Originele en mooie producten

Originele en mooie producten

Verzorgd en snel verwerkt!

Gebruiksvriendelijke website en ontwerp-tool. Snelle en verzorgde levering.

Goed, maar was lang wachten

De stickers en spulletjes voor de doopsuikers hebben wij heel snel ontvangen. Onze kaartjes bleven iets langer weg, waardoor veel mensen lang moesten wachten op hun kaartjes. Sommige kaartjes waren een beetje beschadigd/niet goed gedrukt. De kaartjes waren wel heel mooi, we hebben er veel complimentjes op gekregen!

Zeer makkelijke site. En na 2 dagen had ik mijn bestelling al thuis. Heel blij mee.

goed!

goed en correct

Vlotte bestelling, snelle levering, kwalitatief

We bestelden magneten voor het lentefeest van onze zoon en nichtje. we kregen ze heel snel toegestuurd en ze zin echt mooi!

Het is niet geworden wat ik wilde

Het is een moeilijk programma. Je kan er niet goed mee werken.

Dag Berlinda, Wat jammer dat je niet goed met onze editor kon werken. We sturen jou een mailtje om dit even uit te klaren. Kijk je jouw mailbox even na? Groetjes Tadaaz

Prachtig zeker een aanrader

Zowel mijn uitnodigingen als bedank stickers zijn prachtig Oprijd geleverd Service is top

Ik heb een herdruk moeten doen vr de uitnodiging v lentefeest en heb een mooie korting had omdat ik ze al had vr de corona En iedereen boft met de uitnoding dat ze heel mooi is...

SUPER

Ik heb doopsuiker besteld en een proefdruk van een kaartje en ik had alles de dag erna al in de bus ! zeer snel en vooral zeer mooi ! Dikke merci !

Zeer snelle levering

Bestelling werd zeer snel geleverd. Enkel jammer dat ik niet gezien heb (of het was niet aangeduid) dat er geen enveloppen bij de kaartjes zaten. Mvg

Snel en efficiënt

Een héél duidelijke website, iedereen vindt er z'n weg in terug en elk klein detail kan aangepast worden. En daarbovenop nog een supersnelle levering aan huis : wat kan een mens nog meer verlangen.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Service op en top

We bestelden de muntgroene toepassen in grote en kleine versie, maar ook muntgroene enveloppen. Alles werd super snel en correct geleverd plus een mooie verpakking. 2 kaartjes waren beschadigd, wat in onze ogen altijd kan gebeuren. We namen contact op en we kregen zonder problemen of extra kosten nieuwe opgestuurd. Ook weer met een super levering!

Zeer tevreden, mooi afgewerkt product

Zeer snelle levering en mooie kwaliteit van de foto’s

Snelle service van de hoogste kwaliteit

Na één dag had ik mijn geboortekaartjes met goudfolie al in de brievenbus. Wat een service! Top!

Kan beter

Zou misschien iets handiger zijn moest je nog eens goed vermelden dat er geen enveloppen bij de kaartjes zijn.

Dag Melissa, Bedankt voor jouw reactie, we nemen jouw tip zeker mee! Momenteel stellen we steeds een enveloppe voor in het winkelmandje voor het geval 'je iets vergeten bent'. Groetjes, Tadaaz

Zeer goede service

Bij het ontwerpen van de geboortekaartjes en stickertjes heeft Tadaaz ons goed geholpen om alle afbeeldingen in hoge kwaliteit te krijgen. Bij de levering van de stickertjes bleek er een afwijking op de uitsnijding te zijn, maar dit werd onmiddellijk rechtgezet door Tadaaz. De customer service is zeer vriendelijk en de afdrukken zijn van heel goede kwaliteit.

Parfaite

Livraison hyper rapide. Produit nickel !

Zeer goede en vlotte service. Leuk dat jullie een tegenmoetkoming deden voor het ongemak wat we geleden hebben daar we de trouw hebben moeten uitstellen. Een echte aanrader om kaartjes of uitnodigingen te bestellen.

Kwaliteit en snelle levering... TOP!

Mooi produkt met een goede kwaliteit. Supersnelle levering. Gewoon TOP!

Dag Joke, Wauw! Bedankt voor jouw mooie reactie! Groetjes, Tadaaz

Verzorgde service

Alles in orde

Snel, efficient, en topproduct

We hebben voor de eerste keer besteld bij jullie voor de geboorte van onze kleinzoon en alles verliep ongelooflijk gemakkelijk. Snelle levering, echt tevreden. Maar als ik dan toch een opmerking mag geven: telkens we jullie site via een iPad gebruiken, blokkeert er wel iets. Dat is niet zo bij een vaste computer waar we dan ook zo goed als alles op deden..... Bedankt!

Dag Christel, Bedankt voor jouw mooie feedback! We zijn ons bewust dat het af en toe wat moeilijker loopt op verschillende toestellen maar we zijn hard aan het werk om hier binnenkort verandering in te brengen. Groetjes, Tadaaz

Super mooie kwaliteit

Dag Orphea, Bedankt voor jou mooie reactie en score. Groetjes, het Tadaaz-team