Ze zijn bij Bitiba heel behulpzaam en zeer creatief in oplossingen als het even tegen zit. Alle hulde voor dit team! Ik ga daar weer bestellen!

Betrouwbaar en mooie artikelen.

Wilde iets terugsturen maar mocht het artikel doneren en kreeg ook nog eens mijn geld terug! Ongekende service!!

Supersnelle service

Altijd supersnelle service, goede kwaliteit. Mooie aanbiedingen.

Ik heb mijn bestelling positief ervaren

Het bestellen was gemakkelijk en ook voor de meest lagere prijs. Het was snel op de post en netjes afgeleverd. Het zou leuk en een verassing zijn om bij elke bestelling een kleinigheidje erbij te doen.

Snelle levering en voor herhaling vatbaar

Jammer dat verzending lang duurt

Jammer dat verzending lang duurt

Werd op tijd geleverd en goede kwaliteit steentjes.

Perfect en snel

Perfect en snel geleverd precies zoals omschreven. En bij elkaar goedkoper dan in een dierenwinkel met wat ik besteld had. Poezen (3) allemaal weer blij. Een aanbeveling waard ook de meldingen via de email handig en correct.

Goede en snelle service

Producten zijn zoals omschreven en afgebeeld. Snelle levering. Makkelijk contact te leggen met klantenservice en goede afhandeling van vraag.

Scherp geprijsd en snel geleverd.

Helemaal ok

Aantebevelen

Snelle service en klantvriendelijk

Webshop helder, goede prijs, snel geleverd en prima verpakt!

Super snelle levering van fietskar.

Geweldige fietskar voor mijn honden precies als op de foto. Super snelle levering. In 1 woord geweldig

uitmuntend

Voordelig en ruime assortiment en snelle bezorging. nog nooit wat te klagen gehad.

Makjelijk te bestellen,snelle levering.

zeer goede kwaliteit

zeer goede merk en kwaliteit en de prijs is na verhouding diner goed. dus jullie hebben vaste klant bij.

Snelle en goede service met juiste prijs.

Ik heb voor het eerst bij Bitiba besteld: Royal Canin hondenvoer voor Bichon Frise. Ik heb 3 pakken tegelijk besteld i.v.m. hogere korting. Het aanmaken van account was snel geregeld en bestelling kwam netjes op tijd en keurig verpakt aan. Ik ben een blijvertje

Steeds in orde

ik krijg steeds de bestelde goederen vrij snel geleverd. Als er toch vertraging insuipt word je ervan verwittigd, ik ben zeer tevreden over de service.

snelle en sekuur maatwerk

snelle en sekuur maatwerk

Goede en snelle service

Ik ben erg tevreden over het product Purizon wilde & konijn. Mijn honden lusten het graag. Zijn niet hele harde en grote brokken wat ik een voordeel vind. Kwaliteit en prijsverhouding is goed.

Correct en snel

Op de website vind je snel het product dat je wilt bestellen. De bestelling plaatsen, verloopt vlot en de prijs die je betaalt is correct, zelfs nog iets goedkoper dan bij andere leveranciers. De levering werd gedaan op de beloofde dag. Geen vertraging en de verpakking was intact. Allemaal plusjes dus! Voor herhaling vatbaar.

bestel hier al jaren !

ik bestel hier al jaren !

Alles werd netjes bezorgd en in één keer.

Fijn dat je zo zware zakken met kattengrit kunt bestellen.

Mooi aanbod en heel snelle service!

Een zeer uitgebreid aanbod. De producten werden binnen de twee dagen geleverd. Het spaarsysteem is een leuke plus!

Over Bitiba

bitiba is dé online dierenwinkel met topmerken voor lage prijzen. Bestel snel, eenvoudig en voordelig via onze website of app. Bij iedere bestelling vanaf € 59,00 ontvang je een korting van 3% en 5% vanaf € 99,00. Voor extra bestelgemak en voordeel is het mogelijk een abonnement af te sluiten. Je bepaalt dan zelf hoe vaak en wanneer je geselecteerde producten ontvangt en profiteert ook nog eens van een korting tot 7%. Tevens spaar je met ons spaarprogramma bij iedere bestelling automatisch zegels voor je spaarkaart. Je ontvangt 1 zegel voor elke € 25,00 aan bestelwaarde. Bij 16 zegels heb je een volle spaarkaart en krijg je een kortingscode ter waarde van € 16,00.