Redelijk

Jammer als je belt onmiddellijk na het plaatsen van je bestelling, met de vraag dat je ondanks het grondig nalezen toch nog een foutje merkte, ze de bestelling niet meer kunnen tegenhouden. Moest een 2e bestelling plaatsen (wel een code gekregen voor korting). Het toppunt is dat mijn 1e bestelling na 7 dagen nog altijd niet is toegekomen en mijn 2e bestelling de dag erna. Begrijpen wie begrijpen kan

Heel correct en snelle levering

Superservice!

Heel snel geleverd en prijs-kwaliteit = top. Bij onze bestelling was er iets verkeerd ingepakt (20x witte zeepjes i.p.v. 10x witte en 10x blauwe zeepjes). Na contact met de klantenservice, werd er heel snel gehandeld en had ik de volgende dag de 10 blauwe zeepjes in huis. Stickertjes waren door het inpakken helemaal gekreukt, niet mooi om zo te gebruiken. Ook deze kreeg ik opnieuw toegestuurd. Heel fijn!

Professionele service

Mooi afgewerkte kaarten. Heel vriendelijke klantenservice. Zeer professioneel en correct. Een aanrader!

Snelle levering en goede kwaliteit met mooie afwerking

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Chayenne, Super om te lezen dat je heel erg tevreden bent van jouw bestelling en de snelle levering hiervan! Groetjes, Hannah van Tadaaz

Excellent service

Rapidité, qualité, service après-vente au top. Je recommande!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bonjour Julie, Merci bien pour votre réaction et résultat! Salutations, Jasmyne de Tadaaz

Snelle en uitstekende service

Zoals steeds super geholpen door Barbara van de klantendienst. Binnen een paar dagen hebben we onze bestelling ontvangen.

Perfecte, tijdig en schadevrij geleverde wenskaarten.

Perfecte kwaliteit van de bestelde wenskaarten en omslagen. Een aan te bevelen online shopping myWorld Loyalty partner.

Prachtige kaartjes

Heel tevreden over mijn bestelling. Vlotte levering en heel mooie kwaliteit!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Goedemiddag Marieke, Wauw, wat leuk om jouw reactie te lezen! Super dat je heel erg tevreden bent! Groetjes, Hannah van Tadaaz

Vlotte, vriendelijke service.

Bestelling verloopt super vlot en afgewerkt.

Tipservice

Snelle levering, vlotte communicatie en heel vriendelijk onthaal bij afhalen!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hi Joke, Wauw wat leuk om te lezen dat jij jouw pakje bij ons kwam ophalen. Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Redelijk

1 ringetje voor sleutelhanger tekort en bij 1 stond de p van opa in tekst op de o dus haast niet te lezen

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hi Nancy, Wat jammer dat je niet geheel tevreden bent! We sturen je even een mailtje om na te kijken wat je exact bedoeld. Kijk je jouw mailbox eventjes na? Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Vlug en heel verzorgd

Ik had in de namiddag een bestelling gedaan van geboortekaartjes en nog geen 3 uur later kreeg ik een telefoontje dat ik deze mocht komen ophalen. Nadat de doos opengedaan zat er nog een leuke attentie in bedankt Tadaaz siper service

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Bjorn, Dankjewel voor jouw mooie score en feedback! Super leuk om te lezen dat je heel tevreden was met jouw geschenkje! Groetjes, Hannah van Tadaaz

Snelle service, maar onverzorgd

Blij dat ons pakketje zo snel onze kant op kwam! Bij het open maken een beetje teleurgesteld. De stickers op onze flesjes en potje waren scheef geplakt en er zaten luchtbellen onder. Het zag er zo heel goedkoop uit. Jammer dat er geen tijd in gestoken is om dit er verzorgd en netjes op te plakken. En dit voor een pakket van 50 euro!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Loes, Wat jammer dat jouw stickers niet geheel naar wens gekleefd waren! Ik stuur je even een mailtje hiervoor. Kijk je jouw mailbox eventjes na? Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Super goede service

Super goede service !!

Perfect!

Kaartjes maken gaat vlotjes en zoals steeds heel tevreden over de geleverde kwaliteit.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Raissa Bedankt voor de fijne score en leuk om te horen dat je opnieuw tevreden bent over jouw bestelling. Groetjes, Lore van Tadaaz

ultra rapide

parfait ! commande faire part naissance avant 15h et recu le lendemain !

Vriendelijke en super vlotte service!

Bestelling geplaatst maar deze had een foutieve kleur bij levering. Diezelfde dag nog naar Tadaaz gebeld en de dag erop werd de bestelling alsnog in de juiste kleur verzonden. Van een super service gesproken! Ten zeerste aan te bevelen!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hi Elke Wat een mooie score! Fijn dat we alsnog het foutje hebben kunnen rechtzetten. Groetjes, Lore van Tadaaz

Duidelijke site en goede service met resultaat zoals verwacht .

Het kunnen maken van een proefdruk is een goede zaak. Veel keuze mogelijkheden naar uitvoering met mooi resultaat. Vlugge levering in perfecte staat . Doe zo voort .

Mooie producten - goede service

Moole producten. Ik kocht het houten geboortebord en de herinneringenkist. Naturel en prachtig in hun eenvoud. Heel snelle levering en mooi verpakt!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Nitya Bedankt voor de mooie score. Veel plezier met de producten. Groetjes, Lore van Tadaaz

Top kwaliteit

Leuke koekjesdoos. Foto erg mooi erop gebracht! En hele snelle service!

Top service en mooie producten!

Ik zou zeker opnieuw bestellen.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hi Asunta Wat fijn om te horen! Veel plezier met de volgende bestellingen. Groetjes, Lore van Tadaaz

Site gemakkelijk in gebruik en supersnelle levering van kwaliteitsproducten!

Eenvoudig te bestellen

Mijn allereerste bestelling van kerstkaarten met foto was eenvoudig om te maken en werd snel geleverd!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Margot Dank je voor de mooie beoordeling. Veel plezier met het uitdelen van de kerstkaarten en een fijne eindejaar. Groetjes, Lore van Tadaaz

Avis sur Kiyoh

• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.