Uitstekend!

Uitstekend!

mooie kwaliteit, snelle levering

Heel veel keuze, goeie kwaliteit en snelle levering.

Mooi product en vlotte service

Wij zijn tevreden met onze kaartjes en deze werden ook binnen de 4 dagen geleverd.

Goede service!

Mooie offerte en goed quality product

Mooie anbond en goed quality product.

Topservice! Kaartjes mooi op tijd geleverd.

Mooi resultaat

*snelle levering *prachtig resultaat Overstijgd werkelijk de verwachtingen!

Zeer goede service

Zowel bij de geboorte van ons zoontje (maart 2020) als bij de geboorte van onze dochter hebben wij de geboortekaartjes, enveloppes, geschenkjes en labels bij Tadaaz besteld. Deze werden steeds snel verzonden en werden geleverd zoals verwacht.

Zeer vlot geleverd, mooie keuze!

Zeer snelle en correcte service!

Zeer tevreden over de zeer snelle en correcte levering. Wederom een aangename ervaring!

Super kwaliteit en mooi eindproduct

Super tevreden van mijn bestelling. Ik vind het enkel spijtig als je voor een groot bedrag besteld er nog steeds verzendingskosten worden aangerekend. De labels voor de rond de pringels zelfklevend maken of afleveren met label reeds er rond.

Verkeerde enveloppen ontvangen gelukkig dag erna heb de juiste ontvangen!

Positieve ervaring

De bestelling kwam binnen de aangegeven termijn aan en was in uitstekende staat. Ik bestelde eerder al bij Tadaaz. Man wat maken zij mooie producten en wat is er ook veel keuze.

Goede ervaring.

Ik heb een goede ervaring met Tadaaz. De leverdatum was alleen iets later dan gepland.

Heel tevreden!

Snelle levering , en heel tevreden van het resultaat .

Mooie kaartjes, levering liet langer dan gepland op zich wachten.

Mooie kaartjes, veel opties mogelijk. Ik had besteld owv de belofte dat er snel geleverd kon worden (de dag erna). Helaas veel langer moeten wachten. Vandaar maar 2 sterren.

Uitgebreide keuze, gebruiksvriendelijke tool en snelle service.

Enige onhandige vond ik dat na het bestellen van mijn proefdruk, mijn ontwerp eerst opnieuw gekopieerd moest worden alvorens ik mijn definitieve bestelling kon plaatsen.

Steeds de beste kwaliteitsvolle service.

Super kwaliteit. Super vlotte service.

Goede en snelle service!

Heel tevreden met de kaarten voor de eerste communie van onze zoon. Veel inspiratie opgedaan op de website!

Supermooie herinnering

Mooi gedrukte foto's

Eerste keer dat ik hier bestel. Levering ging vlotjes!

Alles tip top in orde!

De proefdruk is er nog niet

Proefdrukje besteld van mijn kaartje. Na 7 dagen nog steeds niet aangekomen. Na 5 dagen dan maar gelijk een bestelling geplaatst ( het risico genomen ) De bestelling is er ondertussen, de proefdruk is betaald maar ik wacht er nog steeds op :-(

Voor herhaling vatbaar

De site is heel klantvriendelijk, kwaliteit en service is top!

Supersnelle topservice!!

Producten worden steeds zeer snel en met de grootste zorg verzonden. Ik heb alles voor de communie bij Tadaaz besteld en super content met al mijn aankopen. Soms is het wel jammer dat niet alle ontwerpen voor alles beschikbaar is.

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement