Veilige site met veel keuze aan democratische prijzen

Steeds vlotte service

Prima en snel

Geen enkel probleem bij bestellen, betalen en levering

Goede prijzen, en een snelle levering!

Snel en accuraat

Top, in een woord

Prima service ook als het een keertje fout gaat, correcte rechtzetting.

Tevreden klant.

Altijd goed

Al vaker hier producten voor mijn katten besteld en ben altijd tevreden. Bestellen gaat gemakkelijk, je wordt goed op de hoogte gehouden via de mail en producten worden zorgvuldig verpakt en verzonden.

Flexibel voerabonnement

Fijn dat het hondenvoer goedkoper wordt als je een abonnement afsluit. Je krijgt vervolgens op tijd een waarschuwing wanneer een volgende zak geleverd gaat worden. Als dit niet uitkomt kun je het gemakkelijk aanpassen. Mits je rekening houdt met de levering vanuit Polen, hoef je nooit meer zonder voet te zitten!

Adventuros wild chew small. Goed product, snelle bezorging, mooie prijs en de hond vindt dit heerlijk!

Kwalitatief top en voordelig

De beste produkten voor een eerlijke prijs. Snelle levering en netjes verpakt.

snelle service

bestellingen worden snel geleverd

Slecht

Krijg ik 5 zakken voer terwijl ik 10! kleine hondjes hebt en miniwell mini heb hebt besteld Als je vraagt kleine brokjes en geen grote brokjes zijn hondjes van 4 kg

Handig

Voor het eerst gebruik gemaakt van een automatische bestelling. Deze kwam netjes op tijd. De betaling ging via de factuur achteraf en ook dat ging goed. De betaling werd door Bitiba netjes bevestigd.

Goede service voor lage prijzen.

Erg fijne webwinkel. Ze hebben een zeer uitgebreid assortiment en hebben lage prijzen. Er zijn ook vaak leuke aanbiedingen en er is extra korting wanneer je meer besteld. Het verzenden gaat snel en klopt altijd.

Kwaliteit aan een scherpe prijs!

De betere merken aan een scherpere prijs. Extra kortingen bij grotere aankopen. Vlotte levering. Een aanrader!

Netjes op tijd geleverd

geweldig

alle bestellingen netjes op tijd geleverd

Helemaal top

Snel en netjes verwerkt en ontvangen.

Altijd nog tevreden geweest met mijn bestelling

Bestelling is snel verzonden Bestelling klopte Producten zijn inorde Website overzichtelijk en duidelijk Prijzen over het algemeen oke ,al zijn sommige hondenbrokken erg duur in aanschaf elders goedkoper via buitenlandse sites. Hier zit je dan met bezorging ervan.

Goede prijs

Top service voordelige prijzen

Betrouwbare firma. Zeer tevreden van de producten

Ruime keuze, goede prijs

In vergelijking met andere websites heeft Bitiba een ruim assortiment en een goede prijs. Snelle levering, spaar en extra kortingsprogramma's.

Supersnelle levering en gemakkelijke site

Overzichtelijke site Snelle levering aan interessante prijs

Topproducten aan een zeer goede prijs

Goedkoop én snel geleverd!!!!!

Heerlijk om bij bitiba te bestellen, overduidelijk en met een goede beschrijving, zodra ik besteld heb krijg ik een email met gegevens én mijn factuur! Binnen 2 dagen altijd mijn bestelling geleverd, zeker een aanrader!!!!!

Goede service en fijne dienst met abonnement

Goed spaarplan & goede aanbiedingen

Herzog-Wilhelm-Strabe 12 80331 Munchen

+31 20 26 22 163

Over bitiba

bitiba is dé online dierenwinkel met topmerken voor lage prijzen. Bestel snel, eenvoudig en voordelig via onze website of app. Bij iedere bestelling vanaf € 49,00 ontvang je een korting van 3% en 5% vanaf € 109,00. Voor extra bestelgemak en voordeel is het mogelijk een abonnement af te sluiten. Je bepaalt dan zelf hoe vaak en wanneer je geselecteerde producten ontvangt en profiteert ook nog eens van een korting tot 7%. Tevens spaar je met ons spaarprogramma bij iedere bestelling automatisch zegels voor je spaarkaart. Je ontvangt 1 zegel voor elke € 25,00 aan bestelwaarde. Bij 16 zegels heb je een volle spaarkaart en krijg je een kortingscode ter waarde van € 16,00.