Goede service, maar het pompje van het handzeep past niet mooi, staat scheef als het gemonteerd.

Hoi, Oei! Dit is zeker niet de bedoeling. We zullen dit oplossen voor je. Er werd jou ondertussen een persoonlijk mailtje verstuurd. Met vriendelijke groeten, Het Tadaaz Team

Prima kwaliteit en dienst na verkoop.

Geweldig, snelle service!

Zeer vlot en eenvoudig te bestellen. Ook de online hulp is goed en direct.

Het was goed

Het was een mooie samen werking en een goede service.

Dag Simonne en Leo, We zijn blij dat we jullie konden helpen. Groetjes Tadaaz

Makkelijk te personaliseren & zeer snelle service!

Na het kiezen van het mooiste geboortekaartje is het zo makkelijk om heel het kaartje te personaliseren met de editor. Je kan alles maken zoals je het zelf wil, veel of weinig tekst, 1 symbooltje of meerdere... het kan allemaal en dat zonder dat de prijs omhoog ging! 2 modelkaartjes besteld, die er de dag erna meteen waren... zo vlot! Na de geboorte van ons kindje deden we de laatste aanpassingen aan ons kaartje, rond 15u in de namiddag. Tadaaz geeft aan: voor 14u besteld is (meestal) volgende werkdag in huis. We gingen er dus van uit de kaartjes niet de dag nadien te hebben, aangezien we daarvoor te laat bestelden. Niets was minder waar: de hele doos kaartjes werd de dag nadien om 8u30 al aan huis geleverd! Wij zijn dus enorm tevreden van de service van Tadaaz en zullen hier zonder twijfel in de toekomst nog bestellingen plaatsen!

Hoi Kelly, We begrijpen dat jullie de geboorte van jullie fantastische dochter zo snel mogelijk willen bekendmaken dus doen wij ook onze uiterste best (in de mate van het mogelijke) om alle kaartjes zo snel mogelijk gedrukt te krijgen en te laten leveren. We wensen jullie, grote broer en Jinthe dan ook het allerbeste toe! Groetjes Tadaaz

Super tevreden

Al meerdere malen besteld bij jullie en telkens een mooi afgewerkt product gekregen en ook zeer tevreden van de levertermijn

très satisfait

colis reçu rapidement, bonne qualité d'impression, coupe soignée, je suis très satisfait du produit

Uitstekend - mooie kwaliteit, snel gemaakt en snel geleverd

De kwaliteit is zeer goed. Je kan dit makkelijk zelf maken en het wordt ook super snel geleverd. Top!

Dag Sara, Wat fijn om te lezen dat het opmaken bij jou ook zo makkelijk ging. Graag wensen wij Jef alvast een fijne verjaardag! Groetjes Tadaaz

Super !!!

Je suis très satisfaite du service de Tadaaz. Ça été super rapide, super bien fait ! Je recommande sans hésitation. Merci !

Mooie producten

Mooie producten tegen competitieve prijs Alleen de confugurator, de snelheid en de verpakking van de levering kan beter (tot 2 maal toe waren enkele enveloppen gekreukt bij levering)

Dag Sofie, Wat vreemd dat de enveloppen gekreukt waren bij levering en je ons hier niet voor contacteerde. We zorgen er nochtans steeds voor dat onze pakjes goed ingepakt zijn. We sturen je nog een mailtje, kijk je dit even na? Groetjes Tadaaz

Zeer leuke en originele kaartjes

Zeer leuke en originele kaartjes, goede afhandeling en kwaliteit

Dag Christophe, Wat fijn dit te lezen! Groetjes Tadaaz

Rapide et efficace

Proposition original et bon résultat

Autocollant

J'ai commander des autocollant et ils sont parfait comme sur la photo

Topservice

Goede service, snelle levering, mooie kwaliteit

Top kwaliteit

Uitnodigingen voor een huwelijk besteld bij hen. Super mooie kwaliteit. Zeer tevreden van de kaartjes zowel kleur en druk als het uitsnijden. Enige min puntje maar voor ons al bij al niet zo erg. Er stond vermeld op de website voor 14 uur besteld zelfde dag verstuurd ofzo iets. Wij hebben onze bestelling +/- rond 10 uur geplaatst maar mijn bestelling is pas de dag nadien verstuurd. Wat zeker en vast nog snel is maar dan was ik niet meer thuis om ze te ontvangen.

Vlotte goede service

Toffe site, leuk assortiment, vlotte service. Meer hoeft dat voor ons niet te zijn.

Veel keuze Mooie ontwerpen Info bij bestelling kan beter, soms klopt de werkelijke datum (wanneer het product klaar is) niet zoals voorspeld op de website. De email wanneer de bestelling klaar is, komt soms een dag later dan wanneer deze bestelling werkelijk afhaalbaar is. Openingsuren in email "uw bestelling ligt klaar" is verschillend van de openingsuren op de website. Ik kreeg een opmerking toen ik mijn bestelling ging afhalen.

Hoi Stefanie, Heel erg fijn dat je tevreden bent van ons gamma en ontwerpjes. De rest vinden we wat vreemd dus zullen we je een mailtje sturen om na te vragen wat je exact bedoeld. Groetjes Tadaaz

Très bon service

Satisfaite

Ik ben zeer tevreden over jullie levering.

Creatief en snelle levering

Bij Tadaaz vind je veel verschillende leuke producten, voor elk wat wils. Er wordt duidelijke informatie gegeven.

Hoi Els, Wat fijn dat je tevreden bent over ons gamma producten en de snelle levering! Groetjes Tadaaz

Niet zo te Vreden

Messchien op voorraad vermelden of de stickers plooibaar zijn en ze al dan niet op glass plakken .

Hoi Evita, Wat vreemd dat jouw stickers niet plooibaar zouden zijn, dit zijn ze normaal steeds? We stuurden jou een persoonlijk mailtje om dit uit te klaren, kijk je dit eens na a.u.b.? Groetjes Tadaaz

mooi afwerking

schitterend

Makkelijk en snel

Mooie ontwerpen, snel geleverd.

Mooi, een goede kwaliteit.

Mooi, goede kwaliteit.

Trage website snelle bediening

Wel wat last gehad om het kaartje op te maken. We hebben dit op verschillende computers geprobeerd maar hadden overal dezelfde traagheid. Het kaartje is volledig naar onze verwachtingen.

Hoi Kyana, Wat jammer dat het opmaken niet goed lukte. Maar volgens wat ik uit jouw reactie kan afleiden was dit het wel helemaal waard toch? Groetjes Tadaaz