Super kwaliteit

top levering

correcte en vlugge levering

Super !

Invitations de mariage, les menus et les remerciements sont arrivés en un temps record! La qualité est super!

Super !

Snelle levering ,mooie afwerking !

Kan niet beter

Alles perfect in orde. Zeer vlugge levering. Mooie kaartjes. Prijs, kwaliteit dik OK.

Snelle, fantastische service en heel mooie uitnodigingen!

Zeer tevreden. Uitnodigingen waren er de dag nadien. Op voorhand nog even gechat en de nodige info gekregen. Warm aanbevolen!

Zeer goeie service en vriendelijk klantendienst.

Eigen ontwerpen worden zeer snel geleverd.

Zeer goed!

Er waren een aantal problemen die het gevolg waren van ons foutief handelen. Tadaaz sprong daar perfect mee om en hielp ons onmiddellijk!

Zeer tevreden met het resultaat!

De website is zeer handig in gebruik, de ontwerpjes zijn snel aanpasbaar. Via mail word je duidelijk op de hoogte gehouden en de levering gaat zeer snel. Alles zoals beloofd!

Perfecte service

Mijn geboortekaartjes waren heel snel geleverd, alles was perfect in orde en het was leuk dat ik mijn geboortekaartje een eigen touch kon geven. Tadaaz is zeker een aanrader!!!

Ik heb niets aan te merken op de service van Tadaaz. x aantal maanden voor mijn uitgerekende datum ben ik begonnen met het ontwerpen van een paar geboortekaartjes. Wij konden hiervan proefdrukken bestellen. Bij de geboorte stond het ontwerp nog steeds online en kon ik gewoon bestellen met een snelle levering aan huis! Heel leuk waren dat we ook bijpassende naamkaartjes voor de doopsuikers. De kaartjes zijn ook van uitstekende kwaliteit! Ik zou zeker niet nalaten Tadaaz in de toekomst nog eens te gebruiken :-).

Ik ben zeer goed geholpen. Ik had de foute tekst op de uitnodigingen laten drukken. Deze zijn aangepast en opnieuw gedrukt. Een goed contact met de klantendienst en snel antwoord. Ik ben zeer tevreden. + snelle levering + goede kwaliteit + stevige verpakking

snel en perfecte uitvoering

Zeer verzorgd en snelle levering.

Snelle en correcte levering! De doosjes voor de suikerbonen zijn heel mooi. Ook de kleur en de naam erop. Goede kwaliteit. Ben echt tevreden.

heel mooie kaartjes

we hebben de 'reispaspoort' trouwkaarten besteld en deze zijn perfect afgewerkt geleverd, heel mooi! Iedereen die het kaartje kreeg was erg enthousiast. Top!

Vlot en vlugge bestelling van de geboortekaartjes

Uitgebreide keuze aan kaarten in verschillende prijs categorieën, liet mij verschillende opties om het geboortekaartje te ontwerpen van mijn dochtertje. De editor voor de kaartjes werkt voldoende maar zou gebruiksvriendelijker moeten zijn. Het plaatsen en/of bewerken van foto's kan bleek een heuse struggle. Het programma is niet erg geschikt voor de tablet. De kaartjes die we hebben gekozen waren prachtig, we hadden er wel nog wat werk aan om het te assembleren. We hadden 150 kaarten besteld, helaas vonden we enkele blanco's. De uitlijning va' het kaartje was niet consistent, maar daar heeft niemand op gelet. De bestelling ging zeer vlot, mijn man kon de kaartjes de volgende dag al ophalen en de winkel. Dit vonden we het belangrijkste.

Goede service, goede producten, grote keuze, correcte prijs.

Excellent

Excellent site. Énormément de choix. Un excellent service. Rapidité d’envois des colis. Un service après-vente irréprochable et rapide ! Rien à redire. Je suis 100% satisfaite de ma commande N Je recommande sans hésitation ! Merci beaucoup

Heel snelle service en mooi drukwerk

Heel veel keuze en leuke modellen, super goede kwaliteit. De editor werkt inderdaad traag zoals ik hier al las en soms slaagt die helemaal tilt waardoor al je werk kwijt is, al heel vaak voorgehad (op verschillende pc's). De uitnodigingen werden heel snel geleverd en de e-mails worden snel beantwoord!

Vlotte service, fijne reacties

Het opstellen en bestellen van de geboortekaartjes verliep gemakkelijk en vlot. We kregen zelfs extra kaartjes als verrassing in onze doos... De mensen aan wie we een kaartje gaven, waren enthousiast. Jammer dat er bij het model niet meer productinformatie stond... We wisten niet dat we het kaartje (3Dmodel) zelf nog moesten scheuren en in elkaar steken... Soms verliep dat iets moeilijker omdat de perforatie niet zo sterk was.

rapide et efficace

Dommage que les enveloppes ne soient pas compris dans le prix! Envoi tres tres rapide et de belle qualité!

Kwaliteit en uitstekende service!

Maandag mijn uitnodigingen besteld en woensdag geleverd. Heel mooi drukwerk!

TOP!

Prima prijs-kwaliteitverhouding en uitstekende service!

Heel correct

Al enkele bestellingen geplaatst. Elke keer opnieuw topkwaliteit en dat met een snelle levering, wat wil je nog meer? Supercontent!

Alles verliep naar wens De stickers waren echt super mooi En wij hadden onze bestelling redelijk snel aangekregen

Over Tadaaz.be