goed bedrijf

afspraken worden goed na gekomen , kunnen meestal snel schakelen, doen daar zo ie zo hun best voor

Een uitstekend product en zeer goede service

Goede kwaliteit en overleg omtrent de werkzaamheden is prima

meenemen in offerte kon beter

Op de tekeningen had klant, wij, kunnen zien dat de platen en de wanden van dikte verschilde, dit in verband met klaarmaken ondergrond. Er is over offerte gebeld, maar niet opgenomen, hadden het even druk, verder is daar niet meer over teruggebeld. Nu was het voor ons een verassing, ondergrond niet goed aangelegd om in één keer te plaatsen. Hier is na plaatsing even over geproken, was miscomminucatie vonden we beiden.

alles prima

Alles prima verlopen

Kwaliteit en levering is goed

Zo kan ik weer jaren vooruit

Snel geregeld

Binnen 1 dag een offerte binnen na een silo gebouwd te hebben op de website ,top

Vriendelijke communicatie

Vriendelijke communicatie en denken mee.

snelle reactie bij vragen en aanvraag

Snelle levering en uitstekende correspondentie

duidelijke afspraken met oog voor maatwerk

duidelijk tot de laatste levering alleen bij mondeling huren onduidelijk over kosten berekening

Geachte heer Verburg, Allereerst hartelijk dank voor uw beoordeling! Helaas was er in eerste instantie wat onduidelijkheid over de huurtermijnen van onze klemmen. Onze excuses hiervoor. Gelukkig hebben we elkaar hier nog over kunnen spreken. Wij zijn graag transparant en open. Alle info over onze klemverhuur kunt u hier vinden: https://www.boschbeton.nl/klemverhuur/ Team Bosch Beton

zeer tevreden

als verbeterpunt zou ik willen noemen: een aanspreekpunt voor de klant. Ik heb nu veel verschillende mensen aan de telefoon gehad of via de mail. Het zou prettiger werken als alle contact via de zelfde persoon verloopt.

Fijne samenwerking

Wij als bedrijf hebben Bosch beton een groot aantal keerwanden laten leveren. in dit proces ging alles zoals het hoort. het contact met de verkoper verliep snel en duidelijk. Bosch beton is goed in het meedenken van oplossingen. Denk hieraan het advies geven over wat voor producten en eventueel geschikt zijn voor een bepaald project. Ook is Bosch beton flexibel en snel in zijn levertijd

Er werd heel snel gehandeld,dat wou ik ook heel graag,prima samen werking met Cor!

goed product

kwalitatief hoogstaand product.

Top kwaliteit, afspraken zeer goed nagekomen

Zeer goede ervaring!

Prettige samenwerking en contact

Diverse malen contact gehad, ook rechtstreeks tussen bosch beton en de opdrachtgever. Goede terugkoppeling gehad, diverse aanpassingen opgenomen en doorgesproken. Telefonisch contact als persoonlijk ervaren !!

Prettig bedrijf met producten van hoge kwaliteit.

Fijn in de omgang, gewoon zoals het hoort.

Werken conform afspraak en goed bereikbaar telefonisch

Mijn ervaring met Bosch beton als calculator is dat ze op tijd de offerte gereed hebben en mee willen denken in oplossingen

Helemaal TOP

Helemaal TOP

Goed en duidelijk geregeld

Komt afspraken netjes na. En voor vragen word je netjes geholpen. Ook de levering en plaatsing is top, chauffeurs helpen netjes en komen met tips, Voor een goed eind resultaat. Goed en net bedrijf. Mocht ik weer wat nodig zijn weet ik jullie te vinden!

Elementen prima volgens afspraak geleverd zaagwerk niet uitgevoerd.

De elementen zijn conform aanbieding geleverd. Voordat er geleverd werd was er een aanpassing aan 2 elementen. Deze zouden gezaagd worden maar dat bleek bij levering niet gedaan. Toch word er volgehouden dat dit zo is. Vervolgens heb ik een betonzager gehuurd om de elementen af te korten. Het mailcontact en telefonisch contact daar werd vervolgens niet meer op gereageerd.

Geachte heer Stap, Allereerst dank voor uw eerlijke review. Jammer te lezen dat er een vervelende discussie is ontstaan over de aanpassingen aan 2 keerwanden. Er is geleverd conform tekening, maar zo te lezen duidelijk niet naar uw wens. En dat is wel het uitgangspunt waar wij naar streven. Wij zullen per omgaande contact met u opnemen om tot een passende oplossing te komen. Hiermee hopen we ook in de toekomst weer voor u klaar te mogen staan. Team Bosch Beton

Net product, volgens afspraak geleverd.

Duidelijke afspraken, netjes geleverd

Product ziet er goed uit,

Jammer dat de hijsogen niet ingestort waren

Geachte heer Bruijns, Bedankt voor uw eerlijke review. Het klopt dat onze keerwanden standaard niet zijn voorzien van hijsvoorzieningen. (op verzoek kunnen we die overigens wel meestorten) Onze keerwanden zijn standaard aan alle zijden glad afgewerkt en er is nergens een open staalverbinding d.m.v. hijsogen. Hierdoor kan er ook geen roest plaatsvinden aan de staalconstructie binnenin de wand en kan er een 50 jarige levensduur gegarandeerd worden. Indien u zelf wilt plaatsen zijn daarvoor speciaal ontworpen klemmen beschikbaar. https://www.boschbeton.nl/klemverhuur/. Wij hopen u zo alsnog een duidelijk antwoord te hebben geboden. Voor de toekomst staan wij en ons verkoopteam graag weer voor u klaar! Met vriendelijke groeten, Het Bosch Beton-team

Mijn ervaring is goed

Douwe een echte fries daar kun je nog wat mee kunnen velen een voorbeeld aan nemen En neemt de telefoon altijd op of belt terug

Boerenverstand en ervaring in de praktijk

Goed contact, vlotte levering, goeie planning en fijn overleg Man van de praktijk en goed advies