werd er een 2de zending klaargemaakt De dag van de 2de zending werd ook de levering van het eerste pakket uitgevoerd Weer zonder update tracking Wel belangrijke opmerking Ben invalide 1 Doos met daarin 30 kilo kan ik niet verzetten Dit werd gewoon open en bloot op gazon gezet Het tweede pakket kwam dan daags Nadien ook aan eveneens 1 doos 30 kg

Snelle levering en zeer veel keus. Vooral het feit dat ze Rinti droogvoer voor honden verkopen, is een groot voordeel. Prijs kwaliteit is goed.

Super app

Snelle app, snelle service

Altijd de goedkoopste

Altijd top. Ik adviseer wel om via een andere bezorgservice in zee te gaan. Dpd geeft veel te laat een indicatie, daar kan je niet op thuis blijven op werkdagen

Super geholpen

Super fijn geholpen met mijn vraag een enorme opluchting

Goed klantvriendelijk snelle service

Besteld ontvangen binnen afgesproken tijd perfect hondevoer van goede kwaliteit goed verpakt.

Ik bestel online bij Bitiba, omdat zij goede kwaliteit leveren tegen een nette prijs. En ze leveren snel en op tijd.

Laagste prijs aan de beste service

Bij elke aankoop van eender welk product vergelijk ik steeds de prijzen van verschillende handelaars die hetzelfde item verkopen. Bij Bitiba ben ik nog nooit een artikel tegengekomen dat duurder is. Daarboven komt dan ook nog eens de extra korting bij aankoop vanaf €49 en €109 én je spaart er nog zegels bovenop waarbij je bij een volle kaart nog eens een mooie extra korting van €16 krijgt (waarmee ik mijn poezen dan nog eens extra verwen met een speeltje of iets lekkers). Ook de service van Bitiba is top! Snelle levering en correcte administratieve afhandeling. Ik ben fan!!

Bestel al heel lang bij Bitiba

Ik bestel al heel lang bij bij Bitiba. Ik heb nog in deze tijd nog nooit iets niet gekregen. Ook de producten die ik er heb besteld zijn altijd goed geweest.

Jarenlang altijd goed

Jarenlange ervaring , altijd goed Ook al ben ik verhuisd naar Bonaire bestel ik nog steeds bij Bitiba

TOPPIE

Aanbod prima ruime keuze Bezorging duidelijk en betrouwbaar

Al een aantal keer besteld en elke keer goede service, snelle verzending en leuke prijzen, boven een aantal euro’s krijg je ook extra korting!

snel en goedkoop

wij hebben online alles afgezocht en zo doende kwamen wij uit bij de goedkoopste dat was bitiba en hadden het heel snel thuis + nog een gratis snack voor de hond wat door hem heel erg gewaardeerd werd

Snelle service en goede prijs.

Gemakkelijke website en heel goed in prijs en snelle levering.

Mooie producten scherpe prijzen snelle levering

Ik heb hierboven eigenlijk alles al in 1 zin samengevat! Erg blij met dit bedrijf :-)

Prima service en snelle levering

Goede klantenservice, bij een probleem wordt dit direct een op een klantvriendelijke manier opgelost. Snelle levering.

Ik bestel nu al een tijdje bij bitiba mijn kattenvoer. Vanaf de eerste bestelling tot nu toe altijd goede service en snelle verzending. Ik ben zeer tevreden over de prijs en kwaliteit en natuurlijk de service en het snelle leveren.

Heel tevreden

Prima verzorgde bestellingen

Fijne webshop.

Duidelijke site, prijs kwaliteit is goed en snelle levering.

Over bitiba

bitiba is dé online dierenwinkel met topmerken voor lage prijzen. Bestel snel, eenvoudig en voordelig via onze website of app. Bij iedere bestelling vanaf € 49,00 ontvang je een korting van 3% en 5% vanaf € 109,00. Voor extra bestelgemak en voordeel is het mogelijk een abonnement af te sluiten. Je bepaalt dan zelf hoe vaak en wanneer je geselecteerde producten ontvangt en profiteert ook nog eens van een korting tot 7%. Tevens spaar je met ons spaarprogramma bij iedere bestelling automatisch zegels voor je spaarkaart. Je ontvangt 1 zegel voor elke € 25,00 aan bestelwaarde. Bij 16 zegels heb je een volle spaarkaart en krijg je een kortingscode ter waarde van € 16,00.