Snel en betrouwbaar.

Snelle levering, goede spullen, makkelijk te retourneren. Scherpe prijs.

Bestelling online

Afgelopen week 3 items besteld In 2 delen ontvangen, binnen 3 dagen had ik alles netjes in huis. Alle artikelen waren netjes in orde. Min punt: mocht je iets willen retouren moet dit wel op eigen kosten.

Snelle levering!

Voor 20.00 uur besteld, de volgende dag in huis is geen fabeltje. Avond voor levering om 19.55 uur nog iets besteld en echt de volgende dag al geleverd! Veel keus, in verschillende prijsklassen.

Ik ben altijd zeer tevreden over de kwaliteit van epplejeck !

Ik heb nog nooit problemen gehad met epplejeck en ben altijd super tevreden over de klant vriendelijkheid en de levering van epplejeck !

TopService

Vriendelijke Mensen

Bestellingen komen snel binnen. Producten van perfecte kwaliteit en goed verpakt

Super masker tegen vliegen

Vliegenmasker voor paarden een aanrader . Vliegen kunnen niet meer op ogen van paarden zitten . Vlugge levering en artikel zoals voorgesteld.

Slechte kwaliteit

altijd content geweest van al mijn spullen die ik bij jullie koop helaas was mijn laatste bestelling na 1 dag al stuk zo een slechte kwaliteit van vliegendeken stof heel spijtig qua sluiting ook niet oke geen gespen enkel klitteband en geen bilriemen waardoor dekens beide stuk zijn heel spijtig van deze spulletjes

Beste Sara, Bedankt voor je beoordeling! Wat ontzettend vervelend om te horen dat de vliegendeken al zo snel kapot is gegaan! Heb je hierover al contact gehad met onze klantenservice? Wij kijken dit heel graag voor je na en zoeken een passende oplossing voor je. Groetjes Cynthia van Epplejeck

Hele slechte ervaring!

In de webshop 2 shirts besteld, 1 kwam binnen, maar de tweede kwam niet binnen, bleek ook niet meer op voorraad en kon niet meer besteld worden! Was een cadeautje, dus erg teleurstellend voor de jarige! Thx EJ

Beste Liselore, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat het tweede shirt uitverkocht was zeg! Heb je geen ander leuk shirt meer kunnen vinden? Groetjes Rianne van Epplejeck

mooie spullen, snel in huis

Overzichtelijke site, de bestelde artikelen snel in huis.

Top producten en snel geleverd

Halster is super mooi van kwaliteit....snel geleverd en niet duur....

zeer tevreden

Producten zijn zoals ze worden voorgesteld op de website. Ik had problemen met de levering en via de klantendienst ben ik zeer goed en zeer vriendelijk geholpen. Zij hebben langs hun kant alles gedaan wat nodig was zodat ik mijn levering toch kon ontvangen.

Snel en goed geleverd

Snelle verzending goeie producten alleen de kennis daarvan is beperkt helaas

Flot en makkelijk

Overzichtelijk, ruim aanbod

Binnen een dag had ik het bestelde product ontvangen!

Verkeerde maat, nog niks nieuws ontvangen

In de winkel vragen gesteld over de maatvoering van een halster. De kleur die ik wilde was niet aanwezig dus zou het besteld worden. 2 dagen later keurig binnengekomen, helaas verkeerde maat geleverd. Contact gehad met KlantenService, een nieuwe zou opgestuurs worden. Inmiddels bijna een week verder en na contact geen nieuw halster ontvangen. Betreft Halster Shires Topaz kleur oranje, gevraagde maat SPony. Ontvangen maat XXSPony Shires heeft een vreemde maatvoering (XXSPony, XSPony, SPony, Pony en groter) en dit schept ongetwijfeld onduidelijkheid met jullie eigen maten.

Beste Ilona, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat dat mis is gegaan zeg! Als het goed is, heb je ondertussen wel het juiste halster ontvangen! Mochten we nog wat voor je kunnen betekenen dan horen we dit heel graag. Groetjes Rianne van Epplejeck

Gewoonweg TOP!

Super webwinkel. Waarom ik hier nog niet eerder heb besteld, weet ik niet maar ik weet wel dat ik vaker zal komen kijken als ik iets nodig heb. Snelle service, vriendelijke medewerkers en super snelle levering.

Correct en kwaliteit

Correct en kwaliteit en goede uitleg bij een vraag

Altijd goed en snel

Nooit problemen gehad, klantenservice is super aardig als je iets moet ruilen/retourneren en er word altijd snel verzonden.

goeie service

mijn aankoop paste totaal niet, dus met het artikel naar de winkel, en binnen no time was alles goed geregeld. wat ik minder fijn vind is dat er voor koudbloeden (xxl) bijna niets te kopen valt, terwijl er toch aanzienlijk veel mensen inmiddels grote paardenspullen willen kopen!

Volgens verwachting alle prima in orde

Snelle levering. Ik heb ook wat teruggebracht in de winkel. Geld retour binnen 2 dagen. Alles super geregeld dus.

Werkt niet!!

Ik heb laatst een hay play besteld voor mijn mini shet. Ze krijgt er Geen hooi uit!! Daardoor stopt ze er snel mee. Rolt ook helemaal niet. Erg teleurgesteld......

Makkelijke website, bestellen is kinderspel. Bestelling snel geleverd, gewoon top! Ook in de winkel word je altijd vriendelijk geholpen en er is voor ieder wat wils.

Super goede service alles voor je paard

Ze hebben Echt alles voor je paar en natuurlijk ook voor de ruiter

Top! Snelle service

snelle service. Netjes verpakt. Top!