Goed, snelle levering! En leuke aanbiedingen.

Snelle levering, goede producten, alleen was het geen gratis verzending vanaf €49.

Snel en correct geleverd

Makkelijk en snel besteld. En ook snel geleverd. Product voldeed aan alle verwachtingen.

Bestelde bit bleek niet leverbaar

Bit besteld via de website, maar dit bleek niet leverbaar. Vervelend, en er werd geen alternatief geboden. Bestelling bij leveranciers zou onbekende levertijd hebben, dus ik heb het bit elders besteld. Zou handig zijn als de werkelijke voorraad bijgehouden wordt in de webwinkel.

Retouren

Helaas heb ik producten terug moeten sturen. Hiervoor moet je verzendkosten betalen bij EJ, maar als je bij Bol.com bij EJ besteld, dan zijn er geen retourkosten. Dus in het vervolg maar via Bol.com bij EJ bestellen.

Heel goede service

Ik vindt het een hele goede service. Er word goed geleverd en er is (bij mij) nooit wat fout gegaan. Ik ben blij met de kwaliteit en de goede service!

Ik heb alles wat ik wenste voor een prima prijs

Prima dienst Goeie communicatie Goeie prijs kwaliteitsverband

Het is goed. Het levert snel ook als je 's avonds bestelt. En het komt mooi binnen. Helaas is mijn borstel opeens grijsachtig verkleurt terwijl ik het niet heb gebruikt, maar alleen in tas heb zitten. En er zat een gat in de poetstas en heb ik gemaakt. Verder top winkel met veel keuze.

Onlangs 3 items besteld. Hiervan waren er 2 heel snel binnen. Van het derde item had ik de volgende dag bericht dat dit helaas toch niet voorradig was. Het item is vooralsnog nog steeds te bestellen. Dit vind ik dus spijtig. Ook vind ik het retourbeleid de drempel tot bestellen verhogen. Als je gratis kan retourneren zou ik veel makkelijker bij ej bestellen.

Trage levering

Ik heb een week geleden 4 items besteld, waarvan er 3 snel leverbaar zouden moeten zijn. Tot nu toe heb ik 1 (!) van de items binnen, en van de rest is het niet duidelijk wanneer het wordt geleverd. Ik heb hier verder helemaal geen informatie over ontvangen en ben er net (na lang wachten) via de chat achtergekomen dat het nog steeds niet zeker is wanneer het nou wordt opgestuurd. Dit was de eerste en meteen de laatste keer dat ik iets online bestel, de volgende keer toch maar weer gewoon naar de winkel toe (waar we wel altijd goed worden geholpen).

Snel bedient en zeer vriendelijk

Zeer goed geholpen met het passen van verschillende liners zodat het heel goed past op het hoofd van men dochtertje , snel en vriendelijk. Zeker een aanrader !

Producten snel geleverd. Passen goed.

Snelle levering. Mooi product netjes verpakt en goede maat. Ook goed geholpen met de online chat

Snelle levering en goede service

Goede service uitgebreid assortiment

Fijne winkel in Breda met leuk, behulpzaam en kundig personeel.

Goede en vlotte service

Prijs kwaliteit waardig

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering. Producten van goede kwaliteit en niet te hoge prijs

Supper goed en snelle levering

Goeie ervaringen,snelle levering en de retour snel verwerkt en gecorrigeerd op de rekening. Gewoon top!

Op sommige punten goed op andere minder

Aan de chat klantenservice heb je niet veel. Ik heb ze twee keer een vraag gesteld en op beide vragen kreeg ik geen antwoord, anders dan "dat weet ik niet" of "tussen nu en 6 weken". De levering en prijs/kwaliteit verhouding zijn, iig naar mijn ervaringen, wel prima op orde.

Product geannuleerd en geen alternatief aangeboden

Mijn bestelling werd geannuleerd omdat deze nu en in de toekomst niet geleverd kan worden. Kan zo zijn maar bied dan een alternatief aan of een korting op je volgende bestelling. En wat schetst onze verbazing je kan het nu gewoon nog steeds bestellen...... deze word ook na 4 dagen weer geannuleerd en we krijgen alleen geld terug gestort. RaRa hoe kan het dat het product gewoon besteld kan worden. Dit betreft de QHP mixed green pufferpad. De dame van klantenservice wist hier geen antwoord op.

Is goed

Snelle goede levering

Super goed!!!!

Super goeie en snelle levering!! Ook echt super goeie kwaliteit!!

Top winkel

Super !!

Bucasdeken gekocht, hals was er niet en werd 1 dag later bezorgd. Top!!

Te lange levertijd

Ondanks dat het artikel in de winkel op voorraad is toch 4-5 dagen moeten wachten.