2

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen!!

Jullie zenden mails omber betalen omdat ik mijn pakket heb ontvangen maar ik heb geen pakket ontvangen!!!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte mevrouw Liekens, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Vervelend om te lezen dat u uw zending nog niet in goede orde heeft mogen ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak! In onze administratie zie ik terug dat onze klantenservice vandaag contact met u heeft opgenomen. Ik hoop dat het probleem aan de hand van dit gesprek volledig is opgelost. Indien dit niet het geval is, dan horen wij dit natuurlijk graag van u. Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

10

Goede kwaliteit

Netjes verzorgd. En de tabletten doen waar ze hun voor verkopen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super tevreden

Onlangs 2produkten besteld en bij levering ontbrak er 1 product naar klantenservice gebeld en volgende dag ontbrekende product gekregen Prima srevice👍👍

  • Aanbevelen? Ja
9

vlotte service.

ik ben pas gestart met de vit.B 12 en heb er goede hoop in.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte levering

Nog steeds niks geleverd gekregen

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste heer Plompen, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Enorm vervelend om te lezen dat u uw zending nog niet in goede orde heeft mogen ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak! Ik zie in onze administratie terug dat u vandaag contact heeft gehad met onze klantenservice. In verband met een eventuele vertraging van de aflevering door de bezorgdienst, is er afgesproken dat u het levermoment van vandaag nog even afwacht. Mocht u het pakket ook vandaag niet in goede orde hebben ontvangen, dan horen wij dit natuurlijk graag van u. We zullen dan zo spoedig mogelijk een passende oplossing bedenken voor deze situatie. Alvast bedankt voor uw geduld! Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

3

Geen pakket ontvangen, noch verzendingsdetails

Geen pakket ontvangen, noch een mail met verzendingsgegevens of track&trace

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw Siebens, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Vervelend om te lezen dat u uw zending nog niet in goede orde heeft mogen ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak! In onze administratie zie ik terug dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice. Ik hoop dat u tijdens dit contact naar volle tevredenheid verder geholpen bent. Indien dit niet het geval is, dan horen wij dit natuurlijk graag! Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

8

Goed geleverd

Netjes verpakt. En ondanks de december drukte toch mooi geleverd binnen de beloofde termijn.

  • Aanbevelen? Ja
10

gewoon zeer tevreden

zeer tevreden, zelfs over de hele snelle reactie op een bericht dat ik stuurde

  • Aanbevelen? Ja
8

Correct en vlot

Het pakje werd geleverd zoals het gezegd werd : netjes in de brievenbus, heel gemakkelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

aan te raden

snelle en juiste levering het product blijkt te helpen hoewel in dit op drie dagen nog niet juist kan beoordelen

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste heer Meire, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Goed om te lezen dat het door u bestelde pakket netjes bij u is afgeleverd. Fijn dat u daarnaast het gevoel heeft dat de supplementen voor u een prettige aanvulling zijn naast uw voedingspatroon. In principe adviseren wij altijd om een product minstens zes tot acht weken in te nemen om het effect van het supplement te kunnen beoordelen. Indien u nog aanvullende vragen heeft over onze producten, dan horen wij dit natuurlijk graag. Onze klantenservicemedewerkers helpen u graag verder! Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

8

Alles in orde

Pakket past gwn in de bus.. super!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Geachte heer Boeckx, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over de aflevering van de Flinndal pakketten in de brievenbus. Wij hopen dat de ontvangen producten volledig naar wens bij u bevallen. Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

10

zeer tevreden

goede producten,leveringstermijn perfect

  • Aanbevelen? Ja
9

/

/

  • Aanbevelen? Ja
10

curcumine forte

zeer goed product

  • Aanbevelen? Ja
10

perfecte verzending

het pakje is goed ontvangen en de supplementen bevallen

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Geachte Hilde, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Wij zijn blij om te lezen dat u het pakketje in goede orde heeft mogen ontvangen en dat de producten naar volle tevredenheid bevallen. Wij hopen u nog lang naar wens van dienst te mogen zijn! Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

10

Heel fijn snel en behulpzaam!

Ze denken met je mee helpen je uitstekend heel vriendelijk je heb er vertrouwen in.

  • Aanbevelen? Ja
1

Ik heb gewoon niets ontvangen

het zou meer dan een week geleden geleverd worden.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw Deboel, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Enorm vervelend om te lezen dat u last heeft gehad van een product dat tijdelijk niet leverbaar was. Dit is natuurlijk niet gebruikelijk en zodoende streven wij er ook naar dat dit niet opnieuw voorkomt. In onze administratie zie ik terug dat mijn leidinggevende inmiddels via de mail contact met u heeft opgenomen met een update over uw bestelling. Wij doen hard ons best om het product zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Alvast bedankt voor uw geduld! Indien u nog extra vragen of opmerkingen heeft, dan horen wij dit natuurlijk graag! Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

10

correct

bestelling, afhandeling, levering correct

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en snelle bezorging.

Prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Super goede service produkten zijn goed en makkelijk verpakt

  • Aanbevelen? Ja
9

Alles in één!

Multi zwanger. Zeer snelle levering. Past in de brievenbus, dus je hoeft niet thuis te zijn. Het alles in één pilletje voor zwangeren of mensen met een kinderwens. Dus onnodig omega 3 capsullen/ foliumzuur bij te kopen. De geur is zoals te verwachten valt (vreselijk:-) ) Maar smaakt niet door. Hoewel het een vrij groot pilletje is, slikt ie makkelijk door. Door mijn gelatine allergie had ik weining keuze wat betreft vitaminen. Deze was dus perfect voor mij.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw Stockmans, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review! Leuk om te lezen dat u zo te spreken bent over de Flinndal Multi Zwanger. Fijn dat dit product ondanks de grootte en de soms wat onprettige (vis)geur voor u toch zonder problemen ingenomen kan worden. Wij hopen u nog lang naar wens van dienst te mogen zijn! Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

10

Correcte levering

Goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja
6

Eerste product aangkocht

Leveringsdatum werd niet behaald zoals vooropgesteld in mail

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Filip, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Vervelend om te lezen dat de aangegeven leverdatum niet behaald is. Mijn excuses voor het ongemak! Deze klacht zal ik noteren in onze administratie. Voor de levering van Nederland naar België hanteren wij een termijn van twee tot drie werkdagen. Aangezien wij afhankelijk zijn van de bezorgdienst, kan het helaas een enkele keer voorkomen dat er vertraging oploopt bij de aflevering van het pakket. Echter is het natuurlijk niet de bedoeling dat dit vaker gebeurt. Mocht dit probleem zich nog een keer voordoen, dan horen wij dit graag. Wij zullen dan natuurlijk een passende oplossing bedenken! Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

5

bestelling verschillende keren te laat ontvangen

Jullie vragen mijn mening over de bestelling maar ik heb ze weer niet ontvangen, dat is nu reeds de 3e maal. Intussen bestelling ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Maria, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Vervelend om te lezen dat uw pakket nog niet bezorgd is, maar u wel al een uitnodiging krijgt om onze webshop te beoordelen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Mogelijk is uw pakket vertraagd. Ik zie terug dat uw pakket de vorige keer alsnog enkele dagen later dan gepland is bezorgd door bPost. Indien de zending uiterlijk woensdag nog niet bezorgd is horen wij graag van u en zullen wij een passende oplossing zoeken. U kunt ons dan bellen op ons gratis telefoonnummer 0800-54019 of een e-mail sturen naar klantenservice@flinndal.be. Met vriendelijke groet, Nadia - Flinndal klantenservice

9

Probleemloos

De vriendelijkheid en het ad rem reageren van uw medewerkers is uniek. Het geeft de gemoedsrust dat je niet dikwijls ervaart bij on-line bestellingen. De betalingsmogelijkheid zou voor mij mogen gelijk vallen met de leveringsdatum want ik betaalde reeds voor uw verzoek. Blij met de producten en het aanbod. Thanks

  • Aanbevelen? Ja

Filter op taal

Kiyoh Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina