Kwaliteit en supersnelle levering

We zijn heel tevreden van de kwaliteit van de kaartjes die we hebben ontworpen. De site vonden we heel aangenaam en vooral gebruiksvriendelijk!!! En zelfs in deze drukke tijden kregen we ons pakje na 2 werkdagen. Fantastisch!

Supersnel

Hele snelle levering.. Mooi en verzorgd drukwerk.

Heel tevreden!

Hoewel de proefdruk twee weken op zich liet wachten, ontving ik de kaartjes al 2 dagen nadien! Snelle levering en verzorgd ingepakt.

perfect net zoals het ontwerp, geen verrassingen!

Snelle levering!

Snelle levering en mooie cadeautjes

De dingen die ik bestel heb zijn altijd supermooi en snel geleverd. Topservice.

Moeizaam bestelproces - mooi resultaat

REVIEW ENKEL BESTEMD VOOR TADAAZ Als de betaling om mij nog steeds onbekende reden (3 x geprobeerd via Payconiq en daarna nog eens met Visa) niet lukt moet je terug opnieuw beginnen want je winkelmandje wordt niet tijdelijk opgeslagen. De ontwerpen die je opgeslagen hebt kan je op hun beurt dan niet meer rechtstreeks aan je winkelmandje toevoegen, daarvoor moet je eerst het ontwerp kopieren en opslaan om dan een voeg toe aan winkelmandje icoon te zien. Het resultaat is dat ik nu 12 ontwerpen op mijn account staan heb waarvan er 6 dubbel zijn en je kan je ontwerpen niet verwijderen. Betaling is ook de tweede keer niet gelukt via de twee Payconiq betalingsopties, wel met banccontact. Bestelling geplaatst op maandagavond 16/11 en pakje geleverd in het door mij gekozen postpunt op 19/11 dus dat was gezien de huidige overload aan pakjes heel fijn - net als de feedback van julle klantendienst. Moest het resultaat niet zo goed zijn dan zou ik het bestel/betalingsproces veel te moeizaam vinden om jullie aan te bevelen.

Supersnelle service!

Heel tevreden met mijn gepersonaliseerde adventskalender en vooral ook met de snelle service!

Hi Lore, Blij dat je tevreden was! Laat die lekkere chocolaatjes smaken de komende weken ;) Groetjes, Team Tadaaz

Supersnel

Super snel en mooi

Helemaal blij

Op zaterdag een mok met eigen tekst en foto besteld. Dinsdag was deze al geleverd en exact dezelfde lay-out als ik hem ontworpen had! Echt super

Heel mooie kwaliteit en snelle service!

Voor de 2de maal kerstkaartjes laten maken bij Tadaaz en heel tevreden van! Mooie kwaliteit, snelle service en verzorgd verpakt en verstuurd!

Il est rare d'être si rapidement livré et content

Service parfait

Supermooi kerstkaartjes

Heel tevreden over de kerstkaartjes! Supermooie kwaliteit en vlotte levering. Dankuwel!

Dag Jonathan, Bedankt voor je reactie en die 10/10 die je ons gaf :) Vele groeten, Team Tadaaz

De kaartjes waren super snel geleverd en waren volledig naar wens

Na ruim een week nog niets gekregen

Geboortekaartje proefdruk besteld maar ruim een week later nog niets ontvangen ons zoontje is geboren op 14/11 en we hebben nog geen geboortekaartje om te versturen

Werkelijkheid klopt niet

Heb koekendoos besteld op site leek die veel groter. Teleurgesteld dat klein was maar mooie foto's wel op doos

Kwaliteit

Volgens verwachting

Le rendu est très joli et de belle qualité, on est très contents :-)

Zeer fijne ervaring

Supervlot mijn bestelling kunnen plaatsen en zeer flexibel naar afspraken qua afhalen

Weeral geslaagd

Elk jaar vind ik wel mijn gading voor kerstkaartjes... Ik hoop wel dat er telkens een paar nieuwe ontwerpen bijkomen want de mooiste heb ik al eens gebruikt.

Hi Caroline, Je reactie maakt ons helemaal happy! Elk jaar ontwerpen onze ontwerpsters meer dan dertig nieuwe kerstkaartjes. We hopen jou te kunnen blijven verrassen met leuke kerstkaartjes de komende jaren :) Groetjes, Team Tadaaz

Super geholpen, waarna een super product

Had iets extra besteld en is makkelijk geregeld om uiteindelijk binnen dezelfde bestelling te krijgen! Echt super blij met het product ook!

Tout est parfait j adore

Service impeccable tout est parfait

Mooie kwalitatieve prints

Mooi resultaat !