Oke

Alles vlot verlopen

Snelle service, zeer goede kwaliteit

Software om eigen product te ontwerpen is makkelijk hanteerbaar. Product snel verwerkt en opgestuurd.

Zeer goede kwaliteit, helemaal zoals gehoopt!

Bon produit

Bon produit, délai de livraison rapide

Top kwaliteit, top producten, top levering !

Ik heb voor onze dochter haar geboortekaartjes gekozen voor Tadaaz.be en ik heb er totaal geen spijt van, ik weet bij deze waar ik moet zijn als ik nogmaals kaartjes of uitnodigingen wil laten maken. Zoveel keuze, je kan alles aanpassen tot jouw eigen wensen, ik ben er meer dan 100% tevreden van !!!! Prijs en kwaliteit, top !

Product zoals verwacht!

Product heel rap geleverd en zoals voorgesteld! Heel mooi!

Mooi druk werk

De kaartjes die ik aankreeg waren mooi gedrukt. Het enige jammere op de computer bij het maken van het kaartje kon je het jaartal wel nog mooi zien. Bij het drukwerk komt de letter van de naam erover en zie je niet meer duidelijk wel jaartal en dat vond de dochter wel heel jammer…

Ik vond het echt prachtig en mooie kwaliteit

Heel tevreden,mooie kwaliteit,mooie en duidelijke druk.Snelle levering.Veel keuze ,een heel tevreden klant

Le recours à votre site se recommande.

L'ensemble est très satisfaisant, le résultat très bon. Petit point faible : pas de tabulation dans le traitement de texte.

Zeer blij!

De kaartjes zijn zeer mooi! Iedereen was onder de indruk.

Mooi en snel verzonden

Moeilijk kwa bestellen Maar resultaat wel mooi Snelle levering Iets duurder

zeer goed

zeer goed en snele levering

Superbe

Très contente de ma commande. Hyper rapide et très belles ☺️

super goed

super vlotte service

heel blij met het resultaat

Altijd zeer tevreden bij Tadaaz! Nu met fierheid de communiekaartjes uitgedeeld en goeie reacties hierbij gekregen. Ik blijf voor uitnodigingen trouw aan Tadaaz. Snelle service en goed personeel hebben jullie. Super! Leen Desmadryl

Alles verliep perfect!

Alles verliep perfect. Niets op aan te merken.

Tevreden met originele geboortekaartjes

Ik kon vlot mijn eigen ontwerp laten groeien tot ik tevreden was met het resultaat. Een proefdruk zorgde voor een gerust gevoel. De bestelling van de geboortekaartjes werd vlot verwerkt, kwalitatief gedrukt en verzorgd afgeleverd.

Makkelijke site om ontwerpen aan te passen zodat ze helemaal zijn wat je wilt! De labels en stickers voor het doopsuiker zijn prachtig & de proefdruk van het geboortekaartje is ook helemaal perfect! En snelle levering!

Excellente expérience

Livraison très rapide et le résultat correspond exactement à ce que je souhaitais. Je recommande!

De trouwkaart die we persoonlijk wilden

Snelle reactie van Tadaaz bij indienen van proefdruk. De proefdruk word netjes verpakt en snel geleverd. Bij goedkeuring van proefdruk word de beselling snel afgehandeld. Wij hebben niets dan lof hierover

Prachtige uitnodigingen

Uitnodigingen voor communie besteld. Ze zijn gewoonweg PRACHTIG!! Heel goede kwaliteit. De foliedruk is ook héél mooi

Alles was helemaal inorde zeker een aanrader!

Top ervaring

Snelle levering, goede, snelle service bij vragen

Superservice met topkwaliteit

Super snelle verzending, alles is topkwaliteit. Ons zien ze zeker nog terug voor een nieuwe bestelling.

Parfait...

Je recommande, Facile à réaliser, envoi rapide et bien emballé, qualité +++

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.