Tegenvallende afwerking

Ik heb in een mail, onmiddellijk na het openen van de zending, de opmerkingen gegeven.

Snel, kwaliteitsvol, uitstekende service

Ik bestelde een gepersonaliseerd cadeau, maar maakte een fout bij het invoeren van mijn adres. Mijn pakje werd ergens anders geleverd, maar we konden het niet meer terugvinden. Na contact met de helpdesk werd me al snel aangeboden om op hun kosten een nieuw pakket te versturen. Ongelooflijke service, kom je niet zo vaak tegen. Ook over de kwaliteit van het product zelf ben ik enorm tevreden.

Alles was tot in de puntjes verzorgd!

Ik ben heel tevreden over Tadaaz. Zeer verzorgde uitvoering!

Respecte les images du site et dans les temps

Tout est dit dans le titre fiable et rapide

Zeer tevreden, enkel jammer van dat ene...

Handige site om mee te werken, vlotte communicatie met helpdesk bij vragen. Ontvangen resultaten zien er goed uit qua vormgeving en kleur. Afhankelijk van bestelling wel een opmerking: - Stickers: allen OK (kleine + grote voor op 'bellenblaas') - Labels: bij het snijden van onze labels werd geen rekening gehouden met snijmarges en werden scheef afgesneden, waardoor de tekst bij vele labels verloren ging. Dit wil je niet wanneer je een bestelling plaatst. - Geboortekaartjes + uitnodiging feestje: allen OK en zelfs mooier dan ingeschat! Jammer van het watermerk onderaan de kaartjes. We waren gerust bereid een meerprijs te betalen om géén watermerk te hebben. - Enveloppes: allen OK - Paperclips: allen OK

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Margo, Wat fijn te lezen dat je heel tevreden bent van de werking van onze website en het contact met onze klantendienst. We stuurden je even een mailtje betreffende de labeltjes waar je over spreekt. Kijk je deze even na? Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Súper mooie

Snel en mooie

Travail rapide et de qualité

Je suis très satisfaite de ma commande chez Tadaaz. Travail bien exécuté, matériaux de qualité et rapidité.

Bonjour Valerie, Merci bien pour votre réaction! Salutations, Jasmyne de Tadaaz

Heel blij met onze bestelling! De gepersonaliseerde houten sleutelhangertjes

Rapide et beau rendu.

J'ai commandé des étiquettes pour un baptême. Beaux motifs, belles finitions et livré rapidement. Très contente de mon achat. Seul bémol : on ne peux choisir le nombre d'étiquettes que l'on veut commander. Certaines étaient à commander au nombre de 45 minimum, hors il m'en fallait nettement moins, je n'ai donc pas commandé les motifs que je pensais à la base. J'ai commandé ceux qu'on pouvait avoir par 30. D'où le 4,5 étoiles.

Snel

Dat was gemakelijk om een custom card te maken in de website. Ook handig om een proefexemplaar te krijgen.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Laure, Dankjewel voor jouw prachtige score en reactie. Heel fijn dat je eerst een proefje bestelde waardoor je de afdrukkwaliteit kon nakijken. Groetjes, Hannah van Tadaaz

Het doet wat het beloofd

Vlotte verzending

Fantastisch!!!

Zeer mooie kwaliteit van de bestelde geboortekaartjes, stickers en naamlabels! Vlotte service qua levering en goede hulp bij problemen, 1 bestelling van stickers kwam maar niet door en toen heel vriendelijk geholpen om dan toch mijn bestelling nog te ontvangen! Ik ben heel tevreden en zal in de toekomst zeker nog dingen bestellen!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Lieze, Dankjewel voor deze prachtige score! Heel fijn te lezen dat je contact opnam met onze klantendienst en we jou perfect van dienst konden zijn! Erg leuk dus te lezen dat je super tevreden bent! Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Super tevreden

Zeer mooie kaarten en heel vlug ontvangen . Een echte aanrader

Makkelijk en snel

Makkelijk personaliseerbaar en ruime keuze in aanbod. Snelle levering.

Zeer geslaagd

Ik vond meteen wat ik nodig had uit jullie brede assortiment en vind jullie website erg gebruiksvriendelijk. Ik vond het fijn om het lettertype zelf te kunnen kiezen en de tekst te plaatsen. Heel mooi eindresultaat, het cadeautje is in zeer goede aarde gevallen bij de juf. Veel dank!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hi Birgit, Heel fijn te lezen dat de juf erg tevreden was met jullie geschenkje op het einde van het schooljaar! Groetjes, Hannah van Tadaaz

ik ben super geholpen,zelf ben ik niet zo weg met pc.Maar met wat hulp is het prima gelukt

Zowel onze Save the date kaartjes, uitnodigingen, menukaarten als bedankkaartjes voor onze Gouden Bruiloft besteld bij Tadaaz. Schitterende kwaliteit en we hebben complimentjes gekregen !

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Jo, Wauw, wat een prachtige feedback! Dankjewel. Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Satisfaisant

Commande conforme à la demande et envoi très rapide.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bonjour Cassandra, Merci bien pour votre réaction et résultat! Salutations, Jasmyne de Tadaaz

mooie kaartjes met een fijne klantenservice

leuk om je gekozen kaartje zelf verder te personaliseren met eigen tekst, lettertype en prentjes. De levering was snel en kwam netjes aan. De helft van onze kaartjes had jammer genoeg een printstreep van de blinkende folie op de voorkant staan, maar dat heeft de klantenservice fijn en snel opgelost. Eventuele toekomstige kaartjes ga ik zeker opnieuw bij tadaaz bestellen!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Kim, Wauw, wat een mooie score! Heel fijn te lezen dat jouw contact met onze klantendienst erg aangenaam was. We doen telkens onze uiterste best om zo snel mogelijk te schakelen :-) Groetjes, Hannah van Tadaaz

Mooi product.

Zeer goede website om product naar wens te maken.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Gunter, Wauw, dankjewel voor jouw mooie reactie! Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Mooi ontwerp gemaakt en perfect geleverd.

Eenvoudige editor, mooie templates goeie prijs, snelle levering

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Marcel, Dankjewel voor jouw prachtige score! Heel fijn te lezen dat je jouw ontwerpje erg makkelijk kon maken en erg tevreden bent van de snelle levering! Groetjes, Hannah van Tadaaz

Mooie afdrukken maar niet goedkoop.

Wij hebben onze trouwuitnodigingen gemaakt met de ontwerptool van Tadaaz. De tool is niet erg handig in gebruik. Niks op het product aan te merken, verzorgde verzending en drukwerk. Wij vonden het wel nogal prijzig.

Fiable

Ultra rapide et fiable

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bonjour Jülide, Merci bien pour votre réaction! C'est vraiment chouette que vous êtes ultra contente. Jasmyne

Sjieke uitnodigingen snel bezorgd

Eerst wat zoeken hoe aan te passen. Eindresultaat is top.

Company details

17 Gr P de Brieylaan

Brugge 8200

050 407 910

[email protected]

Avis sur Kiyoh

• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.