Rapide et précis

Réservation rapide

Parfait

Lieux de vacances bien détaillés et assez de photos. Réservation en ligne très facile

EEN GROTE ELLENDE - dat na 5 maanden nog steeds niet voorbij is

Vorig jaar een reis met annuleringsverzekering afgesloten bij TUI.BE . Jammer genoeg onze mooie reis naar Cuba moeten niet kunnen verwezenlijken vanwege gezondheidsproblemen... en dan krijg je te maken met TUI-regels en papierwerk. Een gebed zonder einde, i letterlijk! want nu al 5 maanden verder en nog niet opgelost. Je hebt al stress vanwege gezondheid en het begrip en service van TUI is er dan niet, niemand trekt zich jouw dossier aan. Wij zouden vanaf Brussel vliegen, dus via Tui.be, ook al zijn we Nederlanders. En dan bij de passen ze Belgische regels toe op je dossier. Eerst ruim 6 weken wachten voor het dossier in behandeling wordt genomen. Dan vragen stellen, formulier laten invullen door chirurg. Maar de brief en formulier van de chirurg moet dan weer aangevuld worden met een bezoekrapport (en dat heb je in NL niet als je een bezoek hebt op de gipskamer en de chirurg er even bij wordt gehaald.....) Ze verwijzen dan naar 't Portal, daar kun je dat downloaden.... Ja bij 't portal van je Belgische zorgverzekering... WIJ ZIJN NEDERLANDERS!!! Mailen, bellen, TUI Fly weer bellen etc... al 3 werkdagen aan tijd verspeeld en tja.. . 5 maanden later en nog steeds geen cent terug van TUI. . . TUI Fly verwijst je naar TUI Verzekeringen en dat terwijl je die verzekering bij je vlucht hebt geboekt, dus juridische een overeenkomst hebt met TUI Fly... Allemaal in de hoop dat je als klant het na zoveel tijd en moeite, extra stress en frustratie 't maar gewoon opgeeft. Want de verzekeraar reageert niet op je mail of met een automatische gegenereerd antwoord, en is bovendien moeizaam (lange wachttijden aan de telefoon : tot 40 minuten!) en ook alleen maar 's ochtends bereikbaar! Zij houden vast aan hun protocol ook al passen we niet in hun malletje.... :( Klacht indienen kan niet bij TUI, want de reis is immers geannuleerd en ook dan pas je dus niet in hun 'malletje'. Als 't kan, géén verzekering bij TUI afsluiten en een andere vliegmij. zoeken voor je vakantie!

Teveel, rommelige info aan mails

De info en mails zijn er veel te veel. Onduidelijk waar het precies staat met hoop onnodige aanbiedingen.

Afwachtend

Ondertussen 6 dagen aan het wachten op een betaal bevestiging. Terwijl iedereen bij Tui kan zien dat de gelden zijn toe gekomen krijg ik geen bevestiging van ontvangst. Gaat alles zo traag bij Tui? Wat als ik t8jens mijn vakantie iemand van Tui nodig heb?

Site très bien fait, personnel très sympa au tel

Personnel très sympa et compétent, dommage pour l'attente au téléphone.

Heel duidelojk

Van alle vakanties bij Tui heel goed omschreven van hotel, omgeving en referenties.

ruime keuze hotels

vlotte boeking

Un peu déçue

Je n ai pas pu réserver d assurance annulation sur le site à moment de la réservation. Cela me fait perdre du temps car le service est joignable le matin et je suis au travail le matin...

Vrij duidelijke website

De website is vrij gemakkelijk om info op terug te vinden. Hier en daar ontbreekt er naar mijn mening wel wat meer uitleg zoals wat de All-in exact inhoudt (uren van alle diensten). Soms staat dit er wel, soms niet wat het moeilijker maakt om hotels te vergelijken. Ook als je meerdere hotels wilt vergelijken qua prijs en je begint de opties te kiezen voor het ene hotel, kan je dit helaas niet in parallel doen voor een ander hotel.

Clair et rapide

Infos claires et précises sur l'hôtel et inscription rapide.

goeie service

vlotte website en handige online tips tijdens vakantie

vacance avec tui

client de tui depuis des années toujours très content de partir avec tui

Parfait

Prix imbattable

Duidelijk en makkelijk

Duidelijke omschrijving van de reis met alle nodige informatie.

Het is niet super eenvoudig maar doenbaar om zelf te boeken .

Ik mis bij zelf boeken het advies van het reisbureau. Ik hoop elk jaar op enkele nieuwe bestemmingen, ook binnen de dichtbij vakanties .

Simple et rapide de reserver

Avec TUI c’est simple et rapide pour trouver ses vacances et réserver. L’appli est géniale avec son décompte et les informations de voyage qui s’affichent au fur et à mesure. Les excursions simples à réserver également.

Geweldig praktisch.

Als je goed bent voorbereid kan het geen enkel problem zijn om je vakantie online te boeken.

Facile, rapide et efficace

D'habitude j'effectue mes réservations de voyage moi-même via des comparateurs de vol et via des sites de réservations d'hôtel. Nous sommes restés bloqués face aux prix des vols actuels vers les 2 pays que avions choisis pour cet été. Idem pour les hôtels, les chambres et les options pour manger. Nous avons alors décidé de nous tourner vers TUi. Nous avions déjà réservé des vols avec TUI et ça s'était super bien passé. De plus TUI offrait une réduction de 15% et un avantage de 100 euros pour Le voyage sélectionné. Nous n'avons pas hésité. L'application est top également pour suivre facilement son voyage et nous propose beaucoup d'option lié à ce dernier

Reservation des siègrs impossible

Je choissis tout le temps Tui pour mes vacances mais cette année c'est compliqué en ce qui concerne ma reservation. L'enregistrement des sièges semble impossible. Lorsque je veux le faire, on me ramène sur le site tuifly qui ne reconnait pas ma réservation. J'ai appelé plein de fois et on me dit que nous voyageons abec Emirares et je dois attendre les PNR. Je les ai reçu mais ils ne fonctionnent pas car ce sont des PNR pour groupe de voyageurs. Pourquoi on me l'envoye alors? Après on me dit que je dois faire l'enregistrement via service client. Mais non! Moi je veux le faire en ligne. Je veux avoir une bonne vision des places car l'année passée j'ai payé plus de 200€ en plus pour avoir plus d'éspace dans l'avion et ce n'était pas le cas. C'était le meme espace que tout le monde du coup c'est de l'argent perdu. Notre vol retour a été retardé et encore une fois on a rien dit même si on a perdu des journées de travail. J'aimerais savoir ce qui se passe avec la reservation des sièges liée à la reservation 101843342 et à l'adresse mail [email protected]

Inscription bien claire,

Inscription bien claire et détaillé, nombreux suivis après

Tui, dé referentie binnen de reiswereld.

Tui heeft me nog nooit teleurgesteld. Uitermate tevreden, vanaf het boekingsproces, tot na de terugreis.

duidelijk en overzichtelijk

Goede website om door te scrollen en jouw ideale vakantie te vinden, echter is de belgische website ontzettend traag op sommige momenten, waardoor ik op de nl website moet gaan zoeken en zo mijn keuze kan ingeven op de belgische website, zeer frustrerend. ook is er een heel rare manier van werking i.v.m het instellen van de filters, bv (all-in, spa, of fitness) dit werkt soms niet, maar als je dan via een omweg gaat werkt het weer wel... de nl website werkt dan wel weer perfect, zeer merkwaardig aangezien het toch om hetzelfde bedrijf gaat.

Réservation simple via l’application

Nous sommes déjà partis en vacances plusieurs fois avec Tui. Nous prenons en général des last minutes. C’est en général de bons hôtels qui correspondent à la description.

Gistelsesteenweg 1

8400 Oostende