Tui, dé referentie binnen de reiswereld.

Tui heeft me nog nooit teleurgesteld. Uitermate tevreden, vanaf het boekingsproces, tot na de terugreis.

duidelijk en overzichtelijk

Goede website om door te scrollen en jouw ideale vakantie te vinden, echter is de belgische website ontzettend traag op sommige momenten, waardoor ik op de nl website moet gaan zoeken en zo mijn keuze kan ingeven op de belgische website, zeer frustrerend. ook is er een heel rare manier van werking i.v.m het instellen van de filters, bv (all-in, spa, of fitness) dit werkt soms niet, maar als je dan via een omweg gaat werkt het weer wel... de nl website werkt dan wel weer perfect, zeer merkwaardig aangezien het toch om hetzelfde bedrijf gaat.

Réservation simple via l’application

Nous sommes déjà partis en vacances plusieurs fois avec Tui. Nous prenons en général des last minutes. C’est en général de bons hôtels qui correspondent à la description.

Top top

Super communication simple efficace service complet

De reservering ging heel vlot.

Ik heb reeds meermaals bij Tui online geboekt en nooit problemen gehad.

Navigation sur le site web/mobile trop compliquée

Espace perso pas évident et pas consolidation avec tuifly. Pas upload automatique des voyages réservés

• Nous recommanderiez-vous? Non

site mal développé

- anormal de se retrouver avec plusieurs réservations pcqu'on a du revenir en arrière dans le questionnaire car options pas prises correctement en compte. - anormal de se ne pas savoir si on a finallement payé pour la bonne réservation - anormal de ne pas pouvoir réserver de siège moins de 30jours avant le départ

• Nous recommanderiez-vous? Non

Réservation via votre site

Facile d'utilisation, mais dommage que nous devions payer des suppléments pour bagage en soute. Le choix des sièges dans l'avion est également payant, donc si nous voulons être sûrs de voyager côte à côte, nous sommes obligés de prendre cette option

Onze vakantieboeking

Alles verliep vlotjes.

Heel vriendelijk

Super vriendelijk en behulpzaam

Réservation voyage : très bien ; réservation sièges : juste pas possible.

La réservation du voyage était facile; grâce à la clarté et la facilité des explications . La suite beaucoup moins car la réservation des sièges via l'appli TUI n'est pas possible jusqu'à présent : page blanche et, ou traduction pas disponible. J'ai momentanément renoncé . J'espère avoir plus de chance demain ! Taviet Claire

Belle et bonne expérience.

L’expérience à travers le site est vraiment bonne de manière générale. Je vous attribue la note de 4, gracieusement méritée.

Facilité d'utilisation

Le site est facile et clair. Tout est expliqué étape par étape.

De verschillende bungalows kunnen beter voorgesteld worden

Als er bv 4 verschillende bungalows zijn, word er een uitleg geschreven, deze uitleg zijn hetzelfde over de 4 bungalows, enkel de vierkante meter is verschillend. Er had beter foto’s bij elk type bungalow bijgevoegd geworden. Nu ben ik niet zeker of we wel de juiste voor ons hebben gereserveerd.

Facile d accès,infos complètes

Facile d utilisation, renseignements très complets.bon rapport qualité prix

Première réservation sans problème.

Site très facile à utiliser. Réception rapide des documents.

Gemakkelijk boeken

Correcte informatie

On line boeken en betalen ging vlot.

Het was de eerste keer dat we dit on line deden bij Tui. Het enige wat ik verwarrend vond, waren de vele mails daarna. Net alsof we nog niet geboekt hadden. Waarschijnlijk eerder voor promotiedoeleinden dan voor onze eigenlijke reis. En voor mijn part mag er al ineens gerekend worden met standaard ruimbagage. Dan is de prijs van in het begin duidelijker. Maar dat is een persoonlijke mening. We kijken uit naar de reis en zijn ook benieuwd naar de accomodatie. Vriendelijke groeten

Top TUI

Het zoeken naar een vakantie is niet altijd eenvoudig. Hoewel de website redelijk duidelijk is, is het moeilijk om precies te vinden wat je wilt. Eenmaal geboekt, verloopt alles prima tot aan de vertrekdag. Voldoende informatie, gemakkelijke incheckfaciliteiten, ... Op de luchthaven duurt het inchecken wat langer, maar daarna verloopt alles uitstekend. Vlucht, transfer, hotel. Tot nu toe hebben we nog nooit spijt gehad van een gekozen hotel of een klacht hoeven indienen bij TUI.

Gewoon top!

Tui heeft altijd de juiste reis paletten voor de beste prijs. Gewoon top!

Moeilijk voor ouderen.

Moeikijk voor een oudere ,74 jarige, zonder smartphone de boeking te beëindigen. Er wordt steeds doorverwezen naar het downloaden van de app ?

Vlot, maar niet altijd naar de noden van de klant geprogrammeerd.

Ervaring redelijk goed, maar soms krijg je de indruk dat je gestuurd wordt naar hetgeen Tui wil en niet wat de klant wilt. Vb : speciale wensen biedt 3 mogelijkheden : Zonnig, hoogste verdieping, ..... . Het heeft de indruk dat je in volgorde van je wensen kan aanduiden wat het belangrijkst voor je is. Bij afdrukken van de bestelling staat enkel de derde mogelijkheid vermeld (in mijngeval zo hoog mogelijk), hoewel de eerste mogelijkheid (voor mij een zonnige kamer) niet wordt vermeld. Ook is het storend dat je meermaals naar het downloaden van de app wordt gestuurd, hoewel deze al enkele jaren op mijn GSM staat.

Iets meer duidelijkheid

Bij het boeken kijk ik nogal graag naar de verschillende afreismogelijkheden qua dag , prijs en luchthaven, dat was me niet altijd duidelijkheid of duurde te lang vooraleer de gevraagde info kwam. Voor de rest was het makkelijk boeken

Vlot

Vlotte boeking

Tui est mon tour opérateur par excellence

Cela fait plus de 20 ans que je voyage avec tui(anciennement jetair) et à part quelques soucis lors de 2 ou 3 voyages nous n’avons jamais été déçu. Les prix pratiqués sont une référence et l’appréciation des hôtels est correcte. Les personnels de bord sont un must ainsi que les voyages en fly de luxe. Mon épouse et moi même continuerons à voyager avec tui.

Gistelsesteenweg 1 8400 Oostende