Heel tevreden

Eenvoudig te maken, snelle en correcte levering

Belle qualité et livraison extrêmement rapide

Ravie des remerciements tout comme des faire-parts que nous avons commandé. La qualité du papier est excellente et les designs très variés. J'ai commandé le mardi vers 10h30 et j'ai reçu ma commande le lendemain dans ma boite aux lettres.

Mooie kaartjes maar helaas zat er een vlek op 1 kaartje

Mooie kaartjes maar helaas zat er (druk)vlek op 1 van de kaartjes.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Sanne, Wat jammer dat er een vlekje op een kaart zat. Hiervoor mag je steeds onze klantendienst contacteren, zij helpen je met plezier verder! Groetjes Tadaaz

Kwalitatief en correct

Kwalitatief en correct

Perfect!

Snelle levering, product van kwaliteit en super mooi!

Ravie

Très contente de pouvoir avoir un échantillon à prix réduit pour voir le résultat avant de se lancer dans une commande en grande quantité! Service très rapide Je recommanderai avec plaisir et je ferai appel à vos services pour les prochains évènements

We zijn erg blij met de kwaliteit van onze Nieuwjaarskaart. Door een vergissing in het aantal bestelde kaarten, belde ik de klantendienst. Ik kreeg een erg vriendelijke dame aan de lijn die me meteen hielp! Top service! Erg bedankt!

Fidèle à la photo et bonne qualité

Délais au top Qualité/prix géniale Si je émettre un point un peu moins positif je dirais que un plan de pliage/montage des boites m aurait fais plaisir

In alle vertrouwen perfect drukwerk bestellen kan bij Tadaaz

Al enkele jaren bestel ik bij Tadaaz. De website is heel mooi en gebruiksvriendelijk. Ik vind hun stijl fantastisch; creatief en origineel. Ze geven veel leuke ideeën en er zijn veel mogelijkheden. Het opmaken van je drukwerk is uiterst eenvoudig alsook het bestellen en betalen. Zéér snelle levering. Kwaliteit is altijd uitstekend geweest, helemaal zoals gevraagd en verwacht en zelfs met dat ietsje meer. Ik ben duidelijk een zeer grote fan!!

Bonne qualité et rapide

Très bonne expérience et à recommander

Super kwaliteit

We hebben zelf de geboortekaartjes ineen kunnen steken, helemaal naar onze zin! De kaartjes en enveloppen kwamen binnen de 2 aan bij ons thuis. Top kwaliteit en snelle levering. De kaartjes moet je wel zelf ineen steken, maar voor ons helemaal geen probleem! Enige minpunt: men kan geen aanpassingen maken via GSM enkel via PC.

Super !

Super !

Goede service van Tadaaz

Tadaaz reageerde snel via mail of telefoon, goede service, mooi gedrukt en erg blij met het resultaat. Minpuntjes: Beperkte papier keuze (we hadden liever iets grover papier) en beperkte mogelijkheden om zelf je kaartje te maken (vb geen achtergrond kleur mogelijk). Door de samenwerking met Bpost hebben we met feestdagen en weekend meerdere dagen moeten wachten.

Vlot en correct!

Ik ben zelf grafisch ontwerper en vond het zeer gemakkelijk mijn ontwerpen bij jullie te bestellen. Snelle afhandeling (geboorte) en goede kwaliteit van de geleverde producten! Ik raad zeker aan hier te bestellen. Enige jammere is dat je geen eigen ontwerp kan meegeven voor foliedruk.

Niet geheel tevreden

Ik was niet zo blij met onze kerstkaarten. Ik vond het beeld en de kleuren van de kaart niet goed. Ook de configurator toont niet goed welke achtergrondkleur onze kaart had.. ik dacht wit maar in het echt bij ontvangst bleek dit eerder grijs.. ook de tekst (goud) vond ik moeilijk leesbaar. Had ik dit geweten hadden we wellicht zwart genomen. De kleuren van de foto waren ook niet aanpasbaar.. Jammer ook van het logo van Tadaaz dat er zo groot opstaat!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Els, Wat jammer dat je niet zo tevreden was van jouw kaartjes! We zagen dat jouw kaartjes inderdaad in een grijstint besteld werden. Kijk je nog even jouw mailbox na, we sturen jou nog een mailtje. Jammer dat je geen gebruik wenst te maken van onze aangeboden oplossing. Groetjes, Tadaaz

Vlotte samenstelling, mooi resultaat

heel gemakkelijk toepasbare site, gemakkelijk om te ontwerpen. Mooi resultaat. Jammer genoeg hadden we 2 kaarten met een blinkende streep op de achterkant, over de hele lengte van de kaart, 0.5 cm breed. Raar. Nog nooit gehad.

Mooie afdruk, vlotte levering.

Heel tevreden, prijs-kwaliteit: zeer goed

Mooie kaartjes

Jammer dat de geboortekaartjes door feestdagen en weekend 5 dagen wegbleven.

Prima prijs/kwaliteit en snelle levering

Wij deden een opgesplitste levering en lieten de proefdruk, enveloppen en stickers een paar maanden op voorhand leveren. De levering zelf ging prima en snel. Enkel werd onze bon van 10% niet onmiddellijk afgetrokken. Dit werd nadien wel rechtgezet. Als je de klantendienst wil bereiken doe je dit best via mail. Wij kregen 2x geen reactie op de chat (4h gewacht op respons). Via mail moet je soms ook wel een dag geduld hebben voor ze reageren maar alles wordt prima behandeld. De site, de editor en afdrukken zijn prima in orde en van hoge kwaliteit. Prijs/kwaliteit zit je hier dus zeker goed. Vergeet zeker je kortingsbonnen niet want die vind je overal voor deze site.

Duur en misleidende prijzen

Misleidend en duur. Ik ben 3u bezig geweest met kerstkaartjes maken. Ze waren 1.5 € maar hadden de kortste levertijd. Dit is een pak duurder dan Smartphoto waar ik gewoonlijk bij bestel. De kaartjes bleken bij afrekening 2.5 € te kosten omdat ik geen 200 stuks had besteld. Ook nog enveloppen apart, eigenlijk schandalig veel geld! En dan verzendingskosten betalen op een bestelling van meer dan 150 €! Maar ik was in nood en heb het dus gedaan. Ook zou ik een kortingscode krijgen voor 5% bij inloggen op de nieuwsbrief. Eens in het winkelmandje deze code nog steeds niet gekregen. De reclame krijg ik wel.... Mooie kaartjes maar duur en misleidende prijzen.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Vanessa, Wat jammer dat jouw bestelling niet volledig verlopen is naar wens en je onze klantendienst niet hebt gecontacteerd hiervoor, mogelijks konden we nog even helpen bij de opmaak. Groetjes, Team Tadaaz

Perfekt

Snelle verzending,tevreden van het produkt

Zeer goede kwaliteit en opvolging

Ik had blanco doopsuikerlabels besteld. Met belde mij op om zeker te zijn dat dit wel juist was alvorens mij ze zo op te sturen. Heel goede dienstverlening dus, en goede kwaliteit labels.

Dag Caro, Bedankt voor jouw mooie reactie en score! Groetjes, Team Tadaaz

heel mooi resultaat

Prachtig resultaat en snelle levering!

Prachtig resultaat en snelle levering!

Ik weet het nog niet want ik kreeg mijn pakje nog niet8

Ik kreeg het pakje nog niet. Niettegenstaande er een belofte was om het te leveren na 2 dagen.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Franka, We sturen je nog even een mailtje om dit even te verifiëren. Jouw pakje zou echter zijn afgehaald in het postkantoor. Kijk je jouw mailbox even na? Groeten, Tadaaz

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement