Filters

1

Slecht

Wacht al sinds de 21ste op mijn singel en na 3x bellen nog niks, krijg als antwoord dat ze het raar vinden dat hij nog niet binnen is... goh ik ook! Daarom bel ik toch?! krijg geen mails en we zouden een uur geleden terug gebeld worden en idd nogsteeds is dat niet gebeurt, heel slecht doe er iets aan! Ik bestel nooit meer online, dit is al de zoveelste keer dat we niet terug gebeld worden

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hallo, Wat vervelend dat je niets van ons hebt gehoord! Heb je voor mij je aankoopgegevens, zodat ik dit voor je kan uitzoeken? Dit is natuurlijk niet de bedoeling, mijn excuses hiervoor. Groet, Rixt van Epplejeck

1

Nooit weer!

Leuke spullen maar ........ Het personeel is zeer onvriendelijk en denkt totaal niet mee. En dat is niet het enige. Ook de producten staan vaak nog op de shop terwijl ze uitverkocht zijn, of ze leveren je bestelde producten helemaal niet. Heb je een probleem met de producten, zoals bijvoorbeeld een kapotte rits, dan valt dit zogenaamd niet onder de garantie. Ik werk zelf op de marketing en als ik zo met klanten om zou gaan zou ik me dood schamen. Zeker niet aan te raden !

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hallo Eva, wat vervelend om te lezen dat je geen prettige ervaring hebt! Mijn excuses hiervoor. Is het mogelijk om ons hier een berichtje over te sturen, zodat ik dit voor je kan oppakken en uitzoeken? Wat betreft garantie aanvragen zijn wij zeker coulant in, alleen zit er bijna nooit garantie op ritsen inderdaad. Dit wordt ook op onze website aangegeven zodat je vooraf hier bekend mee bekend. Wanneer er een garantie aanvraag wordt gedaan wat zeker terecht is wordt dit uiteraard voor je vergoed. Ik hoor graag van je! Groet, Rixt van Epplejeck

10

Toppie

Ik bestel meestal maar kom ook zeker mininaal 1-2x per jaar in 1 van de meerdere filialen bij EJ om te shoppen. Voor dochterlief, mijzelf en ons paard. Kom altijd superblij naar huis. De keuze aan merken en spullen is reuze. Personeel in de winkels en ook aan de telefoon zijn altijd zeer behulpzaam en zeer vriendelijk. Ben al jaren een trouwe en zeer tevreden EJ klant.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slecht, geloof deze oplichters niet !

Vertrouw ze niet! Ik heb hier een bestelling geplaatst. Na 4 weken niks van het artikel te hebben gehoord, heb ik zelf maar contact opgenomen. Ze vertelde mij dat het artikel verzonden was door de leverancier en onderweg was naar hun. Na weer 3 weken niks gehoord te hebben heb ik weer contact gezocht. Ze hebben mijn bestelling zonder mijn toestemming geannuleerd, ze luisteren totaal niet niet de klant en ze doen erg moeilijk om het geld weer terug te storten. Nu heb ik en geen broek en geen geld!!!!!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Noa, bedankt voor je recensie. Mijn collega heeft uitgelegd waarom de levering van de rijbroek wat langer zou duren. Omdat het contact via de chat niet prettig verliep, heeft mijn collega telefonisch contact met je opgenomen. Helaas was de toon van dit telefoongesprek ook niet erg aangenaam, waarna jij de verbinding hebt verbroken alvorens wij met een passende oplossing konden komen. In jouw berichten gaf je aan dat, wanneer wij de rijbroek morgen niet 100% konden leveren, je dan jouw geld terug wou. Zo gezegd zo gedaan, mijn collega heeft jouw bestelling dan ook geannuleerd zoals je zelf hebt aangegeven dit te willen. Er kan immers geen geld teruggestort worden, zonder dat wij eerst jouw bestelling annuleren. Nogmaals, wij vinden het heel erg jammer dat dit allemaal zo is gelopen en hopen dat we je in de toekomst alsnog op een prettige wijze mogen helpen. Groet, Rixt van Epplejeck

10

veel assortimenten

mooie rijzen goede kwaliteit en heel veel keus heel blij met epplejack

  • Aanbevelen? Ja
9

Supersnelle service

Gisterenavond 19 u besteld, vanochtend 10 u geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg tevreden

Ik vind het een fijne winkel.Personeel is behulpzaam en bij een klacht erg oplossingsgericht.Mijn magneetje van mijn bucasdeken was kapot en deze werd gratis gerepareerd.Ook een klacht over een rijbroek werd keurig opgelost.Online bestellingen komen altijd snel binnen en ik wordt duidelijk op de hoogte gehouden per mail.Kortom fijne winkel(Zwolle en Groningen).Aantrekkelijk om te kopen door regelmatig goede aanbiedingen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Mega geweldig

Ze zijn heel vriendelijk en behulpzaam en ze verkomen prachtige dingen

  • Aanbevelen? Ja
9

Fijne Epplejeck winkel in Duiven

De nieuwe winkel in Duiven is echt een top winkel. Vriendelijk en kundig personeel, winkel is ruim opgezet en er hangt een goede sfeer. Tevens een ruim assortiment. Een echte aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
10

EJ staat voor aangenaam winkelen

Groot assortiment, personeel is zeer vriendelijk, professioneel. zeer behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
1

Denken totaal niet mee

Chaps gekocht bij Bol.com. Strass steentjes gingen er al na een week vanaf. Ik kon ze langs brengen om terug te brengen. Ik moest natuurlijk eerst nieuwe chaps hebben. Dus zo gezegd zo gedaan. Een bestelling geplaatst. De nieuwe chaps paste helaas niet dus ik kon ze volgens de klantenservicemedewerkster ruilen in de winkel. Kom ik aan in de winkel. Eindstand 1 uur gewacht. Tig belletjes naar Bol over hoe hoe opgelost kon worden. Uiteindelijk gelukt. De chaps konden niet omgeruild worden. Ik kreeg niet te korting die ik online wel had en moest hem voor de volle mep afrekenen. Ik bestel hier nooit meer.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hallo Debora, Hartelijk dank voor je bericht. Wat jammer om te lezen dat het niet helemaal fijn is afgehandeld, mijn excuses hiervoor! Is het mogelijk dat je ons hier een mailtje over stuurt, zodat ik alles er even voor je bij kan pakken en uitzoeken? Bij voorbaat dank! Groet, Rixt van Epplejeck

3

Service ver te zoeken

Helaas is de afhandeling van een klacht niet serieus afgehandeld. Dit maakt ook dat ik voortaan naar een andere ruitersportzaak zal gaan.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hallo Kim, Hartelijk dank voor je bericht. Wat vervelend dat het voor jou niet helemaal fijn is opgelost, mijn excuses hiervoor! Is het mogelijk om ons hierover een email te sturen, zodat ik dit voor je kan uitzoeken? Bij voorbaat dank! Groet, Rixt van Epplejeck

1

Onbetrouwbaar

Volgens hun site leveren ze de volgende dag. Nou houd vooral je adem niet in. Je hoort niets van ze. Bij navraag online wordt van alles aangedragen waarom het niet is gelukt en spreken ze zichzelf tegen. Wat ze daar vervolgens toezeggen komen ze ook niet na. Wederom geen bericht van hun kant. Je moet er zelf achteraan. Voor een bedrijf met meerdere vestigingen is dit deel zeer slecht geregeld.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Dag Patrick, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met onze service en de levertijd! Mijn excuses hiervoor. Is het mogelijk om ons een email te sturen, zodat ik dit voor je kan uitzoeken? Groet, Rixt van Epplejeck

4

Niet tevreden

Rondgenaaid hoofdstel van Anky na 3 weken gebruiken al kapot. Barsten in het leer. Dan contact je er over. Aangezien het al vanaf week 1 zichtbaar was. En dan krijg je te horen dat je het hoofdstel niet goed onderhoud. Heb een hoofdsteltas waar ik het in bewaar. Wat word er verwacht dat ik gelijk bij ontvangst het hoofdstel eerst in een bad van olie ga leggen.. helaas. Maar hoofdstukken bestel ik hier niet meer.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hallo Kirstin, Dank voor je beoordeling! Ik heb je conversatie er even bijgepakt en wij hebben inderdaad een bericht gekregen vanuit onze leverancier dat het jammer genoeg niet wordt vergoed. Er is inderdaad ook aangegeven of het mogelijk is het leer te behandelen met ledervet zodat het mooi soepel blijft voor een langere levensduur. Tevens betreft het een rondgenaaid hoofdstel, dit komt altijd op één plaats samen en blijf je altijd zien. Mijn excuses hiervoor!

10

Super!

Wordt altijd goed op de hoogte gehouden, zodra het langer duurt en je stuurt een bericht, krijg je snel antwoord. Vandaag contact gehad met Rianne en hielp me snel, goed en erg vriendelijk. Snelle levering! 1 een woord: GEWELDIG

  • Aanbevelen? Ja
10

Top service

Gisteren een deken online besteld met 25 procent korting (aktie was 1 dag 25 procent korting, alleen online) Ik zag later dat de deken op voorraad was in Zwolle. Gebeld of ik de deken vandaag in de winkel op mag komen halen. Verkoopster heeft de klantenservice voor mij gebeld om mijn bestelling te annuleren. Ik krijg toch 25 procent korting op de deken die ik vandaag in de winkel kan komen ophalen.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte service en slecht voorraadbeheer

Als ik in de winkel kom is er nooit op voorraad wat ik nodig heb. Bestel je het dan online krijg je later na betaling bericht dat er producten niet worden opgestuurd omdat ze toch niet op voorraad zijn. As je dan je hele bestelling wilt annuleren kan het weer niet omdat ze het al opgestuurd hebben. Postnl gooit het door de brievenbus dus weigeren kan ook niet. Medewerkers over de app willen ook niks voor je betekenen aangezien het niet hun schuld is. Of te wel er is altijd wel wat mis bij die winkel.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hallo! Wanneer je bij ons online een bestelling plaatst, wordt dit altijd vanaf het hoofdkantoor verzonden. De voorraad van onze winkels staat hier geheel los van, dit wordt ook duidelijk aangegeven in het bestelproces. Wanneer je graag een artikel direct komt ophalen, kun je het beste telefonisch contact met de winkel opnemen om te vragen of het artikel beschikbaar is en of deze even voor je gereserveerd kan worden. Wij doen ons uiterste best zo snel mogelijk de bestelde artikelen te versturen, wanneer dit al gedeeltelijk voor je is gedaan kunnen wij dit inderdaad niet meer annuleren, simpelweg omdat het pakket al is verzonden. Helaas hebben wij geen invloed op de bezorging van PostNL, hiervoor kun je het best een klacht indienen bij PostNL. Echter, wanneer een pakket door de brievenbus past, mag PostNL dit in de brievenbus achterlaten. Wanneer je dit niet wilt, kun je wellicht beter kiezen voor afhalen bij een afhaalpunt, zo kun je zelf kiezen wanneer je het pakket komt ophalen. Fijne dag! Groet, Rixt van Epplejeck

1

Geen service

Ik probeer de winkel al de hele dag te bereiken maar het lukt op geen enkele manier

  • Aanbevelen? Nee
10

Super

Super super geweldig

  • Aanbevelen? Ja
10

Filiaal Hengelo; klantvriendelijk, behulpzaam, positief en eerlijk

Twee keer geweest in het nieuwe filiaal in Hengelo voor een nieuwe deken. Eerste delen lag niet goed, vandaag top geholpen door een medewerkster om een andere te vinden. Eerlijk advies, weet waar ze het over heeft en erg klantvriendelijk. Positieve ervaring. Hier gaan we vaker naartoe!

  • Aanbevelen? Ja
10

Onwijs goede garantie service !!

2 jaar geleden een bucas deken aangeschaft, helaas was deze kapot gegaan en heb ik de garantie opgevraagt. Mega snelle reactie en heel erg vriendelijk geholpen door medewerkers over de mail! Top regeling en service !! Onwijs bedankt!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super tevreden

Ik heb hier al meermaals online besteld. De pakketjes komen altijd netjes en tijdig aan. Super vriendelijk personeel dat altijd klaar staat met een smile om je te helpen! Ik had heel wat "schrik" wat omruilen betreft. Maar alsook met ruilen geen enkel probleem gehad! Het ging dan om het ruilen van een zweetdeken. Super tevreden van jullie! Ondertussen ook vaste klant! Even ter zijde in ben tot nu toe enkel in het filiaal te Breda geweest. Maar het personeel daar mag wel een pluim krijgen! Super vriendelijk personeel daar! Doe zo voort!

  • Aanbevelen? Ja
9

Top service!

Gemakkelijk online bestellen, chatfunctie werkt goed en je krijgt meteen antwoord. Pakje sneller toegekomen dan gepland. Dus TOP!

  • Aanbevelen? Ja
4

Bereikbaarheid winkels slecht

Alles gaat via een centrale helpdesk, erg jammer. Vroeger was er gewoon direct contact en Werd je direct geholpen en van alles kon je zelf regelen, Dit is echt een achteruitgang!

  • Aanbevelen? Nee
6

Leuke winkel maar vervelende website

EJ heeft de gewoonte om niet de kleur bij de naam te noemen die door de leverancier wordt gebruikt. Dus alle tinten rose worden allemaal pink genoemd. Daarom Is het soms een hele opgave setjes bij elkaar te vinden en het maakt het onnodig ingewikkeld.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd