Snel en correct antwoord op mijn vragen

Snel en correct antwoord gekregen op mijn vragen en zeer behulpzaam!

Beaucoup de choix , super qualité. Facile à faire. Livraison rapide .

Snelle service! Zeer tevreden!

Geslaagd

Onze eerste bestelling magneten was niet goed, het nadeel was dat je direct 10 tegelijk moest bestellen. De tweede lading magneten is wel gelukt en goed van resultaat, nu nog nabestellen.

site loopt vast

al 4 keer dat de site vastloopt telkens opnieuw kunnen starten eerst dacht ik het ligt aan de pc maar met nieuwe pc ook deze problemen, ik zoek een andere site nu,,,,

Je suis très content

Je suis très content car j ai eu une vite livraison et ils sont claire ☺️

Proefdruk

De proefdruk van ons geboortekaartje besteld, ziet er zooo mooi uit! Ook heel snel geleverd.

Vlotte bestelling van geboortekaartjes, alleen spijtig van de gekreukte hoeken

We bestelden onze enveloppen en geboortekaartjes hier. Eens besteld kwamen ze heel snel toe, maar de volledige batch kaartjes had een lelijke gekreukte hoek door het transport, heel spijtig. De enveloppen kleefden ook niet vlot toe.

Mooi

Mooi resultaat, al waren de letters enkel gegraveerd en niet gekleurd zoals in het voorberld Voor het maken meermazls opnieuw moeten beginnen omdat de website een foutmelding gaf.

Alleen jammer dat de prijs opeens verhoogd was de dag nadat ik een proefafdruk besteld had en die thuis geleverd werd alles opeens duurder .

geweldig

Heel positief.;

Snelle en correcte service.

Super service, mooie kwaliteit!

Snel en eenvoudig te bestellen en ze waren de dag zelf nog klaar! Top!

Heel snelle levering! alles was tip top inorde.

Ik was zeer tevreden. Gekregen wat ik gevraagd heb. En snel geleverd.

Zeer tevreden en zeer snelle bediening.

Redelijk snelle levering

De stickers zijn van minder kwaliteit dan we dachten. Heel doorschijnend en het was een witte sticker. Maar op de een of ander manier zat er zwart vuil aan de stickers. Jammer! Verder was het goed

Joli résultat

Joli résultat, Grand choix des modèles. Conforme à ce qui est présenté Envoi rapide et excellent suivi. N'avons pas fourni de photos, donc pas évaluable.

Zeer leuk aanbod en topkwaliteit maar niet goedkoop!

Tip: prijs van de kaartjes zou inclusief envelopes moeten zijn. Het is niet leuk om na afwerken van de kaartjes het bedrag voor envelopes en verzending nog te moeten toevoegen, zeker omdat de kaartjes zelf al niet goedkoop zijn!

Joli résultat

J'ai commandé des faire-part de naissance pour ma fille et ils sont super. Livraison rapide

Vlotte service

Twee dagen na de bestelling mocht ik de kaartjes al gaan ophalen ter plaatse. Top! Mooie kwaliteit van de kaartjes... Enkel de website werkt soms wat traag bij de opmaak.

Snelle en goede service

Snelle levering en goede service. Producten mooi afgewerkt

Een aanrader voor elke gelegenheid!

We hebben er al meerdere keren besteld. Zeer snelle levering, goede kwaliteit en een onbeschrijfbare goede severice zowel telefonisch als via mail. Altijd vriendelijk, behulpzaam en begrip vol!

snel en heel mooi

snelle levering en goede kwaliteit van de kaarten en drukwerk, alleen de site werkt soms wat traag als je kleuren en tekst wil aanpassen

Het vertrouwen wordt alleen groter

Zoveelste kaart dat door jullie wordt gemaakt. Niet alleen wordt die ontzettend snel geleverd maar ook prachtige print, kwaliteitsvol. Jullie hebben leuke ideeën, originele print-outs, gemakkelijke tool om mee te werken. Kortom, wij blijven fan! Bedankt voor jullie uitstekende service. De reacties op onze kaartjes zijn steeds top.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Nathalie, Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze ontwerpjes en editor. Jij bedankt voor jouw bestelling! Groetjes Tadaaz

Filtre sur la langue

Kiyoh Critiques

Tous les clients sont autorisés à revoir
Les commentaires doivent répondre à la critique terms and conditions and the privacy policy
Checks to prevent fake reviews as much as possible : Read more
Les critiques avec un score inférieur à 6 sont visibles 7 jours après leur soumissionTraduit avec www.DeepL.com/Translator (version gratuite)