een zeer tevreden klant...

zeer goede webshop: duidelijk, gemakkelijk te gebruiken, snelle levering, makkelijk retourneren indien nodig !

Snelle levering en fijne peeskappen van BR

super service

Super snelle levering

Al jaren trouwe klant van Horsefitshop!

Een fijne webshop met een uitgebreid assortiment. Goede en duidelijke uitleg bij de producten en dosering adviezen. Ook vaak leuke aanbiedingen en/of kortingen!

Erg tevreden!

Snelle levering van een geweldig product.

Wat je besteld is ook echt wat je krijgt!

Snelle service Goeie juiste fijne producten Mijn paard mag het graag eten zonder gedoe en zijn lichaam reageert bijzonder goed daarop! Hij geniet volop van zijn oude dag Bedankt Horsefitshop

Snelle en goeie service!

Snelle levering van bestelde producten en goed advies

Vlotte levering

Na de bestelling krijg je meteen een mail met bestelbevestiging. Daarna volgt zodra het pakket verzonden is een mail met de verzendinformatie. Maar vaak was het pakket er al voordat ik die mail had gelezen

Producten voldoen niet

Doseerflessen gekocht 500ml. Deze lekken allemaal op de deksel. Zeer slecht product.

Goede service snelle levering

Goede service en een snelle levering. Ik kon de volgende dag meteen beginnen met het geven van supplementen. Top

Uitstekend!

Zoals atijd hele snelle service en levering!

Altijd goed. Baalde nu wel, dat er nauwelijks korting zat op de oerbalans en een paar dagen later weer wel. Had dat graag geweten, dan had ik paar dagen gewacht met bestellen

Super snelle service en overzichtelijk webshop

Goeie service

Altijd mooi optijd geleverd en netjes ingepakt.

snel

Prima shop om te shoppen. snel duidelijk geen negatieve beoordeling over deze shop!

altijd vlotte levering!!

vlotte levering scherpe prijs !!

Snelle levering!

Dikke 10, zeer tevreden

Zeer tevreden over de kwaliteit/prijs verhouding, snelle levering

goede producten

bestelde product was de volgende dag al in huis.

dikke duim

Geweldige winkel

Geweldige winkel, super snelle levering, ruim assortiment, dikke aanrader

heel goed

Voedingssupplementen besteld. Deze waren netjes verpakt en snel geleverd. Ik vind het assortiment zeer gevarieerd en de prijzen lijken me concurrerend met die bij andere webshops.