tevreden over horsefitshop

Service is goed en snelle levering. De teugeldruk hulpmeter die ik heb besteld, heb ik teruggestuurd. Karige gebruiksaanwijzing en ze vergeten er bij te vermelden dat je super dunne teugels moet hebben om die meters te kunnen bevestigen. Daar kan horse fit shop niets aan doen maar de fabrikant wel.

Goede en snelle levering

Vlotte en snelle levering. Goed verpakt

Prima levering!

Na de goede beschrijving te hebben gelezen van Pavo muscle care en muscle build voor de laatste gekozen. Met de kennismaking korting besteld en super snel geleverd. Te vroeg om iets over het resultaat te melden uiteraard. Maar tot nu toe prima, paard vindt het ook lekker.

Top !

Mooie producten en super service. Snel in huis . Top geen andere woorden voor .

Heb al een aantal keer bestelt elke keer de volgende dag ik huis en altijd top

Prima winkel

Prima producten! Nu 2 keer iets besteld bij hun en allebeide keren prima.

Snel, makkelijk, goede prijs

Altijd makkelijk en snel om te bestellen, vlot in huis en een goede prijs/kwaliteit.

Fijne webshop

Snelle levering. Verder een overzichtelijke en fijne webshop.

Snelle verzending- groot assortiment!

Kwaliteitsvolle producten en snel in huis!

Groot assortiment en op voorraad

Als ik iets voor mijn paard nodig heb, kijk ik altijd eerst of ze dit ook verkopen bij Horsefitshop. Ze hebben veel in hun assortiment en op voorraad. Ze zijn ook altijd snel met leveren.

Goede ervaring met bestellen

Goede service, snelle levering

Ik bestel graag bij jullie, omdat mijn spullen altijd snel binnen zijn. Daarnaast zit er vaak een kortingsbon bij voor de volgende keer. Heel fijn!

Duidelijke webshop en snelle bezorging

Heel veel keuze en je kan producten snel en gemakkelijk vinden op de webshop. Wanneer je iets hebt besteld wordt het op de geplande dag geleverd!!

Niet als verwacht

In de webshop een halsband en hondenlijn besteld. Helaas retour. De artikelen waren niet zoals op de foto’s op de webshop. Helemaal jammer dat de lijn 2x zo breed was als de halsband. Deze maten stonden ook niet genoemd in de webshop.

Goed!

Goed!

Goede producten, goede service, goede levering

Mijn bestellingen worden altijd netjes verpakt en op tijd geleverd. Veel keuze en goed advies.

Erg snelle levering en artikelbeschrijving klopt goed. Fijne webshop!

Prima en snel!

Snelle levering.

Super levering!

Zondagavond besteld. Dinsdag opgehaald! Super service. Dankjewel!

Super goede service

Goedkoop en goed

HFS is snel en klantvriendelijk.

Reële indicatie over maximale leveringstijd, maar is altijd sneller

Snelle levering, makkelijk te bestellen.

Het bestellen op de site ging makkelijk en snel. Ik had het product snel ontvangen. Top!!