Helpen te vinden wat bij jou past en nemen de tijd.

Heel vriendelijke medewerkers en goede producten

Zeer slecht!!

Ik heb op 24 april een shirt en broek van quur besteld. Ik ben inmiddels meer dan 2 maanden verder en heb deze nogsteeds niet ontvangen! Ook heb ik meerdere keren contact gehad, waarbij de ene persoon zij dat het binnen 2 weken verstuurd word en de ander zegt dat ze het aan het eind van de maand hopen te ontvangen. Ik vind het erg onduidelijk! Groet Nousha

Hallo Nousha, Dank voor je bericht. We wachten inderdaad al enige tijd op de nieuwe collectie van Quur, hiervan is ook een gedeelte al geleverd. Helaas zat hier niet alles bij wat wij wel hadden gehoopt, vandaar waarschijnlijk de miscommunicatie betreft de twee weken. Wij wachten echt met smart op deze nieuwe collectie, jammer genoeg hebben wij geen exacte leverdatum, simpelweg omdat alle collecties enorm zijn vertraagd. Mijn excuses hiervoor! Groet, Rixt van Epplejeck

Altijd een feestje bij EJ A’foort

Bestellingen die online zijn geplaatst en bij hun opgehaald kunnen worden verloopt soepel en vlot. Vriendelijk personeel die oprecht met je meedenken. Je kunt rustig naar de producten kijken zonder dat je hijgende verkoper of verkoopster in je nek hebt zitten. Voor mij een verademend! Het personeel is meedenkend en weten waar ze over praten.

Geen constante kwaliteit en levering

Ik bestel regelmatig bij EJ en kom ook regelmatig in de winkel in Amersfoort. De kwaliteit is de laatste tijd wel achteruit gegaan. Als je in de winkel een medewerker wil spreken om hulp te vragen, dan moet je hier echt actief naar op zoek. Voorheen werd er nog wel gevraagd of je ergens mee geholpen kon worden. Dit mis ik wel. Daarnaast afgelopen maand stalschoenen gekocht, waarvan de zool aan de binnenkant al met enkele keren dragen los is gegaan. Nu enkele dagen geleden weer eens online een bestelling gedaan onder de noemer "voor 20.00 besteld, vandaag nog verzonden", maar dit lukt al langere tijd niet meer geloof ik. Staat vervolgens wel weer in de kleine letters bij de veelgestelde vragen dat het vanwege drukte niet altijd meer lukt, maar dat is geen service natuurlijk. Kortom: jammer maar helaas wordt de service en kwaliteit er wel minder op. Vandaar nog maar 2 sterren.

Dag Danielle, Wat jammer om te lezen dat je niet zo tevreden meer bent in onze service! We doen uiteraard ons uiterste best om je zo goed mogelijk te helpen zowel in het filiaal als online. Wat betreft voor 20.00 uur besteld en morgen in huis is inderdaad een streven van ons en wordt ook zeker bijna altijd gehaald, door enorme drukte hebben wij inderdaad op de website aangegeven dat dit kan afwijken. Dit is juist om teleurstellingen te voorkomen. Ik vind het erg jammer om te lezen dat je niet tevreden bent, wel doen we echt ons best om zo snel en goed mogelijk te helpen en leveren. Groet, Rixt van Epplejeck

Slechte kwaliteit slechte service

Chaps (lederen) (QUUR)rits na 3 maanden kapot, Laarsjes (lederen) zolen na 3 mnd los Let op ik rijd slecht 2x per week! 25% korting op aankoop nieuw is de vergoeding.

Hallo Monique, Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent met de oplossing! Ik wil je graag verder helpen, is het mogelijk om mij een email te sturen met informatie over de klacht? Dan zal ik hier nogmaals voor je naar kijken. Groet, Rixt van Epplejeck

Super winkel en klant vriendelijk

Veel uitzoek met online shoppen. Super spullen en met een paar dagen in huis! Wel eens iets mis gegaan met de bestelling maar altijd super vriendelijk te woord gestaan en snel een passende oplossing geboden. Ik blijf hier zeker bestellen.

SUPER!!

Deze winkel is de beste paarden winkel ooit!! ( epplejeck duiven) Heb zojuist 2 leuke halsters gekocht en nieuwe laarzen!! Vriendelijk personeel helpen je graag!! Leuke sales en acties!! Super goede kwaliteit!,.. Zeker aan te raden

Slecht

Wacht al sinds de 21ste op mijn singel en na 3x bellen nog niks, krijg als antwoord dat ze het raar vinden dat hij nog niet binnen is... goh ik ook! Daarom bel ik toch?! krijg geen mails en we zouden een uur geleden terug gebeld worden en idd nogsteeds is dat niet gebeurt, heel slecht doe er iets aan! Ik bestel nooit meer online, dit is al de zoveelste keer dat we niet terug gebeld worden

Hallo, Wat vervelend dat je niets van ons hebt gehoord! Heb je voor mij je aankoopgegevens, zodat ik dit voor je kan uitzoeken? Dit is natuurlijk niet de bedoeling, mijn excuses hiervoor. Groet, Rixt van Epplejeck

Nooit weer!

Leuke spullen maar ........ Het personeel is zeer onvriendelijk en denkt totaal niet mee. En dat is niet het enige. Ook de producten staan vaak nog op de shop terwijl ze uitverkocht zijn, of ze leveren je bestelde producten helemaal niet. Heb je een probleem met de producten, zoals bijvoorbeeld een kapotte rits, dan valt dit zogenaamd niet onder de garantie. Ik werk zelf op de marketing en als ik zo met klanten om zou gaan zou ik me dood schamen. Zeker niet aan te raden !

Hallo Eva, wat vervelend om te lezen dat je geen prettige ervaring hebt! Mijn excuses hiervoor. Is het mogelijk om ons hier een berichtje over te sturen, zodat ik dit voor je kan oppakken en uitzoeken? Wat betreft garantie aanvragen zijn wij zeker coulant in, alleen zit er bijna nooit garantie op ritsen inderdaad. Dit wordt ook op onze website aangegeven zodat je vooraf hier bekend mee bekend. Wanneer er een garantie aanvraag wordt gedaan wat zeker terecht is wordt dit uiteraard voor je vergoed. Ik hoor graag van je! Groet, Rixt van Epplejeck

Toppie

Ik bestel meestal maar kom ook zeker mininaal 1-2x per jaar in 1 van de meerdere filialen bij EJ om te shoppen. Voor dochterlief, mijzelf en ons paard. Kom altijd superblij naar huis. De keuze aan merken en spullen is reuze. Personeel in de winkels en ook aan de telefoon zijn altijd zeer behulpzaam en zeer vriendelijk. Ben al jaren een trouwe en zeer tevreden EJ klant.

Slecht, geloof deze oplichters niet !

Vertrouw ze niet! Ik heb hier een bestelling geplaatst. Na 4 weken niks van het artikel te hebben gehoord, heb ik zelf maar contact opgenomen. Ze vertelde mij dat het artikel verzonden was door de leverancier en onderweg was naar hun. Na weer 3 weken niks gehoord te hebben heb ik weer contact gezocht. Ze hebben mijn bestelling zonder mijn toestemming geannuleerd, ze luisteren totaal niet niet de klant en ze doen erg moeilijk om het geld weer terug te storten. Nu heb ik en geen broek en geen geld!!!!!!

Beste Noa, bedankt voor je recensie. Mijn collega heeft uitgelegd waarom de levering van de rijbroek wat langer zou duren. Omdat het contact via de chat niet prettig verliep, heeft mijn collega telefonisch contact met je opgenomen. Helaas was de toon van dit telefoongesprek ook niet erg aangenaam, waarna jij de verbinding hebt verbroken alvorens wij met een passende oplossing konden komen. In jouw berichten gaf je aan dat, wanneer wij de rijbroek morgen niet 100% konden leveren, je dan jouw geld terug wou. Zo gezegd zo gedaan, mijn collega heeft jouw bestelling dan ook geannuleerd zoals je zelf hebt aangegeven dit te willen. Er kan immers geen geld teruggestort worden, zonder dat wij eerst jouw bestelling annuleren. Nogmaals, wij vinden het heel erg jammer dat dit allemaal zo is gelopen en hopen dat we je in de toekomst alsnog op een prettige wijze mogen helpen. Groet, Rixt van Epplejeck

veel assortimenten

mooie rijzen goede kwaliteit en heel veel keus heel blij met epplejack

Supersnelle service

Gisterenavond 19 u besteld, vanochtend 10 u geleverd!

Erg tevreden

Ik vind het een fijne winkel.Personeel is behulpzaam en bij een klacht erg oplossingsgericht.Mijn magneetje van mijn bucasdeken was kapot en deze werd gratis gerepareerd.Ook een klacht over een rijbroek werd keurig opgelost.Online bestellingen komen altijd snel binnen en ik wordt duidelijk op de hoogte gehouden per mail.Kortom fijne winkel(Zwolle en Groningen).Aantrekkelijk om te kopen door regelmatig goede aanbiedingen!

Mega geweldig

Ze zijn heel vriendelijk en behulpzaam en ze verkomen prachtige dingen

Fijne Epplejeck winkel in Duiven

De nieuwe winkel in Duiven is echt een top winkel. Vriendelijk en kundig personeel, winkel is ruim opgezet en er hangt een goede sfeer. Tevens een ruim assortiment. Een echte aanrader!

EJ staat voor aangenaam winkelen

Groot assortiment, personeel is zeer vriendelijk, professioneel. zeer behulpzaam

Denken totaal niet mee

Chaps gekocht bij Bol.com. Strass steentjes gingen er al na een week vanaf. Ik kon ze langs brengen om terug te brengen. Ik moest natuurlijk eerst nieuwe chaps hebben. Dus zo gezegd zo gedaan. Een bestelling geplaatst. De nieuwe chaps paste helaas niet dus ik kon ze volgens de klantenservicemedewerkster ruilen in de winkel. Kom ik aan in de winkel. Eindstand 1 uur gewacht. Tig belletjes naar Bol over hoe hoe opgelost kon worden. Uiteindelijk gelukt. De chaps konden niet omgeruild worden. Ik kreeg niet te korting die ik online wel had en moest hem voor de volle mep afrekenen. Ik bestel hier nooit meer.

Hallo Debora, Hartelijk dank voor je bericht. Wat jammer om te lezen dat het niet helemaal fijn is afgehandeld, mijn excuses hiervoor! Is het mogelijk dat je ons hier een mailtje over stuurt, zodat ik alles er even voor je bij kan pakken en uitzoeken? Bij voorbaat dank! Groet, Rixt van Epplejeck

Service ver te zoeken

Helaas is de afhandeling van een klacht niet serieus afgehandeld. Dit maakt ook dat ik voortaan naar een andere ruitersportzaak zal gaan.

Hallo Kim, Hartelijk dank voor je bericht. Wat vervelend dat het voor jou niet helemaal fijn is opgelost, mijn excuses hiervoor! Is het mogelijk om ons hierover een email te sturen, zodat ik dit voor je kan uitzoeken? Bij voorbaat dank! Groet, Rixt van Epplejeck

Onbetrouwbaar

Volgens hun site leveren ze de volgende dag. Nou houd vooral je adem niet in. Je hoort niets van ze. Bij navraag online wordt van alles aangedragen waarom het niet is gelukt en spreken ze zichzelf tegen. Wat ze daar vervolgens toezeggen komen ze ook niet na. Wederom geen bericht van hun kant. Je moet er zelf achteraan. Voor een bedrijf met meerdere vestigingen is dit deel zeer slecht geregeld.

Dag Patrick, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met onze service en de levertijd! Mijn excuses hiervoor. Is het mogelijk om ons een email te sturen, zodat ik dit voor je kan uitzoeken? Groet, Rixt van Epplejeck

Niet tevreden

Rondgenaaid hoofdstel van Anky na 3 weken gebruiken al kapot. Barsten in het leer. Dan contact je er over. Aangezien het al vanaf week 1 zichtbaar was. En dan krijg je te horen dat je het hoofdstel niet goed onderhoud. Heb een hoofdsteltas waar ik het in bewaar. Wat word er verwacht dat ik gelijk bij ontvangst het hoofdstel eerst in een bad van olie ga leggen.. helaas. Maar hoofdstukken bestel ik hier niet meer.

Hallo Kirstin, Dank voor je beoordeling! Ik heb je conversatie er even bijgepakt en wij hebben inderdaad een bericht gekregen vanuit onze leverancier dat het jammer genoeg niet wordt vergoed. Er is inderdaad ook aangegeven of het mogelijk is het leer te behandelen met ledervet zodat het mooi soepel blijft voor een langere levensduur. Tevens betreft het een rondgenaaid hoofdstel, dit komt altijd op één plaats samen en blijf je altijd zien. Mijn excuses hiervoor!

Wordt altijd goed op de hoogte gehouden, zodra het langer duurt en je stuurt een bericht, krijg je snel antwoord. Vandaag contact gehad met Rianne en hielp me snel, goed en erg vriendelijk. Snelle levering! 1 een woord: GEWELDIG

Gisteren een deken online besteld met 25 procent korting (aktie was 1 dag 25 procent korting, alleen online) Ik zag later dat de deken op voorraad was in Zwolle. Gebeld of ik de deken vandaag in de winkel op mag komen halen. Verkoopster heeft de klantenservice voor mij gebeld om mijn bestelling te annuleren. Ik krijg toch 25 procent korting op de deken die ik vandaag in de winkel kan komen ophalen.

Slechte service en slecht voorraadbeheer

Als ik in de winkel kom is er nooit op voorraad wat ik nodig heb. Bestel je het dan online krijg je later na betaling bericht dat er producten niet worden opgestuurd omdat ze toch niet op voorraad zijn. As je dan je hele bestelling wilt annuleren kan het weer niet omdat ze het al opgestuurd hebben. Postnl gooit het door de brievenbus dus weigeren kan ook niet. Medewerkers over de app willen ook niks voor je betekenen aangezien het niet hun schuld is. Of te wel er is altijd wel wat mis bij die winkel.

Hallo! Wanneer je bij ons online een bestelling plaatst, wordt dit altijd vanaf het hoofdkantoor verzonden. De voorraad van onze winkels staat hier geheel los van, dit wordt ook duidelijk aangegeven in het bestelproces. Wanneer je graag een artikel direct komt ophalen, kun je het beste telefonisch contact met de winkel opnemen om te vragen of het artikel beschikbaar is en of deze even voor je gereserveerd kan worden. Wij doen ons uiterste best zo snel mogelijk de bestelde artikelen te versturen, wanneer dit al gedeeltelijk voor je is gedaan kunnen wij dit inderdaad niet meer annuleren, simpelweg omdat het pakket al is verzonden. Helaas hebben wij geen invloed op de bezorging van PostNL, hiervoor kun je het best een klacht indienen bij PostNL. Echter, wanneer een pakket door de brievenbus past, mag PostNL dit in de brievenbus achterlaten. Wanneer je dit niet wilt, kun je wellicht beter kiezen voor afhalen bij een afhaalpunt, zo kun je zelf kiezen wanneer je het pakket komt ophalen. Fijne dag! Groet, Rixt van Epplejeck