Makkelijk te bestellen

Makkelijk te bestellen, levering laat te wensen over. Wij bestellen online omdat zware verpakkingen niet door ons getild kunnen worden. Helaas bezorgt de bezorger tot aan de brievenbus van het appartement. Dus moeten we het nog zelf ophalen.

Vlot en netjes

Vlotte verzending en correctie begeleiding

Makkelijk, snel, prima prijs wat wil je nog meer?

Bestellingen worden snel opgestuurd, groot assortiment en daarbij een prima prijs. Ik bestel hier echt al jaren en nog nooit een issue gehad.

Snel

Ben al jaren klant en tot op heden nog nooit teleurgesteld geweest. Enkel jammer dat het abonnement niet werkt

Prima voor elkaar

Alles netjes op tijd zoals afgesproken

Snelle service, goede prijzen. Ik ben zeer tevreden.

Snelle levering keurig in orde

Goede prijs, snelle levering!

Steeds snel en correct geleverd.

goede ervaring

IK heb goed ervaringen met Bitiba% leveringen zijn op tijd en nimmer gedoe over een bestelling.

Alles netjes op tijd geleverd

N.v.t

goede producten

het is een heel goed bedrijf. Alles wordt netjes verpakt en bezorgd. Totaal geen problemen. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Fantastisch!

Zeer snelle levering en ruime keuze

Prijs-kwaliteit ok

Het hondeneten dat ik besteld heb van Royal Canin kan ik aanraden aan honden die iets te zwaar zijn. Onze hond lust deze heel graag.

Betrouwbare dierenwinkel

Hebben voor onze hond speciaal voer nodig om de vorming van struvietsteentjes in zijn blaas te voorkomen (Royal Canin Veterinary Canine Urinary S/O Hondenvoer). Bitiba levert dat telkens snel voor een gunstige prijs. En ze hebben nog een leuk spaarsysteem ook. Heel content met deze betrouwbare dierenwinkel!

Voordelig en snelle verzending

Bij Bitiba kun je voor een voordelige prijs producten kopen voor je huisdier en er zijn regelmatig leuke kortingsacties. Producten worden snel en goed verpakt verzonden. Zeker het aanbevelen waard!

De beste dierenwinkel ooit.

Ik heb 3 katten en ben altijd op zoek naar waar ik hun benodigdheden het goedkoopste kan vinden. Uiteindelijk kom ik hier bij Bitiba terecht. Echt geweldig. Levering is altijd op tijd, ook belangrijk. Ik heb een paar x problemen gehad en tot mijn verbazing wordt het heel snel opgelost en geld snel terug op mijn rekening. Ik spaar punten bij hun, een volle kaart is 16 euro waard. Geweldig toch? Hierdoor heb ik ook mensen met dieren geraden om hier te shoppen. Dankjewel voor jullie service.

Altijd goed.

Nog nooit problemen gehad, altijd goed en snel. Leuke punten sparen. Geen klagen.

Prettige service en goede deals

Teveel besteld met kortingsbon? Geen probleem. Bestelling geannuleerd en nieuwe kortingsbon op de mail!

Accurate en snelle levering

Goedkoper dan elders en het wordt snel bezorgd.

Scherpe prijzen!

Mooi spaarsysteem, snelle levering!

Ik had een probleem met mijn bestelde kattenbak en dat werd netjes opgelost. Fijne Service!

Heel tevreden

Bitiba is een leuke site met aantrekkelijke prijzen en een snelle levering. Ben zeer tevreden.

Goede producten en goede service

Ik ben zeer tevreden over bitiba, Er is een grote keuze aan verschillende producten en welke ik koop zijn altijd van goede kwaliteit. Daarnaast is de prijs vaak heel voordelig.

Herzog-Wilhelm-Strabe 12

80331 Munchen

+31 20 26 22 163

Over bitiba

bitiba is dé online dierenwinkel met topmerken voor lage prijzen. Bestel snel, eenvoudig en voordelig via onze website of app. Bij iedere bestelling vanaf € 49,00 ontvang je een korting van 3% en 5% vanaf € 109,00. Voor extra bestelgemak en voordeel is het mogelijk een abonnement af te sluiten. Je bepaalt dan zelf hoe vaak en wanneer je geselecteerde producten ontvangt en profiteert ook nog eens van een korting tot 7%. Tevens spaar je met ons spaarprogramma bij iedere bestelling automatisch zegels voor je spaarkaart. Je ontvangt 1 zegel voor elke € 25,00 aan bestelwaarde. Bij 16 zegels heb je een volle spaarkaart en krijg je een kortingscode ter waarde van € 16,00.