Zeer goede service

Zeer goede service en prijs kwaliteit

Heel tevreden over de snelle levering , alles was zeer mooi verzorgd

Simple a faire.

Très contente du résultat final, ne regrette pas du tout le choix du site. Top qualité de papier pour les faire part et remerciement. Je recommande a 100%. Je reviendrai pour d’autre occasion

Wij hebben inmiddels ook voor ons 2e kindje de zakjes voor de doopsuiker besteld bij Tadaaz. De eerste keer was onze ervaring al zeer goed. Bij het vullen van de zakjes, hadden we ontdekt dat er te weinig waren geleverd. Dit hebben we dan ook gemeld en dit was binnen een paar dagen recht gezet. Ook bij onze tweede bestelling was alles in orde.

Wij hebben bij Tadaaz labels voor doopsuiker besteld. Wij hadden de tekstkleur veranderd omdat we niet wisten dat het over goudfolie ging i.p.v. goudkleur. Ze belden ons op om te dubbelchecken of we toch niet de goudfolie wilden. We hebben dit dan inderdaad genomen. De labels zijn prachtig, goede kwaliteit, snelle levering en er werd nog touw bijgeleverd ook. Wij zijn zeer tevreden klanten.

Top! Gratis 2e verzending van proefdruk die niet was aangekomen

Goede kwaliteit van product Eerste verzending van proefdruk is niet aangekomen, 2e werd gratis prior verzonden

Parfait toujours au top

Parfait toujours au top

Snel en correct geleverd

Snel, correct geleverd en mooi product.

Jammer van 31/12.

Jammer dat op 31 december er nergens op de site aangegeven was dat de drukkerij in de namiddag dicht was. Op 30/12 ‘s avonds werd onze dochter geboren en door omstandigheden konden we pas op 31/12 in de namiddag onze bestelling doorgeven. We hadden al wel rekening gehouden let 1/1, maar door de sluiting van de drukkerij in de namiddag kregen we onze bestelling pas op6/1 geleverd. We moesten aan veel mensen uitleggen dat er een grote vertraging was. Andere dingen zijn wel altijd vlot en in goede kwaliteit aangekomen. De felicitaties met de geboorte van onze dochter waren ook een fijn detail.

Op en top-service

Communicatie, snelheid en kwaliteit raken hele hoge toppen. Niet twijfelen mocht je een degelijke afdrukservice zoeken.

Deze keer een mindere ervaring!

Van de 25 kaartjes die ik bestelde waren er 3 niet correct afgedrukt, eerste foto stond er maar half op. Is de eerste keer dat ik een mindere kwaliteit ervaar.

SUPER

GOED SERVICE.

Snel, vriendelijk en efficiënt!

Snel, vriendelijk en efficiënt!

Niks om op aan te merken

Goede service mooie kwaliteit

Zeer tevreden van de producten die ik gekocht heb, mooie foto's op de bekers en drinkfles. Goed gedaan

Altijd perfect alles in orde en snelle levering!

Topservice

Een proefdruk laten maken van ons geboortekaartje en altijd een superservice, zeer snelle levering.

Très bonne qualité

Ayant déjà fait appel à d'autres sites pour des cartes de voeux, je ne peux que souligner la qualité proposée et le modus operandi. Par contre, je trouve le prix demandé assez excessif et la présence du logo de la société sur les cartes devrait pouvoir être supprimé si on le souhaite. Bref, la qualité se paie ...

Professionnalisme

Service facile et efficace, commande en quelques clique et résultats ma commande est arrivée aussi rapidement. Service de très bonne qualité merci.

Heel mooi, prima levering

Zeer tevreden, heel mooie bedankkaartjes met eigen ontwerp na prima proegdruk, heel vlotte en veilige levering

Parfait !

Les modèles proposés sont vraiment beaux, la qualité est excellente, les délais de livraison ultra rapides. Seul bémol, l'outil de modification qui "rame" parfois un peu.

correct en snel

goede kwaliteit correct snelle verwerking

Snelle en goede service

Heel tevreden

Eenvoudig te maken, snelle en correcte levering