Perfect!

Snelle levering, super kwaliteit, gemakkelijke website! Top!

Een zeer goede service

Ik ben heel tevreden over Tadaaz. Je ontwerpt je eigen kaartje en vind het super leuk dat je een gratis proefdruk krijgt en het is snel geleverd aan huis.

Goede opvolging.

Zeer goede service en kwaliteit

Répond totalement à mes attentes

Aucune surprise, fidèle au site

Tadaaz heeft hele mooie elegante producten

De producten van tadaaz spreken heel erg aan. De editor vind ik evenwel traag en omslachtig. Draait heel erg traag

Excellent

Livraison rapide et qualité au top

Vlotte service

Snelle en vlotte service. Gebruiksvriendelijke editor.

Goede kwaliteit foto's, goede service.

Je recommande !

Super qualité du produit commandé et expédition hyper rapide ! Seul bémol, l utilisation du site pour personnaliser son produit, un peu capricieuse.

Vlot en goed

Heel vlotte service en mooie producten die aan de wensen voldeden.

Snelle en vriendelijke hulp.

Mijn probleem werd meteen ter harte genomen. Er kwam ook snel een reactie en nog een snellere oplossing. De hulp was zeer vriendelijk en dat was een verademing in vergelijking met andere firma's. Heel erg bedankt!

Vlotte service ,en ondanks drukte snel geleverd

super! Goede kwaliteit en snelle levering

De site is overzichtelijk, makkelijk om mee te werken. Goede kwaliteit en snel geleverd.

Op de proefdruk wat langer moeten wachten dan voorzien. Maar het was het wachten waard! Supermooi resultaat! Heel vriendelijk klantendienst. Definitieve bestelling binnen de 2 dagen geleverd. Topservice

Excellent

Beaucoup de choix Livraison super rapide A conseiller

Top. Kaartjes snel bedrukt. Vlotte afhaling Goeie kwaliteit.

Mooi stickers maar plak niet goed

Snel verzending, mooi afgedrukt maar het plakt niet zo goed op alle doosjes bvb bellenblazer, handcreme doos

Zeer goede service

Kerstkaartje was uit voorraad. Direct een mailtje hiervoor gekregen dat ze de week erna terug gingen drukken en dat het een probleem was dat de kaartjes 1 week later zouden toekomen. De kaartjes waren er op de afgesproken datum.

Très bon service

Bonne réactivité Articles très jolis et réception parfaite !

Super produit

Tres bonne qualité du faire-part et réception le lendemain, même après avoir commandé après l heure indiquée. Tres contente !

Prima concept!

Zeer behulpzaam indien het toch niet direct lukt met het ontwerpen. Ook vlugge bediening en vlugge levering! Prima concept!

Vlotte levering en alles mooi verzorgd

Vlotte service, heel mooi product

Heel positieve ervaring. Ik ga zeker nog bestellen voor Kerst

Bestelling nog steeds niet ontvangen

Ik deed in het begin van deze maand een bestelling bij jullie. Ik bestelde stickers met een foto op van mijn dochter. Deze waren bestemd om morgen op de traktatiezakjes te kleven voor de opvang. Jammer genoeg zijn ze nog steeds niet geleverd en wil ik graag mijn geld terug. Het heeft nu toch geen zin meer dat ik de stickers nog krijg

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement