altijd blij

Epplejeck is mijn lieveling ruitershop!! Er zijn altijd leuke promo's, kwaliteit is altijd goed, ik heb nooit een probleem gehad met wat ik bij Epplejeck koop. + het Zaventem winkel is super groot en je kan er alles vinden!

Topzaak

Online bestellingen netjes op tijd

Fijne witte rijbroek, schijnt niet door

Rijbroek zit fijn, stof mocht iets soepeler zijn.

Zowel in de winkel als online, super geholpen. Fijne winkel. Aardig personeel en heel behulpzaam.

Fijne winkel en super personeel

Kan goed slagen

Prima, mooie tas ontvangen! Dochter is dolblij!

Kreeg ik in de app van de familie, leuk om te zien hoe het er toen aan toe ging

Super snelle levering

Online super snel In winkel Zwolle fijn personeel Goed geholpen

Veel keuze en vlotte levering

Uitgebreide keuze, duidelijke omschrijving en vlotte levering.

Snelle levering. Goede spullen.

Door 3e artikel retour te brengen en 1 online te bestellen geen korting meer.

Ik vind het vreemd dat jullie online-only artikelen verkopen. Door 3 artikelen in de winkel te kopen, maar daarvan de singel te hebben teruggebracht, heb ik geen korting omdat ik de juiste singel alleen online kon kopen. Had ik alle artikelen kunnen terugbrengen, maar die zijn weer niet online verkrijgbaar.

Super goeie kwaliteit

Niet lang op moeten sommige kleuren vielen wat anders uit maar alsnog super mooi

Supersnel

Superleuk shoppen bij EJ daar word ik blij van!

Bij EJ kun je heerlijk shoppen. Ze hebben leuke, mooie spullen, zijn heel aardig, weten ontzettend veel en er is bijna altijd een kortingsactie. Er wordt nergens moeilijk over gedaan, ze nemen echt de tijd voor al je vragen en de service is fantastisch. Het is prettig winkelen en het assortiment is uitstekend. Word ik blij van!

Super enthousiast

Mijn ervaring met Epple Jeck. Wij komen er al jaren om al onze ruiter en paardenbenodigheden te kopen. Slagen altijd. Zijn ook tijdens onze vakanties bij de EP in verschillende plaatsen steeds te vinden. Heel erg behulpzaam en vriendelijk personeel in alle filialen, en een super assortiment, echt mega veel keus in merken en spulletjes van kleding tot stijgbeugels en vliegensprays. Wij lopen de Epple Jeck altijd met een smile én shoppingbags naar buiten.

super

super personeel, goeie hulp en vriendelijk. mooie producten

Snel ontvangen van je bestelling

Vandaag bestellen en morgen in huis. Beter kan het niet. Rustig thuis passen en kan eenvoudig ook weer retour

Goede en snelle service

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Prima webshop met ruim assortiment

Ruime keus op de website met meestal goed geprijsde artikelen. De chatfunctie werkt ook prima. Het enige dat ik mis is bijvoorbeeld bij hoofdstellen de maten, hoe breed is de neusriem, valt het groot of juist klein enz. Evenals kleding, hoe valt een kledingsstuk?

Prima winkel prettig om naar toe te gaan

Leuke actie’s & fijn personeel

Goede service, maat valt te klein

Duidelijke en makkelijke website, zeer snelle verzending in goede staat. Schappelijke prijzen. Mijn bestelde deken is echter te krap, mijn paard heeft overal maat 195 en nu valt dit te klein, terugsturen kan ik niet, het is een fluodeken en daar zie je alles direct op, zelfs al heb ik het maar gewoon gepast. Als de maten wat kleiner vallen, zou dat leuk zijn om dat vermeld te zien.

misverstand

Had op de site gekeken of er voorraad was in de winkel waar ik het af wilde halen. Dat was er gelukkig, dus heb het besteld en ging er vanuit dat ik het meteen af kon halen. Er kwam maar geen mail dat ik het af kon halen en omdat het om een verjaardagskado voor mijn schoondochter ging heb ik maar even gebeld. Ik kreeg een medewerkster aan de lijn die het nodig vond mij meerdere keren uit te leggen dat het vanuit een ander depot/magazijn verstuurd wordt. Steeds heeft ze me aangesproken met "je"en "jij". Dit heb ik als erg onfatsoenlijk ervaren. Gelukkig bleek het artikel in de winkel te zijn aangekomen en kon ik het afhalen.

Mooie broek, super jas!

Prima kwaliteit, hele mooie kleding en snelle levering!

Keurige verpakking en goede artikelen en op tijd.

Vriendelijke klantenservice, maar er ging 2x wat mis

Ik moet zeggen dat de klantenservice bijzonder vriendelijk en doortastend was, maar ik heb 2x moeten bellen omdat er wat mis was met de bestelling... De eerste keer bleef de bestelling hangen omdat hij retour gemeld was. De tweede keer was de bestelling niet volledig geleverd. Ik ga er vanuit dat dat wet van Murphy was, maar het geeft niet veel vertrouwen....

Leuk om lekker te winkelen voor mijn dochter

Fijne winkel met mooie betaalbare spullen en erg klant vriendelijk!