Scherpe prijzen, snelle levering

Op Bitiba bestel ik alles voor mijn katten. Merk voer en grid tegen de beste prijzen in de markt. Snelle verzending.

Snel en goede produkten.

Vaste klant met de Iams indoor katten en altijd tevreden:)

Geweldig en goed voor je portemonnee!

Ik bestel altijd eten voor onze 2 poezen en ook mijn dochter nu. 1x zelf een fout gemaakt maar werd netjes opgelost. Fijn en overzichtelijke site, aanrader dus. Mijn favoriete webshop voor de dieren en tot nu toe nog steeds de goedkoopste.

Tevreden klant

Goede producten, snelle levering. Breed assortiment.

Zeer vriendelijk alles word goed opgevolgd en garantie geen probleem,dud uitstekende ervaring met Klantendienst, een aanrader.

super altijd netjes verstuurt en afgeleverd

word heel blij van deze winkel :-)

Goede producten en snelle levering

Goede producten, veel keuze en snelle levering

Bestelling is dezelfde dag nog verstuurd en de volgende dag in goede staat ontvangen. In één woord geweldige service.

gewoon goed

snel goed en duidelijk, ook in het oplossen van klachten

Top service en snelle levering, uitstekend!

Al jarenlang klant en perfecte track record. Ruime keuze en snelle levering. Prijzen zijn scherp.

guter Service

schnelle Lieferung und gute Preise

Hondjes altijd content !

Steeds grote keuze en zeer betaalbaar. Snelle en vlotte levering. Baasje tevreden en honden in hun nopjes.

Een uitstekende website , met voordelige acties.

Overzichtelijk, duidelijk en leuke aantrekkelijke aanbiedingen. Een ruim assortiment producten van verschillende merken. De bezorging aan huis is uitstekend. Een zeer goede service.

Geweldige service altijd correct en op tijd en goede aanbiedingen,,puntensysteem ook heel heel correct als je de punten hebt gaat het automatisch van je rekening af geweldig !

Goede service en groot assortiment

Vind hier altijd alles voor de kat En zeer gevarieerd assortiment Snelle levering En leuk geprijsd

Mijn ervaringen zijn zeer goed!

Mijn bestelling kan ik altijd via de app terug vinden en herbestellen. Ideaal! Wordt ook altijd snel geleverd.

Laagste prijs en altijd correct

Altijd stipt, laagste prijs ! Top

zeer tevreden

altijd netjes en zoals afgesproken komt bestelling toe

Beste prijs en snel geleverd

top top top !!!

Klantvriendelijk

Snel, niet de duurste, goede service

Goed geregeld

De prijzen zijn goed en de service en bestellingen zijn snel en goed geregeld.

Prima en snel geleverd

Zoals altijd alles netjes en snel geleverd. En ook heel leuk dat je elke keer kan sparen met de spaarkaart. Altijd leuk om een volle spaarkaart in te leveren.

Fantastische klantenservice

Levering is super snel, eenvoudig bestelsysteem, waardoor het geen probleem is om nabestellingen te doen.

Prima Service

Snelle aflevering en lage prijzen en een goed bedrijf om wat te bestellen

Snelle en correcte levering

Duidelijke website, goede en snelle levering

Over Bitiba

bitiba is dé online dierenwinkel met topmerken voor lage prijzen. Bestel snel, eenvoudig en voordelig via onze website of app. Bij iedere bestelling vanaf € 59,00 ontvang je een korting van 3% en 5% vanaf € 99,00. Voor extra bestelgemak en voordeel is het mogelijk een abonnement af te sluiten. Je bepaalt dan zelf hoe vaak en wanneer je geselecteerde producten ontvangt en profiteert ook nog eens van een korting tot 7%. Tevens spaar je met ons spaarprogramma bij iedere bestelling automatisch zegels voor je spaarkaart. Je ontvangt 1 zegel voor elke € 25,00 aan bestelwaarde. Bij 16 zegels heb je een volle spaarkaart en krijg je een kortingscode ter waarde van € 16,00.