Heel mooie uitnodiging

Mooie uitnodiging waarbij de foto's hun originele kleur behouden en heel duidelijk zijn.

Prachtig eindresultaat

Het werd snel geleverd!

très beaux

Ils sont très beaux le seul point négatif c'est que j'avais commandé 2 exemplaires en échantillons et ils étaient tout faits donc je pensais avoir ma 2eme commande comme ça aussi et non tout reçu en vrac, à plier, nouer,... soi même . Mais ils donnent très bien

Mijn ervaring met tadaaz is goed. De klantendienst staat je goed te woord bij problemen en zorgen ook voor een oplossing. Bij m'n laatste bestelling waren er een aantal stuks tekort. Jammer...

Correct en heel mooi

Alles was duidelijk. Correcte en snelle levering

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Kathleen, Geweldig om te horen dat je zo'n goede ervaring had! Heel erg bedankt voor het delen! Tot snel, Barbara van Tadaaz

Perfect product en proces

Vlot kunnen maken en bestellen. Snel klaar. Ter plaatse afgehaald (24/7). Heel tevreden van eindresultaat.

Snelle levering, zwakke kwaliteit met foto’s

Zeer tevreden over de snelle levering (maandag besteld, woensdag geleverd) Kaartjes zonder foto’s zijn top. Kaartjes met foto’s zijn absoluut geen goede kwaliteit. De kwaliteit van het (wat korrelig) papier doet echt wel de goede kwaliteit van de foto’s (door fotograaf in hoge resolutie) teniet. De prijzen bij de kaartjes zijn ook misleidend. (Prijs vanaf… bij aankoop van 20 kaartjes per soort, komt het toch wel een pak duurder uit.)

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Melissa, Hartelijke dank voor je feedback over je bestelling. Wat fijn te horen dat je tevreden was over de kaartjes zonder foto. Extra jammer dus, te horen dat je niet zo tevreden was van de kaartjes met foto. Graag bekijk ik samen met jou of we jou nog een oplossing kunnen bieden. Sowieso beschikken wij over een gepersonaliseerde proefdruk service. Zo kan je jouw kaart eens in het echt bekijken, alvorens je een grotere bestelling plaatst. Ook werken wij inderdaad met staffelprijzen. Hoe hoger het aantal kaartjes van eenzelfde design je bestelt, hoe goedkoper de prijs wordt. We tonen alle prijzen bij onze kaartjes/producten op de website. Hou zeker je mailbox in de gaten, want daar vind je zo meteen nog een mailtje van mij. Vriendelijke groeten, Barbara van Tadaaz

Ruime keuze en correcte levering

Voor herhaling vatbaar

De kers op je feest !

Zeer duidelijke website, mooie ontwerpen, snelle verzending en zeer klantvriendelijk!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Tinneke, Jouw feedback maakt onze dag helemaal goed! Heel erg bedankt voor je vriendelijke woorden!

alles in orde!

vlugge service

Nous sommes enchantés

Du choix, facilité de modification rapide en livraison et un résultat génial

Veel keuzemogelijkheden om een mooie kaart te creeeren.

Mooie kaarten, zeer tevreden met onze creatie correcte verzending.

Fout nog kunnen aanpassen snelle levering en top kwaliteit

Sublieme ervaring !

Heel makkelijk om je kaart in te vullen en te personaliseren. Heel mooi resultaat. Komt overeen met wat je ziet op de site.

Super expérience !

C’est la première fois que je commande et je ne suis pas déçu. La marchandise est super bien emballée! Merci pour cette qualité de travail

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bonjour Ophélie, Un grand merci pour vos belles paroles ! Nous apprécions énormément votre soutien !

top en zeker tevreden

top alles liep perfect , deze zeker aanbevelen ben heel tevreden

Prachtig

Heel mooi gedrukt en proper geleverd.

Snelle levering, wel vrij duur

Leuke spulletjes om je feest op te vrolijken, snelle levering, wel vrij duur allemaal.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Nele, Bedankt voor je feedback en voor het delen van je ervaring met onze webshop. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze producten en ons aanbod. Wat betreft je opmerking over de prijzen, we begrijpen dat de kosten een belangrijke overweging zijn bij het doen van aankopen. We streven ernaar om producten van de hoogste kwaliteit aan te bieden, en dit kan soms invloed hebben op de prijs. We doen echter altijd ons best om een goede balans te vinden tussen kwaliteit en prijs. We willen graag dat onze klanten een waardevolle ervaring hebben bij het winkelen in onze webshop, en we zullen zeker je feedback meenemen in onze toekomstige beslissingen. Nogmaals bedankt voor je steun en we hopen je snel weer te mogen verwelkomen in onze webshop. Vriendelijke groeten, Barbara van Tadaaz

Superbe je recommande

Rapide, soigné, superbe....

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bonjour Julien, Vos mots positifs comptent beaucoup pour nous ! Merci beaucoup d'avoir laissé un commentaire ! Barbara de Tadaaz

(wééral) tevreden klant

mooi drukwerk, degelijke kwaliteit, vlotte service.

geweldig

Zoveel keuze, mooie fijne voorwerpen als blijvende herinnering goede service, vlugge levering. Tiptop !!!

Eenvoudig aan te passen aan je wensen. Snelle service en perfect afgeleverd.

Top kwaliteit en snelle levering

Er is heel veel keuze in ontwerpen en aanpassingsmogelijkheden! Heel snelle levering

Fantastische service geleverd

uitstekende , uitmuntende , service kaartjes waren perfect gemaakt, enveloppes waren in orde, zelfs 2 extra gekregen.

Leuke producten en mooie afwerking

Heel tevreden van de producten. De productie tijd duurde 2 dagen langer maar het wachten was de moeite waard! Heel handig dat je de producten ter plaatse dag en nacht kunt ophalen. Je hangt niet af van een koerier.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Natalie, Bedankt voor je mooie review! Wanneer je in de buurt van Brugge woont, kan je inderdaad dag en nacht je pakje komen halen bij ons, zonder codes of gedoe. Je bestelling had inderdaad een dagje vertraging, maar héél fijn te horen dat het resultaat het wachten waard was. Tot snel! Barbara van Tadaaz

Avis sur Kiyoh