Mooi production en snelle levering.

Mooi product en snelle levering

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Serge, Wauw, super om te lezen dat jouw pakje heel snel geleverd werd! Groetjes, Hannah van Tadaaz

Een aanrader

De kaartjes ontwerpen, bestellen en de levering verliep heel vlot en snel.

Supertevreden!

Wij bestelden eerst een proefdruk en daarna de uitnodigingen zelf voor onze trouw. We maakten zelf een ontwerp in een extern programma en uploadden het dan in Tadaaz om af te printen. We zijn superblij met deze ervaring: de kwaliteit is supergoed, de verzending en levering heel snel. Grote aanrader!

De proefkaartjes hebben vrij lang op zich laten wachten maar deze waren het meer dan waard. Fijne en makkelijke manier kunnen personaliseren. De uiteindelijke bestelling voor de huwelijkskaarten ging erg vlot en waren snel binnen. Heel mooi en kwalitatief. Het logo van tadaaz stoort ons uiteindelijk toch niet echt.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Wendy, Dankjewel voor jouw prachtige reactie! Heel fijn dat alles erg makkelijk verlopen is om jouw proefjes te bewerken en bestellen. We wensen jullie alvast een prachtig feest toe! Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Zeer tevreden over service en levering .

Alles naar wens geleverd, ziet er ook perfect uit zoals aangevraagd.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Sylvie, Dankjewel voor jouw mooie reactie! Heel fijn dat alles perfect is verlopen! Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Snelle levering! Alles is netjes aangekomen

Hi Irina, Wauw! Dankjewel voor deze mooie reactie. Groetjes, Hannah van Tadaaz

Zeer goede kwaliteit.

Heb uitnodigingen voor mijn verjaardag besteld, dit met foto en tekst. Prachtig resultaat, kon niet beter. De voorop gestelde leveringstermijn was stipt op tijd. Je kan ook gemakkelijk je bestelling volgen, wat wel handig is.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Francine, Wauw, dankjewel voor jouw reactie! Heel fijn dat jouw resultaat volledig aan de verwachtingen voldeed! Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Alles liep vlot

Zeer mooie kaartjes.

Snelle service en alles top in orde.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Gwendy, Dankjewel voor jouw prachtige score en reactie! Groetjes, Hannah van Tadaaz

Één woord, perfect.

Très bien!

Super choix de faire-parts, original. Programme aisé. Impressions et envois rapides! Un petit bémol : pas de relecture par l'équipe de Tadaaz avant impression pour s'assurer qu'il n'y a pas de coquilles ou de défauts dans la mise en page. Sinon, impeccable!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bonjour Eva, Merci bien pour votre réaction et résultat magnifique! Nous avons pris en compte votre suggestion. Salutations, Jasmyne de Tadaaz

Bedankt juf cadeau

Mijn dochter dat zelf gemaakt , juf was blij

Parfait

Un service de qualité irréprochable. Préparation de la commande et livraison rapides. Produits de bonne qualité. J'ai commandé 30 étiquettes de baptême avec photos et j'en ai reçu 32. C'était ma première commande sur Tadaaz et certainement pas ma dernière.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bonjour Nathalie, Merci bien pour votre réaction et résultat! Nous sommes contents que vous êtes si heureux avec la commande des étiquettes. Salutations, Jasmyne de Tadaaz

Prachtige geschenkje voor de meester

De snoeppotjes met eigen opdruk vielen heel erg in de smaak! Super mooi en snel geleverd! Top van Tadaaz

Zeer eenvoudig en volkomen in orde

Tadaaz is zeker een aanrader voor wie op een eenvoudige en kwalitatief hoogstaande manier snel wil handelen. Alles verliep vlot en zeer correct. Proficiat!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Armand, Wauw, heel fijn te zien dat je heel tevreden bent met jouw bestelling! Groetjes, Hannah van Tadaaz

Uitstekend!!

Een geweldige en correcte service. Super tevreden van mijn bestelling! Ik kan iedereen Tadaaz aanbevelen.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Willy, Dankjewel voor jouw prachtige score! Heel fijn te lezen dat je ons aan iedereen aanbeveelt. Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Mooi aanbod van verschillende kaartjes die je makkelijk kan aanpassen. Snelle verzending!

Snelle levering en mooie kaartjes

Snelle levering en mooie kaartjes

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Sebastiaan, Wauw, dankjewel voor jouw mooie score en reactie! Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Qualité !!

Très belle qualité de matière et d'impression. Je recommande 100%

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bonjour Valerie, Merci bien pour votre réaction. Quelle résultat! Salutations, Hannah de Tadaaz

Goed maar koordjes te kort

Het was een hele mooie kaart en doopsuiker. Maar de koordjes eronder zijn te kort. Ik kon dat niet doen zoals het voorbeeld=>andere koorts moeten kopen. Vond dat jammer

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Joke, Dankjewel voor jouw mooie score! Wat jammer dat jouw lint te kort was. We stuurden je reeds een mailtje, kijk je deze even na? Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

perfect

alles loopt prima

Dag Luc, Bedankt voor jouw prachtige score! Groetjes, Hannah van Tadaaz

Mooi en snel

Mooie kaartjes, duidelijk geprint en snel geleverd.

Mooie kaartjes & cadeaus

Bedankt voor jullie service. Enkel de cadeau’s zou ik uitdrukkelijk bijzetten dat er knutselwerk nodig is. Ik had verwacht dat ze ineen geknutseld aan gingen komen. Daarnaast steeds vlotte en makkelijke bestellingen gedaan. Dus overal tevreden.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Frederik, Dankjewel voor jouw reactie! Heel fijn te lezen dat je jouw doopsuikertjes op onze website kon vinden. We wensen jullie gezinnetje het allerbeste toe! Groetjes, Hannah van Tadaaz

Entièrement satisfait

Les modèles sont agréables, très faciles à éditer et à modifier. La qualité est au rendez-vous et la livraison super rapide. Nous n'avons que des retours positifs des personnes ayant reçu nos faire-parts de mariage.

Faire-part de naissance super

Nous avons commandés nos faire-part de naissance, qualité top et livraison super rapide Nous sommes très contents et au besoin, recommanderons a nouveau

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bonjour Laetitia, Merci bien pour votre réaction. C'est magnifique que vous êtes très contente de votre livraison! Salutations, Jasmyne de Tadaaz

17 Gr P de Brieylaan

Brugge 8200