Top kwaliteit

Leuke koekjesdoos. Foto erg mooi erop gebracht! En hele snelle service!

Top service en mooie producten!

Ik zou zeker opnieuw bestellen.

Site gemakkelijk in gebruik en supersnelle levering van kwaliteitsproducten!

Eenvoudig te bestellen

Mijn allereerste bestelling van kerstkaarten met foto was eenvoudig om te maken en werd snel geleverd!

Zeer vlotte service

Snelle levering, mooi product.

Zeer goeie service

Super snelle goeie service

Problemen

Het pakje was op tijd geleverd, enkel de stickers waren zeer slecht op het product aangebracht. Gelukkig heb ik via de chat een goede service ontvangen, waardoor ik nieuwe stickers heb gekregen

Een mooi product

We ontvingen vlot een mooi afgewerkte kaart

Hi Rik, Wat een mooie reactie! Dankjewel hiervoor! Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Tout était au top!

Livraison rapide, invitation réussite

Altijd correct

Steeds correct en snel geleverd, mooi drukwerk van goede kwaliteit.

Dag Rudy, Dankjewel voor jouw recensie! Super om te lezen dat je heel tevreden bent van de kwaliteit en snelheid! Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Snelle levering, goeie kwaliteit

Altijd heel tevreden over de producten die ik bestel bij tadaaz. Ik ga het sinds kort zelf afhalen, de mensen die er werken zijn steeds heel vriendelijk en behulpzaam.

Dag Jessica, Super om te lezen dat je heel tevreden bent telkens over jouw bestellingen! Groetjes, Hannah van Tadaaz

Hoge kwaliteit Op tijd geleverd

Prima kwaliteit

Heel netjes verpakt, mooie gegraveerde lederen bbqschort!

Très satisfaite !

Super contente des produits achetés! Ils sont originaux, beaux et de bonne qualité. Livraison super rapide, très très satisfaite

Bonjour Jade, Merci bien pour votre réaction et résultat magnifique! Salutations, Hannah de Tadaaz

parfait

Échantillon commandé avant la naissance, il ne nous restait plus qu'à modifier les derniers détails. Facile à faire soi même et surtout, conforme à la description. Impression et livraison super rapides. Entreprise Belge, je recommande+++

Bonjour Ludivine, Merci bien pour votre réaction! C'est vraiment bon que vous avez commandée un échantillon pour voir notre impression. Nous vous souhaîtons un bon futur avec votre petite! Salutations, Hannah de Tadaaz

Rapidité et efficacité

La première impression a été ratée avec plein de photos d’orthographe (sans doute un bug) MAIS Tadaaz a réagi de suite et m’a renvoyé les cartons d’invitation en deux jour. Parfait et merci

Moins de promesse, plus de vérification

Avant de commander ont le disait qu’il aurait été livrer le lendemain et je l’ai eux au bout de 3 jours, promesse non maintenue. L’impression étais pas mal si ce n’est que j’ai placer mon texte légèrement proche de la ligne de découpe mais il a quand même été couper. Avec une petite vérification avant d’imprimer vous auriez pu prévenir. Quitte à ne pas maintenir les délais accordé prévenez d’une potentiel erreur. Au moins c’était en retard mais tout était nickel.

• Nous recommanderiez-vous? Non

We hadden op woensdag de doopsuikerdoosjes en snoepzakjes voor ons toekomstig zoontje besteld samen met sluitzegels en labels. Dezelfde week vrijdag kwam de postbode ze al leveren en dit met een grote glimlach

Dag Kimberly, Super om te lezen dat jouw pakje erg snel geleverd werd! We wensen jullie nog een hele fijne zwangerschap toe! Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Alles gemakkelijk en goed verlopen Na 2 dagen al ontvangen

Mooie kwalitietspulletjes!

Wel spijtig dat ik de kortingscode dat ik via mail ontvangen had niet kon toepassen! (ze was net verlopen) en nu zie ik voor Black Friday weer zo'n grote kortingen.... Héél vervelend dat ik m'n bestelling niet vandaag gedaan heb...

Dag Christine, Onze oprechte excuses indien je net tussen twee acties in besteld hebt. Houdt deze kortingscodes zeker bij, mogelijks kan je deze op jouw volgende bestelling gebruiken? Groetjes, Hannah van Tadaaz

Heel mooi

We zijn heel tevreden over onze bestelling Was heel mooi wat we gekozen hadden Hadden een foutje in de tekst staan Maar door zijn mooie uitstraling van de kaart valt het bij de mensen niet op

Dag Rina, Wauw, wat leuk te lezen dat je heel tevreden bent van jouw bestelling. Dankjewel voor deze leuke reactie! Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Goede service en mooi resultaat

Goede service en mooi resultaat alhoewel ik nu al een dag of 3 aan het wachten ben op mijn bestelling. Hopelijk morgen bij de post .

Super kwaliteit!

Heel mooie kwaliteit!

Dag Celine, Dankjewel voor jouw mooie score! Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Wauw

Heel ruime keuze aan kaartjes en doopsuiker. Erg handig is de proefdruk. Misschien een tip, om namen te zetten bij de kleurpatronen Snelle service en zeer professioneel Een echte aanrader Doe zo verder

Dag Carolien, Bedankt voor jouw mooie score én feedback! We nemen dit sowieso mee. Groetjes, Hannah van Tadaaz