Mooie producten

Zeer tevreden van mijn bestelling, Vlotte en snelle levering Enkel de bloemenkransen waren aan de zeer kleine kant had ze groter verwacht

Prima prijs qualiteit verhouding en snelle service

Prijs qualiteit helemaal in orde, Snelle levering Mooie producties Onze meisjes hun communiekaartjes En bedankjes voor meter en Peter zijn erg mooien heel leuk omdat je er een persoonlijke touch aan kan geven.

Helemaal top

Netjes en snel geleverd, de dochter straalde bij het openen van haar pakket

Terug perfectie

Ik bestelde de communie kaartjes en bedankingskaartjes. Deze zijn altijd prachtig dan ik dacht. Prijs kwaliteit!!

Altijd mooi resultaat!

Ik bestel al vele jaren bij Tadaaz en ben nog altijd tevreden, want steeds zijn de kaartjes zeer mooi afgewerkt, gedrukt, ...

Goeie service en levering!

Gemakkelijk om zeer mooie invitaties te maken. Perfect gedrukt!

Top !! en snelle levering dus helemaal Top

Bedankt voor snelle levering en top kwaliteit van onze uitnodigingen

Perfect wat ik verwachtte

Telkens weer heel tevreden

Veel standaardontwerpen om uit te kiezen met de vrijheid om zelf heel wat aanpassingen te doen en er zo toch je eigen touch aan te geven; snelle levering en kwalitatieve druk. Het openen van een pakketje van Tadaaz is een feestje op zich!

Snel en oké.

Een zeer vlotte afhandeling met de mooie promotie van de gratis proefdruk. Dit is een groot voordeel. Bij mijn definitieve bestelling van de kaartjes zijn van de eerste 5 kaartjes de hoekjes wat beschadigd. Aangezien mijn klaartjes blauw zijn valt het wel op dat die hoekjes wat wit zijn.

Ik werd super vriendelijk geholpen aan de telefoon. En mijn uitnodigingen waren dan ook dik in orde, plus snel klaar

Goeie kwaliteit en snelle levering

Prima service. Tevreden klant.

Très satisfaite

Travail de qualité et livraison rapide

Snelle en vlotte levering, mooi product, goede kwaliteit

Geweldige kwaliteit van prints, goed verpakt, stipt geleverd

Correct geleverd en zag er precies uit zoals op bestelling

Zeer tevreden van bestelling!

Prachtige kaartjes met zeer goeie service!

Foutje in mijn kaartjes en gratis herdrukt! Dat is echter service! En het resultaat en kwaliteit van de kaartjes is prachtig!

Paar kaartjes beschadigd

Paar kaartjes beschadigd aan de hoeken anders alles oke

Topservice

Heel snel geholpen met mijn vraag. Ik had de aantallen lentefeestkaartjes verkeerd ingeschat en moest ze dus snel opnieuw bestellen. Er bestaat online geen optie "opnieuw bestellen" dus contacteerde ik Tadaaz via mail. Zeer snel antwoord met een oplossing. Ze hadden zelfs mijn bestelling netjes klaargezet in mijn account. Kaartjes zijn heel mooie kwaliteit! Tevreden!

Zeer mooi en top kaliteit

TOP !!!

De kaartjes waren top en de kwaliteit ook . Heel veel mooie reacties gehad erop !!! Heel erg bedankt !!!!

Een super goede service. Heel tevreden van het resultaat

Top!!!!

Snelle service en een prachtig resultaat!!!! Zowel de proefdruk als de definitieve druk heb ik voor of in het begin van de opgegeven tijd ontvangen! Het resultaat is prachtig!

Avis sur Kiyoh