Snel geleverd in hele leuke verpakking

Mooi snel geleverd in een geweldige doos die te gebruiken is als paarden vrachtwagen voor speelgoed paarden.

Snelle levering, goede prijs

Ook een goede beschrijving over het aangekocht voedingssupplement voor mijn paard.

Prima.

Snelle levering, klantvriendelijk en helpen bij vragen die klanten stellen mbt producten

Snel geleverd & uitgebreide keuze

Dag na bestelling al geleverd, netjes op de hoogte gebracht van het feit dat iets niet op voorraad was.

Snelle levering en uitgebreid assortiment

Wij bestellen regelmatig supplementen bij Horse fit shop. Ruim assortiment, goede voorraad en snelle levering

Zoveel keuze voor een zeer goed prijs

Al vele artikelen heb ik gekocht bij de Horsefitshop met tevredenheid omdat ze vaak mooie prijzen hebben en concurrerende prijzen. De artikelen worden ook zeer snel verzonden en het retourbeleid is ook gewoon goed,

Toffe webshop

Toffe webshop. Gemakkelijk te bestellen en snelle levering

Superservice!

Fijne webshop met vriendelijke werknemers en snelle levering!

Super snel geleverd

Goede producten en heel snel geleverd. Postnl kwam mijn bestelling op 2e Paasdag afleveren! Een dag eerder dan gepland dus

Helpt echt met paarden met een gevoelige maag

Eindelijk iets gevonden ter ondersteuning van mijn paard haar maag. Minder nukkig en lekker in haar vel

Onwijs snelle levering!

Besteld en volgende dag al in huis. Heel fijn!

Duidelijke webshop, en zeer tevreden over aanbod

Veel aanbod , overzichtelijke webshop. Leuke acties en snel verzonden. TOP

Zeer goede en snelle service

Bestelling op 2e paasdag gedaan en was, tegen mijn verwachting in, de dag er na al bezorgd. Erg fijne service.

Betaalbare artikelen voor de paardensport

Snelle en goede levering en service voor heel betaalbare prijzen

Prima!!

Snelle levering en mooie spullen

Snelle verzending, veel productinfo, makkelijk bestelproces.

Als ik supplementen nodig heb, bestel ik ze altijd via Horsefit. De productinformatie is uitgebreid, en verzending laat nooit op zich wachten. Prettige online winkel.

Super snelle levering

Zoals altijd weer een super snelle levering. Ben zeer tevreden over Horse Fit Shop.

Alles ging naar wens en zag ik goed uit.

Top service!

Snelle levering! Goede service!

Goede producten en snelle levering.

Fijne producten en snelle levering

goede service

Altijd een snelle levering meestal al met een dag in huis... Alleen was er vorig jaar de merrie kruiden een tijd niet te bestellen en ze konden ook niet zeggen hoe lang het ging duren. Dat was erg jammer want mijn merrie doet het heel goed op. Die heeft veel last met haar hengstigheid. Nu heb ik het zelf maar op voorraad.

Nadat mijn artikel niet leverbaar meer was snelle afwikkeling en service. Nieuw artikel besteld en een snelle levering ervan

Zeer goed hoefmiddel

Supplement is makkelijk onder brok te mixen, paard eet alles lekker op.

Goede kwaliteit verhoudingen en snelle levering.