Snel en top geregeld!

Snelle verzending en goede prijs: beveel ik iedereen aan!

Altijd correct en snel geleverd

Zie boven

correct product binnen de dag geleverd NL->BE

Correct product werd steeds geleverd, daar waar er diverse versies van het product bestaan Snelle levering waar je de klok kan op zetten, want binnen de dag geleverd. Korting bij abonnement nieuwsbrief en hoeveelheidskortingen Mogelijkheid om een abonnement te nemen om systematisch je dierenvoedingsproducten te leveren, zodat je nooit zonder zit Een goed idee

Uitstekend!

Veel keuze, lage prijzen. Vlotte afhandeling, uitstekend!

Goede prijs, mooie merken

Bitiba levert mooie merken voor een goede prijs. Dit is ook de enige plek waar ik biologisich afbreekbaar Greenwoods- kattengrit krijg aan een mooie prijs!

Fantastisch bedrijf met groot assortiment

Altijd snelle en correcte levering, en bij vragen een goede klantenservice. Ik ben blij met bitiba!

Altijd goeie service

Goede service van bestellen tot ontvangen, leuke acties en altijd snel contact via de mail

Alles prima geregeld

De prijs is prima in orde..bestelling komt altijd goed verpakt aan.

Vlotte levering en tevreden over het materiaal.

Goed. Snel en goedkoop

Altijd mooi aanbiedingen. Tevreden en sneller levering

Er wordt precies geleverd zoals beloofd en wij zijn tevreden.

Ik ben erg tevreden

Het product wordt snel en aan huis geleverd en ze hebben echt kwalitatief goed voer, ook leuk hoe je punten kunt verzamelen

Super tevreden

Ik ben super tevreden alles is altijd prima in orde. De levering is ook altijd op tijd. Raad het iedereen aan.

Super goede service, zeer correcte prijzen en leveringen.

Bestelling altijd stipt op tijd

Gaat altijd goed!

Het voer voor onze hond wordt altijd netjes bezorgd en indien niet voorradig of latere levering dan krijg je hierover netjes bericht. Er zitten vaak ook een paar lekkere snackjes voor de honden bij, gratis. Dat is leuk.

Top Service

Bestellen 1 x per 4 week een grote zak Golden Retriever brokken en altijd op tijd . En ook iedere keer wat lekkers erbij voor Noortje. Zo doorgaan. Vrgr Albert Berends.

Uitstekende voeding voor mijn kitten met snelle levering

Ik ben zeer tevreden met zowel Carny Kitten als Royal Canin Kitten. Beide merken bieden voeding van hoge kwaliteit en mijn kitten is er dol op! Carny Kitten heeft een hoog vleesgehalte zonder kunstmatige toevoegingen, wat ik belangrijk vind voor een gezond dieet. Royal Canin Kitten zorgt voor een uitgebalanceerde voeding die perfect aansluit bij de behoeften van opgroeiende kittens. Ik wissel de twee af en merk dat mijn kitten het goed doet op deze combinatie – ze is energiek, gezond en haar vacht ziet er prachtig uit. Bovendien was de levering snel en zonder problemen. Zeker een aanrader voor iedereen met een jonge kat!

Zeer goede service

Heel tevreden over jullie site, veel keuze en vlugge bestelling gekregen.

Makkelijke site

Makkelijke site snel te bestellen eigenlijk nooit echt problemen gehad en zo wel worden ze naar tevredenheid opgelost.

Prima spullen voor een ok prijs

Alle merken / spullen die mijn kat gebruikt, hebben ze bij Bitiba voor een prijs, net iets goedkoper als andere leveranciers. Soms iets een langere levertijd, maar daar jou ik rekening mee.

zeer goed adres voor voer voor je dieren

zeer snellen verzending besteld over morgen in huis

Fantastisch alles

Altijd goed. Mooie artikelen goede prijs en snel ontvangen ook keurig verpakt

Snel en betrouwbaar.

Na wat bestellingen gedaan komt het optijd en keurig verpakt aan. Als er wat mocht zijn is de service super.

Goede prijs, snelle service

Nu een paar keer besteld en het is goed bevallen

Herzog-Wilhelm-Strabe 12

80331 Munchen

+31 20 26 22 163

Over bitiba

bitiba is dé online dierenwinkel met topmerken voor lage prijzen. Bestel snel, eenvoudig en voordelig via onze website of app. Bij iedere bestelling vanaf € 49,00 ontvang je een korting van 3% en 5% vanaf € 109,00. Voor extra bestelgemak en voordeel is het mogelijk een abonnement af te sluiten. Je bepaalt dan zelf hoe vaak en wanneer je geselecteerde producten ontvangt en profiteert ook nog eens van een korting tot 7%. Tevens spaar je met ons spaarprogramma bij iedere bestelling automatisch zegels voor je spaarkaart. Je ontvangt 1 zegel voor elke € 25,00 aan bestelwaarde. Bij 16 zegels heb je een volle spaarkaart en krijg je een kortingscode ter waarde van € 16,00.