Verwachting ingelost

Product mooi op tijd toegekomen en zag eruit zoals verwacht. Ook gebruiksvriendelijke website om product te personaliseren.

Parfaite

Notre commande était conforme à ce que nous avons commander

Fanatstisch

Snelle levering , goede klantenservice!

Exact wat ik nodig had

Gemakkelijk, kwalitatief en efficient ♥️

Goede en snelle service

De kaartjes die ik bestelde, waren gemakkelijk te bewerken, werden snel verzonden en waren erg mooi!

Super geholpen met het vinden naar het ideale geboortekaartje. Na de bevalling het kaartje besteld en de dag erop was het al geleverd! TOPservice!

Uitstekend!!

Snelle service! Uitstekende kwaliteit! Echte aanrader!

Verrassend goed

Professioneel, vlot, overzichtelijke site

Topservice, topproducten

Al jarenlang trouwe klant en nog nooit miserie gehad!

Kwaliteit foto niet zo goed

De zwart-wit foto slaat roze uit. Verder alles prima!

J’en n’ai vraiment rien à dire ce site est le top du top à tout niveau je n ai jamais été livré aussi vite . J ai reçu mes fair part de mariage en 2 jours et d une top qualité

FORNIDABLE 10 op 10

Snelle levering zeer goed mat... goede prijs prachtige afwerking zeer mooi 10/10

We hebben onze uitnodiging voor de trouw hier gekocht. Toen we ons pakket kregen bleek de openingen niet gemaakt op de omslag. Ik heb gebeld en ze vroegen om een mail te sturen met foto's en uitleg. Ik kreeg hier zeer snel antwoord op en 2 dagen nadien had ik mijn pakket al. Er zat een retourticket in voor de foute omslagen terug te sturen. We hebben een zeer goede service gekregen, zeer vriendelijk en snel. De kaartjes zijn ook zeer mooi en van goede kwaliteit.

Vlotte service en alles was dik in orde

op service

Erg vlotte afhandeling, leverdatum werd gerespecteerd

Valt wel iets kleiner uit dan verwacht

Valt wel iets kleiner uit dan verwacht

Top service !

Leuke en mooie producten en je maakt het op de site en de dag nadien kan je het gaan afhalen !

Begin hebben wij moeilijkheden gehad met het maken van de geboortekaartjes. Toen ze eenmaal af waren en moesten wachten op de geboorte waren ze niet meer beschikbaar. Jammer. Andere gemaakt en dit ging vlotter.

Articles conformes à nos souhaits

Bonne expérience

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bonjour Flore, Merci pour votre réaction! Nous vous souhaîtons beaucoup de chance avec votre petite! Cordialement, Jasmyne de Tadaaz

de kwaliteit is goed, maar ik dacht dat de foto zelf helderder zou zijn

de kwaliteit is goed, maar ik dacht dat de foto zelf helderder zou zijn.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste, Ik heb jou even een mailtje gestuurd in verband met jouw review. Kijk jij jouw mailtjes even na? Met vriendelijk groeten, Jamie van Tadaaz

Service rapide et efficace ! :)

Commande reçue en 2 jours ! Le résultat a même dépassé mes attentes ! :) Je recommande à 100%

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bonjour Maureen, Merci pour votre réaction magnifique! Cordialement, Jamie de Tadaaz

Top kwaliteit & service

Echt prachtige naamkaartjes besteld, nog mooier in het echt dan online! En een snelle verzending!

Perfecte afwerking - super kwaliteit!

De gepersonaliseerde items die ik besteld had waren nog veel mooier dan ik verwacht had! Ik moest huilen toen ik ze uit de doos haalde (foto's van overleden hondje) omdat alles zo mooi was; perfect afgewerkt (ook gravering in hout) en heel stevig: geen rommel! Alles was ook heel netjes ingepakt, echt verzorgd! Als ik nog iets wil, weet ik waar ik moet zijn!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Melissa, Bedankt voor de mooie score. Wat fijn om te horen dat Tadaaz jou van dienst kon zijn voor een mooie herinnering. Met vriendelijke groeten, Jamie van Tadaaz

Eenvoudig eb goed.

Eenvoudig en goed.

Excellente

Excellent choix vaste et de bonne qualité juste dommage qu il n est pas possible d obtenir les échantillon plus vite

Avis sur Kiyoh

• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.