Une place où la qualité rencontre la performance.

Service rapid et compétent. J’ai mit votre site dans mes favoris. À bientôt.

- goede en snelle service - mooi resultaat - exact zoals het beloofd wordt

Snelle service en alles netjes verpakt

Onze uitnodiging waren dik in orde. Alles afzonderlijk verpakt en zeer mooie kwaliteit.

Topservice en kwaliteit

Iedereen was dolenthousiast over onze geboortekaartjes. Bestelling perfect geleverd!

Fabuleux !

Les faire-parts sont exactement comme prévus :D je n'ai pas pris d'échantillon test et je ne suis absolument pas déçue, tout au contraire, tout le monde adore et je recommande fortement :) !

We zijn blij

Zeer tevreden met de bellenblaasstickers, mooie kwaliteit van foto en kleuren zijn net zoals weergegeven. De wachttijd was wel bijna 2 weken. Maar op tijd besteld dus op tijd gekregen

Zeer snelle en correcte service

Huwelijksaankondigingen werden de dag van de bestelling nog verstuurd waardoor we ze de dag nadien al thuis hadden. Zeer snelle service!

Rapide et efficace

Tres beaux faire-parts. Service rapide, disponible et très réactive en cas de question ou si on a besoin d'aide! Merci!

Bien au-delà de mes espérances!

Qualité d’impression au top, les dorures sont superbes, livraison express et souci du détail! Je ne m’y attendais pas et les faire-parts sont arrivés avec des trombones assortis et les étiquettes accompagnées de ficelle. J’avais eu un souci au moment de personnaliser le modèle et j’ai eu une conseillère en ligne qui a immédiatement résolu le souci dans leur système. Je recommande chaudement !

Zeer interessant dat je een proefdruk kan bestellen. Dit was snel geleverd. Snelle en goede service van de bestelling. Zeer mooi aandenken aan lentefeest van ons zoontje Noa!

Snel en kwalitatief

Makkelijk aanpasbaar en mooie afwerking. Cadeautje voor de pasgeborene was een leuk extraatje.

Zeer goede Kwaliteit

Product is van goede kwaliteit als ook de verzending verliep vlot

Mijn eigen ontwerpen zijn super goed gelukt. De kleur verschilt wel van de oorspronkelijke foto, maar het bevalt mij wel en past nog in het thema...

Super Bedrijf!

Ik zou 6 sterren geven op 5. Wij waren heel tevreden met de test geboortekaartjes. De klantenservice werkt heel vlot. De uiteindelijke bestelling hebben wij na 1.5 dag binnengekregen, wij waren toen zelf met ons dochtertje in het ziekenhuis. Er was ook een foutje op het kaartje, zij hebben dat gezien en gebeld om te verbeteren. Ik kan Tadaaz aan iedereen aanbevelen :)

Goede kwaliteit en snel geleverd.

Mooie geboortekaartjes! Wij zijn heel tevreden van het drukwerk en de snelle levertijd. Ook de extraatjes zijn leuk meegenomen.(voorbeeld felicitatiekaartje of suikerboon)

Dag Laurein, Wat leuk dit te lezen! We wensen jullie een mooie toekomst toe met jullie gezinnetje! Groetjes, Tadaaz

service hyper rapide, très satisfaite du rendu et prix abordable, merci bcp :D Elise

programme très facile à utiliser, service rapide et résultat nickel. très contente, je recommande ++

Bonjour Elise, Merci pour votre réaction! Salutations, Tadaaz

Heel goede service

Wat een goede service. Smorgens besteld, dag later al geleverd. Heel vlot om mee te werken ook. Zeker een aanrader

Goede service en snel klaar. Veel keuze. En makkelijk te configureren

Dag Cindy, Wat leuk om te lezen dat alles erg vlot/snel verliep! Groetjes, Tadaaz

Très rapide, qualité du papier et de l'impression aussi bonne qu'en magasin. Nous sommes très ravis de notre choix pour la futur arrivé de notre petite princesse.

Satisfaits

Nous sommes satisfaits du service de Tadaaz. Faire-part de naissance de bonne qualité, service bien fait et envoi rapide. Le site internet est très bien fait aussi.

Goede service. Kwaliteit is perfect

Dag Marlies, Bedankt voor jouw mooie score! Groetjes, Tadaaz

Très bien

Choix et grande rapidité d'impression !

Topservice en topkwaliteit !

Zeer tevreden over de service en topkwaliteit ! Aanrader voor iedereen !

Stickers gemaakt voor onze doopsuiker met naam, bewerkpagina werkt eenvoudig, ziet er zeer mooi uit. En snelle bezorging !

Bestelling volledig zoals verwacht, perfect !

Correct, zoals verwacht en ik zou zeker opnieuw bestellen.

Dag Liesbet, Wat een mooie score, dankjewel hiervoor! Groetjes, Tadaaz