Geen bestelling ontvangen

Er werd mij beloofd dat ik vrijdag mijn bestelling zou ontvangen maar nog steeds niets ontvangen . Normaal duurt dit 2 dagen maar door de carona duurt het iets langer dat begrijp ik maar na een week , nog steeds niets.

Geachte mevrouw Stock, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Vervelend om te lezen dat u uw zending nog niet in goede orde heeft mogen ontvangen. Gezien uw pakket al enige tijd onderweg is lijkt het er helaas op dat er iets mis gegaan is bij de aflevering door de bezorgdienst. Mijn excuses voor het ongemak! In onze administratie zie ik terug dat u inmiddels contact heeft gehad met onze klantenservice. Ik hoop dat het probleem aan de hand van dit contact volledig naar wens voor u wordt opgelost. Indien dit niet het geval is, dan vernemen wij dit graag van u. Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

Snel en correct geleverd. Goede kwaliteit

pakket te groot

snelle levering, helaas was het pakket te groot voor de brievenbus.

Fantastische ervaring met Flinndal !

De bestellingen worden snel en correct geleverd in een zeer handige verpakking die in de brievenbus past ! De communicatie verloopt ook op een zeer gepaste en correcte manier . Een dikke "dankjewel" !

Zeer snelle levering

Zeer goed uitgedachte verpakking, nl platte gemetaliseerde hersluitbare platte zakjes zodat een platte doos in de brievenbus past. Zeer snelle levering. Zeer goede ingrediënten ( geen chemische zooi) Een aanrader!

Geachte heer de Koninck, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de samenstelling van onze supplementen en de manier waarop wij onze producten naar de klant toezenden. Wij hopen dat de supplementen het gewenste effect bij u gaan geven en dat wij u nog lang naar wens van dienst mogen zijn! Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

Findall geweldige servic

Het ging in begin nogal stroef omdat ik zelf een fout had gemaakt maar ze waren zo vriendelijk om het pak opnieuw te verzenden

Heel tevreden

ben nog maar pas gebruiker van de produkten.

kan daarom nog maar weinig zeggen of ondervinden van de ingenomen Multivitaminen +50 voor mannen.

Geachte heer de Maerteleire, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Leuk om te lezen dat u begonnen bent met het gebruiken van de Flinndal Multi 50+ man. Dit supplement biedt een basisaanvulling naast een gezond en gevarieerd voedingspatroon. Wij hopen dat het supplement volledig naar wens bij u gaat bevallen. Indien u nog aanvullende vragen heeft, dan kunt u natuurlijk contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen u graag verder! Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

Goede producten

Prima ,dat het pakket in de brievenbus kan. Had een probleem met levering maar is correct opgelost. Goede prijsverhouding en veel keuze

zeer goede resultaten

Mijn echtgenoot en ik nemen dagdagelijks vitaminen en ook andere supplementen en wij bevinden ons daar heel goed mee. De samenstelling van de vitaminen zijn bepaald volgens leeftijd en dat vinden we prima. Ook omega nemen we regelmatig in om ons spijsverteringsstelsel wat te helpen. Vitaminen B en B12 zijn dan weer heel goed voor het zenuwstelsel. Ik neem elke dag 1 klein pilletje vit B12 en dat versterkt mijn gevoelige zenuwen. Voordien moest ik inspuitingen krijgen van B12 wat heel pijnlijke gevolgen heeft.

Snel levering , good product .

Ik heb reeks van vit D ingenomen en de keuze voor herhaald gemaakt . Ik neem ook omega-3 en probiotica forte . Zuivere kwaliteit en fijne service. Ben tevreden . Succes verder.

Geachte mevrouw Riaubaite, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de kwaliteit en de service die Flinndal biedt. Leuk dat u inmiddels bent begonnen met het afnemen van een herhaalgemak bij Flinndal. Wij hopen u nog lang naar wens van dienst te mogen zijn! Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

Altijd top in orde.

Altijd correcte levering en geen problemen. Top.

Eerste bestelling niet aangekomen, zonder problemen nageleverd.

De eerste bestelling is nooit aangekomen, Na contact met de klantendienst werd een nieuwe bestelling snel geleverd.

Vlugge levering

Het product zelf is nieuw voor mij dus daar kan ik nog niet veel van zeggen Wel netjes verpakt Goede uitleg bij Vergezeld van boekje met info andere producten En ondanks de viruscrisis die er nu heerst amper 2 dagen later dan voorziene datum pakje al gekregen Erg tevreden

ik ben tevreden

alles is ok

Goed verpakt, enkel de bestelgeschiedenis mis ik of heb ik niet gevonden

rampzalig

De produkten zijn zeer goed maar de verzending is rampzalig zorg aub voor een andere firma steeds dezelfde miserie.

Geachte heer Ceusters, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de producten die Flinndal aanbiedt. Vervelend dat de aflevering van uw zendingen niet geheel naar wens verlopen. Mijn excuses voor het ongemak! Momenteel werken wij met de bezorgdienst bPost in België en staat het (nog) niet op de planning om over te gaan op een andere bezorgdienst. Echter zijn wij eventuele klachten wel aan het verzamelen, om zo te kijken in welke mate de levering naar wens verloopt. Ik zal uw klacht dan ook noteren in onze administratie. In onze administratie zie ik terug dat u inmiddels contact heeft gehad met onze klantenservice over deze kwestie. Ik hoop dat het probleem aan de hand van dit contact volledig naar wens is opgelost. Indien wij u nog ergens anders mee kunnen helpen, dan horen wij dit natuurlijk graag van u. Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

Bestelling niet ontvangen

De bestelling zou vrijdag geleverd worden maar er is niets ontvangen.

Geachte mevrouw Janssen, Bedankt voor het plaatsen van uw review. Vervelend om te lezen dat u uw zending nog niet in goede orde heeft mogen ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak! De levertijd van Nederland naar België duurt doorgaans twee tot drie werkdagen. Een enkele keer kan het voorkomen dat de aflevering van een pakket door Bpost iets langer duurt dan gebruikelijk. Zodoende is de verwachting dat uw pakket vandaag, of anders uiterlijk morgen alsnog in uw brievenbus ligt. Onze klantenservice heeft hier vandaag contact met u over opgenomen. Ik hoop dat het probleem aan de hand van dit contact naar wens is opgelost. Indien dit niet het geval is, dan kunt u dit aan ons doorgeven. Wij helpen u graag verder! Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

Snel en vriendelijk

Na telefoon gesprek kwam alles in orde, zonder problemen

snel en correct

Het pakketje werd in de beloofde tijd geleverd. De verpakking van de tabletten is slim. Zo kan alles in een klein pakje. Wel stelde ik vast, dat de kartonnen verpakking al voor een deel opengegaan was.

Kan niet beter !

Uitstekend product met hygiënische verpakking en vlugge verzending !

Goede kwaliteit, maar leveringsvertraging

Het pakket dat ik moest ontvangen, is 5 dagen later aangekomen dan de vooropgestelde datum. Dat is waarschijnlijk wel de zoveelste fout van Bpost, aangezien we zelf al eerder veel problemen gehad hebben met hun diensten en internet vol staat van klachten naar hen gericht.

Beste heer Luyckx, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Vervelend om te lezen dat de bezorging middels Bpost niet naar wens is verlopen. Daarbij ook erg vervelend dat u hier vaker last van heeft bij deze bezorgdienst. Mijn excuses voor het ongemak! Deze klacht zal ik noteren in onze administratie. Wij hopen dat de producten die u van ons heeft ontvangen wel volledig naar wens bij u bevallen. Indien u in de toekomst nog aanvullende vragen of opmerkingen heeft, dan horen wij dat natuurlijk graag! Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice

Super service.

Altijd stipt op tijd.

Bestellingen komen soms later dan vermeld, maar dit probleem schijnt eerder bij BPost te liggen. Voor de rest geen opmerkingen. Doe zo verder. 👍👍👍

ben content

alles verloopt prima en vriendelijke mensen die je goed helpen als er iets is

Geachte mevrouw Paeshuyse, Hartelijk dank voor het plaatsen van uw review. Fijn om te lezen dat u vriendelijk te woord wordt gestaan door onze klantenservice. Wij helpen u graag en hopen u nog lang naar wens van dienst te mogen zijn! Vriendelijke groet, Laura - Flinndal klantenservice