Uitstekend alles verliep vlot.

Overzichtelijk vlot

Heel overzichtelijk en transparante site om vlot te boeken. Enig minpuntje: ik noteerde 3 wensen in volgorde van belangrijkheid t.a.v. het hotel. Bij de definitieve boeking blijkt dat enkel mijn laatse optie en minst relevante op de boeking vermeld staat terwijl ik liever optie 1 had vermeld zien staan nl. Rustige kamer ipv dubbel bed. Dit was onduidelijk tijdens het boeken. Verder niets aan te merken.

Steeds goede ervaringen

Steeds een goede en top hotels

Frustrerend

Ik kon niet naar de betalingswijze gaan. Ik moest steeds iets aankruisen, verplicht. Wanneer ik naar betalen ging, verdween het kruisje. Ik benmeer dan 2 urenbezig geweest voor een eenvoudige boeking. Heel frustrerend. Volgende x boek ik via kantoor zoals ik vroeger deed.

Uitgebreid aanbod - veel te trage laadtijd voor de site

Uiteindelijk alles geboekt. Maar doe iets aan de laadtijd van de site. Zo lang wachten anno 2024 is onbegrijpelijk. Een filter aanzetten duurt te lang.. Sunweb is op dat vlak veel beter

Alles van het hotel is mooi gekaderd.

Alles ging heel vlot.

Cliente fidèle

Rien à signaler

La réservation a été très facile

Nous savions déjà où nous voulions partir mais nous ne trouvions pas de réservation à notre goût , et puis sur Tui nous avons trouvé notre bonheur

déçu par le nouveau site

Personnellement j'ai trouver le nouveau site moins facile a utiliser, je préfère de loin l'ancien ou les information de l'hôtel était plus facile par exemple le choix des chambres je n'ai pas pu choisir une chambre particulière il était écris ( il reste 7 chambre disponible). je ne sais même pas dans quelle genre de chambre nous allons être héberger.

website heeft te veel gebreken

Ik kan niet inloggen op mytui afhandeling dossier verloopt zeer stug voor personen met een handicap tui.be en tuifly spreken mekaar tegen

Voyage annulé pour raison de santé

Très lent pour traiter un dossier Pour les voyages c'est bien

Réservation OK, mais pour la suite, trop d'envois, de documents..

Réservation relativement facile (on comprend que les éléments indispensables soient demandés). Bcp de liens ensuite pour avoir les informations. Bcp d'envois pour des offres plutôt commerciales.

snel en makkelijk

super makkelijk om alles in 1 keer vlot en makkelijk te boeken. bevestiging komt ook snel binnen

Gemakkelijk te boeken

Overzichtelijk alleen iets te veel informatie mails tussendoor maar dat is persoonlijk.

super

goeie website

Gebruiksvriendelijk

Zeer duidelijk en gemakkelijk

Recherche de vacances rapport qualité prix

A la recherche d'une semaine de vacances j'ai surfé sur plusieurs sites et mon choix s'est porté sur TUI. C'est la première fois donc j'attends de voir comment vont se dérouler les vacances.

Prima om te boeken

Heel eenvoudig om te boeken

Ok

Het boeken was vrij simpel en duidelijk.

Best eenvoudig

Best eenvoudig alhoewel ik nu voor de eerste keer online geboekt heb.

un mélange de prix intéressant ou pas

application téléphone androïde nulle !! déjà signalé depuis plus d'un an très difficile de le mettre en Français ,et retour a chaque fois en néerlandais

Rien à redire

Très simple tout simplement

Très simple

Plus simple que passer en agence

Veel problemen met on line boeking

Mijnklantnummer is 1050640 Bij onze boeking met reserveringsnr. 070677647 en 070677648 is er veel mis gelopen. Van res.nr. 070677647 heb ik geen mogelijkheid gekregen om mijn eindsaldo te betalen. Na 2 telefoontjes is het dan wel gelukt via ^ my YUI ¨ Met de nodige stress ! Eind goed al goed . Mvg Mr. Guinee Etienne

de site is soms traag

Gistelsesteenweg 1 8400 Oostende