J’en n’ai vraiment rien à dire ce site est le top du top à tout niveau je n ai jamais été livré aussi vite . J ai reçu mes fair part de mariage en 2 jours et d une top qualité

FORNIDABLE 10 op 10

Snelle levering zeer goed mat... goede prijs prachtige afwerking zeer mooi 10/10

We hebben onze uitnodiging voor de trouw hier gekocht. Toen we ons pakket kregen bleek de openingen niet gemaakt op de omslag. Ik heb gebeld en ze vroegen om een mail te sturen met foto's en uitleg. Ik kreeg hier zeer snel antwoord op en 2 dagen nadien had ik mijn pakket al. Er zat een retourticket in voor de foute omslagen terug te sturen. We hebben een zeer goede service gekregen, zeer vriendelijk en snel. De kaartjes zijn ook zeer mooi en van goede kwaliteit.

Vlotte service en alles was dik in orde

op service

Erg vlotte afhandeling, leverdatum werd gerespecteerd

Valt wel iets kleiner uit dan verwacht

Valt wel iets kleiner uit dan verwacht

Top service !

Leuke en mooie producten en je maakt het op de site en de dag nadien kan je het gaan afhalen !

Begin hebben wij moeilijkheden gehad met het maken van de geboortekaartjes. Toen ze eenmaal af waren en moesten wachten op de geboorte waren ze niet meer beschikbaar. Jammer. Andere gemaakt en dit ging vlotter.

Articles conformes à nos souhaits

Bonne expérience

de kwaliteit is goed, maar ik dacht dat de foto zelf helderder zou zijn

de kwaliteit is goed, maar ik dacht dat de foto zelf helderder zou zijn.

Beste, Ik heb jou even een mailtje gestuurd in verband met jouw review. Kijk jij jouw mailtjes even na? Met vriendelijk groeten, Jamie van Tadaaz

Service rapide et efficace ! :)

Commande reçue en 2 jours ! Le résultat a même dépassé mes attentes ! :) Je recommande à 100%

Bonjour Maureen, Merci pour votre réaction magnifique! Cordialement, Jamie de Tadaaz

Top kwaliteit & service

Echt prachtige naamkaartjes besteld, nog mooier in het echt dan online! En een snelle verzending!

Perfecte afwerking - super kwaliteit!

De gepersonaliseerde items die ik besteld had waren nog veel mooier dan ik verwacht had! Ik moest huilen toen ik ze uit de doos haalde (foto's van overleden hondje) omdat alles zo mooi was; perfect afgewerkt (ook gravering in hout) en heel stevig: geen rommel! Alles was ook heel netjes ingepakt, echt verzorgd! Als ik nog iets wil, weet ik waar ik moet zijn!

Dag Melissa, Bedankt voor de mooie score. Wat fijn om te horen dat Tadaaz je kon van dienst zijn voor een mooie herinnering. Met vriendelijke groeten, Jamie van Tadaaz

Eenvoudig eb goed.

Eenvoudig en goed.

Excellente

Excellent choix vaste et de bonne qualité juste dommage qu il n est pas possible d obtenir les échantillon plus vite

Mooi resultaat en fijne reacties

Kwalitatief en mooi afgeleverd. Tweede bestelling en van beide zeer tevreden! Ook leuke keuzes in de kaarten.

Dag Annick, Bedankt voor de geweldige score! Met vriendelijke groeten, Jamie van Tadaaz

Très bien

Très bien, le seul bémol, c'est que nous avons fait faire des étiquettes pour les cadeaux des invités et je ne savais pas que votre logo " Tadaaz " était dessus et ça gâche un peu le produit. Alors que sur les menus que nous avons fait sont nickels. Mais quoi qu'il en soit votre site est super.

Bonjour Cindy, Merci pour ce score incroyable. Salutations, Jamie de Tadaaz

Faire-parts de naissance d'une superbe qualité et rapidement envoyés

Faire-parts de naissance d'une superbe qualité et rapidement envoyés

Très joli mais en kit...

J'aime beaucoup la diversité et le grand choix de faire-part, la personnalisation est facile. Le papier et l impression est de qualité mais pour le prix, le fait de devoir assembler nous même les différentes parties me déçoit.

De bedankkaartjes voor het Lentefeest waren heel mooi en de kaarsjes alsook de flessenopeners ook. Iedereen vond het geweldig. Bij Tadaaz moet je zijn

Top service!

Snelle levering! Knap resultaat!

Mooie, originele, eigentijdse ontwerpen, Toch altijd iets meer dan het traditionele,

Mooie kaartjes & sympathieke, snelle service

Handige tool om je kaartjes aan te passen. Bij vragen was er altijd snel een antwoord klaar. Snelle productie

Dag Laure, Super om dit te lezen! Vanwege ons volledige team wensen we je nogmaals een dikke proficiat! Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Knap!!

Hele mooie producten, exact wat ik had gehoopt

Vlotte en snelle levering & zeer goede kwaliteit!

Vlotte en snelle levering & zeer goede kwaliteit!

Dag Patricia, Bedankt voor jouw mooie score! Groetjes, Jasmyne van Tadaaz