website heeft te veel gebreken

Ik kan niet inloggen op mytui afhandeling dossier verloopt zeer stug voor personen met een handicap tui.be en tuifly spreken mekaar tegen

Voyage annulé pour raison de santé

Très lent pour traiter un dossier Pour les voyages c'est bien

Réservation OK, mais pour la suite, trop d'envois, de documents..

Réservation relativement facile (on comprend que les éléments indispensables soient demandés). Bcp de liens ensuite pour avoir les informations. Bcp d'envois pour des offres plutôt commerciales.

snel en makkelijk

super makkelijk om alles in 1 keer vlot en makkelijk te boeken. bevestiging komt ook snel binnen

Gemakkelijk te boeken

Overzichtelijk alleen iets te veel informatie mails tussendoor maar dat is persoonlijk.

super

goeie website

Gebruiksvriendelijk

Zeer duidelijk en gemakkelijk

Recherche de vacances rapport qualité prix

A la recherche d'une semaine de vacances j'ai surfé sur plusieurs sites et mon choix s'est porté sur TUI. C'est la première fois donc j'attends de voir comment vont se dérouler les vacances.

Prima om te boeken

Heel eenvoudig om te boeken

Ok

Het boeken was vrij simpel en duidelijk.

Best eenvoudig

Best eenvoudig alhoewel ik nu voor de eerste keer online geboekt heb.

un mélange de prix intéressant ou pas

application téléphone androïde nulle !! déjà signalé depuis plus d'un an très difficile de le mettre en Français ,et retour a chaque fois en néerlandais

Rien à redire

Très simple tout simplement

Très simple

Plus simple que passer en agence

Veel problemen met on line boeking

Mijnklantnummer is 1050640 Bij onze boeking met reserveringsnr. 070677647 en 070677648 is er veel mis gelopen. Van res.nr. 070677647 heb ik geen mogelijkheid gekregen om mijn eindsaldo te betalen. Na 2 telefoontjes is het dan wel gelukt via ^ my YUI ¨ Met de nodige stress ! Eind goed al goed . Mvg Mr. Guinee Etienne

de site is soms traag

SIMPLE ET FACILE

RESERVATION SIMPLE ET RAPIDE COMME D HABITUDE

Geen problemen

goed maar niet gemakkelijk als je 2 vakanties wilt boeken

alles verloopt goed tot je direct ook je tweede vakantie probeert mee te boeken! het systeem denkt dan telkens dat je voor de eerste boeking bezig bent en verwijst je ok telkens zo daar via de app!! terwijl je via de app geen betalingen kunt uitvoeren dat moet dan weer online mvg Robby

Snel en gemakkelijk

Snel en gemakkelijk

Vlot, overzichtelijk

Vlot, overzichtelijk

Ik krijg meldingen binnen en zie niet waar oor.

Ik zie dat er een cijfer staat naast mijn app maar zie niet waarom.

Bonne

Votre logiciel est assez simple pour utiliser

Réservation facile, claire

Pas de suppléments