Filters

5

app niet goed

heb ticket geboekt maar kan geen extra bagage bijboeken, blijft hangen ....

  • Aanbevelen? Ja
8

Super

J'ai adoré....

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
1

Zeer slecht

Ik boekte en betaalde een vlucht en 1uur later werd die zomaar geannuleerd. Dit gebeurde tweemaal. Ik moest 2x betalen en moest een week wachten op mijn terugbetaling.

  • Aanbevelen? Nee
5

Niet zo klantvriendelijk

De service kan beter

  • Aanbevelen? Ja
7

Behoorlijk vlotte reservatie

Op de I phone wat moeilijk nieuwe app nog niet gebruikt zal voor volgende keer zijn. Op de Windows computer ging wel vlotter de automatische invulling moeten veranderen door adresveranderening sinds vorige boeking en andere kredietkaart ,daardoor kon het niet mobiel afgewerkt worden. Jammer dat geen eten meer per vlucht kan geboekt worden. Vip pakket net iets te duur.

  • Aanbevelen? Ja
7

OK

OK

  • Aanbevelen? Ja
8

gemakkelijk te gebruiken

Heel eenvoudig om te zoeken maar iets moeilijker om terug te komen naar vorige scherm

  • Aanbevelen? Ja
6

Ca va... Les confirmations ne se placent pas aux bonnes dates

les vols aller et retour s'inscrivent à la date du retour dans l'agenda.... d'où moment d'anxiété lors du contrôle des opérations adéquates...

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
1

zero

vous ne faites jamais de cadeaux pour vos client la dernière vous avez fait 3 heures de retard et aucun endommagement c est grave

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
4

Naam volgens paspoort

Mijn naam wordt met ü geschreven en wil dit niet aanvaarden als correct.

  • Aanbevelen? Nee
5

décue a l'instant

bonjour j'ai fais une réservation chez vous pour aller le 31 a enfhida, j'ai recu un message pour dire que mon annulation ce voyage car problème avec le paiement et mnt donc le lendemain j'en ai refait une autre, pourquoi m'as ton déduit 2 fois la somme de mon compte ?

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
3

Moyenne

La reservation est facile, mais les explications concernant l'impression de la carte d'embarquement sont nulles, et même maintenant je ne sais pas quand ni comment le faire.

  • Nous recommanderiez-vous? Non
3

Het is een veij frusterende bezigheid om te boeken

Ik heb verschillende keren trachten te boeken via ‘ zoeken vluchten’ als ik dan op de kalender kom zijn alle data waarop een vlucht vanuit Antwerpen mogelijk is, niet selecteerbaar. Ga ik via ‘ last minute’ dan heb ik een overzicht en gaat de selectie veel vlotter. Wij nemen een klein hondje mee in de cabinne, en je moet het hele proces doorlopen om dan te ontdekken dat er geen hondjes meer meemogen. Kan beter Walter

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel gemaakelijk

Het was heel duidelijk en gemaakelijk

  • Aanbevelen? Ja
8

Qualité prix et services

La qualité et la gentillesse du personnel des le ckeck in.. Ensuite viens l'embarquement et le vol ou tout est parfait la seule chose qui est pour moi dommage c'est le prix des boissons et de la nourriture car avec des prix plus attractifs nous pourrions consommer davantage.. Ce que j'espère le plus c'est que TUI ne supprimera jamais c'est vols vers tenerife en partance de liege.. Merci a vous Gobert Christophe

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
2

RAMP !!

Tweede keer op rij ( tijdens mijn boeking ) breek het proces af bij of tijdens de betaling. Je zou beginnen denken dat het opzet is. Als er opnieuw wordt ingelogd zijn de prijzen plots duurder geworden !! Ik heb een bloedhekel aan dit soort wanpraktijken. Als ik kan... dan vlieg ik met Ryanair, zo simpel is dat. What you pay is what you get. Nog nooit problemen gehad.

  • Aanbevelen? Nee
4

Dit is toch verwarrend

Op 26/8/2019 tussen ongeveer 18.00 en 18.30 mislukt mijn betaling en herstel ik deze. Om 18.24 bevestigt TUI de geplaatste betaling, KBC ook. Later om 19.00 ontvang ik bericht dat de betaling niet ontvangen is (???) en mijn order nr 026740764 geannuleerd, later bellen we naar TUI voor meer info

  • Aanbevelen? Nee
3

Niet ideaal

App werkte niet, betaling ging niet door. Alles opnieuw moeten ingeven en het was 15 min later 60€ duurder

  • Aanbevelen? Nee
5

ontgoocheld met cadeaubon

ik kon mijn cadeaubon van 800€ niet inbrengen, ik hoop dat ik die in sept wel kan gebruiken ! dus boek en betaal ik de vluchten normaal...net geboekt aan 34.99 en 10 min later is de prijs 14.99

  • Aanbevelen? Ja
10

Rapide bien expliqué

Net précis rapide

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
10

Heel gemakkelijk

Zeer overzichtelijk Praktisch dat alternatieve data en luchthavens voorgesteld worden

  • Aanbevelen? Ja
8

zeer goede overzicht.

Zeer duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
9

Top

Alles verliep soepel en snel. Houden zo 👍🏻

  • Aanbevelen? Ja
9

Très satisfaite

Très satisfaite du service de réservation

  • Nous recommanderiez-vous? Oui
8

Succesvol

Zeer goede services enkel website watctraag

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Gistelsesteenweg 1

8400 Oostende

+32 70 22 00 00

[email protected]

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.