Snelle en correcte levering! De doosjes voor de suikerbonen zijn heel mooi. Ook de kleur en de naam erop. Goede kwaliteit. Ben echt tevreden.

heel mooie kaartjes

we hebben de 'reispaspoort' trouwkaarten besteld en deze zijn perfect afgewerkt geleverd, heel mooi! Iedereen die het kaartje kreeg was erg enthousiast. Top!

Vlot en vlugge bestelling van de geboortekaartjes

Uitgebreide keuze aan kaarten in verschillende prijs categorieën, liet mij verschillende opties om het geboortekaartje te ontwerpen van mijn dochtertje. De editor voor de kaartjes werkt voldoende maar zou gebruiksvriendelijker moeten zijn. Het plaatsen en/of bewerken van foto's kan bleek een heuse struggle. Het programma is niet erg geschikt voor de tablet. De kaartjes die we hebben gekozen waren prachtig, we hadden er wel nog wat werk aan om het te assembleren. We hadden 150 kaarten besteld, helaas vonden we enkele blanco's. De uitlijning va' het kaartje was niet consistent, maar daar heeft niemand op gelet. De bestelling ging zeer vlot, mijn man kon de kaartjes de volgende dag al ophalen en de winkel. Dit vonden we het belangrijkste.

Goede service, goede producten, grote keuze, correcte prijs.

Excellent

Excellent site. Énormément de choix. Un excellent service. Rapidité d’envois des colis. Un service après-vente irréprochable et rapide ! Rien à redire. Je suis 100% satisfaite de ma commande N Je recommande sans hésitation ! Merci beaucoup

Heel snelle service en mooi drukwerk

Heel veel keuze en leuke modellen, super goede kwaliteit. De editor werkt inderdaad traag zoals ik hier al las en soms slaagt die helemaal tilt waardoor al je werk kwijt is, al heel vaak voorgehad (op verschillende pc's). De uitnodigingen werden heel snel geleverd en de e-mails worden snel beantwoord!

Vlotte service, fijne reacties

Het opstellen en bestellen van de geboortekaartjes verliep gemakkelijk en vlot. We kregen zelfs extra kaartjes als verrassing in onze doos... De mensen aan wie we een kaartje gaven, waren enthousiast. Jammer dat er bij het model niet meer productinformatie stond... We wisten niet dat we het kaartje (3Dmodel) zelf nog moesten scheuren en in elkaar steken... Soms verliep dat iets moeilijker omdat de perforatie niet zo sterk was.

rapide et efficace

Dommage que les enveloppes ne soient pas compris dans le prix! Envoi tres tres rapide et de belle qualité!

Kwaliteit en uitstekende service!

Maandag mijn uitnodigingen besteld en woensdag geleverd. Heel mooi drukwerk!

TOP!

Prima prijs-kwaliteitverhouding en uitstekende service!

Heel correct

Al enkele bestellingen geplaatst. Elke keer opnieuw topkwaliteit en dat met een snelle levering, wat wil je nog meer? Supercontent!

Alles verliep naar wens De stickers waren echt super mooi En wij hadden onze bestelling redelijk snel aangekregen

Mooie ontwerpen, snelle levering

Mooie ontwerpen op de website en mogelijkheid om zelf aanpassingen te maken. De editor werkt soms wat traag. Heel snelle levering. Enige minpuntje bij onze doopsuiker en geboortekaartjes: moeten worden afgescheurd langs een stippellijn, waardoor het er wat slordiger uit ziet.

Snelle levering en probleem snel verholpen

Stickers en kaartjes besteld en dezelfde dag nog, kreeg ik een mail dat alles reeds klaas was om afgehaald te worden. Stickers waren in orde. De afdrukkwaliteit van de kaartjes was niet goed, precies of de inkt op was. Ik contacteerde hiervoor de klantendienst en zonder problemen werden de kaartjes opnieuw gedrukt met een mooi resultaat! Kortom snelle levering en ook bij een probleem word je snel en goed geholpen!

Très satisfait

Très satisfait du produit livré. Seul un petit ruban était sali mais il y avait du surplus donc ce n'était pas un problème. Par contre un mail indiquant que la commande est en cours d'envoi par bpost serait le bienvenu.

Mooi kaartje en veel keuze!

Snelle service naar voorontwerp toe. Leuke post thuis!

Genoeg keuze, rappe service De editor mag wat rapper laden maar het is al beter ivgm vorig jaar 👍

Snelle service, mooie kwaliteit

Tevreden!

Eerste ervaring met tadaaz. Aangezien de drukker in verlof was moesten we een andere oplossing zoeken voor onze geboortekaartjes. Met een beetje tegenzin dan gekozen om ze online te bestellen...maar alles is zeer vlot verlopen. Enkele malen een voorbeeldkaartje aangevraagd, doopsuikers besteld en uiteindelijk ook geboortekaartje. Zou normaal twee a drie werkdagen duren omdat het met zilverfolie was, maar de dag erop al mee met de post. Dus super tevreden van de snelle service!

snelle service en mooie kwaliteit

Product (uitnodiging verjaardagsfeestje) besteld en 2 dagen later reeds geleverd. Mooie kwaliteit van kaartje. Zeker een aanrader!

Snelle en kwaliteitsvolle levering!

De levering was er zeer snel. En de kwaliteit van het bestelde product is optimaal.

Snelle levering en mooie producten

Zeer snelle levering van de gevraagde producten, alles perfect zoals besteld. Leuke designs.

Supersnelle en verzorgde levering van onze spulletjes

Fijne ervaring!

Alles was naar wens, ook goede en snelle customer service

Voldoet aan de verwachtingen, ook goede en snelle customer service

Gemakkelijk in gebruik. Duidelijk bij bestellen. Snel voor het leveren.

Over Tadaaz.be