Snel en prettig contact.

Altijd direct naar een goede oplossing

Simple, nice and easy and a very good replacement for Bedandbreakfast.com.

Very nice service. All questions have been answered within a day in a personal way. Very nice indeed.

Dankjewel voor de mooie beoordeling. Heel fijn dat je zo tevreden bent over Stinngo en de persoonlijke support. Hugo

Zeer goede service

Stinngo is een goed en handig product voor een kleine bed & breakfast zoals die van mijzelf (3 kamers). Ik vind het erg prettig dat ik eerst contact heb met de gasten aangezien ze niet rechtstreeks kunnen boeken! Je wil toch een beetje weten wie je in je huis krijgt. Ik zou wat modernere designs voor de website willen hebben, maar wie weet gebeurt dat nog in de toekomst? De service van Stinngo is buitengewoon goed en snel. Hugo antwoordt altijd en overal.

perfect, definitely recommended

Hi Ineke, dank voor je feedback en mooie waardering! En natuurlijk ben ik blij dat we het probleem snel hebben kunnen oplossen. Hugo

goede service, goed behandeld

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

Een prima tool om de website voor onze B&B op te zetten. Ook de reserveringskalender werkt perfect. Snelle feedback op ingezonden vragen, prima support. Ik kan iedereen Stinngo van harte aanbevelen.

goede service, goed behandeld

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

This company works very efficient, very quick response on questions. If you compare the price with the service and the products then you get real value for your money. I will recommend Stinngo to every one that is starting or running a B&B.

perfect, definitely recommended

Beste Titia, dank je wel voor deze pluim! Fijn te horen dat het je goed bevalt. Hugo