Zeer goede service

Bij het ontwerpen van de geboortekaartjes en stickertjes heeft Tadaaz ons goed geholpen om alle afbeeldingen in hoge kwaliteit te krijgen. Bij de levering van de stickertjes bleek er een afwijking op de uitsnijding te zijn, maar dit werd onmiddellijk rechtgezet door Tadaaz. De customer service is zeer vriendelijk en de afdrukken zijn van heel goede kwaliteit.

Parfaite

Livraison hyper rapide. Produit nickel !

Zeer goede en vlotte service. Leuk dat jullie een tegenmoetkoming deden voor het ongemak wat we geleden hebben daar we de trouw hebben moeten uitstellen. Een echte aanrader om kaartjes of uitnodigingen te bestellen.

Kwaliteit en snelle levering... TOP!

Mooi produkt met een goede kwaliteit. Supersnelle levering. Gewoon TOP!

Dag Joke, Wauw! Bedankt voor jouw mooie reactie! Groetjes, Tadaaz

Verzorgde service

Alles in orde

Snel, efficient, en topproduct

We hebben voor de eerste keer besteld bij jullie voor de geboorte van onze kleinzoon en alles verliep ongelooflijk gemakkelijk. Snelle levering, echt tevreden. Maar als ik dan toch een opmerking mag geven: telkens we jullie site via een iPad gebruiken, blokkeert er wel iets. Dat is niet zo bij een vaste computer waar we dan ook zo goed als alles op deden..... Bedankt!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Christel, Bedankt voor jouw mooie feedback! We zijn ons bewust dat het af en toe wat moeilijker loopt op verschillende toestellen maar we zijn hard aan het werk om hier binnenkort verandering in te brengen. Groetjes, Tadaaz

Super mooie kwaliteit

Dag Orphea, Bedankt voor jou mooie reactie en score. Groetjes, het Tadaaz-team

Commande de faire-part Parfaite

Pour la naissance de notre douce fille, nous avons parcouru différents sites pour commander des faire-part. Nous avons rapidement trouvé notre bonheur sur votre site et avons décidé de commander nos faire-part chez vous. Nous les avons reçu très rapidement. Colis en parfait état. En ouvrant la boite nous avons été plus que conquis en les voyant. Ils sont magnifiques. Vous avez un large choix pour personnaliser des objets, nous reviendrons commander sur votre site dans l'avenir et recommanderons avec grand plaisir votre site. Encore merci pour la rapidement et surtout la qualité du produit.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bonjour Nathalie, Merci pour votre réaction. Nous vous souhaitons bonne chance avec votre famille. Salutations, Tadaaz

Très bien

Très contente de la qualité du produit. Dommage pour le découpage des nuages à assembler qui étaient parfois déchiquetés.

Prima en snelle service alleen de codes voor gratis verzending werken niet

Très satisfaite

Délais très court, commande bien reçue, bien protégée et le rendu est très beau.

Een heel vlotte service, vandaag besteld 's anderdaags klaar

rapide

rapidité

Alles is vlot gegaan, we zijn zeer tevreden met het resultaat

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Vera, Wat leuk om te lezen dat alles vlot verlopen is en jullie heel tevreden zijn met het resultaat. Groetjes, Tadaaz

Snelle en perfecte service !

Eenvoudig en duidelijk programma voor het ontwerpen van kaarten. Echt een aanrader !

Alles ging heel vlot .

De levering was zoals beloofd, 's anderendaags , zelfs zaterdag . Alles volgens het model en onze wens uitgevoerd.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Dirk, Wat leuk om te lezen dat alles verliep zoals gewenst! Bedankt voor jouw mooie score! Groetjes, Tadaaz

Excellente

Envoie rapide et conforme.

Satisfaite

Très satisfaite des faire part de naissance que nous avons commandé seul choses c est que nous ne savions pas que nous devions les assemblés nous même =/

Mooie kaartjes! Zééér belangrijk: heel goede na-verkoop service

Eerste keer bij ontvangst van de kaartjes bleek er een fout opgetreden . Tadaaz heeft deze fout meteen gecorrigeerd en de nieuwe kaartjes terug gratis opgestuurd! Dat is wat men goede service noemt!!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Joey, Wat fijn dat je zo tevreden bent van onze na-verkoop service. We doen steeds onze uiterste best om elke klant zo gelukkig mogelijk te maken met zijn/haar bestelling want daar doen we het voor, een 'happy moment'! Groetjes, Tadaaz

Uitstekend!

Hele snelle levering en aangekomen hoe het besteld was! Echte aanrader! ☺️

Service très rapide et correspondant à mes attentes !

Service très rapide et correspondant à mes attentes !

Een vlotte levering en een prachtig afgewerkt persoonlijk geschenk. Ik bestel zeker nog eens.

Perfecte service.

Exact wat je samenstelt. Mooie en uitgebreide collectie.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Eric, Wat fijn om te lezen dat je heel tevreden bent van onze collectie en de uiteindelijke producten! Bedankt voor deze mooi score. Groeten, het Tadaaz-team

Super goed!

Goede kwaliteit, goede klanten service

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement