Absolutely perfect.

I bought personalized decorations. The program was pretty easy to figure out. The service was quick. It was delivered in 24 hours. And they look great. I would definitely use this service again.

Zeer snelle service en prachtig resultaat

Een enorm snelle service, die heeft geleid tot prachtig afgewerkte mondmaskers. We bestelden er meteen nog, omdat ze zo mooi zijn. En ze geven, ondanks dat ze goed afsluiten, toch wat ademruimte.

Superrrrr!

Heel uitgebreide keuze, fijne producten, supersnel geleverd

Perfecte service, prima verzorgd

Leuk om zelf alles te kunnen ontwerpen op de website en nadien het resultaat in goede kwaliteit op papier te kunnen zien staan.

Excellente qualité de produit, livraison rapide

Nous avons commandé les faire parts passeport et nous en sommes très contents, le seul bémol devoir les faire soi même... Ça prends du temps et on a un peu autre chose à penser avec l'arrivée du bébé mais sinon très satisfaits du résultat! Ils sont magnifiques

Prima service!

Algemeen heel tevreden. Snelle levering en goede kwaliteit van drukwerk.

Goede en snelle service

Originele producten die kwalitatief zijn en bovendien snel verstuurd worden.

Niet tevreden

Niet tevreden over het drukwerk, een witte streep op alle kaartjes

Dag Maaike, Wat vreemd dat er een witte streep op de kaartjes zou staan en je ons hier niet voor contacteerde. We sturen jou een mailtje om even te polsen wat er net misgelopen zou zijn. Vriendelijke groeten, Tadaaz

Weinig op te merken

Zeer zwakke en beperkte ontwerptool geboortekaartjes

Site sérieux avec beaucoup de choix

Je cherchais un site pour les faires parts de naissance de mon bébé. Je suis tombée par hasard sur tadaaz et j'ai été attirée par le choix de modèles proposés. Le service clientèle pour l'aide à la rédaction des faires parts est très proactif. Site très sérieux dans la rapidité d'impression et d'envoi

Klantenservice doet beloftes maar komt ze niet na

Ik had een vraag gesteld aan de klantenservice die mij hierbij ging helpen na de middagpauze maar nooit nog iets van gehoord.

Dag Jennifer, Wat jammer dat je zegt niets meer van ons te hebben gehoord. We hebben je nochtans een mailtje gestuurd maar kregen hier inderdaad geen antwoord op. Kijk je jouw mailbox even na? Groetjes, Tadaaz

Super service!

Snelle levering van alle productjes! En mooi gedrukt!

Dag Hanne, Wat een mooie score, bedankt hiervoor. Groetjes, Tadaaz

Rapide et efficace

J'ai commandé mes faire part de mariage. Reçu le lendemain ! Encore plus beau que sur les photos et très bien protégé à l'arrivée.

Bonjour Melody, Merci pour votre belle score! Salutations, Tadaaz

Heel tevreden over het artikel!

Ik ben heel tevreden over het artikel dat ik bij jullie besteld heb alleen jammer van de hoge verzendkosten.

Mooi verpakkingen

Slechte pasvorm van mondmaskers

Ik heb spijt van de 4 mondmaskers die ik heb gekocht bij Tadaaz. De pasvorm zit slecht en ook de fijne elastieken zijn erg ongemakkelijk. Ze waren erg duur vergeleken met andere sites en zitten bijlange niet goed in vergelijking met andere mondmaskers

Dag Sonia, Wat vreemd dat de pasvorm niet aangenaam is. We sturen jou een mailtje om dit even te verduidelijken. Kijk je even jouw mailbox na? Groetjes, Tadaaz

Mondmaskers vallen tegen

Enthousiast over de kleuren en printjes. Elastiekjes zijn vooral pijnlijk om langere tijd te dragen.

Dag Wendie, Wat jammer dat je pijn hebt bij het lang dragen van een mondmasker! Wel raden we aan een mondmasker slechts 4uur na elkaar te dragen. Ook kun je zelf de elastiekjes knopen op jouw maat, mogelijks zijn deze wat te hard aangespannen en kun je dit al wat verhelpen door het lusje wat ruimer te maken? Salutations, Tadaaz

Goede snelle service maar administratie laat op zich wachten

Na de online bestelling werd het pakketje zeer snel geleverd. Deze service is top. Maar administratief wacht ik al 10 dagen op een factuur. Ik krijg enkel te horen "even geduld", maar wat dat juist betekent, weet ik niet.

Dag Pascal, Een factuur ontvang je normaal 3 werkdagen na jouw bestelling. Deze wordt steeds via mail verstuurd naar het mailadres die jij hebt opgegeven in jouw account. Kijk je dit even na? Groetjes, het Tadaaz-team

Ponctuel

... rien à dire

Gemakkelijk te maken en vlekkeloze service!

Wij hebben onze geboortekaartjes en doopsuiker gemakkelijk zelf kunnen maken. We hebben alles klaargezet bij mijn ontwerpen zodat we na de bevalling slechts enkele gegevens moesten aanvullen. De dag daarop zaten onze kaartjes in de bus

Dag Sheila, Wat leuk om dit te lezen! We doen telkens onze uiterste best om geboortekaartjes zo snel mogelijk geleverd te krijgen want zeg nu zelf, de geboorte van je wil je toch zo snel mogelijk met iedereen kunnen delen? Groetjes, Tadaaz

Snel en klantvriendelijk

Dag Patricia, Wat leuk om dit te lezen! Bedankt voor jouw mooie score. Groetjes, Tadaaz

Unieke producten van hoogstaande kwaliteit

Al heel veel besteld op Tadaaz en steeds enorm blij met het resultaat. De kwaliteit is perfect.

Hoi Lara, Wauw! Wat een mooie score, bedankt hiervoor! Groetjes, Tadaaz

Modèle au top, livraison rapide Rien à dire

Top kwaliteit + levering!