fantaschtisch

snel en netjes geholpen

netjes

prima geregeld

zoals we gewend zijn van jullie.

Prima geholpen

Goede adviezen gekregen om de sleufsilo goed neer te kunnen zetten

Goede communicatie en uitvoering

Goed en duidelijk

De afgeproken werkzaamheden en tijd was perfect .

Meedenkend

Professioneel en toegankelijk, wij zijn zeer tevreden over de afhandeling.

Goede kwaliteit voor nette prijs

Ervaren mensen die meedenken, situatie/vraag gewoon goed snappen en ze staan voor hun product. Voor diverse situaties een goed advies en breed assortiment in huis. Goede communicatie, zowel binnen het bedrijf onderling als met ons en nette correcte levering.

Binnen 3 weken geleverd

Binnen 3 weken geleverd. Optijd gemeld welke dag wordt geleverd. Vrachtauto chauffeur was binne kwartier al klaar. Uur later lag de mais er in.

Perfecte producten, goede service en afspraken nakomen. Top!

Goed persoonlijk geholpen door Kevin Vos. Goed bereikbaar en snelle feedback op offerte aanvragen. We hebben een keerwand geplaatst in onze tuin. Inmiddels meerdere buren die het zo mooi vonden dat ze die ook (via mij) besteld hebben. Bosch Beton .. bedankt !

Goed geholpen, snelle service en afspraken worden nagekomen.

Prettige ervaring met Bosch Beton

Korte lijnen, goede contacten.

Door de korte lijnen kunnen we snel schakelen met onze klanten. Hierdoor kunnen we snel leveren en goede kwaliteit platen leveren.

Fijne en adequate klantbediening

super!!!

Fijn om weer deze ervaring te hebben van goed advies, correcte levering, plaatsing en oplevering!!!

Correcte partner

Verkoop alsmede de aftersales zijn correct en meedenkend.

Snelle en vakkundige mensen en levering

Ervaring zeer goed, goede service en vlotte levering precies volgens afspraak.

zeer goed met uitzondering van het transport

bestelling, offerte, bevestiging opdracht planning en levering uitstekend helemaal niets op aan te merken. echter jammer dat de levering gewoon niet goed is gegaan. de chauffeur was vanaf het begin kort aan de kar en na 25 minuten lossen en stellen merkte we een druk dat hij wou afronden. Terwijl we alles in het werk hebben gesteld om goed en makkelijk te stellen. mvg Hans Smeenk

Beste Meneer Smeenk, Bedankt voor uw review. Allereerst is het fijn om te lezen dat u tevreden bent met het proces van bestelling tot en met inplannen van de levering. Het is wel spijtig om te lezen dat er tijdens de levering zaken niet naar wens zijn verlopen. Inmiddels hebben wij u hierover gesproken en kwamen we tot de conclusie dat het om een miscommunicatie bleek te gaan. Onze verkoper had de levering aangeboden zonder plaatsing van de wanden. U ging er van uit dat de wanden ook geplaatst zouden worden. Uiteindelijk hebben we alsnog geplaatst. Onze excuses voor het misverstand, en nogmaals dank voor uw begrip tijdens ons recente telefonisch overleg.

Prima prijs kwaliteit verhouding

Afspraak is afspraak

Snel

Op laatst de keuze gemaakt, en snel geleverd

Strakke planni g en nette afhandeling

Prima afhandeling

Uitstekend contact met ons onderhouden over ieder te nemen stap!

Zeer goed en voor herhaling vatbaar

Makkelijker dan een brood bij de bakker kopen

Van verkoop tot chauffeur alles liep perfect.

snel en goed afgehandeld

Goed personeel vriendelijk duidelijke comminicatie goede service

N goed bedrijf duidelijk in afspraken alles is mogelijk . Wij zijn twee mooie silos rijker geworden. Mede door de goede service van Bosch beton. Een goede verkoper die hart voor zijn klant heeft ook als er verkocht is een goede nazorg.