Ruime keuze, goede kwaliteit, snelle levering. Top!

Ruime keuze en mooie kwaliteit. Zeer snelle levering

Perfect bestaat!

Prijs/kwaliteit: top. Snel! What you see, is what you get.

Snelle levering, super mooi en degelijk

Het ontwerpen ging zeer vlot, ruime keuze en vr ieder is er wel wat. De levering was er dinsdag terwijl ik pas zondag besteld had. De kwaliteit is super.

Zeer snelle en vriendelijke service. Product steeds van mooie kwaliteit!

Heel tevreden met het resultaat.

Ieder jaar krijg ik wel een Tadaaz-kaartje, deze zijn steeds stijlvol en van uitstekende kwaliteit. Dit jaar heb ik ook de sprong gewaagd. Er is ruime keuze in ontwerpen en je kan ze personaliseren. Dat vroeg toch even wat zoekwerk. Ik heb het eerst 2 maal opgegeven. Pas de derde poging waarbij ik uitgebreid de tijd heb genomen lukte het. Nu begrijp ik de moderator en kan ik in de toekomst vlot mijn kaartjes maken. De drukkwaliteit en service zijn alleszins top en aan te raden.

Mooi resultaat, maar niet zo simpel om aan te maken

Het resultaat oogt mooi en voldoet zeker aan de verwachtingen, maar om tot dit resultaat te komen ben ik toch wel eventjes bezig geweest.

Parfait

Qualité, rapidité d'envoye, originalité, tout est parfait.

Uitstekende kwaliteit en service

Super tevreden, zoals steeds...

Snel en kwaliteitsvol

Snelle levering van kwaliteitsvol product!

Super snelle correcte service

gemakkelijk en snel

Er zijn verschillende toffe ontwerpen mogelijk, de opmaak is gemakkelijk en ik had het de volgende dag al in huis (incl. enveloppen). De doosjes zijn mooi gedrukt en van goede kwaliteit.

Goede website. Correcte levering

Goede website. Correcte levering

Leuke designs, snelle levering, jammer van de enveloppes

Heel leuke designs voor kaartjes op de website! Anders dan anders! Ik vind het alleen spijtig dat de bijhorende enveloppe niet in de prijs inbegrepen zit...

Mooie kwaliteit en zeer snelle levering!

Mooie kwaliteit en zeer snelle levering!

Producten zijn super, service kon voor ons beter

We zijn heel tevreden met de verpakkingen voor onze doopsuikers. We vroegen echter hulp bij onze logo op een snoepzakje te plaatsen. Al heel veel mailverkeer nodig. Hadden ze uiteindelijk gedaan maar bij het voorbeeldje die we besteld hebben, waar je dus ook voor betaald, zagen we dat de logo niet goed was geplaatst. Jammer dus dat dit niet professioneler gedaan hebben. Ook jammer dat de logo niet groter kon... Vandaar dus toch een iets mindere score, niet te min zeker niet helemaal ontevreden!!

Top!!

Heel goede service!!!

Livraison rapide

Impressions de qualité

Prachtig resultaat

Ik ben heel tevreden over het geleverde resultaat!! Nog mooier dan ik me had voorgesteld!!!

Altijd uitstekende kwaliteit!!

Ik heb al verschillende bestellingen geplaatst en kreeg steeds het beloofde resultaat opgestuurd.

Vlugge en correcte levering

Heb reeds een paar bestellingen geplaatst en die zijn steeds vlug en correct behandeld

Mooie kwaliteit, snelle levering en nauwe opvolging.

Ze nemen meteen contact met je op als je iets vergeten bent. Mooie afwerking en levering.

Snelle levering en prijs-kwaliteit

Snelle levering, goede kwaliteit, handige ontwerptool!

Goede kwaliteit

Mooi verpakt Snel verzonden Goede kwaliteit Origineel design