Prima service....een zeer tevreden nieuwe klant!

Prima service....een zeer tevreden nieuwe klant!

Alles TOP

Of het nu gaat om de prijzen of de totale service, alles is top verzorgt.

Prima.

Prima, maar helaas mis ik de mogelijkheid om de bestelling te laten bezorgen bij een afhaalpunt. Dat is voor mij het enige minpuntje, verder zeer tevreden.

Prima prijs, prima service!

Heel goede eerste ervaring

Mooi assortiment tegen een prima prijs.

Mijn bestellingen zijn altijd snel binnen. Ook krijg ik een herinnering om een herhaling van mijn bestelling te doen op het moment dat mijn brokjes op dreigen te raken. Erg handig!

Bevalt uitstekend!

Bestel er al enige tijd! Prijzen zijn zeer gunstig. Één keer een kapotte verpakking gehad, werd netjes vergoedt. Ook de verzendinformatie is duidelijk, zodat je weet wanneer iets komt.

Bestelling voldeed heel goed aan de verwachting

Ik heb varkensoren voor mijn hond besteld. Ze waren heel snel in huis, goed verpakt en ze voldoen volledig aan de wensen van baasje en hond.

goed, goedkoop en nette levering!

Mijn eerste bestelling bij Bitiba! Mooie duidelijke site, goed aanbod, goede prijzen en een hele nette levering. Aanrader!!

vlotte levering.

Een zeer vlotte levering en tegen een aantrekkelijke prijs. Wel een opmerking: een zak hondenbrokken van 20 kg. verpakt in een slappe doos, je snapt wel hoe die aankomt. Ik heb de zak met hondenbrokken niet hoeven uitpakken dat was tijdens het transport al gebeurd maar de zak zelf was niet beschadigd. Maar een aanrader om voortaan bij Bitiba hondenvoer te bestellen. A. van Bavel.

Snelle levering goedkoop zeer tevreden

Altijd tevreden!

Scherpe prijzen, ruim assortiment, snelle levering, goede service..wat wil een mens nog meer? Niets dan goeds over Bitiba

Altijd mooie aanbiedingen Snelle service

Snelle levering en goedkoper dan andere aanbieders.

Het is een duidelijke site met veel producten. Snelle en correcte levering. Ik vergelijk de prijzen met andere aanbieders en Bitiba is goedkoper dan de concurrent. Bibita ga zo door!

Snel geleverd voor een goede prijs

Bitiba levert snel en voor een goede prijs, ook tussen de feestdagen door.

Verassende prijzen

Besteld tijdens de feestdagen en toch snel geleverd. Prijs / kwaliteit niets op aan te merken. In de toekomst zal ik vaker bestellen.

Goede levering, en goed koper dan de rest

Krabpaal besteld, op tijd geleverd en goede kwaliteit

Suuuper

Super super

Ontzettend tevreden met de snelle en goede service!

Onlangs een mooi konijnenhok besteld voor een zeer fijn prijsje, heel blij mee! Ik raad jullie zeker aan, ruim assortiment en mooie producten!

Bestel elke 4 weken

Elke 4 weken wel eens vaker maar vind bezorging vaak een ramp

Netjes op tijd geleverd

Alles netjes op tijd binnen een voor een gunstige prijs

Snel geleverd!

Snel geleverd en keurig wat ik besteld had.

Goed en op tijd

Ondanks de drukte met de feestdagen kwam het bestelde op tijd,

Goede producten. Prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering

Snel geleverd. Erg tevreden met de kwaliteit van mijn konijnenkooi. Stuk minder betaald als bij andere aanbieders. En snel geleverd.

Snel besteld en snelle bezorging

Amazing

Veel goedkoper en snelle service