snelle levering, voedingssupplementen zeer goed verpakt, duidelijke info

snelle levering, voedingssupplementen zeer goed verpakt, duidelijke info. Sommige producten redelijk duur, maar ik geloof hier wel in de werking ervan en bij andere merken daarvoor ook niet goedkoper.

Goede service en goede producten

Na een gastric bypass was ik op zoek naar vitamines. Voor mij zijn jullie de beste oplossing aan een eerlijke prijs. Ik heb ook contact gehad met het callcenter en daar heb ik heel veel extra informatie gekregen. Top.

Niks ontvangen

1 week geleden besteld en betaald, nog steeds niks ontvangen. Geen updates over pakket, geen track and trace, niks.

Geachte mevrouw Einauan, Vervelend om te lezen dat u uw zending nog niet in goede orde heeft mogen ontvangen. In onze administratie zie ik terug dat wij uw pakket op maandag 24 augustus hebben afgegeven aan de bezorgdienst. Normaliter duurt de verzending van Nederland naar België vanaf dit moment twee tot drie werkdagen. Helaas heeft de bezorgdienst momenteel echter vertraging opgelopen bij een gedeelte van onze pakketten, waardoor de verzendtermijn kan oplopen tot vijf a zes werkdagen. Dit zou betekenen dat uw pakket uiterlijk in de loop van deze week binnen zou moeten zijn. Helaas beschikken wij niet over een Track and Trace link van dit pakket, waardoor wij niet specifiek kunnen traceren waar het pakket momenteel is. Mijn excuses voor het eventuele ongemak! ​ Ik zou u vriendelijk willen vragen om de aflevering van het pakket nog enkele werkdagen af te wachten. Indien u het pakket aan het eind van de week nog niet in goede orde heeft ontvangen, dan zou ik u willen vragen om contact op te nemen met ons gratis klantenservicenummer (0800-54019). De medewerkers van onze klantenservice helpen u graag verder! Alvast mijn dank voor uw begrip en geduld. Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

Ziet er goed uit

De uitleg die je bij de producten krijgt in het folder, is zeer interessant. Dat is uitleg dat we bijna nergens krijgen. Dit zijn top-vitamines. Ik ben net met de kuur begonnen, dus kan nog niets zeggen over de effecten. In ieder geval, heb je aan mij een nieuwe klant. Ik ben tevreden met het aanbod, en de duidelijke uitleg.

Goed.

De bestelling correct geleverd. Het produkt moet ik nog langer nemen.

Prima!!!!!!!

Alles positief.

Prima product en snelle levering

fantastische producten fantastische service

fantastische producten en fantastische service ..alleen er was een gratis pillenbox beloofd bij mijn nieuwe bestelling (stond zo op jullie website ook ) maar die zat jammer genoeg niet bij mijn levering gisteren en het leek me wel een praktische en leuke doos voor de vitamines...

Schitterend en complexloos Lekker veel en een diep assortiment

niets ontvangen.

Ik heb mijn bestelling nog altijd niet ontvangen?

Geachte mevrouw Deswarte, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Vervelend om te lezen dat u uw zending nog niet in goede orde in huis heeft mogen ontvangen. In onze administratie zie ik terug dat uw pakket al enige tijd onderweg is. Zodoende had het pakket inmiddels bij u afgeleverd moeten zijn. Mijn excuses voor het eventuele ongemak! Onze klantenservice heeft contact met u opgenomen om een passende oplossing te bedenken voor deze situatie. Wij hopen dat deze oplossing naar wens voor u is. Indien dit niet het geval is, dan zou ik u vriendelijk willen vragen om opnieuw contact met ons op te nemen. Wij helpen u graag verder! Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

Fijne en snelle service

Fijne en snelle service

Een aanrader

een groot assortiment. Handige website. En het past in je brievenbus. Niet meer naar de post of thuis blijven voor pakketjes. Ideaal.

Wachtend

Mijn pakket nog niet toegekomen.

Geachte heer Kiekens, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Vervelend om te lezen dat u uw zending nog niet in goede orde heeft mogen ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak! In onze administratie zie ik terug dat uw pakket uiterlijk vandaag binnen had moeten binnenkomen. Onze klantenservice heeft vandaag contact met u opgenomen. Ik hoop dat het probleem aan de hand van dit contact volledig naar wenst voor u wordt opgelost. Indien er nog iets anders is wat wij voor u kunnen betekenen, dan vernemen wij dit natuurlijk graag van u. Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

Slecht

Ik heb mijn bestelling nog altijd niet gekregen & ik kan ook niet zien hoe ver deze bestelling is

Geachte heer Yucel, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Vervelend om te lezen dat u uw zending nog niet in goede orde heeft mogen ontvangen en dat u de aflevering van uw zending niet kunt volgen. Mijn excuses voor het ongemak! In onze administratie zie ik terug dat uw pakket uiterlijk vandaag binnen had moeten komen. Onze klantenservice heeft vandaag contact met u opgenomen. Ik hoop dat het probleem aan de hand van dit contact volledig naar wenst voor u wordt opgelost. Indien er nog iets anders is wat wij voor u kunnen betekenen, dan vernemen wij dit natuurlijk graag van u. Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

Super ervaring

Ruime keuze. Goede prijs en snel geleverd. Ook bestellen met kwartaalherhalingen is super. Zo moet je niet alle drie maanden eraan denken om alles te bestellen maar krijg je je mineralen enz zo in de brievenbus.

Niet tevreden

Heb mijn pakje niet ontvangen Ging het woensdag krijgen

Geachte mevrouw Verheyden, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Vervelend om te lezen dat u uw zending nog niet in goede orde in huis heeft mogen ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak! In onze administratie zie ik terug dat u inmiddels contact heeft gehad met onze klantenservice. Aan de hand van dit gesprek is gebleken dat uw adres incorrect ingevoerd stond bij de bestelling, waardoor het pakketje op een verkeerd adres is afgeleverd. Onze klantenservice heeft hier een oplossing voor geboden. Ik hoop dat de geboden oplossing volledig naar wens bij u bevalt. Indien er nog iets anders is wat wij voor u kunnen betekenen, dan vernemen wij dit natuurlijk graag van u. Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

tevreden

De supplementen doen wat ze moeten doen. Voel me er goed mee. Alles werd volgens de levertermijn geleverd, goede service en is volgens de site.

leveringsfout onmiddelijk rechtgezet

bij deze hartelijk dank voor het snel rechtzetten van de leveringsfout.

Geachte heer van Roey, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Vervelend om te lezen dat u uw zending verkeerd in huis heeft ontvangen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Mijn excuses voor het ongemak! In onze administratie zie ik terug dat u inmiddels contact heeft gehad met onze klantenservice en dat er een vervangend pakket is toegezonden voor de verkeerd ontvangen producten. Ik hoop dat het probleem op deze manier volledig naar wens voor u is opgelost. Indien er nog iets anders is waarmee wij u het ongemak kunnen wegnemen, dan vernemen wij dit natuurlijk graag van u. Alvast mijn dank voor uw begrip en geduld. Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

Geen bestelling ontvangen

Er werd mij beloofd dat ik vrijdag mijn bestelling zou ontvangen maar nog steeds niets ontvangen . Normaal duurt dit 2 dagen maar door de carona duurt het iets langer dat begrijp ik maar na een week , nog steeds niets.

Geachte mevrouw Stock, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Vervelend om te lezen dat u uw zending nog niet in goede orde heeft mogen ontvangen. Gezien uw pakket al enige tijd onderweg is lijkt het er helaas op dat er iets mis gegaan is bij de aflevering door de bezorgdienst. Mijn excuses voor het ongemak! In onze administratie zie ik terug dat u inmiddels contact heeft gehad met onze klantenservice. Ik hoop dat het probleem aan de hand van dit contact volledig naar wens voor u wordt opgelost. Indien dit niet het geval is, dan vernemen wij dit graag van u. Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

Snel en correct geleverd. Goede kwaliteit

pakket te groot

snelle levering, helaas was het pakket te groot voor de brievenbus.

Fantastische ervaring met Flinndal !

De bestellingen worden snel en correct geleverd in een zeer handige verpakking die in de brievenbus past ! De communicatie verloopt ook op een zeer gepaste en correcte manier . Een dikke "dankjewel" !

Zeer snelle levering

Zeer goed uitgedachte verpakking, nl platte gemetaliseerde hersluitbare platte zakjes zodat een platte doos in de brievenbus past. Zeer snelle levering. Zeer goede ingrediënten ( geen chemische zooi) Een aanrader!

Geachte heer de Koninck, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de samenstelling van onze supplementen en de manier waarop wij onze producten naar de klant toezenden. Wij hopen dat de supplementen het gewenste effect bij u gaan geven en dat wij u nog lang naar wens van dienst mogen zijn! Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

Findall geweldige servic

Het ging in begin nogal stroef omdat ik zelf een fout had gemaakt maar ze waren zo vriendelijk om het pak opnieuw te verzenden