Goed sterk

Een hele mooie en fijne bucas deken, Heel sterk en goed waterdicht. De deken heeft een hele mooie en goede pasvorm en vakt precies op maat. De deken bucas thurnout light heeft hele fijne sluitingen en hele leuke kleuren. Ik ben zeer te vreden

Artikel was op voorraad en is snel geleverd.ik wist wat ik kocht dus het artikel voldeed aan de verwachting. Eppeljeck is vaak wel duurder dan andere ruitersportzaken daarom geen 5 sterren.

Leuke spullen, goede prijzen en snelle bezorging

Prachtig deken, precies zoals vermeld!

Ik kocht een nieuw regendeken (0 gram fleece gevoerd met sterretjes) Er stond vermeld dat het deken ruim viel. Mijn paard heeft een 195, dus ik bestelde een 185. Past perfect! Paardlief blij, en ik ook !

Rijlaarzen retour op eigen kosten!

Mooie laarzen, maar ze pasten niet om de kuit. Ruilen kan niet, retour zenden wel op eigen kosten. Geen laarzen, wel € 7,25 kwijt voor verzendkosten! Slechte service.

Leuke winkel, voldoende keus en leuk personeel met voldoende kennis

Leuke winkel, voldoende keus en leuk personeel met voldoende kennis

Snelle levering en fijn deken

Heel fijn dat het zo snel geleverd werd. Deken zit weg goed bij mijn paard, erg tevreden mee

Zoals verwacht, dik,in orde

Niets op aan te merken, als in orde

Bestelling werd snel geleverd, alles netjes verpakt.

Goed geholpen, vriendelijk personeel!

Fijne winkel met gezellig personeel.

Bad Quality

I bought several items since my daughter is just starting to learn. The Epplejeck chaps with rhinestones, matching gloves, helmet all have very poor quality..it feels very cheap and looks tacky.. Will be returning all the items I bought and would choose another brand.

• Would you recommend us? No

Goed geholpen

Fijn geholpen, mooie stakdeken gekocht die helaas te groot was. De kleinere maat was niet op voorraad maar werd netjes een paar dagen later thuis bezorgd.

De regendeken bevalt uitstekend

Ons paard staat deze herfstdagen de hele dag in de wei met de regendeken op. Alleen wat uitsteekt wordt nog nat. Wij zijn zeer tevreden over het product.

Matig

Mijn bestelde rijbroek was op tijd binnen maar het materiaal waar de broek van was gemaakt was waardeloos terug gestuurd en omdat ze geen antwoordnummer hebben € 7,25 aan kosten moeten betalen

Grote winkel voor als je weet wat je zoekt.

Winkelmedewerkers weten vaak niet veel meer dan ik zelf. Hoge basisprijs (en dan vaak korting). Steeds meer producten worden uitgesloten van de kortingen.

Super fijn scheerapparaatje. Super snelle levering en fijn verpakt

Veel korting en snel bezorgd!

Via jullie website kreeg ik in vergelijking tot andere winkels een scherpe korting. Tevens werd het snel thuis bezorgd zonder verzendkosten. Zeker een aanrader bij Epplejeck te bestellen.

Snelle service en de springschoenen zitten geweldig

De qhp eventing springschoenen gaan lang mee. Ik heb ze altijd. Ze draaien niet rond de hoef en scheuren niet.

Niet leverbaar

Rijbroek online gekocht en betaald. Krijg je twee dagen later een mail dat hij er niet meer is. 2mnd later zie je de aanbieding weer en weer zelfde mail achteraf. Beide keren staat de broek dagen later nóg te koop op de site! Hoezo als deze er niet meer is????? Hele slechte service van de online shop!

Snelle levering en alles klopt

Snelle levering, kwaliteitsvolle producten

Producten met hoge kwaliteit en goede prijs. Bovendien snel geleverd.

Ruime keus, snel geleverd en snel antwoord oo vragen

Reageren zeer snel op vragen en acteren hier snel op. Zeer vriendelijke mensen.

Goede spullen en vlotte levering

Spullen in goede orde ontvangen en snel in gebruik kunnen nemen. Heel fijn.