Snel en makkelijk schakelen

Cor is goed bereikbaar, planning is flexibel in levering, alles volgens plan geleverd

Goed product geleverd, correcte firma om zaken mee te doen

Erg professioneel geholpen

Weer gewoon goed.

Het werd iets later dan gepland en daardoor voor ons wat krap in de tijd, gelukkig wilden de chauffeurs wel even de afstand houders plaatsen zodat alles toch weer vlot verliep.

Beste Doeke, Hartelijk dank voor de reactie. Soms loopt niet alles volledig volgens plan en moeten we hier en daar aanpassen. Mooi te horen dat wij bij jullie met een stukje extra service hebben kunnen zorgen dat alles uiteindelijk toch weer vlot is verlopen.

Uitstekende voorbereiding met een perfect eindresultaat

Vooraf uitvoerig eisen doorgesproken. Nette offerte met mooi legplan erbij. Geleverde producten zagen er keurig uit. Mooi op tijd geleverd. En in het werk paste het perfect.

Beste Edwin, Hartelijk dank voor deze mooie reactie. Erg blij te horen dat wij mochten meedenken en uitvoeren o.b.v. jullie wensen en verwachtingen.

Correct

Afspraken nagekomen terug gebeld nodig was

Beste Hans Muilwijk, Dank voor deze korte krachtige aanprijzing. Goed te horen dat wij altijd onze afspraken nakomen en daar waar nodig snel handelen, bijvoorbeeld terugbellen wanneer noodzakelijk.

Deskunidg bedrijf met gedegen adviesen

Snel geholpen en goed meegedacht met de ontwerpoplossing

Beste Remko Kerkhof, Wederom bedankt voor het gestelde vertrouwen in onze ontwerpoplossingen en snelle meedenken.

Prima geregeld

Goed geregeld en nette wanden

Beste Lucas, Erg leuk te horen dat je door alle positieve ervaringen met ons weer mooie nette wanden heeft ontvangen. Hartelijk dank voor je reactie.

Goed geregeld en producten van topkwaliteit!

De producten van Bosch beton zijn de beste van de markt. Alles is goed geregeld met duidelijke offertes en een duidelijke website.

Beste Arjan, Wij zijn erg blij te horen dat jij middels een duidelijke website en goede offerte onze keerwandoplossingen ervaart als de beste uit de markt. Dank voor deze fantastische reactie.

Strakke keerwanden

Goede kwaliteit keerwanden. Snelle levering, prima prijs/kwaliteit verhouding.

Beste Gerdien, Wij zijn blij te horen dat je op basis van kwaliteit, prijs/kwaliteit verhouding en de snelle levering telkens weer bij ons terecht komt voor de oplossing. Dank je wel!

Super regelt

Super regelt en netsjes

Beste Nanne, Super geregeld en netjes afgerond klinkt als muziek in onze oren! Hartelijk dank voor deze positieve woorden.

Zeer positief meedenkend en flexibel.

Het werk wat we als laatste samen hebben mogen maken verliep vanuit onze opdrachtgever nogal chaotisch, bij Bosch Beton zijn ze blijven ondersteunen om tot een passende oplossing te komen. Super die flexibiliteit om tot een goede oplossing te komen, altijd fijn dat het toch weer wordt opgepakt ook als we aan verandering 10 zijn. Bedankt voor de samenwerking.

Beste Arjen, Wij zijn erg blij de bevestiging te horen dat wij blijven ondersteunen tot dat er een passende oplossing is. Hopelijk mogen wij nog lang samenwerken. Dank voor deze mooie woorden.

Duidelijke communicatie

Van verkoop tot aflevering als correct en goed geregeld

Beste Willy, We zijn blij te horen dat alles goed en correct was geregeld en geleverd. Hartelijk dank voor de mooie review.

kwaliteit goed.

kwaliteit goed, was alleen verrast over rijplaten / schotten t.b.v. afstempelen van de kraanauto op de stelcon platen. misschien naief maar reminder zou fijn zijn.

Beste Norbert Verwoerd, Hartelijk dank voor uw reactie. We zijn blij te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit van de keerwanden. Ik heb uw opmerking over de reminder m.b.t. de plaatsing van rijplaten/schotten voor de drukverdeling van het afstempelen van de kraanauto intern doorgezet. Hierdoor zullen wij u en andere klanten hopelijk nog beter kunnen informeren.

Snel en vakkundig geholpen.

Snelle heldere communicatie.

Beste Marloes Wolf, Wij zijn blij te horen dat wij naast de kwaliteit die wij leveren tevens ook snel en helder met u hebben gecommuniceerd. Dank voor deze mooie review.

Flexibel en goede uitleg

Na

Beste Pieter van Vliet, Wij doen er alles aan om alles omtrent de diverse bestellingen zo goed mogelijk uit te leggen en stellen ons in de afhandeling zo flexibel mogelijk op. Dank voor de aanbeveling en mooie review.

Snel en precies

Silo is prima afgeleverd.

Uitstekend advies van Douwe , en zeer snelle levering

Maandagmorgen gebeld voor een aantal keerwanden. Woensdagochtend al geleverd. Top service

Prima bedrijf die de zaken netjes regelt

Van verkoop tot levering is alles keurig verlopen. Door het slechte weer hebben we de levering uitgesteld, dit was geen enkel probleem.

Beste Rienk, Erg leuk te horen dat wij alles netjes en keurig hebben kunnen leveren, dit ondanks de besproken verplaatste levering vanwege het slechte weer. Bedankt.

Wederom weer een goede ervaring met bosch beton en Douwe Bijlsma

Bedankt voor de prettige samenwerking

Beste Germ de Vries, Goed te horen dat u wederom via Douwe Bijlsma bij ons terecht bent gekomen. Hopelijk (mocht de vraag daar zijn) weet u ons weer te vinden. Dank voor het delen van uw goede ervaring.

goed geregeld

elementen nog de volgende week bezorgd, en afgeleverd op telefonische instructie. zodat wij rap aan ons project konden begingen. Klasse bedrijf!

Beste Jeroen Vrolijk, Wij doen ons uiterste best om zo snel, duidelijk en servicegericht mogelijk bestellingen af te ronden. Gelukkig weet jij ons te bevestigen dat wij hieraan kunnen voldoen. Hartelijk dank daarvoor.

Super goed

Fijne communicatie en Bosch Beton komen hun afspraken na.

Beste Frank, Wij horen graag dat wij goed weten te communiceren en gelukkig wordt dit ook door jou gewaardeerd. We streven er inderdaad naar om ten alle tijden onze afspraken volledig na te komen. Via mond-tot-mondreclame ben je bij ons gekomen, hopelijk komt de volgend klant net zo bij ons, kortom zegt het voort!

Door verkoper goed geadviseerd. Levering was vlot en volgens afspraak. Zijn ontzettend tevreden met het eindresultaat.

Beste Bart, Wat leuk te horen dat je in het verleden nog bij ons hebt gewerkt en dat je ons blijkbaar niet vergeten bent. Goed om te horen dat alles naar tevreden verlopen is.

Alles goed

Goede contacten. Meedenkend vermogen

Beste Johan, Erg leuk om te lezen dat jullie tevreden zijn over het contact en dat ons meedenken over jullie project wordt gewaardeerd.

Wij doen graag zaken met Bosch Beton. Na enkele keren advies bij u hebben opgevraagd hebben wij diverse materialen bij u besteld. Deze zijn conform afspraak op locatie door u geleverd.

Beste Heidi, Hartelijk dank voor de positieve woorden en goed te horen dat wederom Bosch Beton is gekozen voor jullie project.

Wesselseweg 132

3774 RL Kootwijkerbroek