Netjes optijd geleverd

Als ik een bestelling doe is bitiba altijd de goedkoopste , altijd voorradig en net op tijd verstuurd. Een dikke duim!

Goede en correct levering

Goede en correct levering

Betrouwbaar

Al paar keer besteld en steeds juist, snel en correct.

Super app en prijzen!

Hele duidelijke app en goede prijzen vergelen bij andere sites. Mocht je een probleem hebben met je pakket, dan lossen ze het netjes op. Ik bestel hier altijd!

Super tevreden

Altijd snel geleverd en goed van prijs!

Snel geleverd en correct afgehandeling van goede producten.

Heel tevreden over de ganse lijn.

Overzichtelijke website

De website is gemakkelijk bedienbaar. De zoekfunctie werkt prima. Er zijn veel producten van veel merken te koop tegen leuke prijzen. Het abonnementstarief maakt het nog aantrekkelijker. En het leuke spaarprogramma geeft aantrekkelijke producten cadeau. De producten worden snel verstuurd, waarbij je goed op de hoogte wordt gehouden wanneer ze geleverd gaan worden.

Goede prijs

Veel variatie

Zeer goed houden zich aan de benoemde afspraken voor bestellingen service is prima is aan te bevelen voor nieuwe klanten goede site

Goede en snelle bezorging

Heel snel afgeleverd en niet duur

TOP!

Steeds de laagste in prijs, snelle levering. Alles tiptop in orde!

Snel en goedkoop

De goedkoopste en altijd snel in huis

snelle levering en goede kwaliteit

De bestelling is snel en compleet bezorgd.

Snelle levering. Mooi spaarsysteem. Mooie prijzen.

Top webshop

Altijd goedkoper dan de overige aanbieders en een goede service. Bij de laatste bestelling een zak puppyvoer bestelt die ik wilde retourneren, super makkelijk retouren en snel het aankoopbedrag terug. Dit kan je in je account laten storten of naar je rekening. Super geregeld! Erg over Bitiba te spreken.

Een uitstekend assortiment

Je raakt niet uitgekeken op jullie site, dat het soms wel moeilijk is om alleen maar te bestellen wat we nodig hebben.Jullie assortiment is zo uitgebreid maar voor elk wat wils.Ga zo door

Zoals het hoort.

Eindelijk aan huis geleverd.

Goed en voordelig

Kattenvoer besteld voor onze kat met urineweg problemen. Snelle verzending en voor een goede prijs. Website ook makkelijk en duidelijk. Erg tevreden!

Hup besteld en hup zo geleverd!! Top

snelle service en bezorging

prima service. goed products

Snelle en correcte service

Er is keuze uit een hoop merken en de bestelling wordt steeds correct afgehandeld en de levering is ultrasnel. Wat wil een dieren liefhebber nog meer!!

Mijn hond gaf over van het dieetvoer (Hill's). Berichtje gestuurd naar de klanyenservice en binnen 24u een passende oplossing! Geen lastige vragen of bewijslast. Aankoopbedrag wordt gecrediteerd en het voer kan aan een asiel oid geschonken worden (inmiddels bestemming gevonden).

Goede producten zijn eenvoudig te bestellen, en worden snel geleverd!

Na veel zoeken, ben ik bij Bitiba terecht gekomen, omdat zij het gezochte product, tegen een redelijke prijs kunnen leveren, en met een betrouwbare en snelle levertijd. Ook het sparen van kortingspunten is een aantrekkelijke reden om bij hun producten te kopen.

Niet voor niets al jaren klant

Snelle levering, prima service en de kwaliteit van het voer voor mijn kat is oké!!

Over bitiba

bitiba is dé online dierenwinkel met topmerken voor lage prijzen. Bestel snel, eenvoudig en voordelig via onze website of app. Bij iedere bestelling vanaf € 49,00 ontvang je een korting van 3% en 5% vanaf € 109,00. Voor extra bestelgemak en voordeel is het mogelijk een abonnement af te sluiten. Je bepaalt dan zelf hoe vaak en wanneer je geselecteerde producten ontvangt en profiteert ook nog eens van een korting tot 7%. Tevens spaar je met ons spaarprogramma bij iedere bestelling automatisch zegels voor je spaarkaart. Je ontvangt 1 zegel voor elke € 25,00 aan bestelwaarde. Bij 16 zegels heb je een volle spaarkaart en krijg je een kortingscode ter waarde van € 16,00.