Mooie leveringen,makkelijk ook voor zelf te doen,leuke ideeen

Mooie leuke ideeën,aanrader voor velen.

Top service!

vriendelijke klantenservice, meteen geholpen!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bedankt voor je lieve woorden Laura! We staan steeds met plezier klaar om te helpen. Vriendelijke groeten, Barbara van Tadaaz

Eerste bestelling

Zeer tevreden over mijn bestelling. Vlotte en verzorgde levering. Een aanrader.

bonne qualité mais...

Bonne qualité, j'ai commandé deux fois pour le même type d'impression cependant la deuxième fois il y avait le nom "tadaaz" imprimé derrière.... (étiquettes ronde pour la naissance de ma fille) je ne souhaitait pas spécialement faire de la pub....

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bonjour Sophie, Merci d'avoir partagé votre expérience chez Tadaaz.be. Votre première commande provenait de notre collection "100% personnalisable". En effet, notre logo n'y est pas imprimé car nous n'avons pas modifié la mise en page. En revanche, lorsque vous commandez l'un de nos modèles préétablis, sur lesquels nous avons travaillé la mise en page, notre logo y est toujours apposé. C'est un clin d'œil à l'origine du produit. Cordialement, Barbara de Tadaaz

Tevreden zoals altijd!

Helemaal blij met mijn bestelling. Zoals steeds alles super vlot verlopen.

Al enkele keren besteld bij Tadaaz en steeds te vreden. Bij onze laatste bestellingen waren er (door de staking bij bpost) problemen om onze kaartjes op tijd thuis te krijgen. De medewerkers van Tadaaz hebben dan mee naar oplossingen gezocht en hebben dit mee opgevolgd! We bestellen zeker nog bij jullie!!

De la qualité, de l’excellence dans le service

Superbes produits, rehaussés par une qualité de service incomparable. À 3 jours de l’événement pour lequel j’attendais ma commande, dans un contexte de grève de BPost, Tadaaz a réimprimé ma commande et l’a envoyé via une autre société de livraison. J’ai finalement tout reçu en temps et en heure. Superbe suivi, merci à eux.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bonjour Michel, Merci d'avoir pris le temps de laisser un si beau commentaire sur votre expérience avec nous. En effet, Bpost nous a fait transpirer un peu la semaine dernière, mais nous avons fait tout notre possible pour aider autant de personnes que possible. Nous sommes ravis d'apprendre que votre commande est finalement arrivée à temps, ce qui a rendu votre fête totalement réussie. Cordialement, Barbara de Tadaaz

Topkwaliteit

Online kiezen is altijd afwachten dat je krijgt maar wederom weer zeer tevreden van de kwaliteit. Zeer tevreden met de fotokaartjes en bedankjes.

Snel en mooi

Kaartjes :nadeel heb zilver in goud veranderd en afgedrukt was het fluo geel en onleesbaar. Heb met gouden pen alles moeten overschrijven Op 2 dagen geleverd supersnel Mooi papier . Goede kwaliteit. 1e keer een negatieve ervaring. Stickers 2 formaten heel mooie stickers

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag An, Hartelijke dank voor het delen van deze ervaring. Fijn te lezen dat je tevreden bent van de stickers en de kwaliteit van het papier. Ik vrees dat er inderdaad iets niet goed gegaan is bij de kaartjes. Ik stuur je zo meteen apart nog een mail om samen te bekijken of we dit voor jou nog kunnen oplossen. Tot zo! Vriendelijke groeten, Barbara van Tadaaz

Mooie, professioneel en snelle levering!

Zeer mooie en kwalitatief volle materialen!

Teleurgesteld

Nog steeds mijn bestelling niet ontvangen! Feest is op 18/5

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Ann, Goed nieuws, je bestelling werd vandaag afgeleverd in je brievenbus! Nog ruim op tijd voor je feest op 18/5. Door de staking van bpost vorige week, hebben heel wat pakjes vertraging opgelopen. Gelukkig zijn de pakjes vorige week vrijgegeven waardoor ze nu allemaal op weg voor aflevering zijn. We wensen je alvast een heel fijn feest toe! Barbara van Tadaaz

Te late levering

Aparte klachtenbrief geschreven. Kaartjes zijn ondanks het vermelden van 1-2 werkdagen niet tijdig toegekomen waardoor we nog eens extra kaartjes hebben moeten laten drukken de dag zelf. Geen fijne ervaring. Gevraagd voor volledige terugbetaling. Een trouwe klant.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Priscilla, Bedankt voor het delen van je ervaring. Ik begrijp dat deze situatie inderdaad heel vervelend en frustrerend moet geweest zijn voor jou en je familie. We hebben dan ook zeker begrip voor je vraag tot een volledige terugbetaling. We bekijken je aanvraag op dit moment en laten je snel iets weten. Vriendelijke groeten, Barbara van Tadaaz

Exact zoals ik besteld had!

Ik heb met mijn plusdochter een fotoshoot gedaan voor haar plechtige communie en dan met die foto's kaartjes laten maken als bedankje en ze is er super blij mee!!

Ruim aanbod van leuke kaartjes

Ik koos al enkele keren voor tadaaz voor het maken van communiekaartjes, kerstkaarten, enz. Ruim aanbod kaarten, toffe accessoires, makkelijk te personaliseren en snel klaar! Aanrader!

Gemakkelijk en super !

Top ervaring mooie kwaliteit en snel geleverd !

Super leuke kaartjes

Super fijne Lay out, handige software, vlotte levering! Top!

Prachtige kaartjes en snelle levering!

Kaartje was van zeer mooie en goede kwaliteit. Daar bovenop ook nog heel snel geleverd. Super service.

Mijn dochter heeft haar kaartje zelf ontworpen en het was dus spannend afwachten. Maar het was perfect! Snelle levering en zeer goede kwaliteit. Een aanrader. :-)

Heel tevreden

Super vlug geleverd Foto's mooie kwaliteit

Ontwerpen waren zoals ik ze zelf creëerde!

Alles perfect in orde, tijdig en snel geleverd. Mooi, degelijk en met liefde verpakt.

Super facile et très beau

Site internet super facile à utiliser Des très belles offres et une livraison dans les 24h pour des faire-part !!!

veel keuze en kan alles aanpassen naar u eigen smaak top gewoon

Toffe ontwerpen waar je uw eigen volledig kan laten gaan hoe jij het wilt .

Wij bestelden reeds kraamborrelkaartjes en stickers om doopsuikers te maken. Deze zien er precies uit zoals we verwachtten!

Pakket nog steeds niet ontvangen.

Pakket is nog steeds niet ontvangen.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Jolien, Bedankt voor het delen van je ervaring bij Tadaaz.be. Ik zie dat je gisteren je pakje hebt kunnen afhalen in het afhaalpunt van Mondial Relay. Wat goed! En ook ruim op tijd voor je feest. Mondial Relay doet er inderdaad altijd iets langer over te leveren dan de andere transporteurs. Sowieso, wanneer je een vraag hebt over de levering van je pakje, staan we altijd voor jou klaar via chat, mail, telefoon en Whatsapp. Vriendelijke groeten, Barbara van Tadaaz

Fantastisch!

Gemakkelijk met proefdruk, bijsturen waar niet goed. Geweldige service en snelle levering!

17 Gr P de Brieylaan Brugge 8200

Avis sur Kiyoh