Tevredenheid.

Het werkt

De produkten die ik neem werken goed

Beste Wim, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de supplementen die u afneemt bij Flinndal! Wij hopen u nog lang naar wens van dienst te mogen zijn! Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

correct

vlot en snel geleverd

Correcte behandeling van mijn bestelling

Beste Lena, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Fijn om te lezen dat de behandeling van uw bestelling correct is verlopen. Wij hopen dat de ontvangen producten volledig naar wens zijn. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben over onze service of de producten, dan horen wij dit natuurlijk graag van u! Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

In één woord : Fantastisch !!!

Wat de pillen betreft zeer goed, alhoewel ze zeer groot uitvallen. De levering verloopt snel en netjes. . Ook de betaling verloopt zeer vlot en betrouwbaar. Dus ben ik over de ganse lijn zeer tevreden. Dank U.

Snel en gemakkelijk

Snel en gemakkelijk

Redelijke prijzen en stipte levering.

Her herhaalgemak is praktisch. Ik bestel al een hele tijd de Omega 3 forte voor drie maanden en ben nog altijd tevreden.

Beste Erna, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Fijn om te lezen dat u al zo'n lange periode een trouwe en tevreden klant bij Flinndal bent! Wij hopen u nog lang naar wens van dienst te mogen zijn! Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

Positive

Vlugge en correcte levering.

Pluspunten

kwaliteit, eerlijke prijs

Beste Hugo, Bedankt voor het plaatsen van uw review! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze prijs-kwaliteitverhouding. Wij hopen u nog lang naar wens van dienst te mogen zijn! Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

Pluspunten

Goede resultaten

Positive

Vlugge bezorging, handig verpakt dat het in de brievenbus kan

• Would you recommend us? No

4 stars: good service, well treated

Positive

Leuke website, betrouwbare info, super klantenservice!

B12 of multi voor vegan/veggi kinderen

4 stars: good service, well treated

Pluspunten

Goede produkten!

3 stars: fine, a reasonable experience

Al de goede vitamines

Suggestions

Pillen zijn te groot. Heb eentje genomen en ik kan dit niet doorslikken. Heb de kauwtabletten besteld erna

• Would you recommend us? No

Positive

Ik ben heel tevreden. De producten zijn van een prima kwaliteit. De GLUCOSAMINE met CHONDROITINE is gewoon fantastisch evenals de prijzen. Verder ben ik heel tevreden van de klantendienst.

Suggestions

Geen suggesties alles werkt prima ik zou zeggen doe zo verder. Proficiat

Positive

Jullie zijn top in alles... Vriendelijk, hulpvaardig en mee zoekend naar de perfecte oplossing indien iets niet juist was... Jullie houden ook alles correct bij.. Gewoon ik ken jullie al enkele jaren en steeds goeie service

3 stars: fine, a reasonable experience

Positive

duidelijk en gemakkelijke website en snelle levering

Positive

Bedrijf met persoonlijke aandacht. Straalt vertrouwen uit bij aankoop.

Suggestions

Wat meer uitleg als motivator bij de samenstelling van uw product. Waarom kies je voor een bepaalde samenstelling en wat is hun onderlinge werking.

Beste klant, Bedankt voor het schrijven van uw review! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de persoonlijke aandacht en hiermee het vertrouwen dat geboden wordt. Onder het kopje 'Het nut' op onze productpagina's vindt u extra informatie over de redenen van de keuzes die wij hebben gemaakt voor onze supplementen. Hopelijk vindt u hier wat u zoekt. Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

Over Flinndal.be