Al een aantal keer besteld en elke keer goede service, snelle verzending en leuke prijzen, boven een aantal euro’s krijg je ook extra korting!

snel en goedkoop

wij hebben online alles afgezocht en zo doende kwamen wij uit bij de goedkoopste dat was bitiba en hadden het heel snel thuis + nog een gratis snack voor de hond wat door hem heel erg gewaardeerd werd

Snelle service en goede prijs.

Gemakkelijke website en heel goed in prijs en snelle levering.

Mooie producten scherpe prijzen snelle levering

Ik heb hierboven eigenlijk alles al in 1 zin samengevat! Erg blij met dit bedrijf :-)

Prima service en snelle levering

Goede klantenservice, bij een probleem wordt dit direct een op een klantvriendelijke manier opgelost. Snelle levering.

Ik bestel nu al een tijdje bij bitiba mijn kattenvoer. Vanaf de eerste bestelling tot nu toe altijd goede service en snelle verzending. Ik ben zeer tevreden over de prijs en kwaliteit en natuurlijk de service en het snelle leveren.

Heel tevreden

Prima verzorgde bestellingen

Fijne webshop.

Duidelijke site, prijs kwaliteit is goed en snelle levering.

Super voordelig

Dat hetzelfde product veel voordeliger is tegen andere firma's.

Duidelijk site en scherpe prijzen

Prima, bezorging wat rommelig

Mijn bestelling werd in drie pakketten verzonden. Twee kwamen met DHL en zouden de volgende dag komen (vrijdag). Toen stond bij de track-and-trace openeens 'we hebben elkaar gemist', terwijl ik gewoon thuis zat te wachten. Maar het kwam alsnog op zaterdag (ik hoefde het niet zelf ergens op te halen gelukkig). Het derde pakket kwam met DPD. Daarvan had ik nog geen ontvangstbevestiging gekregen. Ik denk dat die niet bezorgen op zaterdag. Dat pakket kreeg ik maandag. Erg vreemd en frustrerend dat DHL toch niet op vrijdag kwam en DPD duurde dus wat langer. Maar verder tevreden.

Zoals het hoort te zijn!

Eerst bestelde ik voor mijn kat en nu voor onze hond. Zoals altijd dik tevreden. Scherpe prijzen snelle levering en duidelijke communicatie. Precies zoals het hoort te zijn!

Super service!

Al vaak via deze webshop kattenvoeding besteld. De prijs is erg goed en de levering gebeurt altijd zeer snel!

Geweldige promoties, aardige klantenservice, snelle verzending. Mijn katten zijn blij en ik ben blij. Ik raad het 100% aan.

Goede producten!

Een van de goedkoopste in honden brokken, kauwsnacks en speelgoed! Beschijving van de artikelen is vaak uitgebreid, vaak ook reviews te lezen. Er is ook een fijn spaarprogramma en regelmatig leuke aanbiedingen! Als er een product niet leverbaar is kun je je erop inschrijven en staat er een leverbare schatting bij erg fijn. Het enig nadeeltje is dat het een paar daagjes duurt voordat je je bestelling binnen hebt, maar daar kun je natuurlijk zelf prima rekening mee houden en optijd bestellen. Nog nooit iets hoeven te retourneren dus daar geen ervaring mee.

Goede levering en makkelijk besteld

De producten heb ik als herhaling besteld, wat het eenvoudig maakt om te bestellen en de levering is goed verlopen.

Hele goede service

Al vaker bij jullie besteld en als er wat is word je goed geholpen en geven jullie goede service.

Altijd op tijd binnen

Ben dik tevreden

Tevreden Heel fijn de aktie van 2 sterren bij n bestelling

Goede en snelle levering.

Wordt snel en goed verzonden.

Perfecte service

Na plaatsen bestelling, steeds vlugge levering aan huis

Duidelijke website/app

Snelle bezorging in een nette doos! Ik koop sinds een jaar of 2 hier mijn hondenvoer en zal dit ook blijven doen! Ook dankzij de automatische spaarkaart is de app top!

Al sinds lange tijd klant van Bitiba. Nog nooit een probleem ervaren. Geweldig nooit meer sjouwen en alles altijd perfect geregeld. Kortom een tevreden klant

Ik bestel hier regelmatig

Ik bestel regelmatig bij bitiba eten en snoepjes voor mijn honden. Steeds met korting en ik spaar voor korting tegelijkertijd. Ik ben heel tevreden van de service en hoe gemakkelijk alles verloopt. Voor mij is bitiba top! Ik bestel nooit nog ergens anders.

Correcte en snelle levering!

Overzichtelijke website, klantvriendelijk. Correcte en snelle levering.

Over bitiba

bitiba is dé online dierenwinkel met topmerken voor lage prijzen. Bestel snel, eenvoudig en voordelig via onze website of app. Bij iedere bestelling vanaf € 49,00 ontvang je een korting van 3% en 5% vanaf € 109,00. Voor extra bestelgemak en voordeel is het mogelijk een abonnement af te sluiten. Je bepaalt dan zelf hoe vaak en wanneer je geselecteerde producten ontvangt en profiteert ook nog eens van een korting tot 7%. Tevens spaar je met ons spaarprogramma bij iedere bestelling automatisch zegels voor je spaarkaart. Je ontvangt 1 zegel voor elke € 25,00 aan bestelwaarde. Bij 16 zegels heb je een volle spaarkaart en krijg je een kortingscode ter waarde van € 16,00.