perfect, definitely recommended

Pluspunten

De Stinngo website ziet er geweldig uit. We krijgen vaak complimenten omdat het er zo mooi uitziet, overzichtelijk is en gebruiksvriendelijk. De agenda werkt ook heel goed voor zowel gasten als eigenaars. De website is voor ons ook gemakkelijk te bewerken. Dat samen met de korte lijnen en de vriendelijke en vlotte manier waarop hulp wordt geboden, maakt het voor ons een top-website.

perfect, zeker aan te bevelen

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

I was searching for an on-line booking service for my Bed and Breakfast, and I found Stinngo. I've been with them since June this year, and have been impressed with the ease of use of the service and the quality of backup and support provided when I needed it. If you need a smooth and seamless booking calendar system for your hospitality business, then this is the one! 11 out of 10 guys!

Suggestions

Have you thought of providing an SMS alert when bookings come in? Stayz uses this and it works well. cheers Bruce

Pluspunten

Gebruik de kalender ook op onze website en is zowel voor de gasten als voor de beheerder erg makkelijk en overzichtelijk in gebruik. Een probleempje met het exporteren van de kalender werd met een niet aflatend enthousiasme opgelost! Kan het iedereen aanbevelen! Domaine Lou Peyrol, Dordogne Frankrijk.

good service, well treated

Beste Clara, dank voor je mooie beoordeling. We richten ons met Stinngo op B&B's en vakantiehuizen, ook voor de kalender. We hebben wel eerder verzoeken gehad om de kalender ook voor andere doeleinden geschikt te maken (fietsen, boten, vergaderen), maar verdere ontwikkeling van Stinngo voor B&B's heeft bij ons de prioriteit. Behalve designs bieden we geen maatwerk oplossingen. Wel luisteren we heel goed naar alle feedback die we krijgen en baseren verbeteringen en vernieuwingen daarop. Hugo

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

Ik ben uiterst tevreden met het gebruik van de Stinngo kalender. Het is zeer overzichtelijk, makkelijk in gebruik en met een mooie weergave op de website die voor een aanvrager veel duidelijker is dan veel andere kalenders. Bovendien scheelt het gebruik van de kalender je tijd (beantwoorden van aanvragen voor dagen die al bezet zijn) en voor de aanvrager is het direct duidelijk of je beschikbaarheid hebt.

Suggestions

geen

good service, well treated

Dear Jos and partners, Thank you for your kind feedback. As I mentioned before: it was a pleasure working with you in creating this beautiful design for Hotel de Windketel. Hugo