Bereikbaarheid winkels slecht

Alles gaat via een centrale helpdesk, erg jammer. Vroeger was er gewoon direct contact en Werd je direct geholpen en van alles kon je zelf regelen, Dit is echt een achteruitgang!

Leuke winkel maar vervelende website

EJ heeft de gewoonte om niet de kleur bij de naam te noemen die door de leverancier wordt gebruikt. Dus alle tinten rose worden allemaal pink genoemd. Daarom Is het soms een hele opgave setjes bij elkaar te vinden en het maakt het onnodig ingewikkeld.

Goede helpende medewerkers.

Als je wat wil vragen kan het altijd.

Meestal goed, maar gewoon ruilen kan zeker klantvriendelijker!!

Mooie broek met 25% online gekocht. Ruilen (in maat groter met korting) kan niet, retour zenden wel op eigen kosten. Opnieuw online bestellen wel, gewone prijs en geen spaarpunten!! Geen rijbroek, wel € 7,25 kwijt voor verzendkosten! Slechte service. Online bestellen, niet aan te bevelen! Winkel wel!

Laarzen bestald, ik kreeg gebruikte laarzen toegestuurd

Ik had laarzen via de winkel besteld. Helaas kreeg ik laarzen die duidelijk al gebruikt waren. Vele beschadigingen er op. Echt heel slecht. Gelukkig mag ik ze gratis retour sturen. Ben benieuwd of de volgende laarzen wel goed zijn.

Korting

Ik heb in het weekend voor de grote kortingsakties flink veel gekocht: voor ruim 700 euro. ik had het gewaardeerd als ik geïnformeerd was over de aanstaande aktie bij het afrekenen in de winkel. Bijv meld even dat de winterjas een dag later online met 10% korting afgerekend kon worden. Ik woon niet zo dichtbij dat ik alles even kon retourneren om het opnieuw aan te schaffen met korting.

Geleverd product kwam niet overeen met afbeelding

De geleverde bodywarmer leek niet op het product dat op de website afgebeeld stond. In de product beschrijving stond wel een goede beschrijving.

Langzaam !

Ik heb dit beoordelingsformulier eerder ontvangen als het product wat ik heb besteld. Zit nog steeds te wachten. Pas ook een paar weken moeten wachten totdat mijn messen waren geslepen !

Niet erg goed

Ik had 4 dingen besteld en eerst kreeg ik een verkeerde bestelling binnen. Daarna komen alle producten apart aan wat ook erg vervelend is en jammer dat je niet gewoon normaal kan terug sturen maar op je eigen kosten moet doen

juiste omschrijving product

Netjes

Ik had te klein product gekocht en binnen paar dagen geld terug en bericht gehad dat me product was aangekomen bij hun die ik geretourneerd heb

veel keuze!

steeds snelle levering online

Normaal koop ik het meeste online en brachten we (voor de coronacrisis) af en toe eens een bezoekje aan de winkel te Breda waar we ook steeds vriendelijk werden geholpen. De bestellingen online worden super snel geleverd: top! Ons eerste bezoek aan de winkel te Zaventem viel helaas wat tegen: de jonge dame aan de rayon van de caps was heel vriendelijk en behulpzaam én was bovendien perfect tweetalig. Voor de andere spullen was het heel moeilijk om juiste info te krijgen waar alles lag, alsook aan de kassa werden we absoluut niet vriendelijk geholpen. Het moet wel gezegd dat het heel druk was in de winkel op dat moment maar toch had ik wat spijt dat ik zo ver was gereden met de wagen in de plaats van gewoon online te winkelen.

Snelle levering goede producten leuke kortingen

Mooie deken met leuke korting

Vriendelijk personeel, met ervaring met paarden, goede producten, eerlijke gedegen antwoorden.

Mooie winkel op fijne plek, vriendelijke ontvangst, deskundig personeel, weten veel over de producten, mensen werken er met plezier en dat geeft een fijne sfeer. Groot assortiment In de winkel en goed werkende website. De spullen die je online bestelt heb je meestal binnen één dag binnen.

Snelle service en vaak leuke aanbiedingen

Ik koop zowel in de winkel als online. Vriendelijke en behulpzame service in de winkel. Wat vooral werkt is de regelmatige kortingen, paarden kosten geld en wat is er mooier dan winkelen met korting. Aantal merken vaak uitgesloten(begrijpelijk) maar dat is wel jammer. En als je wat naar de winkel laat leveren duurt vrij lang, mijn gedachten is als ze in de winkel van je keuze aanwezig is zou het toch de volgende dag er moeten zijn?

Bestelling ineens niet leverbaar

Na mijn bestelling te hebben geplaatst en betaald, vervolgens een mail ontvangen met bevestiging van de order. Weer dagen later ineens een email dat mijn bestelling niet meer leverbaar is. Vraag me af waarom ik dan de bestelling gewoon kon doen en heb ook direct betaald. Verder geen info of mijn bestelling nog nageleverd word.

Producten besteld en afgehaald in een winkel. Duidelijke communicatie via de mail. Medewerker in de winkel was vlot en vriendelijk, producten netjes verpakt. Één artikel kon helaas gelijk retour, dat was ook geen probleem en werd vlot afgehandeld. Geld stond ook snel op de rekening.

Goed sterk

Een hele mooie en fijne bucas deken, Heel sterk en goed waterdicht. De deken heeft een hele mooie en goede pasvorm en vakt precies op maat. De deken bucas thurnout light heeft hele fijne sluitingen en hele leuke kleuren. Ik ben zeer te vreden

Artikel was op voorraad en is snel geleverd.ik wist wat ik kocht dus het artikel voldeed aan de verwachting. Eppeljeck is vaak wel duurder dan andere ruitersportzaken daarom geen 5 sterren.

Leuke spullen, goede prijzen en snelle bezorging

Prachtig deken, precies zoals vermeld!

Ik kocht een nieuw regendeken (0 gram fleece gevoerd met sterretjes) Er stond vermeld dat het deken ruim viel. Mijn paard heeft een 195, dus ik bestelde een 185. Past perfect! Paardlief blij, en ik ook !

Rijlaarzen retour op eigen kosten!

Mooie laarzen, maar ze pasten niet om de kuit. Ruilen kan niet, retour zenden wel op eigen kosten. Geen laarzen, wel € 7,25 kwijt voor verzendkosten! Slechte service.

Leuke winkel, voldoende keus en leuk personeel met voldoende kennis

Leuke winkel, voldoende keus en leuk personeel met voldoende kennis