Parfait!

Logiciel de création facile à utiliser. Faire-parts reçus très rapidement (plus vite que le délai annoncé) et très bonne qualité du produit. Rien à redire!

Splendide et rapide

Service au top Nous avons commandé des invitations pour un baptême Le résultat est juste magnifique Service rapide et très soigné Je recommande

Mooie kwaliteit

Snelle levering en heel mooie kwaliteit. TOP!

Nog niets ontvangen, waarom zou ik dan (al) een evaluatie dienen te schrijven???

Nog steeds niets ontvangen. Deze geautomatiseerde mail gaat er vanuit dat ik intussen mijn pakket al zou hebben ontvangen, maar is dus nog niet het geval... Zit nog in distributiecentrum. Betere partner kiezen dus voor verzending!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Ruth, Heel fijn dat je ondertussen contact hebt opgenomen met ons. We doen er alles aan om jouw pakketje zo snel mogelijk geleverd te zien! Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Voldoet aan al mijn verwachtingen !

Top ervaring ! Stipte leveringen, kwalitatief zeer hoog, aanrader

Dag Linda, Wauw, heel fijn om dit te lezen! Dankjewel. Groetjes, Team Tadaaz

Zeer mooi resultaat en goede kwaliteit

Zeer tevreden met het mooie resultaat en de goede kwaliteit van onze uitnodigingen. Mooi en stevig papier. Wel lang moeten wachten op mijn proefdruk waardoor ik mijn bestelling maar net op tijd kon plaatsen. Hierdoor een ster minder.

Mooi eindproduct

Vlotte verwerking en verzending, mooi resultaat

Heel tevreden!!

Mijn bestelling werd heel snel geleverd en het was volledig naar wens!! Heel blij mee!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Lieke, Bedankt voor de mooie score! We zijn blij te horen dat alles naar wens was. Groetjes, Jamie van Tadaaz

Service et produit de qualité

Service et produit conforme à mes attentes

Top, heel goede service!

Mooie labels

Wij hebben de labels voor onze suikerbonen bij jullie besteld. Snelle levering en de labels zien er goed uit!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Evy, Bedankt voor de fantastische score! Het is leuk te horen dat de labeltjes volledig naar wens zijn. Veel succes met het opmaken van de doopsuiker. :-) Groetjes, Jamie van Tadaaz

Top kwaliteit

Mooi!

Snelle levering & precies wat we wouden

Een proper afgewerkt product, goed verpakt en snel geleverd ! Heel tevreden hier !

Gewoonweg formidabel!

Wij hebben vele complimenten ontvangen van het mooie cadeautje dat we voorzien hadden voor al onze gasten! Dikke merci!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Sam, Bedankt voor de mooie score! Het is super leuk te horen dat de genodigden blij waren met de bedankjes. :-) Groetjes, Jamie van Tadaaz

Mooie producten

Mooie producten en een fijn aandenken aan een leuke dag!

Heel mooi afgewerkt.

Heel mooi Prrfect op tijd ontvangen Website heel toegankelijk en gemakkelijk

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Anneleen, Bedankt voor de goede score en feedback. Het is leuk te horen dat alles vlot is verlopen. :-) Groetjes, Jamie van Tadaaz

Kaartjes waren zoals gewenst!

Snel en goede kwaliteit voor een goedkope prijs

Ik had een mok besteld met een meme op voor mijn broer zijn verjaardag, en die mok kwam al na 2 dagen. Het is een heel goedkope prijs voor een goede kwaliteitsmok

Super tevreden!

We bestelden kaartjes voor een zomerfeest. De kaartjes zijn nog mooier dan op het computerscherm! Heel tevreden!

Er waren zakjes en splitpennen tekort! En deze werden meteen toegestuurd, nadat ik contact had opgenomen met Tadaaz! Tevreden klant.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Hannah, Wat vervelend om te horen dat er splitpennen tekort werden geleverd. Ik heb jou een mail gestuurd om dit even na te kijken. Kijk je het even na? Groetjes Jamie van Tadaaz

Super tevreden

Super tevreden

Fijn om met jullie samen te werken

Vlotte service, alleen jammer dat ik langer op de proefdruk moest wachten en een verkeerd envelop formaat bijzat

Snel, perfect

De geboortekaartjes waren perfect zoals ik deze online had gemaakt. Zeer snelle levering. De kaartjes en enveloppen waren in de doos nog eens apart verzorgt ingepakt.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Virginie, Dankjewel voor jouw prachtige feedback! We wensen jullie gezinnetje het allerbeste! Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Goeie kwaliteit en vlot geleverd

Wij maakten gebruik van tadaaz voor onze geboortekaartjes en doopsuiker

Très satisfaite de ma commande

Satisfaite de ma commande , bon rapport qualité prix

Company details

17 Gr P de Brieylaan

Brugge 8200

050 407 910

[email protected]

Avis sur Kiyoh

• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.