gemakkelijk en overzichtelijk

al meerdere keren bij tui geboekt als vaste klant , tot hiertoe enkel alleen maar moeten puzzelen om ons hondje telkens mee te krijgen .

All good

From the 1st step to the last step (payment) a flowless experience

vrij overzichtelijk

wat ik niet begrijp, is, dat ik ontzettend veel mails van jullie krijg met vluchten naar Tenerife voor de prijs van 99 € en dit nadat ik heb geboekt voor die bestemming en waar ik voor 2 personen bijna 1000€ betaal. ????

TUI… has discovered my smile

Het is altijd heerlijk om met TUI te mogen vliegen. Boeken van vliegtickets is heel makkelijk.

Code de réduction pas pris en compte

Je suis toujours partie avec Tui et avant ça Jetair, j'ai toujours été contente. Mais pour cette réservation, j'avais un code pour 10% de réduction dans l'appli, je l'ai encodé à l'endroit demandé et j'ai continué, mais lorsque j'ai appuyé pour confirmer le paiement je me suis aperçue que la ristourne n'avait pas été déduite. J'ai téléphoné de suite à vos services mais on m'a répondu que c'était trop tard et je ne trouve pas ça très sérieux ni commercial de votre part. Je fais le voyage avec mes 2 petit-fils et ils auraient été bien heureux d'avoir cet argent de poche, c'est quand même ne somme de 120€. Voilà si vous pouvez faire un geste...

Ik boek voor Antwerpen en jullie boeken mij over naar Brussel

Daar jullie mij overboeken, ik had geboekt Antwerpen Alicante en jullie boeken mij over naar Brussel Alicante en daar door Boeking uit Antwerpen was een pak duurder en dan nog een extra taxy naar Brussel en ook nog mijn transver in Spanje kwijt dus deze boeking heeft mij zeker 250 euro meer gekost vinden jullie dit normaal ik niet hoor maar ga wel de de nodige stappen nemen dit was een leuke service....

Gemakkelijk en zonder problemen

Ik boekte en binnen de 5 minuten was de boeking in orsde .

Vlotjes een vlucht geboekt

Weinig problemen

clair et facile d'emploi

TJ satisfait .

Tui is geweldig voor een vlucht te boeken

Ik boek altijd een vlucht via tui heel vriendelijk en behulpzaam gewoon super

Het boeken ging supergemakkelijk

Het boeken ging supergemakkelijk; alleen de stoelreservering is nutteloos als je meer plaats vind. Wij zijn beiden rug patiënten en zijn beiden het afgelopen jaar nog geopereerd geweest zodat we dit wel gemakkelijk zouden vinden maar bij de eerste dag dat je de stoelen kon reserveren waren de goede plaatsen als gemarkeerd; wat ik vreemd vind daar ik van zodra dit kon ben gaan kijken.

Professionality

I have always recommended Tuj to family, Friends and acquaintances for your seriousness, professionalism, your staff is always friendly and reassuring so i've always had a good experience with the Tuj.

Het boeken ging heel vlot , het is handig dat de vorige reserveringen op dezelfde naam worden onthouden

Très facile

Dans l ensemble satisfait des services

Snel, handig, goede prijskwaliteit

Handige website, snel bestelproces met ruime keuze aan extra's. Betaling geeft soms een probleem via smartphone. Gekende goede service die zijn geld waard is.

Bon dans l ensemble

Facile de reserver mais limite Vouloir reserver siege des ma réservation pose problème faut patienter

klant sedert jaren goed hé

ok

Triestig

Mensen lokken met leugens , triestig

Al paar keer met tui gevlogen

Zeer makkelijk te boeken

Réservation ok mais difficile de finaliser l´appli

Pas de difficulté pour réserver et payer mais problème pour finaliser l´appli et connaître les infos sur le vol. Ryanair est plus facile, plus visible et moins cher.

alles verloopt prima

wordt altijd goed geholpen,nog nooit last gehad van staking.

Ik ben zeer content

Ik ben zeer content van tui

Un peu complexe pour un non initié.

Il faudrait en permanence, p ex, sur la partie droite de l'écran, le récapitulatif progressif des décisions/commandes faites. Ainsi on comprendrait mieux tout au long du processus de commande "où" on en est et les conséquences de ses décisions/options. Et aussi un "bouton RETOUR" permettant de revenir sur certaines décisions prises.

aangenaam vliegen vanuit oostende

geen wachttijden