Mooi kaartje maar slechte druk

Alles was zoals ik gevraagd had maar op elk kaartje stonden 1 of 2 strepen niet door de foto maar door de tekst.

Vlotte bestelling en snelle levering

De website werkt erg gemakkelijk. Bestellen en betalen gaat heel vlot en het order werd snel afgeleverd. De personalisatietool zou nog wel verder verbeterd kunnen worden, maar werkt wel relatief gemakkelijk.

heel tevreden

Zeer tevreden van bestelling en levering

Alles is van goede kwaliteit. Alleen is de communicatie wat moeilijk wanneer het pakje kan afgehaald worden. En de ophaaluren ook wel een beetje. En mss nog de website uitbreiden met extra zoekfilters.

Heel goede service

Mooie kaartjes en magneten Fijne afwerking

Tadaaz levert de service zoals je het verwacht: Perfect!

Uiterst behulpzaam om mij te helpen met de lay-out en kadrering. En ongezien snel geleverd in deze coronatijd! Oef, want het was last minute omdat we niet zeker waren of het Vormsel van onze zoon wel door ging. En de juiste datum moest er toch op ... Het enige jammere was de kortingscode die niet werkte. Maar dat was niet zó belangrijk.

Snelle, correcte levering.

Zeer blij met mijn kerstkaartjes, stickers en zeeppompjes. Mijn wensen liggen al klaar dus.

Prachtige kleuren en leuke designs

Snelle levering, heel gemakkelijk te ontwerpen en veel keuze qua kleuren. Ik ben supertevreden!

Snelle levering en enorm kwalitatieve kaartjes! Super service!

Snelle levering, mooie producten

Snelle levering, mooie producten

Alles vlot verlopen, zowel naamstickers als geboortekaartjes (2ex)

2e keer geboortekaartjes bij Tadaaz besteld en opnieuw heel tevreden!

mooi kaartje

Het was een mooi kaartje helaas werd de korting niet verrekend bij de bestelling (na meerdere keren die in te geven) en bij ontvangst zat er ook een foutje in de afdruk ... nl een zwarte lijn tussen de tekst met blauwe achtergrond. Dit was wel jammer! We hebben het kaartje wel snel ontvangen en blij met onze creatie. groetjes, Emma

Zeker aan te raden

Tadaaz is een gemakkelijke website om op een originele manier uitnodigingen te maken. Ook om een eigen ontwerp in te voegen is de editor gemakkelijk te gebruiken. Verzorgt drukwerk en netjes geleverd.

Faires-part naissance au top du top

Rapidité d’expédition. Qualité d’impression. Facilité de personnaliser son faire-part sur le site internet... Bref ! Tadaaz au top !!!

Mooie stickertjes

Leuke stickertjes, snelle levering, mooie kwaliteit en ik kreeg er een paar extra (fijn!). De kleur was wel lichtjes anders dan ik had verwacht.

Snelle levering en goede productafwerking

De bestelling en levering waren gemakkelijk en snel. Product is mooi afgeleverd en zoals gevraagd.

Top !

Mijn bestelling was exact hoe ik ze wou ! Snelle levering ook.

Service super , rapide , de qualité. Respecte totalement les promesses du site. Très beau faire part, belle qualité et bon produits épais. Rapport qualité prix un peu élevé.

De moeite!

Handige website, leuk en handig aanbod, top kwaliteit en snel!

voldeed helemaal aan mijn verwachtingen.....

alleen vind ik het spijtig dat je niet goed kan inschatten hoe groot de tekst gaat zijn op het kaartje. Misschien ware grote op het scherm weergeven.

Snelle service,mooi resultaat

Je betaalt iets meer,maar de kwaliteit is top! Wij waren erg tevreden met resultaat van onze kaartjes

Snelle service, mooie kwaliteit!

Zeer gebruiksvriendelijke site, grote keuze ook. Snel geleverd en ziet er ook zeer verzorgd uit! En dat van eigen Belgische bodem, doet ons plezier!

helemaal in orde en snel

snelle en correcte service, alles perfect in orde

Alles zoals verwacht

Eerlijk en betrouwbaar

Ok maar wel donkere foto's

Ok zie bovenstaande