Hebben ons super geholpen.

De uitnodigingen waren niet zoals we om de website gezien hadden. Ze hebben na controle met foto’s, ons nieuwe opgestuurd.

Mooie geboortekaartjes, goede website, snelle levering en service

Ik heb 65 gouden metalen potjes + stickers voor doopsuiker besteld op Tadaaz. Nog geen 24u na de bestelling was het pak al geleverd! Dikke pluim voor de snelle service. Nog nooit meegemaakt dat een bestelling zo snel geleverd werd! De potjes zijn van uitstekende kwaliteit! Alles was voorzichtig ingepakt. De stickers zijn gemakkelijk te plakken en de afmeting gaat perfect bij het potje. Een echte aanrader. Uitstekende service. Bravo!

zeer tevreden

Zeer correcte en vlotte service

Très bien

Service simple , rapide , propre

Bonjour Sophie, Merci pour votre score! Salutations Tadaaz

Juste au top

Commande comme je l’avais créé, et j’ai même reçu plus d’étiquette que prévu donc je recommande ce site pour vos impressions.

Bonjour Céline, Merci pour votre bon score! Salutations Tadaaz

Rapidité au RDV

Grand choix de faire-parts et impressionnante rapidité d'exécution! Je recommande vivement Tadaaz.

Bonjour Barbara, Merci pour votre réaction! Salutations, Tadaaz

super

makkelijk om op te maken... zeer snelle levering

Dag Leen, Wat leuk te lezen dat het gemakkelijk ging om jouw ontwerpje op te maken. Groetjes Tadaaz

Mooie ontwerpen ,goede kwaliteit en snelle levering

Ik ben zeer tevreden. Had eerst wat schrik voor de kwaliteit , maar het was zeker naar wenst. Heb de communiekaartjes,bedankingen en stickers gekocht. Vond alleen jammer dat op de bedankingen niet met goudfolie was ( het kaartje wel)

Dag Christy, Wat fijn te lezen dat je zeer tevreden bent! We raden altijd aan onze afbeeldingen eens te bekijken en onze uitleg bij een kaartje. Hier kun je telkens terugvinden wat jouw kaartje bevat (folie/houten figuurtjes/...). Groetjes Tadaaz

Très bien dans l'ensemble

Dans l'ensemble tout était très bien. Juste quelques cartons qui étaient légèrement pliés à un des coins. Possibilité d'échantillons, ceux reçu étaient très bien. Bien organisé dans les emballages. Livraison rapide. Par rapport au site internet, la partie pour écrire les textes pourrait être simplifiée pour limiter les manipulations.

Bonjour Coralie, C'est très agréable de lire ça! Salutations Tadaaz

Très bon service!

J'ai été très agréablement surprise par la rapidité de création et envoi des cartes d'invitation. La qualité est excellente également. Je n'hésiterai pas à revenir vers vous pour d'autres commandes et de vous renseigner parmi mes connaissances.

Bonjour Verdasco, Merci pour votre joli score! Salutations Tadaaz

Goed maar kleur van de foto os wat anders

Spijtig dat de extra service niet kan geleverd worden

Ik ben tevreden over het drukwerk voor mijn trouwkaart. Ik ben minder tevreden over jullie service om een extra ontwerpje aan te maken in lijn met het ontwerp van mijn trouwkaart. ik had gelezen op jullie website dat je altijd een extra ontwerpje mocht vragen. Ik vond dat een heel mooie service. Maar toen ik vroeg of het mogelijk was, iets wat andere klanten ook nog kunnen gebruiken denk ik, kon het toch niet. Zo spijtig ...

Dag Marleen, We vinden het zeer jammer dat je het ontwerpje die je in gedachten had niet teruggevonden hebt op onze website, waar alle ontwerpjes te vinden zijn. Groetjes Tadaaz

Parfait et rapide

J'ai reçu les étiquettes pour les dragées du baptême de mon fils en 24h ! Elles sont de bonne qualité et conforme à ce que j'ai commandé :) Rien à redire

Bonjour Margaux, Merci pour votre joli score! Salutations Tadaaz

Prachtig drukwerk. Snelle levering.

Website waar je eenvoudig zelf je drukwerk kan maken. Snelle levering!

Dag Sofie, Bedankt voor jouw mooie score! Groetjes Tadaaz

Zeer goede en snelle service.

w

Dag Jimmy, We leuk om te zien dat je heel tevreden bent van onze service. Groetjes, Tadaaz

Mooi en snel

Toffe voorbeelden, voor elk wat wils. Snelle levering!

Dag Elena, Wauw, wat een mooie score! Dankjewel hiervoor. Groetjes Tadaaz

Super!! Zeer snel en zeer mooie uitnodigingen ontvangen

Super! Zeer mooie uitnodigingen en zeer snelle levering.

Dag Gwen, Bedankt voor deze mooie score! Groetjes Tadaaz

Perfecte kwaliteit en snelle levering

Perfecte kwaliteit en snelle levering

Dag Elke, Heel leuk te lezen dat je tevreden bent over onze kwaliteit en levering. Groetjes, Tadaaz

Dankuwel

Dag Lore, Dankuwel voor jouw mooie score! Groetjes Tadaaz

Erg tevreden over de puike prestatie re Tadaaz 6 juni 2020

Betreffende uitnodigingskaarten voor ons 50 jarig huwelijksjubileum. Onze eerste ervaring met Tadaaz is zeer aangenaam verlopen. De software was klantvriendelijk, de contacten verliepen vlot, een proefdruk kwam snel toe, twee kleine aanpassingen gingen gemakkelijk, het uiteindelijk drukwerk werd verzorgd en tijdig geleverd. Nu maar hopen dat het corona-virus ons feest niet al te erg zal storen ...

Dag Aline en Robert, Bedankt voor jouw mooie reactie! We duimen met jullie mee dat het een prachtig feest mag worden! Groetjes, Tadaaz

Expérience à renouveler

Produit au top et conforme au descriptif du site.

Bonjour Hecham, Merci pour votre réaction et le bon résultat. Salutations Tadaaz

Dag Jennifer, Wat fijn om te lezen dat je heel tevreden bent van onze snelle service! Groetjes Tadaaz

Prachtig

Een kaart als voorbeeld krijgen vooraf is echt een pluspunt. De kwaliteit is prima!

Dag Eveline, Wat een mooie score! Dankjewel hiervoor. Groetjes Tadaaz

mooi maar niet kwaliteit vol

Ik heb uitnodiging besteld via Tadaaz voor mijn trouw binnen kort. Na een paar modelkaartjes te laten opsturen was Ik overtuigd dat dit goed in orde ging zijn. Bij de levering van de ongeveer 50 kaartjes merkte ik toch jammer genoeg een paar minpunten op. De kwaliteit van het druk werk is minder scherp dan bij het model kaartje. Ook waren de kaartjes te hard in gepakt in plastiek waardoor de helft van mijn kaartjes een hoekje geplooid heeft. Ik had ook nog extra kleine kaartjes besteld voor het avond feest. Deze zaten allemaal in dezelfde plastiek verpakking van de grote uitnodigingen. door het grote verschil zijn de kleintjes allemaal licht gebogen. Dus voor kleine bestelling een aanrader maar voor grote bestellingen zou ik toch goed opletten wat je besteld

Dag Magalie, We sturen jou een mailtje om even al deze puntjes te beluisteren. Kijk je even in jouw mailbox? Groetjes Tadaaz