Verzendkosten en toch naar de winkel

We hadden een poetskist besteld. Helaas kwam deze binnen met een flinke scheur in de kist. Aangezien mijn dochter deze snel wilde gebruiken was de oplossing ruilen in de winkel. Dus helaas en porto kosten en een ritje naar de winkel.

Hele mooie deken, prima kwaliteit/prijsverhouding!

Deze deken kon binnen 2 tot 6 werkdagen geleverd worden, dit is keurig gelukt, ben er heel blij mee, en min paard ook!

Goede kwaliteit en snelle levering

Prima kwaliteit en snelle levering

Snelle levering van diverse spullen!

Op het laatst voor sluitingstijd diverse spullen besteld. De volgende dag al in huis! Helemaal top!

Had graag mail ontvangen van vertraging

2 producten besteld netjes mail terug ontvangen maar moest wel wachten tot het verzonden werd want 1 van de producten moest uit een filiaal komen, had daar graag een mail van ontvangen dat het langer zou duren. Uiteindelijk komt de pakketjes wel in 2 aparte verpakkingen binnen en dat is dan jammer. Als jullie zeggen dat ze alles in 1 x versturen verwacht ik ook alles in 1 nette zak van jullie

ruime keuze

ruime keuze en stipte levering

Snelle afhandeling van de bestelling

Wat 4 kant maar lekker warm en droog

Jas valt erg 4 kant weinig model Wel mooie lengte en warm

Product was erg snel in huis en naar tevredenheid.

Retourkosten?!

Mooie website, veel aanbod, goede prijs/kwaliteit verhouding, maar mij zijn ze als klant kwijt. Ondanks hun goede reden om verzendkosten te rekenen bij een retour, ben ik het daar persoonlijk niet mee eens en bestel ik liever ergens waar ze geen retourkosten rekenen. Ook duurt het wel erg lang, voordat het geld retour is gestort, erg jammer!

Vandaag besteld morgen in huis.

Komen de belofte na, vandaag besteld morgen in huis!!!!

Snelle levering en goed product!

Heel snelle levering, zondagavond besteld en maandagmiddag het verlichte paardendeken al in huis. Super! Zal hier zeker vaker gaan bestellen.

Vlot

Vlot en keurig geleverd

Perfecte kwaliteit !!!

Zeer tevreden,snelle levering !!

Snelle bezorging. Fijn product!

Ik kon de laarzen die ik wou makkelijk vinden online en had ze na 3 dagen in huis

Chique beenbescherming

Voor mijn best forse merrie mooie kappen zonder truttig over te komen. Goede kwaliteit en mooi materiaal wat precies past en stevig aanvoelt

Snelle bezorging, goed product

Woensdag besteld, donderdag in huis. Kon ik mijn paard op tijd verder kaalscheren.

Blij met m'n deken.

Erg blij met m'n product, Echter een langere levertijd dan op de site stond.

Netjes verpakt vlotte bezorging,en info via de mail,hoefde service

Duidelijke website met groot assortiment en snelle levering

Betaalbare en merk artikelen

Altijd prettig winkelen. Ook online. Service prima.

Gemakkelijk

Even moeite met het inzetten van verjaardagskorting, maar goed geholpen en gemakkelijk vanuit huis winkelen.

Altijd leuk om heen te gaan en kom altijd met goed gevoel weer weg.

Fijn winkel. Overzichtelijk, mooi assortiment en vriendelijk, kundig personeel

Makkelijke site, snelle levering, goed assortiment

Super snel en mooi aangekomen

Pakketje snel binnengekomen en was helemaal in goede staat

mooie web winkel.

mooie web winkel. veel keuze.