Prachtig Pikeur jasje besteld dat snel werd geleverd!

Geweldig product alleen wel grootte doos

Het product is geweldig werkt super goed laat mijn oude laarzen weer nieuw lijken allen de doos waar het in kwam was wel mega groot in vergelijking tot het product

Slecht verpakt. Product veel te groot.

Ik had Ariat jodphurs besteld. Ze kwamen snel aan, maar heel slecht verpakt. Normaal zit er een nette Ariat doos om de schoenen, nu was er slechts snel een zakje om gefrommeld. De ej doos waar het in zat viel bijna uit elkaar bij aankomst en toen ik de schoen ging passen was deze veel te groot. Heb dezelfde maat besteld als ik altijd heb en heb ze naast mijn schoenen gehouden, maar ze waren ineens 4 cm groter! Terwijl de juiste maat wel in de schoen stond. Ben vervolgens naar een andere winkel gegaan en heb toen dezelfde maat gepast en die paste gewoon, dus heb deze toen maar gekocht. Heb de schoenen van de ej teruggestuurd (waar ik voor moest betalen!) Dus hoop snel mijn geld terug te hebben. Erg jammer want ik bestelde altijd graag bij ej, maar ben nu toch wel afgeknapt.

Uitgebreid assortiment, overzichtelijke website en snelle levering. Alleen jammer dat je bij online aankopen geen punten op je account spaart.

Goede sevice en uitleg

Fijne uitleg en goede sevice fijne prijzen

Snel en goedkoper

Op een dag geleverd, en de kosten zijn gratis vanaf 100 euro wat minder is dan andere websites . Heel tevreden over het produkt ook

Fijne winkel

Goed assortiment, makkelijk zoeken. Ik had een 2- in 1 jas besteld waarbij stond dat het binnenkort binnen zou komen, maar ik kreeg de jas al binnen een paar dagen.

Zaterdagochtend besteld maandag thuis

Cap was op zaterdag niet in de juiste kleur op voorraad. In de winkel besteld en betaald en opeens werd ie op maandagochtend geleverd. Leuk!

Altijd goed advies en proberen altijd aan je wensen te voldoen.

wordt altijd fijn geholpen. Er wordt altijd gezocht als iets er niet is om het toch te bestellen ook via een speciale bestelling.

Snelle levering!

Snelle levering en goede service!

super!

Snelle levering en goede spullen! poets tas werd geleverd zoals het afgebeeld stond...

Mooie kwalitatieve spullen en snelle levering

De bestelling was snel geleverd

Top winkel, goed assortiment en prima klantenservice

super goed en snel geholpen in Zwolle

Mooie producten voor een goede prijs!

Alles was netjes verpakt. Mooie producten voor een nette prijs. Snelle levering.

Aanrader!!!

Alles oké. Beste prijs...snelle levering!!!

Mijn bestelling ligt altijd snel klaar en wordt bij ophalen nog een keer keurig gecontroleerd. Vaal leuke aanbiedingen.

1 ster voor vestiging Nieuwegein

Springschoenen na 1 uur weide, terwijl ik een rustig paard heb, direct kapot. Hooguit trekt mijn paard eens een sprintje in de weide. Dag daarna meteen terug gegaan. Niet echt klant vriendelijk geholpen door de manager. Springschoenen gekocht op advies medewerker als springschoenen die goed zouden zijn voor de weide en tegen een stootje zouden kunnen. Reden gebruik is ijzers, niet vanwege het standaard aantikken want doet hij niet. Uiteindelijk mocht ik na wat moeite hetzelfde paar opnieuw kopen met 50% korting en dan kwamen ze mij al ‘enorm’ tegemoet. Tot mijn verbazing moest dit naar mij overkomen als een enorm gebaar. Geen gebruik van gemaakt. Jammer had een betere/normale service verwacht.

snelle service en mooie spullen, had alleen laarzen besteld die uiteindelijk niet meer leverbaar waren, echter nog wel op de site bleven staan. Verder goede service, nieuwe laarzen zitten vrij strak, waarbij je advies krijgt en als ze dan nog niet lekker zitten mag je terug komen!

Goed geholpen!

Cap was niet op voorraad. Direct bij de kassa op ingesprongen. Kleuren laten zien en besteld. Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Winkel schoon, opgeruimd en overzichtelijk.

Goeie ervaring

Goeie ervaring alleen wat ik jammer vindt is dat ik 1 bestelling doet die dan in 3 en komt en ook dat de online aankopen geen punten krijg in de spaarprogramma

Helemaal top

bestelling was er snel en goed verpakt. En het mooiste is mijn kleinkind was helemaal bij met der spullen . Wij zijn helemaal blij

Prima webshop

Artikelen waren keurig op tijd geleverd. Klantenservice reageerd ook snel via de Whatsapp functie.

Snelle levering!! Duidelijke site!

Goede en snelle levering en duidelijke Website