Slecht

6 kaartjes niet gedrukt beloofd voor zaterdag nieuwe vriend jdag avond nog niks!!!!

Snelle correcte levering

Mooie kwaliteit!

Commande réalisée pour un baptême

Yoyo commandés pour le baptême de notre fils. C'était exactement ce que j'avais choisi, super résultat ! Commande reçue très rapidement. Je recommande ce site !

Mooie kaartjes en bedankjes . Waren er vroeger dan verwacht. Heel mooie . Zeker prijs/kwaliteit.

Super kwaliteit. Ook bij het ontbreken van een besteld product snelle reactie gehad en opgelost. Zeer goede service.

Snelle levering, mooie kaartjes

Snelle en mooi verpakt afgeleverd. Mooie kaartjes

Goede ervaring, ontwerp maken ging wel wat moeizamer

Goede ervaring, snelle service Bij het maken van het ontwerp van het kaartje blijf de website helaas heel vaak vasthangen waardoor ik alles kwijt was en opnieuw moest beginnen

Mooi resultaat en snelle service!

Heel mooie kaartjes. Snelle levering!

Teleurgesteld

Hadden in een eerste bestelling een foutje ontdekt. Met tadaaz gecommuniceerd maar meer dan 25% korting op dezelfde bestelling zat er niet in. Bij vistaprint zou dit zo en voor niets opgelost worden. Terug vistaprint dan maar….

Prachtig geschenk voor jarige!

Ik wist niet dat Tadaaz ook zo'n mooie geschenken maakt! Ga ik onthouden voor kerstdag en nieuwjaar!

Schitterend

Mooie kwaliteit en super snelle service! Uitstekend!

Belle qualité d'impression mais cher et pas assez solide

La qualité de l’impression sur boite à dragées est vraiment très belle mais la qualité et la solidité de la boite laisse à désirer... Plusieurs boites se sont ouvertes après remplissage de dragées pourtant elles étaient montée correctement... Du coup, moment de stress lors de la distribution... et ramassage de dragées au sol... heureusement que l'on avait commandé et rempli plus de boites qu'il n'y avait de personnes

• Nous recommanderiez-vous? Non

Proefdruk heeft 2 weken op zich laten wachten, bestelling was er op 2 dagen

alles is op tijd in orde gekomen maar toch even wat stress door het wachten op de proefdruk

Mooie producten en snelle levering.

Mooi en ruim assortiment van geschenkjes, zoals zeepjes. Goede kwaliteit. Snelle levering. Zeer tevreden.

snelle service prachtige kaart

Ik was heel tevreden over de snelle service. Ik kon samen met m'n dochter online een kaartje uitkiezen die we beide leuk vonden. Met de proefdrukservice hadden we deze snel in handen en konden we mogelijke problemen nog opsporen en aanpassen. Er was uiteindelijk een tweede proefdruk nodig om het ontwerp goed te krijgen. De ontwerpmodule van de site werkte zeer goed en liet me toe om snel veel varianten uit te proberen. Ik beschouw mezelf als een zeer kritisch persoon en geef zelden 5 sterren voor iets. Maar dit was gewoon erg goed!

Top!!

De kaartjes zijn van uitstekende kwaliteit! Ik bestelde ook twee flessen wijn met gepersonaliseerde houten wijnkist. Op die wijnkist maakte ikzelf een typefout. Heb dat pas opgemerkt toen ik de bestelling thuis kreeg. Ik bestelde meteen twee nieuwe (zonder foutje) en belde even met de klantendienst (super lieve dame aan de lijn gehad). Want ik had de wijnkistjes op het einde van de week nodig. "We gaan er onmiddellijk mee aan de slag mevrouw" En dat deden ze. 2 dagen later stond de postbode aan de deur met het pakje! Tot binnenkort Tadaaz.be!!

parfait!

Belle impression et très rapide

Superbe qualité

Large choix de faire-parts de naissance, qualité excellente, rapidité d’envoi. Je commanderai les cartes de remerciements... seul hic, je n’ai pas trouvé celles correspondant aux faire-parts (hibou sur branche). Site à recommander !

Alles heel vlot en netjes geleverd. De gepersonaliseerde onderleggers zijn van heel goede kwaliteit, steviger dan de meeste papieren onderleggers. Tevreden!

Wij waren zeer tevreden, op tijd geleverd en prima uitgevoerd naar onze wensen.

Vlotte levering

Mooie menukaartjes in klein aantal mogelijk

Mooie producten, zeepjes ruiken heerlijk Goede kwaliteit en service

perfect afgewerkt snel en volledig naar mijn zin

mooie afwerking ,volledige inspraak, heel content, snel maak zeker nog gebruik van uw diensten

Levering te laat + onvolledig

Bestelling werd geplaatst op 11/09 en (deels) geleverd op 16/09. Ver van de beloofde levering binnen de 48u waarvan op de website sprake. De levering was trouwens onvolledig: uitnodigingen besteld die bestaan uit een foto, een folie en paperclips om ze samen te houden + enveloppen. Enkel de foto en de paperclips (maar dan ook weer te weinig) werden geleverd. Op de folie en de enveloppen blijven we voorlopig nog wachten... Wanneer de klantendienst telefonisch gecontacteerd wordt om 15u04 krijg ik onmiddellijk een bandje te horen dat ze enkel te bereiken zijn tot 15u30.... klopt dus ook niet.