Meedenkend, praktisch en betrouwbaar

Uitstekende communicatie, mooie afgewerkte silowanden en duidelijke instructies voor ter voorbereiding van het plaatsen van de wanden. Kortom zeer tevreden!

Uitstekend!

Van eerste contact tot levering goede service gehad. Goed geholpen door het personeel op een vriendelijke manier. Wij gaan Bosch Beton vaker aanbleven en hier maker mee projecten realiseren.

Snelle service en flexibel in de planning

Benodigde producten waren uit voorraad leverbaar, zelf bij aanpassing in de opdracht snel geholpen.

gewoon goed.

Snelle reactie en afhandeling. Er wordt mee gedacht en in overleg was alles mogelijk zoals gewenst.

Goed geregeld

Goed geregeld en snelle levering

met Bosch Beton is alles gegoten

heb prima ervaring vlotte levering prima chauffeurs die het geleverd hebben

Snel geholpen en enorm snelle service

Snelle service.

Word goed te woord gestaan, en goed voorgelicht.

Netjes en correct

Plezierig contact met verkoper en planning. Korte lijnen en flexibel alles volgens planning verlopen en plaatsing van de wanden ging goed.

Prachtig product voor een concurrerende prijs en snel geleverd!

Er wordt vooraf gebeld waar de elementen voor zijn en hoe te gebruiken. Er wordt goed advies gegeven en ook voor een nette prijs. We zijn er blij mee.

Vriendelijke service, goede prijs kwaliteit verhouding

Vriendelijke service vanaf offerteaanvraag tot aan afhandeling/levering

Zeer correct en goed advies. Strakke wanden.

In ons project met lastige hoogteverschillen heeft Bosch beton ons ontzorgt door in 3-D een ontwerp te maken. Dit gaf een goed beeld, ook voor de opdrachtgever, hoe het moest worden. Heel fijn!

Strak afgewerkte producten en strakke flexibele planning

Goede communicatie.advies en service

We hebben meer silo.s van bosch en die zijn goed .dus dan ga je al snel weer voor een bosch silo.

Top service en snelle levering

Last minute bestelling, perfect op tijd op de klus geleverd.

Kundige verkopers en goede service

Wij kwamen voor een aantal L-elementen waar we een vuurplaats en podium van gaan maken. Er werd meegedacht. de levering was flexibel en snel.

Top bedrijf

Erg maat vaste producten. Fijne mensen goede afspraken! Kortom een fijn bedrijf om mee samen te werken

Snelle service, goed advies.

Precies wat je verwacht van een leverancier.

Fijnen samenwerking en heel flexibel

Goede prijs/ kwaliteitsverhouding. Wordt telkens goed geholpen, ook al wijzigen er tijdens de werkzaamheden een aantal onderdelen.

Super geregeld en correct

Aanvulling op bestaande silo s , kwaliteit en correct geleverd zoals we gewent zijn . top

Perfecte service

Na telefonisch overleg de offerte ontvangen, de bestelling geplaatst die zonder problemen op de afgesproken datum op de juiste locatie is afgeleverd. Prima vakmensen bij Bosch Beton.

Zeer betrouwbare leverancier!

Vanaf de offerte tot aan de eindfactuur is het correct geregeld.

Ben zeer tevreden

Alles netjes optijd geleverd. Komen de afspraak goed na. Gr. Schroer

klantgerichte medewerkers en een goed product

Medewerkers denken mee in oplossingen ,vlotte afhandeling van offertes en een goede prijs/ kwaliteit verhouding.

Goede kwaliteit en flexibele houding

Ondanks B-keus elementen goede kwaliteit. Medewerkers van Bosch zijn bereidt mee te denken en stellen zich flexibel op.

Wesselseweg 132

3774 RL Kootwijkerbroek