Goede producten en snelle levering

Snelle levering en topproducten

Ik krijg mijn bestelling altijd erg snel en ze blinken uit in de prijzen voor supplementen. Ik vind deze winkel beter dan bijv Agradi

Uitstekend!

Tot nu toe alleen maar positieve ervaringen, vooral de snelle levering is erg fijn!

Goede kwaliteit

Super webshop

Snelle levering en altijd netjes verpakt. Regelmatig leuke aanbiedingen. Ik shop graag in deze webshop

Snelle levering, goede producten

Erg snelle levering. Vaak ook veel kortingen. Ook goede en fijne producten. Echt een aanrader!

Mijn nr 1 winkel online

Super snelle levering, groot assortiment en prima kwaliteit!

Snelle levering en goed geprijsd

Snelle levering goede prijs

prima bestelservice

bestelling is snel geleverd

Goede kwaliteit mijn hooihulp, snelle levering, ik ben zeer tevreden met mijn product.

Snel verzonden Netjes verpakt Kwaliteit

Super geleverd en top product.

Mooie webwinkel en snelle service, zal hier nog een bestellen. Diana koppers

Snelle levering , goed verpakt

Fijne webshop , snelle levering

Altijd snel geleverd

Na het online besteld te hebben is het meestal 24 uur later al op te halen op het afhaalpunt van keuze

Standaard antwoord

Ik heb helaas het verkeerde artikel besteld. Gemaild met horsfitshop, krijg niet op alle vragen antwoord. Dus meerdere mails gestuurd. Je krijgt alleen standaard mails terug en geen echt antwoord. Erg jammer!! Ook jammer dat ze geen antwoordnummer hebben!

Netjes verpakt en goed geleverd. Had iets sneller gemogen.

Produkten op zondag besteld en op woensdag binnen gekregen. Had gehoopt dat het iets sneller was maar verder alles in orde.

Fijne service en snelle levering

De producten komen altijd heel snel en mocht er iets niet goed zijn wordt er zeer adequaat en efficiënt gehandeld.

Snelle en goede service

Altijd een goede en snelle service. Heel fijn!

Wil graag de korting bij doorgaande bestellingen houden!

Ruim assortiment en snel geleverd

Snel geleverd en goed geprijsd

Interessante aanbiedingen en op tijd besteld is de volgende dag geleverd.

Slecht, product van slechte kwaliteit

Ik heb rode sporen gekocht bij jullie, tijdens het uitpakken zag ik dat 1 al aardig beschadigd was. Direct terug gestuurd ( Op mn eigen kosten ) Vervolgens nieuwe Gekregen, en ook deze zijn na Enkele keren gebruiken al beschadigd. Verf bladert af, ziet er niet meer uit

Duidelijke website, makkelijk bestellen en snelle levering.

Goede producten. Makkelijk bestellen en een snelle levering.

Snelle verzending, goede producten.

Snel de elektrolyten in huis, bestel ook altijd vlozaad. Zeer over te spreken. Vaak ook kortingsacties.

Snelle levering van het product