Tevreden van de geleverde producten en het cadeautje. Vlugge verzending

Snel bestellen!!!

Mijn ervaring bij Bitiba is dat ik super tevreden ben. Niet alleen makkelijk te bestellen en snel geleverd maar het belangrijkste Veel goedkoper!!

snelle verzending

produkten zoals omschreven

Alles van Bitiba is perfect geregeld.

Mijn ervaring is perfect. Heb alleen een akkefietje met de bezorger gehad. De zware zakken voer zijn op een afhaalpunt bezorgd. En dit wil ik beslist NIET!!! Het is voor het winkelpersoneel niet prettig om met zware zakken te sjouwen! En ik moest ook sjouwen van het punt naar mijn huis! Ik was thuis dus er was geen enkele reden om mijn bestelling naar een afhaalpunt punt te brengen!

Altyd op tyd binnen de bestelling

Het is makkelijk en je hoeft zelf niet mee te slepen Met de boodschappen Het is ook een makkelijke site om alles te bestellen. Ga zo door

Tof

Toch goedkoper op top merken dan andere site’s , ook de dubbel verpakkingen goedkoper. En je spaart zegels voor korting van 16€.

Snelle en goede levering

Mijn ervaring is goed ,een snelle levering, ook nog het goedkoopste, netjes verpakt en met een verkeerde bestelling geen probleem met retourneren.

Producten snel geleverd

Mijn bestelling word vaak na 1 dag geleverd soms duurt het 2 dagen maar dat ook geen probleem. Goed en goedkoop.

Alles op voorraad

Alles is naar wens verlopen

Ik heb wat ik heel fijn vond meteen een bevestiging gekregen van mijn bestelling, en ook een bericht dat de bestelling was verzonden en in aantocht was ,dat heb ik heel fijn gevonden ,dat deze twee dingen meteen kort op elkaar bevestigd werden.met vriendelijke groeten Maria Geer Frijters

super service

alles duidelijk op de site.. en mijn katten weer blij...dank U

Kort maar krachtig. Alles perfect!!

Goed en snel

Altijd snel geleverd, maar ik heb het liefste dat Bpost levert ipv DPD

Goede kwaliteit

Heel goed overzicht met alles zeer te dpreken en mijn huis dieren vinden het heel lekker

Geweldig en heel snel bezorgd, en ook nog aantrekkelijk geprijsd.

Ontzettend handig om hier 10 kilo zakken te bestellen, en wordt het keurig thuis bezorgd. Daar hoef je zelf niet meer mee te sjouwen, ideaal.

Zeer goed. Goed contact. Snel resultaat. Zoals men een website wenst

Verkeerde bestelling cq. levering. Contact Direct correctie op de juiste wijze. Meedenken en mee voelen met de klant Capeau

Super fijn is bibita

Snelle levering. Vriendelijk. Uitgebreid assortiment Top gewoon

Goede service en snelle levering

Ik doe graag een bestelling bij bitiba. De artikelen zijn van goede kwaliteit en betaalbaar. Ook de levering gaat super snel. En een verrassing in het pakket maakt mijn diertjes weer extra blij.....en ook ik word daar vrolijk van. Blijf dit zo doen bitiba!!! TOP !!!

Zoals beloofd kwam mijn bestelling keurig op tijd. Overzichtelijke site , en product goed omschreven.

Zeer klantvriendelijk

Echt een aanrader om te bestellen bij Bitiba. Onze 2 grote zakken hondenvoeding waren kapot toen ze geleverd werden. Ik heb foto doorgestuurd en ik kreeg vlug antwoord dat ik ofwel een nieuwe bestelling mocht ontvangen ofwel mijn geld terug. Zeer goede service! Dankjewel Bitiba

Geweldig.

Altijd snelle en juiste levering.

Altijd snelle en juiste levering, zoals gevraagd. Vriendelijke mensen bij customer service, die je vragen serieus nemen.

Al jaren bestellen wij hier

Erg netjes snel geleverd en een goede prijs! Al jaren bestellen wij hier alles voor onze cane corso

snelle levering en altijd correct

2de keer bestelling gedaan , en altijd alles correct en heel snelle levering , ik kan het alleen maar aanraden en dat ga ik zeker doen . top firma

Herzog-Wilhelm-Strabe 12

80331 Munchen

+31 20 26 22 163

Over bitiba

bitiba is dé online dierenwinkel met topmerken voor lage prijzen. Bestel snel, eenvoudig en voordelig via onze website of app. Bij iedere bestelling vanaf € 49,00 ontvang je een korting van 3% en 5% vanaf € 109,00. Voor extra bestelgemak en voordeel is het mogelijk een abonnement af te sluiten. Je bepaalt dan zelf hoe vaak en wanneer je geselecteerde producten ontvangt en profiteert ook nog eens van een korting tot 7%. Tevens spaar je met ons spaarprogramma bij iedere bestelling automatisch zegels voor je spaarkaart. Je ontvangt 1 zegel voor elke € 25,00 aan bestelwaarde. Bij 16 zegels heb je een volle spaarkaart en krijg je een kortingscode ter waarde van € 16,00.