Excellent service et rapide

Très bon service super Rapide et tout exactement comme commandé. par contre je vous suggere d'illuminer vos photos avant impression.

Toujours superbe !

Voici 3 fois que nous commandons : les cartes sont toujours superbes, et l’envoi rapide et soigné. Je recommande !

Goeie en snelle service

Mooi afgewerkt product, goeie en snelle service! Ook een mooi aanbod van mogelijkheden om een ontwerp zelf aan te passen!

Alles zeer vlot en uitstekende klantendienst

Ik bestelde stickers en een welkomstbord voor onze trouw. Op het bord stond een typfoutje. Eentje die ikzelf maakte. Paniek. Maar dat was nergens voor nodig. Ik nam contact op met de klantenservice en kreeg na een uurtje al een oplossing. Ze gingen mij zo snel mogelijk een nieuw bord opsturen. Echt wat een fantastische service!

Impression de qualité, livraison en 3 jours

A recommander

Mooie kaart alles was in orde

Fijne samenwerking, snelle levering en een perfect resultaat!

Perfect!

Besteld en binnen de 2 dagen geleverd! Super tof aanbod, dus ik koop nog! Top x

Tout simplement magnifique

Un grand merci à vos services pour le travail fabuleux. La carte de remerciement est tout simplement magnifique, ce qui n'occasionne que des sourires lors de la remise de ce merveilleux souvenir. Je recommande et ferais appel encore à vos services. MERCI à vous

Super mooi

Een paar spullen gekocht voor onze doopsuiker. Ziet er allemaal super mooi uit, heel snel verzonden en budgetvriendelijk!

Nul!

Il me manque 20 savons dans ma commande !!!!

• Nous recommanderiez-vous? Non

Top! Comme toujours

Zéér mooi drukwerk, snelle levering

Bestellen ging vlot, kaartje stond al klaar bij "mijn ontwerpen", enkel nog de laatste gegevens ingevuld. Snelle levering. Alles dik in orde!

Très satisfaite de mes achats

Produits très qualitatif. Il faut mettre le prix parce que ce n’est pas donné mais la qualité et la beauté des produits sont à la hauteur du prix

Kwaliteit zoals beloofd!

Ik bestelde onderzetters ( kurk) met een persoonlijk tekstje. Deze zien er goed uit en werden geleverd zoals afgesproken.

Simple, efficace et rapide

zeer positief

zeer tevreden met de gang van zaken!

Leuk idee

Het is een superleuk kado om te krijgen en om te geven, het enige spijtige is wel dat de omslagsticker die erop gekleefd is dat die wel wat scheef hangt.

Goede en snelle service

Kan het alleen maar aanraden, vooral qua klantendienst!

Bpost deed moeilijk om mijn stickers op tijd te leveren en de trouw kwam dichterbij. Na contact op te nemen met de klantendienst, hebben ze direct nieuwe stickers laten drukken en ben ik ze gewoon gaan ophalen in Brugge - ze wouden ze ook opsturen maar ik wou echt zeker zijn dat ik ze had voor onze trouw. Nog eens bedankt Tadaaz!

Perfecte uitnodigingen!

Vlotte verzending

prachtige uitnodigingen

ik ben zeer tevreden met de kwaliteit en levering

Fantastische service

Heel professioneel drukwerk en uitstekende klantenservice

bestelling is naar wens verlopen

het is mijn dochter die het nodige heeft gedaan. persoonlijk zou het me niet gelukt zijn

17 Gr P de Brieylaan

Brugge 8200