Niet tevreden

Rondgenaaid hoofdstel van Anky na 3 weken gebruiken al kapot. Barsten in het leer. Dan contact je er over. Aangezien het al vanaf week 1 zichtbaar was. En dan krijg je te horen dat je het hoofdstel niet goed onderhoud. Heb een hoofdsteltas waar ik het in bewaar. Wat word er verwacht dat ik gelijk bij ontvangst het hoofdstel eerst in een bad van olie ga leggen.. helaas. Maar hoofdstukken bestel ik hier niet meer.

Wordt altijd goed op de hoogte gehouden, zodra het langer duurt en je stuurt een bericht, krijg je snel antwoord. Vandaag contact gehad met Rianne en hielp me snel, goed en erg vriendelijk. Snelle levering! 1 een woord: GEWELDIG

Gisteren een deken online besteld met 25 procent korting (aktie was 1 dag 25 procent korting, alleen online) Ik zag later dat de deken op voorraad was in Zwolle. Gebeld of ik de deken vandaag in de winkel op mag komen halen. Verkoopster heeft de klantenservice voor mij gebeld om mijn bestelling te annuleren. Ik krijg toch 25 procent korting op de deken die ik vandaag in de winkel kan komen ophalen.

Slechte service en slecht voorraadbeheer

Als ik in de winkel kom is er nooit op voorraad wat ik nodig heb. Bestel je het dan online krijg je later na betaling bericht dat er producten niet worden opgestuurd omdat ze toch niet op voorraad zijn. As je dan je hele bestelling wilt annuleren kan het weer niet omdat ze het al opgestuurd hebben. Postnl gooit het door de brievenbus dus weigeren kan ook niet. Medewerkers over de app willen ook niks voor je betekenen aangezien het niet hun schuld is. Of te wel er is altijd wel wat mis bij die winkel.

Geen service

Ik probeer de winkel al de hele dag te bereiken maar het lukt op geen enkele manier

Super super geweldig

Filiaal Hengelo; klantvriendelijk, behulpzaam, positief en eerlijk

Twee keer geweest in het nieuwe filiaal in Hengelo voor een nieuwe deken. Eerste delen lag niet goed, vandaag top geholpen door een medewerkster om een andere te vinden. Eerlijk advies, weet waar ze het over heeft en erg klantvriendelijk. Positieve ervaring. Hier gaan we vaker naartoe!

Onwijs goede garantie service !!

2 jaar geleden een bucas deken aangeschaft, helaas was deze kapot gegaan en heb ik de garantie opgevraagt. Mega snelle reactie en heel erg vriendelijk geholpen door medewerkers over de mail! Top regeling en service !! Onwijs bedankt!!

Super tevreden

Ik heb hier al meermaals online besteld. De pakketjes komen altijd netjes en tijdig aan. Super vriendelijk personeel dat altijd klaar staat met een smile om je te helpen! Ik had heel wat "schrik" wat omruilen betreft. Maar alsook met ruilen geen enkel probleem gehad! Het ging dan om het ruilen van een zweetdeken. Super tevreden van jullie! Ondertussen ook vaste klant! Even ter zijde in ben tot nu toe enkel in het filiaal te Breda geweest. Maar het personeel daar mag wel een pluim krijgen! Super vriendelijk personeel daar! Doe zo voort!

Top service!

Gemakkelijk online bestellen, chatfunctie werkt goed en je krijgt meteen antwoord. Pakje sneller toegekomen dan gepland. Dus TOP!

Bereikbaarheid winkels slecht

Alles gaat via een centrale helpdesk, erg jammer. Vroeger was er gewoon direct contact en Werd je direct geholpen en van alles kon je zelf regelen, Dit is echt een achteruitgang!

Leuke winkel maar vervelende website

EJ heeft de gewoonte om niet de kleur bij de naam te noemen die door de leverancier wordt gebruikt. Dus alle tinten rose worden allemaal pink genoemd. Daarom Is het soms een hele opgave setjes bij elkaar te vinden en het maakt het onnodig ingewikkeld.

Goede helpende medewerkers.

Als je wat wil vragen kan het altijd.

Meestal goed, maar gewoon ruilen kan zeker klantvriendelijker!!

Mooie broek met 25% online gekocht. Ruilen (in maat groter met korting) kan niet, retour zenden wel op eigen kosten. Opnieuw online bestellen wel, gewone prijs en geen spaarpunten!! Geen rijbroek, wel € 7,25 kwijt voor verzendkosten! Slechte service. Online bestellen, niet aan te bevelen! Winkel wel!

Laarzen bestald, ik kreeg gebruikte laarzen toegestuurd

Ik had laarzen via de winkel besteld. Helaas kreeg ik laarzen die duidelijk al gebruikt waren. Vele beschadigingen er op. Echt heel slecht. Gelukkig mag ik ze gratis retour sturen. Ben benieuwd of de volgende laarzen wel goed zijn.

Korting

Ik heb in het weekend voor de grote kortingsakties flink veel gekocht: voor ruim 700 euro. ik had het gewaardeerd als ik geïnformeerd was over de aanstaande aktie bij het afrekenen in de winkel. Bijv meld even dat de winterjas een dag later online met 10% korting afgerekend kon worden. Ik woon niet zo dichtbij dat ik alles even kon retourneren om het opnieuw aan te schaffen met korting.

Geleverd product kwam niet overeen met afbeelding

De geleverde bodywarmer leek niet op het product dat op de website afgebeeld stond. In de product beschrijving stond wel een goede beschrijving.

Langzaam !

Ik heb dit beoordelingsformulier eerder ontvangen als het product wat ik heb besteld. Zit nog steeds te wachten. Pas ook een paar weken moeten wachten totdat mijn messen waren geslepen !

Niet erg goed

Ik had 4 dingen besteld en eerst kreeg ik een verkeerde bestelling binnen. Daarna komen alle producten apart aan wat ook erg vervelend is en jammer dat je niet gewoon normaal kan terug sturen maar op je eigen kosten moet doen

juiste omschrijving product

Netjes

Ik had te klein product gekocht en binnen paar dagen geld terug en bericht gehad dat me product was aangekomen bij hun die ik geretourneerd heb

veel keuze!

steeds snelle levering online

Normaal koop ik het meeste online en brachten we (voor de coronacrisis) af en toe eens een bezoekje aan de winkel te Breda waar we ook steeds vriendelijk werden geholpen. De bestellingen online worden super snel geleverd: top! Ons eerste bezoek aan de winkel te Zaventem viel helaas wat tegen: de jonge dame aan de rayon van de caps was heel vriendelijk en behulpzaam én was bovendien perfect tweetalig. Voor de andere spullen was het heel moeilijk om juiste info te krijgen waar alles lag, alsook aan de kassa werden we absoluut niet vriendelijk geholpen. Het moet wel gezegd dat het heel druk was in de winkel op dat moment maar toch had ik wat spijt dat ik zo ver was gereden met de wagen in de plaats van gewoon online te winkelen.

Snelle levering goede producten leuke kortingen

Mooie deken met leuke korting

Vriendelijk personeel, met ervaring met paarden, goede producten, eerlijke gedegen antwoorden.

Mooie winkel op fijne plek, vriendelijke ontvangst, deskundig personeel, weten veel over de producten, mensen werken er met plezier en dat geeft een fijne sfeer. Groot assortiment In de winkel en goed werkende website. De spullen die je online bestelt heb je meestal binnen één dag binnen.