Parfait...

Je recommande, Facile à réaliser, envoi rapide et bien emballé, qualité +++

Perfecte ervaring, aan te raden

Vlotte , snelle afwerking, eerst proefdruk, daarna perfecte levering van onze uitnodigingen. Heel veel keuze, was moeilijk kiezen.

Heel blij met de uitnodigingen

Livraison rapide, très belle valisette

Très contente du produit, site à retenir

Prima, vlotte levering

Eerst 2 gratis proefafdrukken gehad, daarna kaartjes besteld. Zeer tevreden en kwamen heel rap aan.

Aanrader

Goede kwaliteit en opvolging. Zeer tevreden over het aanbod en de uitwerking.

Snelle en goed verpakte levering

Snel en goed verpakt

Mal emballé

Au prix où l on paye , il serait plus judicieux d emballer les fairt part bien correctement . Résultat … des fairt part abîme !

• Nous recommanderiez-vous? Non

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bonjour Sanny, Merci de nous avoir fait part de votre avis en toute honnêteté. Nous sommes ravis d'en tirer des enseignements. Je vous contacterai par e-mail dans un instant pour voir si nous pouvons vous aider davantage. Barbara de l'équipe Tadaaz

teleurgesteld

de naam van jongen is bijna niet zichtbaar op zeepje,had het veel donkerder verwacht

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag José, Bedankt voor beoordeling. Ik lees dat niet alles volgens verwachting is. Ik contacteer je even apart via mail om te bekijken of we voor jou nog iets kunnen betekenen. Vriendelijke groeten, Barbara van Tadaaz

fantastisch

De uitnodigingen voor ons 50 jarig jubileum zijn heel mooi geworden. Hiermee gaan we zeker scoren bij familie en vrienden. Bedankt.

Altijd top!

Zeer snelle verzending!

Toppppp service!!!!

Vlotte & snelle service !!!

Helemaal hoe we het wilden onze uitnodigingen! Ook heel goed stevig papier. Wij zijn hier fan van jullie en zullen binnenkort terug bestellen

Heel tevreden, alles is mooi en vlot verlopen

Eerst wat moeten zoeken hoe of wat maar een keer door is alles vlot verlopen en zeer blij met het resultaat, ook snel geleverd. Dus zeer tevreden!

Très contente

2e fois que je commande et toujours aussi contente du résultat

Goede service en opvolging. Direct klaar om te helpen bij problemen of gebroken stukken bij het vervoer. Enkel jammer dat de 2 tetradoeken er niet bij waren bij de beloofde kortingscode.

Snelle levering, goede service

Zoals verwacht, mooi en snel

Prachtig product

Het was een prachtig product, volledig naar verwachtingen, goede prijs kwaliteit, zeer goed en mooi ingepakt en snel geleverd. Het ging om een geboorte-koffertje.

zeer tevreden

Alles mooi verpakt en pico bello in orde. vlug geleverd

Très bien fait

Alors j’ai eu du mal avec le programme mais finalement le résultat était vraiment incroyable j’en suis ravie et je reviendrais pour les faire part de baptême

Super kwaliteit en snel service

Altijd super content

Goeie service

Goeie en vlotte service

Eenvoudig wijze van werken. Zeer goede ondersteuning. Uitzonderlijk klantvriendelijk. Snbelle levering. Goede kwaliteit aan een goede prijs.

Ok

Belle réalisation et un service de qualité pour la rapidité d'exécution et l'envoi du produit.

Avis sur Kiyoh

• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.