Uitstekende kwaliteit, snelle levering. Al meerdere keren besteld en altijd goede service. Enkel is het programma niet altijd even gebruiksvriendelijk maar het lukt wel met wat moeite.

Goede en snelle service

Goede en correcte service. Snelle levertermijn

Heel duidelijk en snel

Zonder enige problemen bestelling geplaatst en ontvangen

Super mooie kaartjes!

De kaartjes zijn net zoals we ze gemaakt hebben en netjes afgeleverd.

Er zaten deuken in mijn gouden blikken dozen..foto niet duidelijk..te duur voor wat het is

Er zaten deuken in de gouden blikken doosjes.. Foto niet duidelijk. Te duur voor wat het is..

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Goedemorgen Bedankt voor je reactie! Ik contacteer je even verder per mail om een oplossing hieromtrent voor te stellen. Leonie Team Tadaaz

Dank u wel!

- even zoeken hoe je een kaartje moet aanpassen(niet elke browser ondersteund het) - met betaling ook wag problemen maar we werden direct zeer professioneel geholpen! - heel erg dankbaar voor de korting die we gekregen hebben. Want dit was al de 3de keer dat we onze huwelijksuitnodiging moesten laten drukken(dankzij ieders vriend de corona )

Helemaal volgens de verwachtingen

Originele kaartjes, snel geleverd. Toppie!

Supermooie kaartjes!

- Goede kwaliteit! - Heel mooi ontwerp - Heel snel geleverd

Heel goede kwaliteit van de bedankkaartjes die ik reeds 2x heb besteld. En heel snelle service! Kortom: ik ben zeer tevreden.

Mooi en duidelijke verjaardagskaart met foto

Zeer mooie website !

Toegankelijk, snelle levering!

Top?

Topservice

De geboortekaartjes van onze zoon waren van topkwaliteit ook de levering ging super snel! We zijn enorm tevreden prijs/kwaliteit is top!

Snelle en goede service

Heel tevreden van her resultaat

VERWACHTE LEVERTIJD NIET JUIST

Wanneer op jullie site staat dat je jouw bestelling binnen twee werkdagen mag ontvangen, zou het ook mooi zijn, mochten jullie dit waar maken. Ik bestelde kaartjes voor een doopfeest op 7 juli. De doop vindt 18 juli plaats dus ik dacht genoeg tijd te hebben. Vandaag pas, 16 juli, de laatst mogelijke leverdag kreeg ik de kaartjes door tussenkomst van jullie klantendienst waar ik twee keer mee belde. Deze behulpzame vrouw liet de kaartjes nogmaals printen en versturen en deze kreeg ik vandaag. De eerste lading is nog steeds onderweg.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Goedemiddag Eline Bedankt voor je reactie! Er is inderdaad jammer genoeg iets misgelopen bij de levering van je eerste pakket waardoor wij deze laten herdrukken hebben. Wij contacteren je hieromtrent nog even verder per mail. Leonie Team Tadaaz

Vlotte behandeling van mijn bestelling

De stickers die ik bestelde werden heel vlot klaargemaakt.

Goede kwaliteit

Snelle levering, perfecte kwaliteit!

Mijn pakje was na 1 dag geleverd! Super mooie kaartjes! Ik ben een zeer tevreden klant.

Excellent je recommande !!

Super, hyper accessible pour toutes question un services au top ! Merci

Super tevreden

Snelle levering Mooie kwaliteit

Heel tevreden met de kwaliteit van de producten en de snelle service!

Snel en correct! Top!

Gebruiksvriendelijke site. Eens besteld...snelle en correcte levering!

Correcte, snelle levering met mooi resultaat

Perfect afgeleverd zoals op het ontwerp

Hier ga ik zeer zeker opnieuw bij bestellen! Heel veel keuze en aan goeie prijzen.

Mooi werk maar…

…. 3 dagen later dan verwacht. Met dank aan Bpost.

Magnifique

Qualité impeccable, rapide l'envoie Je recommande à beaucoup de personnes de faire leur invitation chez vous Continuer comme ça, vous aurez beaucoup de succès

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement