Een leuke bestelling gedaan o.a kasbon en kaart hier hebben ze verschillende van om uit te kiezen.

hartsikke goed geholpen en snel geregeld

het lukte niet om mijn kortingscoupon te gebruiken en ik vroeg of mijn bestelling snel verzonden kon worden. Beide is gelukt. hartstikke fijn

Slecht

Op website vind ik geen info in het NL. Ik kan bovenaan rechts enkel EUR aanduiden. Ook bij mijn ACCOUNT is alles in het Engels. Ik kan er mijn taalkeuze niet aanduiden. Ik moet betalen voor retour. Daar waar de juiste info niet beschikbaar was op jullie site en het artikel dus te groot was voor mijn paard. En ik vind geen retourformulier op jullie site.

Heel tevreden

Altijd vriendelijk.leuke winkel

top

alles snel geleverd

Te mooi om waar te wezen!!!

Mooie en goede laarzen

Heel blij mee

Vliegen deken was niet meer op voorraad maar epplejeck heeft hem toen uit een ander filiaal gehaald en opgestuurd .top

Snelle complete levering voor een voordelige prijs

Correcte en snelle levering

Goed alles zag er netjes uit!

Bijna alles paste goed! Maar 1 halster was ietsjes te kort maar gelukkig hebben wij hem Pas kunnen maken! Veder helemaal top!

Supergoede winkel!

Bestelling komt altijd op tijd aan en kosteloos in de winkel ophalen is ook echt super! Groot assortiment. Ik mis 1 soort vliegenmasker net neus flap helaas. Dus die moet ik ergens anders bestellen maar op dit na, echt geweldige zaak!

Fijn dat we online kunnen bestellen en 2 maten en de niet juiste maat terug sturen. Dankje

vlot geleverd

Prettig personeel in Hengelo.Altijd bereid om te helpen

Prettig personeel in Hengelo.Uitstekende service

Een cadeau kaart gekocht via de webshop. Super fijn dat daar geen verzendkosten voor worden gerekend. En snel in huis!

Mooie winkel, aardig personeel

Mooie zaak met groot assortiment. Behulpzaam personeel. Prettige winkel.

Fijn

Fijne deken en goed passend op shetlander

Fijne deken

Ben tevreden

Wat een service !

Ons gekozen artikel was in de winkel niet beschikbaar en werd voor ons besteld door een hele vriendelijke en behulpzame verkoopster. Onze bestelling zat 2 dagen later al netjes verpakt in onze brievenbus. Het artikel was volledig wat we ervan verwachtte

Ik heb contact met de winkel in bennebroek goede service daar van Mariska die ken ik al jaren Voor de sfeer ga ook graag naar de winkel maar ik gaf nu geen tijd en wilde de 3 is 2 aanbieding vandaar m’n in line bestelling wat ook altijd goed gaat. Kortom er. Tevreden klant die al 20 jaar op de oude locatie komt turn t nog geen Epplejeck was

Perfecte

Correcte levering..

Prima snel geleverd

Gewoon zoals het hoort

Ik had een artikel online gekocht, maar eenmaal ontvangen stond op het prijskaartje een bedrag eur 10 goedkoper dan de aankoopprijs online. Via WhatsApp contact gezocht, kwestie is snel en prima opgelost.