Afspraak is afspraak

Het is prettig samenwerken om tot de juiste keuze te komen welke keerwanden we moeten toepassen op een van onze eigen locaties. Er worden duidelijke uitvoeringstekeningen gemaakt die goed helpen tijdens voorbereiding en realisatie. Het plaatsen van de wanden ging vlug en soepel door kundig personeel. Alom heel traject heeft fijn en goed verlopen vanaf inkoop tot realisatie.

Bedankt voor uw mooie beoordeling en fijn dat alles zo compleet en duidelijk voor jullie was. Wij hechten heel erg veel waarde aan het nakomen van afspraken. En wanneer dat door onze klanten ook serieus genomen wordt dan maken we elkaar weer compleet en zorgen we samen voor het beste resultaat.

goed en snel

Bedankt voor uw mooie beoordeling en hopelijk tot een volgende keer

Top uitvoering in alle aspecten

Vanaf het eerst contact bij het verzoek voor een offerte is er door Bosch Beton tijdens het hele project meegedacht en ingespeeld op de steeds strenge eisen voor veiligheid en constructie van ons waterstof tankstation. Uiteindelijk heeft dat geresulteerd in een perfecte productie van de verschillende betondelen en de realisatie van de juiste vormgeving voor een acceptabele prijs. Een geweldige samenwerking en prestatie van hoog niveau! Kortom: klasse in beton gegoten!

Wat een prachtig project, helemaal toekomstbestendig. Super fijn dat we met elkaar mee konden denken en we hopen dat er nog meer mogen volgen!

Prima product, goede communicatie!

Wij hebben keerwanden geplaatst bij onze sloot en zijn hier erg blij mee. Op dit moment vult de kraan dit aan met grond en het resultaat mag er zijn! De communicatie met Bosch Beton was duidelijk, professioneel en er werd mee gedacht. Kortom, mochten we weer iets nodig hebben, dan zouden we dat zeker aanraden om bij hun te regelen!

Bedankt voor de mooie beoordeling en we hopen op een mooi eindresultaat, we hebben graag onze bijdrage geleverd en hopen in de toekomst weer eens van jullie te horen.

Prettige samenwerking

De samenwerking met Bosch Beton verloopt erg prettig vind ik. Bij een offerteaanvraag krijg je tekening meegestuurd zodat duidelijk is wat er in de offerte meegenomen is.

Fijn dat alles duidelijk was voor u. Veel succes met de afwerking van jullie project en hopelijk tot een volgende keer.

Alles dik voor elkaar, prima service.

Helemaal goed, veel voorradig, snelle service, goed contact. Al met al heel blij mee.

Bedankt voor de mooie beoordeling, fijn dat alles zo vlot en naar wens verlopen is.

Snelle reacties en snelle levering

Snelle reacties op de email en snel kunnen leveren.

Fijn dat jullie ook voor de tweede fase weer bij ons terecht zijn gekomen en dat we u zo snel van dienst konden zijn. Bedankt voor het invullen van de beoordeling

Betrouwbare partij

Zowel aardige mensen bij Bosch Beton zelf als de onderaannemers. Betrouwbaar, vriendelijk en komen netjes de afspraken na. Zo zou het altijd moeten, maar bij bijna alle andere bedrijven is dit niet het geval helaas.

Bedankt voor de mooie beoordeling, hiervoor doen we het en doen we er ook alles aan om een betrouwbare partner te zijn voor iedereen waarmee we samenwerken. Hopelijk mogen we u in de toekomst weer eens van dienst zijn.

No nonsense en van afspraak!

Van prijsaanvraag tot plaatsing van de wanden is het super verlopen. Het plaatsen op locatie zijn ook allemaal aanpakkers, en nonsense mensen die weten wat ze aan het doen zijn.

Fijn dat alles ook goed is verlopen bij de levering. We hebben al meer dan 50 jaar ervaring en vinden het belangrijk dat elke collega ook weet wat zijn toegevoegde waarde is in ons bedrijf en onze uitstraling. Samen werken we aan hetzelfde doel om projecten en klanten naar te tevredenheid te bedienen van A tot Z. Bedankt voor uw mooie beoordeling

Degelijk en goed

Goede afspraken en goed product

Bedankt voor de beoordeling en veel plezier met de nieuwe producten

Tevreden over service en levering

Goed contact met tussenpersoon Cor Molenaar. Product is goed.

Bedankt voor uw beoordeling ook namens Cor

Net bedrijf wat snel handelt

Sinds kort klant. word snel gereageerd op de mail en goed mee gedacht. beton is van goede kwaliteit.

We hopen dat we en een nieuwe vaste klant bij hebben. Aan de eerste indruk zal het dus niet liggen. Fijn dat we konden meedenken en dat het product ook aan uw eisen voldoet.

Prettige samenwerking

Afspraken zijn goed nagekomen, alleen jammer dat we via een infrabedrijf goedkoper hadden kunnen inkopen.

Dit zou zo niet horen , we werken met catalogusprijzen maar hebben helaas geen zicht of het door andere partijen wordt nageleefd. Bedankt voor uw eerlijke feedback

meedenkend, snel schakelen, vriendelijke partner om mee samen te werken

meedenkend, snel schakelen, vriendelijke partner om mee samen te werken

Vriendelijk bedankt voor de mooie beoordeling en fijn om te horen dat we konden meedenken.

Zoals gewoonlijk netjes en volgens afspraak

Goed materiaal en fijne vakmensen van Bosch transport

Wij zijn een begrip bij Nienhuis maar andersom is Nienhuis ook zeker een begrip bij Bosch Beton, we hebben een super goede samenwerking en daar zijn we trots en heel zuinig op. Hopelijk volgen er nog veel meer projecten. Bedankt voor de beoordeling en fijne samenwerking.

Goede communicatie en afstemming plaatsing keerwanden

Tijdens offerte fase zijn tekeningen en legplan voor keerwanden al opgemaakt wat ook richting onze opdrachtgever een goede indruk maakt. Tevens zijn mogelijke bezuinigingen voorgesteld, waar gebruik van is gemaakt in opdracht fase. Ook wijzigingen op ons verzoek zijn vlot en correct doorgevoerd. Voorafgaande aan plaatsing heeft projectleider van Bosch Beton de werkwijze en plaatsingsvolgorde goed afgestemd met onze uitvoerder op locatie.

Bedankt voor de mooie complete uitleg en beoordeling over onze producten en over onze service. We willen ons hiermee ook onderscheiden in de markt. Wij zijn niet alleen producent van de wanden, maar we staan onze klanten bij van A-Z met alle kennis en disciplines die we in huis hebben. Als er beelden zijn van het eindresultaat dan kunt u ze altijd delen met de verkoper of sturen naar [email protected]

Prima overleg en samenwerking

Prima overleg, samenwerking en meegedacht in de offertefase, levering en logistiek zoals je verwacht (en we gewend zijn), het product was naar wens en voldeed aan de kwaliteit.

Bedankt voor de fijne samenwerking, heel erg prettig om met jullie zaken te doen want het klopt altijd. We hopen nog veel meer projecten met jullie te mogen maken.

korte lijnen, persoonlijk en punctueel

korte lijnen, persoonlijk en punctueel

Een thuiswedstrijd voor ons. Van Stroe tot aan Parijs, Bosch Beton draait haar handen er niet voor om. Bedankt voor de mooie beoordeling en hopelijk kunnen we u in de toekomst weer van dienst zijn.

Dik tevreden

Duidelijk en betrouwbaar

Bedankt voor de mooie beoordeling en fijn dat jullie dik tevreden zijn over ons bedrijf en ons steeds weer weten te vinden. Hopelijk tot een volgende keer en veel plezier met de nieuwe wanden

prima goed

snelle levering goed en snel meedenken.

Bedankt voor de mooie samenwerking en leuke beoordeling hierop, we hopen nog vele jaren eraan te kunnen toevoegen.

Bosch Beton heeft onze dromen waar kunnen maken

We hadden een geweldig idee voor in de tuin. Bosch Beton heeft het materiaal en goed gereedschap om te tillen. En in samenwerking met onze buurman is ons idee werkelijkheid geworden met een prachtig resultaat precies zoals we voor ogen hadden. Bedankt Bosch beton! Zonder jullie was het bij een idee gebleven.

Bedankt voor de super mooie beoordeling, als u mooie foto's van het resultaat heeft houden we ons altijd aanbevolen dan kunt u ze sturen naar [email protected] We hebben u graag geholpen en wensen u heel erg veel plezier met jullie fijne tuin.

Ik wist dat het kon alleen met Bosch Beton

We hebben een offerte opgevraagd en waren direct overtuigd van de scherpe prijs en de geboden service Binnen 3 weken alles geleverd en geplaatst Wij zijn super tevreden en gaan binnenkort weer een vervolg aan ragen

Heel erg mooi om te horen dat u er van te voren al van overtuigd was dat Bosch Beton ook voor u de juiste partner was om mee samen te werken. U noemt meerdere voordelen waar wij ons ook écht voor inzetten dus het is leuk om te lezen dat u dat ook zo ervaren heeft. Bedankt voor de leuke review en samenwerking tot nu toe!

Snel schakelen om door te kunnen.

De eerste levering bevatte keerwanden van 3,5m1 waarbij hoeken afgebroken werden. Door het snelle schakelen van Bosch Beton werden nieuwe keerwanden op tijd geleverd en liep ons project volgens planning.

Wat fijn dat we dit zo snel konden oplossen, vaak is er in overleg heel veel mogelijk, we proberen ons daarbij flexibel op te stellen. Veel succes met de afwerking van jullie project en hopelijk kunnen wij jullie snel weer of weer snel van dienst zijn.

Een zeer plezierige samenwerking met bosch beton!

Wij hadden via internet een offerte aangevraagd. Hier kregen wij zeer snel reactie op! Vertegenwoordigder Douwe Bijlsma heeft ons zeer goed en met de juiste kunde geadviseerd!! Dit was een zeer plezierige samenwerking. Ook het leveren van de producten liep zeer soepel en precies op het juiste moment!

Bedankt voor uw mooie en plezierige beoordeling daar zal onze collega Douwe ook vast heel erg blij mee zijn. We wensen u heel veel plezier met de nieuwe producten en hopelijk tot de volgende keer

prettige samenwerking gehad

In de afgelopen 3 jaar 4 silo,s gekocht bij bosch beton en alles zonder problemen verlopen komen afspraken na en alles is te regelen Contact met cor molenaar ook heel prettig ervaren

Wat een mooie beoordeling en wat fijn om te horen dat we u al aan een paar hele mooie silo's hebben kunnen helpen, we hopen dat u nu klaar bent voor de toekomst met onze sterke en solide producten.

Wesselseweg 132

3774 RL Kootwijkerbroek