Zeer makkelijke en overzichtelijke app En het voer van eukanuba voor onze Sint Bernard is hier altijd goedkoper dan in de winkel. Bij de laatste bestelling zat een gratis zakje probeer brokjes van maar liefst 300 gram! En vergeet ook het zegel sparen niet met hoge kortingen

Goede zaak

correcte levering

bestelling eenvoudig en vlug!

Goede kwaliteit met prima prijzen

Prima producten. Leuke aanbiedingen. Duidelijke app. Snelle bezorging en heel veel plezier en gezondheid bij mijn honden door de producten die Bitiba ons biedt in de app. Fantastisch.

Zeer snelle bezorging en verpakking is top

Bestelling, levering is gewoon zoals de klant wil. Snel en goed verpakt. Topppp

Super goede service

Meerdere keren producten ontvangen die beschadigd waren waarschijnlijk door koeriersdienst Na klacht te hebben ingediend werden de producten opnieuw toegestuurd plus een tegoedbon

Uitstekend!!

Snelle levering !! Ik bestel hier altijd Royal Canin brokjes voor mijn chiwawa en ze hebben altijd aanbiedingen. goede service en snelle levering. Erg tevreden over dit bedrijf, ik raad het aan!!

Speciaal voer voor de kat zo'n 20% voordeliger dan ia de dierenarts

Gezien het feit dat wij twee katers hebben waarvan er één speciaal voer nodig heeft, krijgen ze het allebei. Bij toeval uitgekomen bij Bibita en dat scheelt al snel zo'n 20% met de dierenarts waar wij het voer 7 kg. ook moeten bestellen en zelf moet halen waar we per keer ook 30 minuten mee kwijt zijn. Dus zijn wij dik tevreden met Bibita die behalve een mooie prijs verder wat ons betreft doen wat ze beloven.

Jammer

Ben al jaren trouwe klant. Regelmatig gaat er iets mis met de verzending. De laatste keer heb ik zelf contact op moeten nemen om naar de status van mijn bestelling te informeren. Kortom ben me aan het oriënteren op een andere leverancier

Veilige site met veel keuze aan democratische prijzen

Steeds vlotte service

Prima en snel

Geen enkel probleem bij bestellen, betalen en levering

Goede prijzen, en een snelle levering!

Snel en accuraat

Top, in een woord

Prima service ook als het een keertje fout gaat, correcte rechtzetting.

Tevreden klant.

Altijd goed

Al vaker hier producten voor mijn katten besteld en ben altijd tevreden. Bestellen gaat gemakkelijk, je wordt goed op de hoogte gehouden via de mail en producten worden zorgvuldig verpakt en verzonden.

Flexibel voerabonnement

Fijn dat het hondenvoer goedkoper wordt als je een abonnement afsluit. Je krijgt vervolgens op tijd een waarschuwing wanneer een volgende zak geleverd gaat worden. Als dit niet uitkomt kun je het gemakkelijk aanpassen. Mits je rekening houdt met de levering vanuit Polen, hoef je nooit meer zonder voet te zitten!

Adventuros wild chew small. Goed product, snelle bezorging, mooie prijs en de hond vindt dit heerlijk!

Kwalitatief top en voordelig

De beste produkten voor een eerlijke prijs. Snelle levering en netjes verpakt.

snelle service

bestellingen worden snel geleverd

Slecht

Krijg ik 5 zakken voer terwijl ik 10! kleine hondjes hebt en miniwell mini heb hebt besteld Als je vraagt kleine brokjes en geen grote brokjes zijn hondjes van 4 kg

Handig

Voor het eerst gebruik gemaakt van een automatische bestelling. Deze kwam netjes op tijd. De betaling ging via de factuur achteraf en ook dat ging goed. De betaling werd door Bitiba netjes bevestigd.

Goede service voor lage prijzen.

Erg fijne webwinkel. Ze hebben een zeer uitgebreid assortiment en hebben lage prijzen. Er zijn ook vaak leuke aanbiedingen en er is extra korting wanneer je meer besteld. Het verzenden gaat snel en klopt altijd.

Kwaliteit aan een scherpe prijs!

De betere merken aan een scherpere prijs. Extra kortingen bij grotere aankopen. Vlotte levering. Een aanrader!

Netjes op tijd geleverd

geweldig

alle bestellingen netjes op tijd geleverd

Over bitiba

bitiba is dé online dierenwinkel met topmerken voor lage prijzen. Bestel snel, eenvoudig en voordelig via onze website of app. Bij iedere bestelling vanaf € 49,00 ontvang je een korting van 3% en 5% vanaf € 109,00. Voor extra bestelgemak en voordeel is het mogelijk een abonnement af te sluiten. Je bepaalt dan zelf hoe vaak en wanneer je geselecteerde producten ontvangt en profiteert ook nog eens van een korting tot 7%. Tevens spaar je met ons spaarprogramma bij iedere bestelling automatisch zegels voor je spaarkaart. Je ontvangt 1 zegel voor elke € 25,00 aan bestelwaarde. Bij 16 zegels heb je een volle spaarkaart en krijg je een kortingscode ter waarde van € 16,00.