mooi afgewerkt resultaat

t was effe zoeken om onze uitnodiging naar wens te krijgen, maar t was toch goed gelukt

Vlotte verwerking

Goede service en zeer uitgebreide keuze!

Sneller geleverd als gezegd, dus goed

Vlotte afhandeling en verzending

Ik kreeg mijn bestelling al de volgende dag geleverd. (uitnodigingen vormsel)

Topservice!

Wij hadden glazen potjes met badzout besteld. Jammer genoeg was 1 potje stuk, er werd meteen een nieuw verstuurd! Zeer vriendelijk en behulpzaam!

Schitterend

Alles mooi ingepakt. Heel snelle service en levering. Producten zelf zijn volledig conform er wat op de site staat. Dank u tadaaz

Fabuleus!

Correct, snel, mooi, dik in orde!

Goede ervaring.

Goede ervaring. Datum van versturing was wel niet correct. Dus even spannend of het er op tijd ging zijn.

Top producten in 1 kartonnen doos!

Het bestellen ging heel vlot. Duidelijke instructies hoe we alles moesten doen. Bij de levering hadden we een heel gelukkig kind dat naar zijn bedankjes aan het staren was. Zo mooi om te zien.

Met zorg verzorgd en met kwaliteitspapier gedrukt en snel bezorgd in een juiste verpakking

Vlotte levering mooi product

Veel keuze uit ontwerpen en gemakkelijk te bewerken . Snelle levering .

Een echte aanrader!

De kers op de taart

Goede service, mooie producten.

Délai rapide mais petit accro d'impression dans une photo

Parfait pour ce qui est du délai et de l'interaction. Nous avons eu juste un trait noir de 0,5 cm sur une de nos photo, trait noir présent au même endroit sur tous les faire-parts : une mauvaise tête d'impression ?

Super en mooi gedaan

Ik ben zeer tevreden. Alles mooi afgewerkt, goed verpakt. Een aanrader om je feest te doen slagen.

Snel en veilig aangekomen

This is my second time ordering a thank you card and we are happy and contented with the cards and how fast it was delivered! I will surely order here again.

Het was top!

Zeker de proefdruk die je kon bestellen zodat je kon zien of het klopte

Gewoonweg super!

Vlot ,handig en snel

Altijd tevreden

Telkens dat we bij jullie bestellen is alles super in orde! Bedankt

Snelle levering, maar niet volledig correct

Ik was heel blij met de snelle levering van onze huwelijksuitnodigingen. Wat ik wel jammer vond bij de omslagen dat er van de losse voering 3 stuks te weinig geleverd werden.

Tevreden met het resultaat

Ik ben heel tevreden met het resultaat ,maar het was niet simpel om de kaartjes op te maken.Ik had wel problemen ,maar uiteindelijk is het toch gelukt,ze zijn heel mooi!

Très bonne expérience

Service hyper rapide, beaucoup de choix. Seul hic; parfois difficile de modifier du texte (le curseur ne se positionne pas bien).

Leuk, makkelijk en mooi

Leuke ontwerpen die je makkelijk kan personaliseren met een mooi resultaat. Het badzout geurt heerlijk.

Kwailiteitsvol en vlot.

Voor de geboortekaartjes van onze zoon kozen we voor de tweede keer op rij voor Tadaaz. Op de website kan je vlot een ontwerp kiezen en volledig aanpassen aan je eigen wensen. De kwaliteit en prijs zijn prima. Daarnaast doet Tadaaz voorstellen om bijpassende enveloppen en geboortegeschenkjes aan te kopen. Dat is erg handig.

Tevreden, mooie kwaliteit

Tevreden, mooie kwaliteit

Avis sur Kiyoh

• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.