alles vlot en correct verlopen

voor het maken van uitnodigingen is het kunnen bestellen van een proefontwerp een zeer handige tool alles mooi en degelijk verpakt en geleverd binnen de beloofde termijn kwaliteit!

Heel goede service!

Alvorens doopsuikerdoosjes te bestellen, eerst heel wat mailverkeer gehad o.w.v. een andere print dan ze voorzien. Altijd snel en vriendelijk geholpen! De uiteindelijke levering gebeurde heel snel en was ook volledig in orde!

Heb je drukwerk in het verschiet, vergeet dan zeker TADAAZ niet !

Hip, tof, modern, gebruiksvriendelijk, en super snel Eerste bestelling werd snel afgeleverd. Bij de Franstalige versie was er een spellingsfoutje blijven staan. Herdruk met 25 % korting. Dankjewel Tadaaz voor dit mooi gebaar !

Correct

Correct en prima. Wel jammer dat of de bovenzijde of de onderzijde een scheurrand vertoonde. Niet alle randen waren dus gaaf afgewerkt. In tegenstelling tot de proefdruk die wel mooi afgewerkt was.

Super service, ook als er iets misloopt!

Mijn bestelling die door Bpost werd geleverd, raakt zoek nadat deze op een verkeerd adres afgeleverd werd. Tadaaz herdrukte de kaartjes kosteloos en bezorgde ze opnieuw. Zeer tevreden over de service!

Zoals het hoort

Bestelling in orde. Resultaat is zoals op de pc. Kleuren en materiaal kwalitatief. Tevreden klant.

Zeer tevreden!

Zeer tevreden over de kwaliteit van de kaartjes en de snelle levering! Zeker voor herhaling vatbaar!

Cartes très belles et de bonne qualité - site à améliorer

Les cartes sont magnifiques, le délais de livraison tout à fait raisonnable (2-3jours). Le point à améliorer serait le site pcq travailler sur les designs n’est pas si simple, ça traîne, ça bloque etc Mais une fois le design souhaité finalisé on est ravis du résultat

Zeer tevreden met onze bestelling. Ook de klantendienst verdient een dikke pluim. Er was een fout in ons geboortekaartje geslopen tijdens het ontwerpen en dit werd zonder problemen opgelost. We raden Tadaaz aan iedereen aan!

Had zelf ontworpen stickers op website gemaakt en besteld. Was snel geleverd en was heel goefe kwaliteit!

Zeer mooi, maar laat

Zeer mooie geboortekaartjes voor mijn dochter. Maar doordat ze zaterdag is geboren, had ik de kaartjes pas op dinsdag, toe' wij al terug thuis waren van het ziekenhuis. Zonder dit obstakel was het zeker 5 sterren waard

Zeer goede ervaringen met tadaaz. Leuk dat je een (al dan niet eigen) ontwerp al eens kan bekijken alvorens je besteld. Snelle levering en ook over de communicatie van de levering ben ik zeer tevreden.

Kwaliteit

Duidelijke website met mooie producten. Snelle levering en kwalitatieve afwerking. Altijd tevreden met tadaaz

Parfait

Envoi rapide et super top qualité ! Réponse rapide aux e-mail Rien a dire parfait.

Misverstand bij drukwerk

Ik had geboortetegeltjes besteld met naam en geboortedatum voor 2 baby’s. Bleek dat de datum niet op tegeltje kon ( foutief lettertype). Maar i.p.v. even te checken alvorens te drukken sturen ze mij 2 tegeltjes met onder de naam kruisjes i.p.v. datum. Dit kon ik natuurlijk niet als geschenkje geven dus nog es moeten bestellen. Ik kreeg wel 25 % korting maar vond het toch spijtig!!

Heel snel levering en mooi kaartje

De levering was super snel. De kaart was heel mooi en we waren heel tevreden. Toch 2 minpunten: - het was veel knutselwerk om de kaart in.mekaar te maken dus veel tijd thuis eraan moeten besteden na de bevalling - de software om de kaarten te personaliseren moet echt aangepakt worden. Niet user friendly en zeker niet als je met 2 talen werkt (frans en nederlands)

Mooie ontwerpen, duidelijk om te werken en snelle levering.

UItgebreide ontwerpen, voor elke stijl. Het bewerken van het voorbeeld is duidelijk en gemakkelijk. Je volgt gewoon de voorbeeldteksten, zo krijg je een idee van de mooie opmaak. Ik heb de trouw uitnodigingen gemaakt en ik ga zeker binnenkort ook nog tafelversiering en bedankjes bij Tadaaz maken.

Goed met kleine frustraties.

Voor de eerste maal gewerkt met het programma. De beschikbare kleuren voor de tekst waren niet zichtbaar maar kon je enkel zien op het resultaat wanneer je ze op goed geluk aanklikte. Het programma is voor een leek niet zo eenvoudig in gebruik. Over de afhandeling en het geleverde werk geen klachten.

Dit was mij eerste bestelling en ben zeer tevreden. Ook snelle levering in een mooie verpakking. Is zeker voor herhaling vatbaar!

Hallo, Dankjewel voor de mooie score! Met vriendelijke groetjes, Het Tadaaz Team

Zeer vlotte , prachtige service gekregen!!!

Prachtig werk, zeer mooi afgewerkt. Zeer tevreden zeker aan te bevelen voor iedereen die uitnodigingen of dergelijke wil laten maken

Snelle levering en veel keuze

Ik heb mijn trouw uitnodigingen besteld en 2 dagen later waren ze er al. Heel mooi! 2 minpuntjes: er hing nog veel snijafval aan de kaartjes en aan de uitnodiging zelf zie je een scheurrandje. Het was 1 blad met de aankondiging, de uitnodiging voor de receptie en de uitnodiging voor het eten en dat moest je dan losscheuren waardoor je met een onsierlijk randje zit aan de aankondiging.

Tevreden over eerste bestelling !

Eerste keer besteld bij tadaaz voor ons 40 jaar huwelijk. Te reden, zeer snelle levering !

Super snelle service

Heel mooi kaartjes besteld voor de eerste verjaardag. Volledig kunnen ontwerpen naar ons eigen goesting. Alleen de enveloppe die aanbevolen stonden voor het kaartje mochten iets kleiner zijn, ze vallen net iets te groot uit voor het type kaartje

Mooi geboortekaartje en heel snel geleverd

Mooi geboortekaartje gevonden en kunnen aanpassen precies zoals ik het wou. Na de geboorte de laatste gegevens ingevoerd, besteld en de volgende dag hadden we de geboortekaartjes al in huis! Heel tevreden!

Bestelling doopsuikerdoosjes geplaatst. Komen perfect overeen met voorbeeld op website.