Bestelling snel geleverd en is zoals in beschrijving

Bestelling snel geleverd en is zoals in beschrijving

Goede service.

Snelle duidelijke reactie op vragen. Duidelijke site. Soms wat lastig met instellen van de filters.

Prijs kwaliteit zeer goed snelle levering

Goede producten

Het liefst bestel ik alles online dan weet ik zeker dat het op voorraad is. In de winkel is haast geen magazijn heb ik het idee en medewerkers komen gelijk naar je toe om te vragen of ze kunnen helpen terwijl je nog maar net de winkel instapt. Vreselijk irritant!!

Teleurstellend

Op alles wat ik bestel is de korting die dan toepasselijk is nooit geldig. Korting telt dus nooit. Ik shop veel liever bij agradi. Halsters maat full zijn te klein voor mijn paard. En als je vragen hebt via de chat duurt het lang en vragen ze een paar keer hetzelfde. In het begin vond ik epplejeck de max, nu niet meer.

Zeer snelle levering

3 cadeaukaarten besteld en geleverd gekregen maar alleen in 1 hoesje terwijl ze voor 3 personen bestemd waren

Topkwaliteit, goede prijs en toplevering!

Shirts besteld en gekregen! Helemaal blij mee!!!

Fijne site om te bestellen, snel geleverd

Springschoenen maat L full blijkt ponymaatje

Springschoenen besteld maat L voor paard. Veel te klein, eerder een ponymaatje Jammer dat je online niet kan regelen dat je er er een andere maat voor kan kiezen. Hierdoor weer verzendkosten extra moeten betalen om het terug te sturen. Beetje meer inzicht en beschrijving van de maat (valt groot of klein uit) zou welkom zijn.

Snelle levering en goede communicatie.

Vriendelijk, top!

Bij EJ is het personeel steeds heel vriendelijk en behulpzaam! Ook de website is heel klantvriendelijk!

perfecte tijdige vlugge levering en kwaliteit van de producten

alles was heel vlug geleverd. De producten zijn van zeer goeie kwaliteit. top

goed veel keuze

goede service en snelle bezorginf

Snel en correct!

De dekens zijn snel geleverd, maar de bezorger heeft ze op een compleet verkeerd adres geleverd. Degene bij wie ze bezorgd zijn was zo vriendelijk ze op de fiets af te geven.

Snel en makkelijk te bestellen en goede kwaliteit

Snel en makkelijk te bestellen en goede kwaliteit

Heel tevreden

Ik kreeg hulp en heel vriendelijke bediening.

Makkelijk gekozen en makkelijk thuis bezorgd

Makkelijk op de site het een en ander kunnen vinden, makkelijk besteld en na een paar dagen ontvangen.

Prima levering!

Mijn mooie spullen waren er snel !!!

Snelle levering, mooie spullen... alleen kwamen er 2 pakketten en daardoor werd het wat onoverzichtelijk wanneer en waar mijn pakket kwam

Kwaliteit goed, snelle levering

Makkelijke website. Snel geleverd. Goede kwaliteit.

Snel, zorgvuldig en voordelig

Leuk dat ik m'n verjaardagsvoucher ook mocht inzetten bij artikelen die al afgeprijsd waren. Goed assortiment, huismerk ook zeer tevreden over.

Snelle bezorging

Een dag na de bestelling van de cadeaubonnen werden ze al bezorgd!

goed leuke kleur