Zeer slechte service

Cap binnen een jaar kapot aan het bandje wat aan de cap bevestigd zit. Dit valt onder garantie. De enige garantie die je krijgt is 30% korting op een nieuwe cap. Echt te belachelijk voor woorden! Zeer slechte klantenservice en geven dus gewoon geen garantie wanneer dit wel zou moeten. Schandalig.

Nog nooit zo’n slechte ervaring gehad

De webshop heeft 24 uur vertraging, hierdoor kan je artikelen bestellen en betalen die niet leverbaar zijn. Vervolgens krijg je een e-mail dat een deel van je bestelling geannuleerd is. Met 7 werkdagen word je geld terug gestort. Bij de vraag om dan een andere maat toegestuurd te krijgen krijg je als antwoord het opnieuw te bestellen en weer te betalen. Andere artikel van de bestelling annuleren kan ook niet. Ik bestel heel vaak online, maar de services en toon zoals hier gebruikt wordt heb ik nog nooit mee gemaakt.

2 x bestelling geannuleerd

Ik heb 2 keer deze maand een bestelling geplaatst van 2 verschillende producten die om onbekende reden allebei de keren geannuleerd werd. Ontzettend vervelend. Het artikel stond op de site bij beide bestellingen "op voorraad". De voorraad gegevens op de site kloppen dus voor geen meter... Als je iets besteld en betaald verwacht je toch dat je het binnen krijgt. Tegenvaller!

Uitdaging om broeken met hoge taille te vinden

Epplejeck heeft alles wat je zoekt en voor elke portemonnee. Enige verbeterpunt is de afdeling rijbroeken, hang ze eventueel wat hoger. Ondersteboven hangen om je merk te vinden of om te zien of het een hoge taille betreft is een behoorlijke uitdaging.

Slecht niet product maar betalibg

Let op als je te laat betaald via klarna door per ongelijk factuur te vergeten krijg je geen herinnering maar gelijk incasso bureau in je nek En 40 euro. Zelf verantwoordelijk maar deze manier raad ik niemand aan Ook als je iets retour wilt sturen bij EJ kost het giga veel geld.

Retour 3 weken geleden en nog geen terugstorting!

Ik heb 3 EJ artikelen op 10 juli naar een EJ winkel retour gebracht voor een totaal bedrag rond eur 300. Vandaag is 2 augustus en nog geen terugstorting op mijn rekening ontvangen. Ik heb al een paar keer een e mail gestuurd aan de EJ klanten service met mijn rekening nr maar helaas helaas…. Hopelijk de zeer slechte rating gaat een aandacht binnen EJ krijgen en mijn geld wordt terug aan mij gestuurd.. Dit is al bijna een maand lang lening zonder kosten… niet respectvol om eigen klanten op zo manier te gebruiken.

Ik kocht online een gift voucher en die werd snel bezorgd ondanks de feestdag van 21 juli. Alles is dus prima verlopen. Fijn dat er een gratis hoesje bij was.

mooie winkel en heel goede service

ruim assortiment in alle prijsklasses, je vindt er (bijna) alles wat nodig is

Cadeaukaart ziet er mooi uit en is snel geleverd.

Cadeaukaart ziet er mooi uit en is snel geleverd.

Prima winkel, vriendelijk en behulpzaam personeel en deskundig

Fantastisch geholpen in de Epplejeck Amersfoort!

Ik ben fantastisch geholpen tijdens mijn bezoek aan Epplejeck Amersfoort. Er werd uitgebreid de tijd genomen voor informatievoorziening en advies, ondanks dat het al tegen sluitingstijd liep. Ik ben zeer tevreden en kom zeker terug!

Snel, vertrouwbaar, kwaliteit

Ik woon in mexico en als ik iets snel nodig heb voor mijn paarden, en ik ben maar enkeke dagen in Nederland, dan kan ik altijd op epplejeck rekenen. Fantastiesche service.

Snelle en duidelijke communicatie rondom bestelling

Je kan gemakkelijk zien of eea op voorraad is (in filiaal naar keuze) en wordt duidelijk geïnformeerd wanneer je bestelling klaarligt.

Levering volgens afspraak en goed geholpen bij retour zending

Top past goed op haar brede schouders

Ideaal voor bredere paarden , geen schuur plekken

Goede service en levering!

Snelle levering, de producten waren netjes aangeleverd!

Netjes en goed geholpen

Klantvriendelijk personeel en uitstekend geholpen.

ontgoocheld

Content van epplejeck en de snelle levering, jammer genoeg het vliegendeken een teleurstelling = na 2 dagen al gescheurd en stuk dus! Jammer;..... het voelt aan om geld in de vuilnisbak gegooid te hebben!

Goede aanbiedingen.

Vaak en veel korting. Ook op de goede merken. Voor advies voor bitten, caps en laarzen enz. Vindt ik de medewerkers vaak niet kundig genoeg of ze weten vaak zelf niet wat ze in huis hebben. Hiervoor ga ik dus naar andere zaken.

Voldoet aan verwachting

Duidelijke en overzichtelijke website. Eenvoudig om te bestellen. Snelle levering.

Ondanks dat niks past super geholpen sevice is prima

heel fijn, ik ben goed geholpen

epplejeck heeft mijn goed geholpen om verstandige keuzes te maken in wat ik koop

Levering binnen 24u

Bestel altijd bij ej. Doen regelmatig acties. In het verleden producten toegestuurd gekregen die uitgelopen waren. Mail gestuurd en er werden nieuwe opgestuurd