Snel en korrekt

Super vlug , service is perfect en telefonisch ook heel vriendelijk , zeer correct , zeker een aanrader en zullen daar nog bestellen

Gemakkelijke site Snelle levering Goede kwaliteit

rapidité et facilité

De très beaux modèles de faire part dans un budget raisonnable. une facilité de création, un peu de lenteur pour charger mais dans l'ensemble très chouette expérience. Et une rapidité de livraison

Eerste bestelling maar zeker niet de laatste!

We zochten een leuk geboortekaartje en probeerden wat uit op de website. We bestelden toen 2 proefdrukken en deze werden snel geleverd. Toen onze dochter geboren was, hebben we enkel nog de laatste details moeten aanpassen en bestellen. De volgende dag hadden we de kaartjes al in huis. Fantastische service en dat is exact wat je nodig hebt op dat moment. Zo kan je ten volle genieten van de geboorte van jouw kind. Het was de eerste bestelling met Tadaaz maar zeker niet de laatste. Ook onze bedankkaartjes zullen we bij jullie bestellen.

Heel mooi maar kostelijk

Teleurstelling dat ik door de huidige maatregelen niet minder dan 10 kaarten kon bestellen en de prijs dan nog eens zo de lucht ingaat bij 10 stuks. In de 40€ voor 10 kaarten is veel meer dan concurrenten.

Mooie kaartjes, snelle levering, maar 1 envelop gekreukt

Mooie kaartjes, snelle levering, maar 1 envelop gekreukt

het was een zeer fijne samenwerking!

Ondanks het zeer uitgebreide aanbod zochten we toch nog een net anders ontwerp, dit hebben jullie mogelijk gemaakt. Bedankt. Nu is het feest echt af!

Vlotte service en mooi resultaat!

vlotte service en mooi resultaat en afwerking

IMPECCABLE

Un super service, des gens à l'écoute et très réactif. Mes faire-part sont d'une qualité irréprochable. Je recommande vivement !

Ik ben momenteel 24 weken zwanger. En ben op het idee gekomen om eigenlijk heel wat te besparen door zelf mijn doopsuiker te maken. Bij mijn eerste pakketje had ik 1 zakje tekort. Maar dit hebben ze snel recht gezet door het zakje bij mijn tweede bestelling met de bellenblaas bij te voegen. Waarvoor dank. Ik ben echt blij zowel met de zakjes en de gepersonaliseerde buttons, alsook de bellenblaas met de gepersonaliseerde stickers. Dankjewel! Hier kom ik nog eens terug voor doopsuiker en communie.

Mooi product

Ik ben zeer tevreden met de stickers. Alleen jammer dat ik wel verzendkosten voor een pakket moest betalen terwijl dit 'pakket' eigenlijk zo goed als een envelop was. Ik kon niet aanduiden dat dit in een envelop kon verstuurd worden. Voor 100 ministickers leek mij dit ook niet nodig.

Superbe

Nous sommes super contents du choix que nous avons éffectuer et la carte est tel qu’on la vu sur votre site internet. Toute la famille fût combler .

Heel reactief en klantvriendelijk

Ik had een probleem met een bestelling en na contact met de klantendienst is mijn probleem direct opgelost.

Correcte en snelle levering

De stickers waren net zoals beschreven en alles was mooi verpakt. Ook snel verzonden. De volgende bestelling zal onze geboortekaartjes zijn.

superbe faire-part

faire-part de bonne qualité livraison rapide.

In orde

In orde

Top! Efficace et rapide

Mooie ontwerpen Ook makkelijk zelf te ontwerpen

Dag Mariska, Bedankt voor jouw mooie reactie. Wat leuk dat alles vlot gelukt is. Groetjes, Tadaaz

Très rapide, superbe faire part

Bonjour Laurence, Merci pour votre réaction! Nous vous souhaitons beaucoup de joie avec votre petit! Salutations, Tadaaz

Vlot, makkelijk en uitstekende kwaliteit

Dag Esther, Wat een mooie reactie! Bedankt voor jouw mooie score! Met vriendelijke groeten, Tadaaz

aussi bien nos clients que nous étions satisfait

Bonjour, Merci pour votre réaction! Salutations, Tadaaz

Tres bon service Client

Réponse rapide au mails. Seul bémol (qui n'est pas dû à Tadaaz: une semaine pour livrer une lettre Prior chez Bpost....)

Snelle en correcte afhandeling,

TOP

Dag Bert, Bedankt voor jouw mooie score en reactie! Met vriendelijke groeten, Tadaaz