Parfait!

Très beau résultat, finition impeccable.

Bonne la dame service commerciale très dévouée

L'expérience que j'ai eue est bonne la dame service commercial est très dévouée par contre j'ai commandé les faires parts avec des plumes mais celles ci sont assez médiocres.

Super, rien à redire

Très beaux autocollants, top qualité, expédition rapide et soigneuse. Rien à redire.

Excellente

Bonne qualité. Super service. Rapidité au top.

Mooi resultaat

Heel gebruiksvriendelijk. Resultaat zoals vooropgesteld.

Top service, rapidité, qualité et prix

Je suis enchantée de vos services, autant le choix que le prix attrayant, la rapidité de livraison et la qualité. Merci

Jolie impression mais manque de précision

Malgré le respect (voire plus) des marges d'impression, plus de 20% des yoyos sont gravé de travers. L'image déborde complètement sur les bords du yoyo. C'est dommage ! Pour le reste, la gravure est de bonne qualité et a un super rendu ! ;-)

alles was zoals ik het verwacht had

Alles is mooi en als afgesproken op tijd geleverd

Alles verloopt naar verwachtingen.

Supertevreden

Zoveel keuze en aan betaalbare prijzen en het resultaat is echt prachtig heel tevreden met mijn bestelling

Fenomenaal!

Super mooie attenties en cadeaus op maat en super snelle service! Ook heel vriendelijk via mail en helpen je graag en snel verder! Wij zijn fan!

Parfait

Colis bien emballé. Produits de qualités Envoi rapide Je recommande à fond

Goede kwaliteit, snel geleverd

Goede kwaliteit, snel geleverd

Ik bestelde een fotohouder hout met droogbloemboeketje. Snel geleverd en goed verpakt. Super mooi product! Ik bestelde al een paar keer bij Tadaaz en zal dat in de toekomst zeker nog doen.

Perfect zoals ik het me had voorgesteld.

Super ervaring, vriendelijke en snelle service

Ik kocht een kussen met eigen opdruk. Super tevreden van de kwaliteit en de snelle levering. Ik kom zeker terug!

Nog steeds niks ontvangen

Mijn bestelling ongeveer 2weken geleden geplaatst, nog Steeds niks ontvangen

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Rebecca, Wat vreemd dat je jouw pakket nog niet ontving! We sturen je even een mailtje om te polsen wat er fout ging met jouw bestelling. Kijk je jouw mailtjes even na? Groetjes, Tadaaz

Parfait

Délais de livraison rapide et respecter Faire part arrivés tel quel. Niveau qualité prix très bien.

Heel tevreden klant

Bestelling geplaatst en volgende dag geleverd, super service! Ook superleuk dat er extra stickertjes die gebruikt werden om de bestelling te personaliseren werden meegeleverd!

Stickers met naam en foto. Prima in orde niks op aan te merken

Zeer snelle service

Zeer snelle en kwalitatieve klantendienst- en service.

onduidelijke informatie en te weinig updates

prachtige ontwerpen, maar eenmaal gekozen ben ik toch wel serieus teleurgesteld. de dag erna geleverd, is niet het geval voor de proefdruk; dat is totaal niet duidelijk; het duurde een week. ook daarna de effectieve bestelling werd wel op tijd geleverd; maar je krijgt geen verzendbevestiging, het blijft allemaal wat in het ongewisse. de zakjes voor doopsuiker zijn ook te groot en moet je extra gaan omvouwen en zo; allemaal ongemakkelijk. volgende keer niet meer bij Tadaaz voor mij. toch nog 2,5 ster omdat het prachtige ontwerpen zijn.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Pascal, We begrijpen dat je het gevoel hebt wat in het ongewisse gelaten te worden. Echter dient Bpost een mailtje te versturen met de tracking zodra het pakje hier vertrekt, dit gebeurt echter niet altijd. Zou het mogelijk zijn even jouw mails in de gaten te houden? Dankjewel, Tadaaz

Doosje kapot

Ik kreeg twee doosjeskapot van de tien.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Sarah, We sturen jou nog een mailtje hiervoor. Zou het mogelijk zijn jouw mailbox in de gaten te houden? Groetjes, Tadaaz

Positive

Facilité de création , rapidité de livraison et très contents du résultat :)

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement