Perfect!!

Goede kwaliteit, mooie website, vlotte levering, perfecte service!!

Correcte en vlotte verwerking. Mooie collectie!

Correcte en vlotte verwerking. Mooie collectie!

Positief

Steeds mooie collecties, goede kwaliteit. Supersnelle levering en mooi verpakt met persoonlijke handgeschreven boodschap.

Des vêtements top et livraison ultra rapide

Livraison ultra rapide avec toujours 1 petit mot d accompagnement Les articles sont nickel Très grand choix Rien à redire

PB : Top website!

Zeer mooie collecties!! Bestellingen en leveringen verlopen zeer vlot!! PB: Top website!!

Kwaliteitskleding, dat zie je aan de pasvorm en de materialen.

Ik ga bij PB op zoek naar inspiratie en koop er zoveel mogelijk kleding waarvan ik verwacht dat ze meerdere seizoenen kan gedragen worden.

Veel info en waarheidsgetrouwe foto's op de website. Bestellingsproces gaat vlot. Goederen netjes verpakt, je wordt op de hoogte gehouden van het bestellingsproces, levering van het pakket is snel. Top!

Steeds correcte levering en retour.

De website met de vele foto’s geeft zin om te zoeken naar mooie items. De afmetingen van de kleding geeft aan welke de juiste maat is, alzo zijn miskopen zeldzaam. Het aanbod van schoenen vind ik heel mooi maar helaas nogal prijzig. Kledij komt toe netjes opgeplooid en goed verpakt in een doos net groot genoeg. Het kaartje met de kleine persoonlijke boodschap is een meerwaarde. Fijn is ook dat er steeds een sticker voor eventueel retour bij het pakket geleverd wordt. Retour kan vlot en probleemloos, geld terugstorten gebeurd binnen een korte tijd.

All you need

Bij Perfectly Basics vind je alles om stijlvol voor de dag te komen. Geweldige selectie van merken, uitgebreide voorstelling van de artikelen, vlotte handling. Wel relatief duur, dus het zou leuk zijn dat er af en toe een actie is.

Top webwinkel

Zeer vlotte levering met persoonlijke boodschap. Kledij van goede kwaliteit. Al mijn lievelings stukken in mijn kleerkast komen van deze webwinkel. Dank !

Bijzonder positief. Kwaliteit en prijs perfect in verhouding.

Ik ben bijzonder blij van PB ontdekt te hebben. Geen enkel negatief puntje.

Mijn favoriete webwinkel voor kleding

Mooie kwaliteitsvolle kleding, de juiste maat door de maattabellen per kledingstuk, en indien niet tevreden onmiddellijk geld terug. Ook de bezorgdienst levert verzorgd werk !

Perfecte service

Altijd een lief berichtje bij de bestelling en prachtige kwaliteitsvolle kleding!

Trendy merken, altijd passend !

Trendy, jong : kledij voor ieder type vrouw. Je blijft dezelfde merken volgen voor hun kwaliteit en goed passen. Correct en snel. Goed en mooi verpakt.

From A to Z, excellent!

Great product range, excellent deals during sales period, excellent online functionalities, swift delivery, free returns

Correcte manier van werken, mooi verpakt, snelle bediening.

Mooie collectie

Zeer tevreden,

zowel omwille van de presentatie van de kleding, service, verpakking , als omwille van de correctheid en de snelheid van de terugbetaling.

zeer snelle levering en artikel perfect zoals op de site

Zeer snelle levering en artikel perfect zoals voorgesteld op de site

Heel mooie kleding ! Uitstekend !

Alles ging vlotjes ! Bestellen ,retour en terug vlot bestellen !

veel keuze

zeer overzichtelijke web site, snelle levering

Goede keuzes, snelle levering

👍🏼

Mijn favoriete webshop voor dameskleding

Zeer mooi aanbod. Zeer goede kwaliteit kleding. Vlotte levering en retour. Online assistentie indien nodig. Wat beter kan? - Tijdens het shoppen kan een product dat nog maar net in je winkelmand zit, ineens onbeschikbaar worden. - De nieuwe website heeft wel wat 'kuren' wanneer je de plaatjes bekijkt (bv. terugspringen naar overzicht). - Je moet helemaal naar beneden srollen doorheen de foto's om de beschrijving (rechterkant) te kunnen lezen. Is heel irritant. - Er moet een vlottere manier zijn om snel doorheen alle foto's te scrollen bij een schermvullende vergroting

TOP ONLINE SHOP!

Mooi en breed aanbod. Snelle levering. Netjes verpakt. Geen opmerkingen !!

Vlotte bestelling perfecte aflevering

Alles verliep prima Mooi aanbod Goede levering Verzorgd en attent pakketje, netjes ingepakt Handig dat de retourbon al meegeleverd is Doos is herbruikbaar om retour ook netjes terug te sturen Leuke extra door kortingscode voor volgende bestelling.

Super mooie kwaliteit .

Ik zoek nog een rode lakjas mr xl.