Duidelijke communicatie, goed product

Fijn contact met zowel verkoop als transport

Prima keerwanden

De wanden van Boschbeton zijn kwalitatief goede en maatvaste wanden, enigste probleem ervaren we met de hijsmogelijkheden Om de wanden te hijssen heb je altijd een speciale klem nodig waar je hur voor berekend krijgt. zeker als de werkzamehden uitlopen kan dit een kostenpost worden. Enkele concurrenten gebruiken kogelkopankers, dit is voor ons makkelijker en voordeliger

kwaliteit en op tijd

KOMEN AFSPRAKEN NA

Snel adequaat en professioneel geholpen

Zeer prettige zaken gedaan. Mensen in de binnendienst zijn duidelijk ingesteld op service gericht werken en geven professioneel en goed advies. Ook bij wisseling van persoon is het dossier goed bekend. Bedrijf waar veel andere een voorbeeld aan kunnen nemen.

kwaliteitsproducten en snelle levering

De offertes zijn keurig op tijd en er wordt deskundig advies gegeven. De producten zijn van goede kwaliteit. Veel producten kunnen uit voorraad worden geleverd, dus korte levertijden. Keerwanden kunnen door de chauffeur van de vrachtwagen worden geplaatst wat ons veel tijd en geld bespaart.

Goede kennis van zaken

Goed geholpen en mee gedacht.

communicatie en levering snel

communicatie in de werkvoorbereiding verliep snel zoals ook de levering. kwaliteit van het product is ook prima.

Gewoon goed !

Gewoon goed !

bedankt voor de 'gewoon goede' beoordeling, meer woorden zijn er dan ook niet meer nodig

mooi product

de producten die worden geleverd zijn erg maatvast en netjes afgewerkt. hierdoor zijn deze gemakkelijk te verwerken.

Bedankt voor het delen van uw ervaring met Bosch Beton en misschien dat we elkaar in de toekomst weer eens van dienst kunnen zijn

Keurig advies!

Matthijs zorgt altijd voor een snelle en duidelijke offerte en een snelle order afwikkeling.

Al onze mensen zijn gelukkig heel ervaren en gemotiveerd om voor elke klant de beste oplossing te bieden. Hopelijk kunnen we u toekomstig weer van dienst zijn en we willen u bedanken voor de mooie beoordeling

Goede communicatie, prettige samenwerking

Er wordt goed en duidelijk gecommuniceerd over lopende orders. Er kan in overleg veel op korte termijn. Goede en snelle service wanneer nodig.

Super mooi om te horen dat u onze service zo heeft gewaardeerd en we doen ons best om ons flexibel op te stellen waar dat kan, want ons product is niet zo flexibel ;) Hopelijk tot een volgende keer en bedankt voor de mooie beoordeling

Betrouwbare partner

Al jarenlang kopen we voor onze klanten de keerwanden bij Bosch Beton, omdat ze mooi, strak en voordelig zijn! Daarnaast is Bosch Beton een zeer betrouwbare en fijne partner. Onlangs nog een mooie rondleiding gehad door de immense fabriek. Topbedrijf!

Dan bent u één van de gelukkigen die een kijkje in de keuken mocht nemen, want dat gebeurt niet vaak. Maar de reacties zijn dan wel altijd positief. Voor een betonfabriek is het om door een ringetje te halen, onze mensen werken heel erg netjes en gemotiveerd met als doel natuurlijk het mooiste product. Dat kunnen onze klanten dus zeker waarderen en dat is leuk om hier ook terug te lezen. Bedank voor de leuke review en hopelijk tot een volgende keer

Prettig voort geholpen na misopvatting.

Er werd niet gesproken over wie de fout heeft gemaakt, maar direct gehandeld en met een goede vlotte oplossing te komen.

Snelle service en gewoon goed geregeld!!

Bosch Beton is een mooi bedrijf dat graag meedenkt in oplossingen en een snelle en goede service verleent. Ook als problemen zijn lopen ze hiervoor niet weg. Hopend op nog vele jaren een goede samenwerking!

Snel en duidelijk

Kwaliteit volgens afspraak!

van aanvraag tot oplevering super strak georganiseerd

van aanvraag tot oplevering super strak georganiseerd

Mijn bestelling is op afgesproken tijd geleverd en voldeed aan de verwachting. Goede service.

Afspraak is afspraak

Het is prettig samenwerken om tot de juiste keuze te komen welke keerwanden we moeten toepassen op een van onze eigen locaties. Er worden duidelijke uitvoeringstekeningen gemaakt die goed helpen tijdens voorbereiding en realisatie. Het plaatsen van de wanden ging vlug en soepel door kundig personeel. Alom heel traject heeft fijn en goed verlopen vanaf inkoop tot realisatie.

Bedankt voor uw mooie beoordeling en fijn dat alles zo compleet en duidelijk voor jullie was. Wij hechten heel erg veel waarde aan het nakomen van afspraken. En wanneer dat door onze klanten ook serieus genomen wordt dan maken we elkaar weer compleet en zorgen we samen voor het beste resultaat.

goed en snel

Bedankt voor uw mooie beoordeling en hopelijk tot een volgende keer

Top uitvoering in alle aspecten

Vanaf het eerst contact bij het verzoek voor een offerte is er door Bosch Beton tijdens het hele project meegedacht en ingespeeld op de steeds strenge eisen voor veiligheid en constructie van ons waterstof tankstation. Uiteindelijk heeft dat geresulteerd in een perfecte productie van de verschillende betondelen en de realisatie van de juiste vormgeving voor een acceptabele prijs. Een geweldige samenwerking en prestatie van hoog niveau! Kortom: klasse in beton gegoten!

Wat een prachtig project, helemaal toekomstbestendig. Super fijn dat we met elkaar mee konden denken en we hopen dat er nog meer mogen volgen!

Prima product, goede communicatie!

Wij hebben keerwanden geplaatst bij onze sloot en zijn hier erg blij mee. Op dit moment vult de kraan dit aan met grond en het resultaat mag er zijn! De communicatie met Bosch Beton was duidelijk, professioneel en er werd mee gedacht. Kortom, mochten we weer iets nodig hebben, dan zouden we dat zeker aanraden om bij hun te regelen!

Bedankt voor de mooie beoordeling en we hopen op een mooi eindresultaat, we hebben graag onze bijdrage geleverd en hopen in de toekomst weer eens van jullie te horen.

Prettige samenwerking

De samenwerking met Bosch Beton verloopt erg prettig vind ik. Bij een offerteaanvraag krijg je tekening meegestuurd zodat duidelijk is wat er in de offerte meegenomen is.

Fijn dat alles duidelijk was voor u. Veel succes met de afwerking van jullie project en hopelijk tot een volgende keer.

Alles dik voor elkaar, prima service.

Helemaal goed, veel voorradig, snelle service, goed contact. Al met al heel blij mee.

Bedankt voor de mooie beoordeling, fijn dat alles zo vlot en naar wens verlopen is.

Snelle reacties en snelle levering

Snelle reacties op de email en snel kunnen leveren.

Fijn dat jullie ook voor de tweede fase weer bij ons terecht zijn gekomen en dat we u zo snel van dienst konden zijn. Bedankt voor het invullen van de beoordeling

Betrouwbare partij

Zowel aardige mensen bij Bosch Beton zelf als de onderaannemers. Betrouwbaar, vriendelijk en komen netjes de afspraken na. Zo zou het altijd moeten, maar bij bijna alle andere bedrijven is dit niet het geval helaas.

Bedankt voor de mooie beoordeling, hiervoor doen we het en doen we er ook alles aan om een betrouwbare partner te zijn voor iedereen waarmee we samenwerken. Hopelijk mogen we u in de toekomst weer eens van dienst zijn.