Eerlijk, behulpzaam en correct

Mooie kwaliteit en snelle service

Super goede kwaliteit, snelle levering en goede prijs. Krijg alleen maar goede commentaar over onze geboortekaartjes en suikerbonen.

Super snelle service

Qualité et rapidité de livraison

Bonjour Julie, Merci pour votre réaction et score! Salutations, Tadaaz

Bel éventail de choix et livraison ultra rapide

Expérience très concluante. Tadaaz propose de jolis faire-parts de naissance et leur livraison est extrêmement rapide (moins de 48h). Travail soigné. Mini bémol: l'utilisation du logiciel n'est pas toujours fluide et il n'est pas évident de savoir où se situe le problème lorsqu'un élément dépasse du cadre (une erreur est signalée mais reste à la trouver...).

Betaalbaar, kwalitatief, vriendelijk en zeer correct... dat is Tadaaz!

Vlugge levering en zeer correct drukwerk voor een scherpe prijs. Bij vragen via mail zeer duidelijk en vriendelijk antwoord. Leuk verpakt,... aangenaam verrast. TOP Tadaaz team!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Jo, Bedankt voor jouw reactie. Heel fijn dat we je hebben kunnen helpen en je super tevreden bent van jouw bestelling. Groetjes, Tadaaz

Goede en snelle service !! Top!

Zeker aan te raden

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Goedemiddag, Dankjewel voor jullie reactie! Heel fijn te horen dat jullie zeer tevreden waren van de bestelling! Groetjes, Tadaaz

Mooi resultaat, snel en verzorgd

Gemakkelijk programma wat snel werkt ook, Resultaat is tiptop Snel geleverd

Impression de qualité et livraison ultra rapide !

Impression de qualité et livraison ultra rapide !

Bonjour Lauranne, Quelle réaction! Merci! Salutations, Tadaaz

Snelle en correcte levering

Ik bestelde stickers voor onze doopsuiker. Deze waren super snel geleverd met bpost. We hebben ook een drukproef voor ons geboortekaartje laten drukken. Dit was een dag eerder bij ons dan de leveringstermijn.

Snelle kwaliteitsvolle levering Ook vriendelijk geholpen via de telefoon

Dag Hendrikje, Bedankt voor jouw mooie reactie en score! Groetjes, Tadaaz

Leuke ontwerpen maar minder goede afdrukkwaliteit

Ik heb voor Tadaaz gekozen omdat ze veel opties hebben om een bedankkaartje te maken. De foto nam ik zelf met een professioneel toestel. In het voorontwerp leek alles goed, maar de afdruk zelf is niet helemaal zuiver. Ik vroeg geen proefdruk omdat ik dat niet duidelijk (en snel) kon terugvinden op de website. Het kaartje is zeker niet lelijk, maar jammer dat zo een goede foto toch voor zo een matig resultaat zorgt.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Leen, Wat jammer dat je geen proefje bestelde en contact hebt opgenomen met onze klantendienst. We sturen jou even een mailtje om te zien waar het minder goed is gegaan. Hopelijk is de aangeboden compensatie naar wens. Groetjes, Tadaaz

Geweldige service

Goede samenwerking met de boost die regelmatig mailen stuurt om me te herinneren om mijn pakketje af te halen.

Dag Quincy, Dankjewel voor jouw mooie reactie! Groetjes, Tadaaz

Super travail et très rapide

Travail soigné rapide

zeer tevreden

snel geleverd en goedkoper.

Wij zijn zeer tevreden met de aankoop van de doopsuikers. Ook werden we snel geholpen door de helpdesk via messenger. Alleen maar positief dus. We zullen Tadaaz zeker ook aanraden bij vrienden en familie.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Hanne, Wat leuk dit te lezen! Dankjewel voor jouw mooie reactie! Groetjes, Tadaaz

Super !

Mooie afwerking. Correcte levering. Alles naar wens.

Super symple et rapide

J'ai adoré votre cite, on peux personnalisé notre carte, on peux tout faire en cas d'événements, je le recommande à beaucoup de monde

Bonjour Mélanie, Merci pour votre réaction en résultat! Salutations, Tadaaz

zeer vlot geleverd

Hoewel het persoonlijk ontwerp iets moeilijker liep (je kan een ontwerp niet opslaan op een account, om er later - eventueel op een andere pc- op verder te werken), was de rest van de service zeer goed.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Liesbet, Wat jammer dat je het moeilijker had bij de opmaak van jouw ontwerpje! Echter indien je een account hebt zou je deze steeds moeten kunnen opslaan om er later/op een ander toestel aan verder te werken. Mocht je dit nogmaals voor hebben, neem zeker contact met ons op. We helpen je graag verder! Groetjes, Tadaaz

Vlotte bestelling en levering

Snelle levering van het doopsuiker en zeer tevreden over de proefdruk van het geboortekaartje

Parfait

Service impeccable

Ik bestelde alles voor de doopsuikers. 1 soort doosje plooide niet goed. Meteen kreeg ik een vervanging voorgesteld. Toen daarbij een klein probleempje was sprongen ze weer meteen in de bres om dit te compenseren. Wij zijn tevreden van zowel de eind kwaliteit als de service. Wij blijven onze bestellingen hier plaatsen!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Mandy, Heel fijn om dit te lezen en dat je met ons contact opnam toen niet alles even vlot verliep! We helpen je namelijk graag verder en zijn steeds bereid tot het helpen mee zoeken met je! Groetjes, Tadaaz

Snelle en goeie service.

Mooie kaartjes en stickers die snel geleverd werden.

Hoi Julie, Bedankt voor jouw mooie reactie! Groetjes, Tadaaz

mooie stickers

snelle en nuttige hulp bij het uploaden van de bestanden voor eigen stickers mooie kwaliteit goede prijs snel

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement