Foutje bij de bestelling

Leuke spullen, vlotte levering maar helaas was ons product niet gedrukt in de kleur die we bestelde . ( opdruk) Het was gewoon in de neutrale kleur en dit resultaat was niet wat ik verwacht had. Jammer!

kwaliteit van de foto's niet zo goed

ondanks goede kwaliteit van doorgestuurde foto's niet zo goed afgdrukt

Waaaaauw wat een service!!!

Top!!

Woensdag besteld, donderdag klaar. Eén woord, sterk, super service. Plus de luxe dat het op 500m van mijn deur is. Raad ik zeker aan

Mooie kwaliteit, snelle levering en veel keuze in ontwerpen. Top. Ideaal om je feest helemaal af te maken!

Bestelling pas na een week ontvangen.

Op de website staat dat als je “gewone” bestellingen plaatst voor 14.00u, je ze de dag erna in huis hebt. Jammer genoeg was dat bij ons niet het geval. We kregen pas een week later onze bestelling. Dat geeft extra stress en zorgen als je een feest aan het organiseren bent.

Voor 14u besteld de volgende dag kunnen afhalen

Perfecte service. Alleen jammer dat het mailtje ter bevestiging dat de goederen klaar lagen niet toegekomen is

zeer goed en mooi

perfect !

Top! Zeer geslaagde bedankjes en tafeldecoratie!

Uitgebreide keuze, mooie afwerking. Bij creëren blijft de server wel af en toe hangen, vandaar de 4 sterren ipv 5

Heel tevreden

Zeer verrast door de mooie zeepjes met wikkel ! En wat een snelle service!

Goeie site

Snelle levering en de kaartjes zien er precies uit zoals ik ze online ontworpen heb! Dit is de eerste keer dat ik iets bestel via dit site en zeker niet de laatste keer. Bedankt!

Onvoldoende

Geen mooi kwaliteit.

Super!!!

Mooi en snel geleverd!

Geen mooie kwaliteit

Nochtans gevraagd in de chat, men verzekerde me dat de geleverde kwaliteit beter is dan het kleine icoontje bij de bestelling maar het resultaat heeft een rode waas over het geheel.

Prima stickertjes!

Ik bestelde stickers diameter 3cm. Alles werd snel en correct geleverd.

Mooie kaartjes en goeie customer service

Voor de communie van mijn dochter heb ik zowel de uitnodiging als het bedankkaartje bij Tadaaz.be besteld. Ik ben heel tevreden met het resultaat: het zijn zeer kwalitatieve kaartjes! Bij het bedankkaartje was er iets fout gelopen bij de druk (kan altijd gebeuren). Na een telefoontje aan een vriendelijke dame van de dienst-na-verkoop, werden mijn kaartjes dezelfde dag nog herdrukt en opgestuurd. Zo had ik ze nog op tijd voor het communiefeest. We hebben veel complimenten gekregen over zowel de uitnodiging als het bedankkaartje. Bij een volgende gelegenheid bestel ik zeker weer bij Tadaaz.be!

snelle levering leuk product

Makkelijk iets persoonlijk maken. Ruime keuze en snelle levering

Parfait

J’ai commandé plusieurs articles pour la communion de ma fille et tout était parfait. Hyper rapide en plus

Net zoals de vorige keren zeer tevreden

Nette afwerking van kaartjes en magneten. Snelle levering. Vriendelijke dames aan onthaal.

Vlotte en duidelijke informatie bij de producten. Vlotte levering!

Vlotte service

Goeie service, mooie kaart

slecht

ik had kaartjes met een tekst op de achter kant besteld deze tekst stond er niet op

Snelle levering Prima kwaliteit

Super !

Alles mooi op tijd en alles mooi in orde !

Snelle en goede service!

Een aanrader! Je kan proefdrukken laten maken voor je de eigenlijke bestelling plaatst. Alles snel geleverd! En ook een zeer ruim aanbod! Erg tevreden!

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement