Wij bestelden reeds kraamborrelkaartjes en stickers om doopsuikers te maken. Deze zien er precies uit zoals we verwachtten!

Pakket nog steeds niet ontvangen.

Pakket is nog steeds niet ontvangen.

Fantastisch!

Gemakkelijk met proefdruk, bijsturen waar niet goed. Geweldige service en snelle levering!

Alles zoals altijd in orde !

Niet tevreden

De helft van de kaartjes was oke, de andere helft helemaal niet. Veel te donker afgedrukt, terwijl diezelfde foto's, in het groot wel mooi zijn. Dus aan de foto's ligt het niet.

zeer vriendelijk

Ze hebben er alles aan gedaan om mijn bestelling toch nog op tijd klaar te maken.

Vlotte service

Ik was zeer tevreden over de vlotte service, maar bij de opmaak van mijn kaders heb ik jammer genoeg een typ fout gemaakt. Doordat de editor nogal klein was heb ik er waarschijnlijk over gekeken. Ik vind het jammer dat jullie er geen controle opdoen of een correctie systeem opsteken.

Dag Andy, Wat jammer dat je bij ontvangst nog een typefout opmerkte! Ik contacteer je nog even apart om te bekijken of ik voor jou nog iets kan betekenen. Een typefout is snel gemaakt, daarom staan wij altijd klaar voor jou om je te helpen. Vriendelijke groeten, Barbara van Tadaaz

Mooie producten

Mooie complimenten

Snelle en correcte levering

Wij zijn heel tevreden over de kwaliteit van de bedankjes en kaartjes. Op tijd geleverd en zonder fouten. Wij bestellen zeker en vast eens terug.

Goed, maar bestelling onvolledig

Makkelijk te bestellen, veel keuze en alles aan te passen. Alleen jammer dat mijn bestelling onvolledig was. Dit werd snel opgenomen door de klantendienst, maar door de stakingen bij Bpost heb ik echter geen uitzicht op wanneer ik de rest van mijn bestelling zal krijgen. Hopelijk nog op tijd voor ons communiefeest. Edit: net vandaag toevallig laatste deel van bestelling aangekregen. Dankjewel!

Dag Sofie, Goed nieuws! Ik zie dat het pakket vandaag afgeleverd werd in je brievenbus. Bpost heeft ons allemaal even doen zweten deze week, maar gelukkig kan jouw feest nu zonder hindernissen plaatsvinden. Fijn weekend, en fijn feest gewenst! Groetjes, Barbara van Tadaaz

Onmiddellijk geholpen

Niet helemaal tevreden over mijn bestelling, maar heb onmiddellijk een tweede druk ontvangen die wel in orde was. Superservice!

Dag Lina, Hartelijke dank voor het delen van je ervaring bij ons. We staan altijd voor je klaar via mail, chat, telefoon en Whatsapp. Wij zijn pas tevreden als jij dat bent. Vriendelijke groeten, Barbara van Tadaaz

Snelle levering, in orde, goede tools, veel aanbod

Helemaal perfect!

Alles correct verlopen!

Mooie producten en snelle levering

Alles gevonden wat we nodig hadden voor het communiefeest van onze dochter. Mooie afwerking en snelle levering. Top!

Super !!

It was very easy to make the name tags and the delivery was very fast and perfect on time!

top bedrijf

Kwaliteit, correct en super service.

Snelle levering en goede kwaliteit

Product werd sneller geleverd dan verwacht. Goede kwaliteit kaartjes. Tool om kaartjes te personaliseren, is zeer gebruiksvriendelijk

Goede service, super snelle levering!

Veel keuze, snelle levering!

mechelen

jammer dat ik de kaartjes nog niet ontving door staking bpost. de rest topservice

Mooie producten

Zeer tevreden van mijn bestelling, Vlotte en snelle levering Enkel de bloemenkransen waren aan de zeer kleine kant had ze groter verwacht

Prima prijs qualiteit verhouding en snelle service

Prijs qualiteit helemaal in orde, Snelle levering Mooie producties Onze meisjes hun communiekaartjes En bedankjes voor meter en Peter zijn erg mooien heel leuk omdat je er een persoonlijke touch aan kan geven.

Helemaal top

Netjes en snel geleverd, de dochter straalde bij het openen van haar pakket

Terug perfectie

Ik bestelde de communie kaartjes en bedankingskaartjes. Deze zijn altijd prachtig dan ik dacht. Prijs kwaliteit!!

Altijd mooi resultaat!

Ik bestel al vele jaren bij Tadaaz en ben nog altijd tevreden, want steeds zijn de kaartjes zeer mooi afgewerkt, gedrukt, ...