Uitstekende service van begin tot eind.

Had best wel last minute wanden nodig met de nodige zaagstukken, Guus heeft dit zeer snel opgepakt en werkelijkheid gemaakt en alles netjes geleverd

Perfecte uitvoering van opdrachten

Correcte behandeling van aanvragen, maken van prijsopgaven en bevestiging van opdrachten. Perfecte uitvoering van opdrachten.

Behulpzaam en klantgericht

Positief

Snelle service, complete levering!

Van offerte tot levering goede service!

snel en goed geholpen praktisch meedenken transporteur

deze keer gebeld om wanden te leveren 1 dag tevoren kon nog geregeld worden en ook nog geholpen met plaatsen van gebruikte wanden zeer goede en snelle service

Mooie silo en goed geregeld

Tekening had wat duidelijker gemogen (hoogte binnenzijde voet vd wanden)

prime

Klantvriendelijk

Het is fijn werken omdat wij altijd een vast contactpersoon hebben die enorm goed mee denkt. Dit doet die door zowel (voorbeeld) tekeningen te maken of in de praktijk mee te denken.

Voor de eerste keer keerwanden besteld en goed geholpen.

Voor de eerste keer wanden besteld. We werden snel en goed geholpen en wisten waar we aan toe waren.

Duidelijk en snel!

Het contact met Cor Molenaar is goed, ook de chauffeurs hebben hun werk netjes gedaan!

Correct bedrijf!

Zeer tevreden over Bosch beton, de keerwanden zien er keurig uit en ook de samenwerking met verkoper Cor Molenaar verliep uitstekend!

Een positief proces, met een mooi resultaat.

Er werd door de vertegenwoordiger goed meegedacht, zoals een verlaagde achterwand, en het soort element. Ook gaf hij als tip mee dat de fundatie goed moest zijn om verzakkingen in de toekomst te voorkomen. Het loonbedrijf heeft veel gebroken puin gebracht en aangetrilt. Doordat de zandbaan perfect met de laser op afschot geschoven is, was het plaatsen van de elementen in een ochtend zo gedaan.

snel geleverd, en bezorgt door een vriendelijke chauffeur

Ondanks onze kleine order werd er snel een prijs aangeleverd, en daaropvolgend snel geleverd. De chauffeur was vriendelijk, had alle tijd en is een kundig kraanmachinist.

Goede kwaliteit, snelle levering en duurzaam geproduceerd!

Voor nauwkeurige keerwanden moet je bij Bosch beton zijn!

Goed bedrijf!

Altijd goed contact met Lennart. Afspraak is afspraak

Dikke prima!

Om mee te kijken in onze situatie, hebben we contact met dhr bijlsma gezocht. ons bedrijf was"up to date" met meerdere jonge sleufsilo s .echter door aankoop van naast gelegen bedrijf, ontstond de wens om ruwoer te centraliseren. investeren in alles nieuw was praktisch en financiël geen optie. Douwe heeft op loctie een goede bijdrage geleverd in opties van verandering om zo in bestaande situatie te kunnen uitbreiden. toen wij van inzicht veranderden kon hij vlot schakelen door offertes aanpassen maar ook duidelijk te wezen als we dingen te "rooskleurig "zagen.Door de betalingsregeling bij opdracht bevestiging laat Bosch beton in onze ogen duidelijk merken te willen leveren. Bij het voorwerk ,op het terrein vielen de aanpassingen achteraf mee. ook toen was Bosch beton flexibel en kwam de silo 1 week eerder en stond deze aangevuld en wel, voor de regen. Daardoor is ons zorg en moeite ontnomen .

Prachtige keerwanden geleverd in Leek

Snelle levering met en goede prijs kwaliteitsverhouding.

Fijne leverancier om mee samen te werken

Punctuele offerte, prima prijsverhouding, goede opvolging opdracht, fijn contact voor levering, goede aflevering, kwalitatief mooi product om zelf een goed werk achter te laten.

mooie maatvaste elementen, netjes op tijd geleverd.

We hebben goede ervaringen met Bosch beton.

Top bedrijf die goed meedenkt in oplossingen.

Ervaring is zeer positief. Werd goed meegedacht in oplossingen en er werd zeer snel gehandeld in uitwerking tot uitvoering. Product ziet er zeer netjes en strak uit.

Keurig op tijd geleverd

Tot nu toe geen klachten altijd goed geregeld en mooie maat vaste wand

Strak en vlak

mooie producten!

Prima communicatie & levering conform afspraak

Prima communicatie & levering conform afspraak. Prijs ook goed.

Wij worden altijd perfect ontzorgd in de aankoop en leverantie

Wij hebben op het werk Spaanse Leger veel keerwanden besteld. We hebben een bewuste keuze gemaakt om niet voor de goedkoopste leverancier te gaan, maar te kiezen voor kwaliteit in voorbereiding zodat de uitvoering perfect verloopt. Dat bespaart ons kosten tijdens de uitvoering. Wat betreft die keuze heb ik persoonlijk nog geen moment spijt gehad.