Geweldig, correct, duidelijk, snel !

Geweldig, correct, duidelijk, snel !

Impression rapide et service en ligne très réactif

La mise en page peut se faire très facilement et rapidement. Les modèles sont nombreux et pour tout le monde. J'ai un petit soucis avec l'intégration de la photo mais le service en ligne a été excellent et très réactif.

Prachtige kaarten en snelle levering. Top!

De uitnodigingen waren gemakkelijk te ontwerpen. Na enkele dagen kreeg ik een proefdruk. Nog een fout kunnen aanpassen en bestelling geplaatst. Alweer snel ontvangen. Ik ben enorm tevreden over de service!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Aïcha, Wat fijn om dit te lezen! Bedankt voor jouw mooie reactie! Groetjes Tadaaz

Faire part de naissance

Très contente du service et du faire part exactement comme je le voulais et je les ai reçu très rapidement

Snelle en goede service

Fijne site, makkelijk om zelf het geboortekaartje te maken. snel verwerkt en thuis ontvangen. Wij zijn heel tevreden!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Veerle, Bedankt voor jouw beoordeling! Wat een prachtig resultaat! Wat fijn dat je over al deze puntjes erg tevreden bent! Groetjes Tadaaz

Simple, efficace, rapide

Commande personnalisée effectuée du Jeudi, réceptionnée du lendemain.

Correcte levering maar enkele zaken onduidelijk

Levering was zeer snel en correct. Ik had nergens zien staan dat er geen enveloppen bij waren en was daardoor teleurgesteld dat ik ze achteraf nog moest bestellen met terug verzendkosten. Kleur van foto was wat anders dan origineel...

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Celine, We kiezen ervoor om geen standaardenveloppen mee te leveren, zo kun jij jouw keuze maken uit ons ruime assortiment enveloppen. Je krijgt wel steeds een vraag in het winkelmandje of je deze wil toevoegen. We sturen jou nog een persoonlijk berichtje, volg je dit even op? Groetjes Tadaaz

Hebben ons super geholpen.

De uitnodigingen waren niet zoals we om de website gezien hadden. Ze hebben na controle met foto’s, ons nieuwe opgestuurd.

Mooie geboortekaartjes, goede website, snelle levering en service

Dag Rebecca, wat een prachtig resultaat! Groetjes Tadaaz

Ik heb 65 gouden metalen potjes + stickers voor doopsuiker besteld op Tadaaz. Nog geen 24u na de bestelling was het pak al geleverd! Dikke pluim voor de snelle service. Nog nooit meegemaakt dat een bestelling zo snel geleverd werd! De potjes zijn van uitstekende kwaliteit! Alles was voorzichtig ingepakt. De stickers zijn gemakkelijk te plakken en de afmeting gaat perfect bij het potje. Een echte aanrader. Uitstekende service. Bravo!

Dag Naomi, Bedankt voor jouw mooie reactie! Groetjes Tadaaz

zeer tevreden

Zeer correcte en vlotte service

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Jeroen, Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze service! Groetjes Tadaaz

Très bien

Service simple , rapide , propre

Bonjour Sophie, Merci pour votre score! Salutations Tadaaz

Juste au top

Commande comme je l’avais créé, et j’ai même reçu plus d’étiquette que prévu donc je recommande ce site pour vos impressions.

Bonjour Céline, Merci pour votre bon score! Salutations Tadaaz

Rapidité au RDV

Grand choix de faire-parts et impressionnante rapidité d'exécution! Je recommande vivement Tadaaz.

Bonjour Barbara, Merci pour votre réaction! Salutations, Tadaaz

super

makkelijk om op te maken... zeer snelle levering

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Leen, Wat leuk te lezen dat het gemakkelijk ging om jouw ontwerpje op te maken. Groetjes Tadaaz

Mooie ontwerpen ,goede kwaliteit en snelle levering

Ik ben zeer tevreden. Had eerst wat schrik voor de kwaliteit , maar het was zeker naar wenst. Heb de communiekaartjes,bedankingen en stickers gekocht. Vond alleen jammer dat op de bedankingen niet met goudfolie was ( het kaartje wel)

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Christy, Wat fijn te lezen dat je zeer tevreden bent! We raden altijd aan onze afbeeldingen eens te bekijken en onze uitleg bij een kaartje. Hier kun je telkens terugvinden wat jouw kaartje bevat (folie/houten figuurtjes/...). Groetjes Tadaaz

Très bien dans l'ensemble

Dans l'ensemble tout était très bien. Juste quelques cartons qui étaient légèrement pliés à un des coins. Possibilité d'échantillons, ceux reçu étaient très bien. Bien organisé dans les emballages. Livraison rapide. Par rapport au site internet, la partie pour écrire les textes pourrait être simplifiée pour limiter les manipulations.

Bonjour Coralie, C'est très agréable de lire ça! Salutations Tadaaz

Très bon service!

J'ai été très agréablement surprise par la rapidité de création et envoi des cartes d'invitation. La qualité est excellente également. Je n'hésiterai pas à revenir vers vous pour d'autres commandes et de vous renseigner parmi mes connaissances.

Bonjour Verdasco, Merci pour votre joli score! Salutations Tadaaz

Goed maar kleur van de foto os wat anders

Spijtig dat de extra service niet kan geleverd worden

Ik ben tevreden over het drukwerk voor mijn trouwkaart. Ik ben minder tevreden over jullie service om een extra ontwerpje aan te maken in lijn met het ontwerp van mijn trouwkaart. ik had gelezen op jullie website dat je altijd een extra ontwerpje mocht vragen. Ik vond dat een heel mooie service. Maar toen ik vroeg of het mogelijk was, iets wat andere klanten ook nog kunnen gebruiken denk ik, kon het toch niet. Zo spijtig ...

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Marleen, We vinden het zeer jammer dat je het ontwerpje die je in gedachten had niet teruggevonden hebt op onze website, waar alle ontwerpjes te vinden zijn. Groetjes Tadaaz

Parfait et rapide

J'ai reçu les étiquettes pour les dragées du baptême de mon fils en 24h ! Elles sont de bonne qualité et conforme à ce que j'ai commandé :) Rien à redire

Bonjour Margaux, Merci pour votre joli score! Salutations Tadaaz

Prachtig drukwerk. Snelle levering.

Website waar je eenvoudig zelf je drukwerk kan maken. Snelle levering!

Dag Sofie, Bedankt voor jouw mooie score! Groetjes Tadaaz

Zeer goede en snelle service.

w

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Jimmy, We leuk om te zien dat je heel tevreden bent van onze service. Groetjes, Tadaaz

Mooi en snel

Toffe voorbeelden, voor elk wat wils. Snelle levering!

Dag Elena, Wauw, wat een mooie score! Dankjewel hiervoor. Groetjes Tadaaz

Super!! Zeer snel en zeer mooie uitnodigingen ontvangen

Super! Zeer mooie uitnodigingen en zeer snelle levering.

Dag Gwen, Bedankt voor deze mooie score! Groetjes Tadaaz

Avis sur Kiyoh

• Tous les clients sont autorisés à consulter
• Les avis doivent respecter les conditions générales et la politique de confidentialité
• Contrôles pour éviter autant que possible les faux avis: En savoir plus
• Les avis avec un score inférieur à 6 sont visibles 7 jours après leur soumission