Top service en prachtige afwerking

Ik ben zeer tevreden van alle aangekochte artikelen. Het maakte het feest gewoon af!

Fort compliqué mais beau rendu à la fin

Assez difficile pour la conception du faire-part (la mise en page ne se sauvegarde pas, pas pratique pour modifier la mise en page), envoi seulement partiel (mais rapidement réglé par leur service client). Mais très très beau rendu je suis très satisfaite malgré les péripéties!

Mooie kwaliteitsvolle kaartjes

Je hebt veel keuze het is een handige site .wij hadden er voor de corona ook laten maken maar dat feestje is niet door gegaan . Nu hebben we er helemaal andere besteld en goede letters kan je niet zo goed lezen maar het is wel kei mooi en leuk hun aanbod

Top service, zeker en vast een aanrader!

Zeer leuke, mooie en kwalitatieve producten. Onze winkel paste jammer genoeg eerst niet zo mooi rond de chips doosjes en heb hiervoor toen contact opgenomen met de klantendienst. Ik kreeg vrijwel onmiddellijk zeer fijne en vriendelijke feedback. Binnen de werkdag had ik nieuwe aangepaste wikkels. Bij een volgende gelegenheid bestel ik zeker weer bij Tadaaz!

Verzorgd resultaat

Fantastisch !

Vlotte bestelling, snelle levering en supermooi resultaat!!

Memospelletje maar half geleverd

Het memospelletje waren er idd 25 stuks van de doosjes en 25 stuks van de velletjes voor de figuurtjes. Echter heb je dubbel de figuurtjes (dus 50 velletjes) nodig als je een memospel wilt doen. Dus heb ik uiteindelijk nog te weinig. Zeer jammer!

Très facile à personaliser et rapide à recevoir. Je l'ai fait pour mes deux enfants. Les étiquettes tiennent très bien, c'est super pratique !

top service!!

woww de geboortekaartjes en de stickers zijn zo prachtig !! ik ben superblij met mijn bestellingen, echt een aanrader!

Juste génial

Très contente du résultat

Conception facile et livraison rapide

Rendu très beau et vrai

Zeer snel, geweldig

Ik was nogal laat met de uitnodigingen,maar geen probleem bij tadaaz, zo snelle levering en uitvoering was prachtig.mooie kleur van foto. Gewoon geweldig

Er ontbrak een kaartje en het werd meteen extra met de post opgestuurd

Tadaaz voegt leuke met de hand geschreven bedankkaartjes toe aan hun orders, en wanneer er iets mankeert, sturen ze het meteen extra op met de post. Aangename ervaring met de klantendienst.

Topkwaliteit

Proefdruk en echt drukwerk was van dezelfde kwaliteit, heel fijn. Als top ook nog een supersnelle levering. Dank je wel,

Zeer goede service

Ik ben zeer goed geholpen geweest ik kreeg antwoord op al mijn vragen echt top

Mooie afwerking en heel tof dat de uitgesneden stuks erbij waren

Super service !!!

Snel, vlot, top!

Snelle verzending, exact hoe ik het had ontworpen, mooi uitgevoerd! Voor herhaling vatbaar!

Goeie service, mooi product

Product zoals verwacht, mooie afwerking, levering binnen beloofde termijn.

HEEL NETJES GEDAAN !

makkelijk besteld, direct geleverd, goeie service

Binnen een zeer korte termijn alles ontvangen was TOP. Het ziet er ook fantastisch uit. Enkel bij het creëren van de kaart durft de website moeilijk doen.

zeer goed

een vlotte afwerking, prachtig resultaat en snelle levering.

Livraison rapide, résultat parfait !

J’ai commandé des cartes de remerciement pour la naissance de notre petite fille ainsi que des boules à neige. Le seul bémol, c’est que les enveloppes n’étaient pas comprises dans le prix et je n’avais pas fait attention.

Juste excellente

Impressionnée par la rapidité du traitement.

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement