Très bien

Joli design belle impression dorée très bon service et rapide. Les enveloppes pourraient être plus épaisses mais c’est très bien. Le logo est trop visible par rapport à d’autres sites ça pourrait être plus discret

Prachtig resultaat

Doosje besteld met tekst echt heel mooi!

Tevreden klant

Het was een eerste probeersel en ik vond het niet altijd gemakkelijk om de foto's op de juiste plaats in de Adventskalender te plakken. Maar uiteindelijk is het gelukt en het resultaat was mooi. De kinderen waren er blij mee

Wat je ziet is wat je krijgt! Gewoon TOP!

Zoals je het op de website ziet is het ook in het echt. Prijs kwaliteit is echt TOP. Mooi aanbod!

Super tevreden !

Hele leuke eerste ervaring ! De kerstkaartjes voor 2024 zijn nog mooier dan verwacht. Goede communicatie, zeer snelle levering. Gewoon top !

Rapide et efficace

Service au top et produit super bien fini.

prachtig en zeer mooie kwaliteit

heel mooi gedaan, boven mijn verwachtingen, hartelijk dank voor de mooie creaties die ik in mekaar heb gestoken, zeer snelle levering en heel mooi verpakt.

Livraison rapide

Je m attendais à plus grand. Mais c est bien aussi comme ça. Livraison rapide et pas d erreur de commande.

Zeer gemakkelijk en snel.

Order plaatsen gaat zeer vlot. Ontwerp maken eveneens. Ook de levering gebeurde zeer snel en correct. In kort : zeer trevreden !

fantastische service

gemakkelijke website, ideaal voor eigen creaties. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Snelle levering. Correcte afwerking

Exellent Travail

Travail exellent et dans un bref délai. Bravo à toute l'équipe.

Happy

Happy ... omdat mijn artikel snel bij me was, mooi en volledig zoals ik hoopte.

Het product, houten herinneringsdoos voor kinderen, is slecht gemaakt en werd kapot geleverd.

Ik was zeer teleurgesteld van mijn eerste bestelling bij tadaaz. Echt geen kwaliteit.

Très satisfait du service

Nous avons reçu rapidement les faire-parts de mariage que nous avions commandé. Ceux-ci étaient à la hauteur de nos attentes, la qualité d'impression et de réalisation étaient parfaits. Petit bémol : une enveloppe arrivée pliée et un faire-part abîmé, mais nous avons reçu deux faire-parts en plus de ce que nous avions commandé, ce qui rectifie rapidement le tir

Commande de faire part de naissance

Très beau rendu, rapidité dans l'exécution, l'envoie et la réception. Je suis très contente d'avoir passé commande chez tadaaz

Impeccable

Impeccable, très rapide et très facile

Top !

Produit très joli. Beau rendu. Rien à dire.

Super, ik ben heel blij

Geweldige kwaliteit, super snel geleverd en zo veel aanpassing mogelijkheden.

alles perfect in orde

proefdruk is prima én op tijd

Snel en veilig geleverd

Goede en vlotte levering Goed en veilig ingepakt. Alleen verbaasd dat de afbeelding er 5 keer bij zat.

Topissime

Les échantillons sont arrivés déjà montés avec quelques autocollants en exemple. Une fois la commande finale validée, les faire-parts sont arrivés en seulement quelques jours, et la qualité de l'impression est optimale. Très satisfaisant !

Tevreden!

Vlotte levering en mooie online service!

Mooie pot met snoepjes

Het is een leuk klein cadeautje, de tekst is mooi verwerkt op het deksel van de pot.

Topservice!

Ruime keuze en mooi producten. Heel leuk dat je een proefdruk kon bestellen aan kleine prijs zodat je toch een idee hebt hoe het kaartje er in werkelijk uitziet. Heel tevreden over de kwaliteit en de levering.

Jammer dat de pennen zo slecht gebrand zijn. De tekst is nauwelijks zichtbaar.

De kaartjes waren top! Daar zijn we zeker tevreden over. Echter de pennen die we bestelden zijn zeer slecht gebrand. De tekst en de afbeelding zijn maar half zichtbaar of zelf niet zichtbaar. De clip van de pen was over de tekst/afbeelding vastgedraaid waardoor deze niet zichtbaar was. Jammer dat we de tijd niet meer hadden om eerder een bezwaar in te dienen want ons feest kwam er snel aan. De pennen echter schrijven wel heel goed. Als op de website goed omschreven zou worden hoe de tekst en het logo erin te zetten had dit misschien vermeden kunnen worden.

17 Gr P de Brieylaan

Brugge 8200