Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Prima bedrijf

Het is snel geleverd en puur natuur

Goeie service

Top !

Makkelijk bestellen en snelle levering.

Ruim aanbod en snelle levering

Ruim aanbod en snelle levering

Snelle levering, met een leuke attentie erbij.

Goede ervaring

supper

altyt supper voor men paardje

Goede prijs, snelle levering.

De prijzen zijn netjes en de levering echt de volgende dag.

Fijne webshop met goede producten.

Horsefitshop heeft een overzichtelijk assortiment voor goede prijzen. Regelmatig goede acties en zeer snelle levering waar je echt van op aan kunt.

Snelle service engelen groot assortiment

Goed!

De bestelling was er super snel en producten naar verwachting! Prijs kwaliteit verhouding is top!

Smakelijk

Ik gebruik het nu pas een week dus over het resultaat kan ik nog weinig zeggen. Het is een moeilijke eten qua extra supplementen maar deze eet ie gelukkig goed! Tot zover tevreden!

Goede levering, voor eerlijke prijs!

Bestelling netjes op tijd geleverd. Ruim keus in assortiment.

Altijs snelle service

Ik koop al enkele jaren bij horsefitshop mijn supplementen. Ze hebben altijd goede aanbiedingen en kortingsacties, dit zorgt ervoor dat ik mijn paarden de beste kwaliteit supplementen kan geven tegen een voor mij leuke prijs.

Goede communicatie

Bij het stellen van een vraag over een product bij de klantenservice wordt je snel geholpen. Ze geven een antwoord op je vraag en helpen je zo ver mogelijk met je keuze.

Zeer snelle levering!

Hele goede ervaring. Correcte omschrijving van de producten en daarna hele snelle levering!

Geweldig!!

Weer zoals gewoonlijk bij horsefitshop electrolyte besteld. Deze met een geweldige korting gekocht.

Veel duidelijkheid mbt tot bezorging, groot assortiment

Super geregeld. En top kwaliteit voir een lage prijs

Goed ontvangen

Veel keuze en volgende dag al in huis

Fijne en snelle service met goede producten

Snelle levering van de producten. De producten zelf zijn ook van goede kwaliteit.

Heel goed!

Snelle levering en pure/zuivere producten! Goed verpakt en netjes verzonden.

heel positief

Fijne webshop, snelle levering, goede verpakking van de producten (extra veilig - bv poeder Magnesium nogmaals een extra zakje errond)