Pour le moment, tout va bien

Réservation facile et rapide et service au téléphone rapide.. J'attends juste de voir si tout sera OK à l'enregistrement!

Eenvoudig en professioneel

Gemakkelijk en to the point om een reis te boeken

Vlot

Vrij vlot en duidelijk

8/10

Ce n'est pas la première fois que je voyage avec vous Seule chose que je n'ai pas réussi A avoir les 10 % du prix Pas réussi à avoir le Code de réduction Et le site est en Englai Je vous côté 8/10 Je préfère voyager avec vous Que avec Rayaner

Soepel

Vlotte boeking

Très satisfaite

Tous les ans je prends les billets chez tuifly et je suis très satisfaite

Verzekering afsluiten loopt niet vlot

Verzekering afsluiten loopt niet vlot

boa vista- Bruxelles - boa vista-avec patience et confiance pour prix interssants

jamais de problème...à l'écoute...et souplesse appréciable

Moeilijke en niet correcte boeking

1. Moeilijke boeking voor onze winterperiode oktober-november, zowel via de laptop als via de smartphone. 2. Toen het dan toch lukte en nadat wij onze data hadden ingegeven en verzonden krijgen we een bevestiging, maar met een totaal andere vertrekdatum. We hebben hier onmiddellijk op gereageerd, maar we kregen een toeslag van 140 euro voor aanpassing van de data + een supplement voor de nieuwe periode, wat uiteindelijk een meerprijs was van meer dan 200 euro in totaal.

GOED

alles verloopt perfect

Vaste klanten die altijd dezelfde bestemming boeken zouden niet elke keer alle gegevens van alle gezinsleden moeten invullen. Computer zou deze automatisch moeten invullen en klant kan zelf wijzigingen aanbrengen. Neemt nog veel tijd in om altijd opnieuw alle namen van een groot gezin. In te vullen. Zou gemakkelijker moeten worden i. De toekomst

Des vol professionel

Toujours professionnel des vol a l'achat malgré des difficultés a utiliser le site Web a cause des bug majeurs

Good flight

Good experience. But enough French speakers among the stewards

soms irritant

De boeking verliep goed, maar daarna werd ik bestookt met sms'jes met mijn reservatienummer om de TUI app te downloaden. Maar die app had ik daar al van vorig jaar staan.....

Soms moeilijk

Soms moeilijk om de juiste luchthaven te selecteren en reisdata te vinden

Prima app.

Heb goed kunnen boeken!

Très facile

Toujours contente de voyager avec vous,

Echt wel gemakkelijk te gebruiken

Wij vliegen regelmatig naar Allicante, steeds met Tui van uit Oostende . Boeken doen we steeds via jullie site , nog nooit problemen gehad .

Gemakkelijk en gebruiksvriendelijke online boeking

Gemakkelijk en gebruiksvriendelijke online boeking

Satisfait de mes voyages avec tui

Je prends souvent tui pour alicante et parfois pour Alger et j'ai été toujours satisfait .

Niet altijd even duidelijk

Bij aanduiding van de geboekte vluchten het vertrekpunt als bestemming opgeven schept verwarring

Bon

Rien à dire

Jammer…

De boeking ging vlot, maar na 1 week zijn mijn verzekeringen nog steeds niet in orde! Ik moest een mail sturen naar Trustravel, heb ik gedaan en heb enkele dagen later nóg een mail moeten sturen om eindelijk antwoord te krijgen. Tot op de dag van vandaag is dit alles nog steeds niet in orde en heb ik ook nog geen offerte ontvangen. We zijn ondertussen 8 dagen verder… Het was toch veel makkelijker als je de verzekeringen die je wou direct kon aanklikken bij de boeking!!!

Super !

Snelle boeking kunnen maken zonder problemen

Gistelsesteenweg 1

8400 Oostende