Snelle oplossing bij probleem

Product kwam met beschadiging aan, ondanks zorgvuldige verpakking. Na contact met klantendienst snel een oplossing en nieuw product ontvangen.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Phylicia, Super om te lezen dat je heel tevreden was van de oplossing die geboden werd! Groetjes, Hannah van Tadaaz

Snelle levering en mooie producten

Zeer snelle en vlotte levering!

Top.

Snelle levering en mooi resultaat

Ik heb recent een paar bestelling geplaatst bij Tadaaz en was verrast door de snelle levering en de mooie kwaliteit. Zeer tevreden!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hi Nele, Wauw, dankjewel! Heel fijn dat je telkens zeer tevreden bent van jouw bestelling! We hopen je binnenkort terug te mogen zien. Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Super qualité et super rendu

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bonjour Lisa, Waw, merci pour votre réaction! Nous sommes contents que vous êtes convaincu de notre qualité. Salutations, Hannah de Tadaaz

Excellent

Qualité superbe livraison rapide, je recommande !

Uitstekend.

Gemakkelijk om te bestellen. De dag nadien had ik reeds mijn bestelling.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Patrick, Dankjewel voor jouw reactie! Heel fijn te lezen dat je gemakkelijk kon bestellen op onze website en erg tevreden bent over de snelle verzending. Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Groot aanbod. Super snelle service, mooie kaartjes. Enkel de gewenste tekst in de kaartjes krijgen bleef moeilijk.

Gemakkelijk om je kaarten te maken Vlotte service

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Annick, Super te lezen dat je makkelijk jouw ontwerpje kon maken! Groetjes, Hannah van Tadaaz

Top !

Prestations et livraison au top. Super goodies personnalisables !

TOP

Alles zoals verwacht!

Het was perfect zoals ik het wou!

Het was prachtig. Héél tevreden van. En betaalbaar. Ik raad iedereen fit aan. Bezorging was ook top.

Dag Tinka, Wauw! Dankjewel! Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Professionele afwerking

Eerst een proefdruk aangevraagd. Toen al duidelijk dat er kwaliteit geleverd zou worden. Een aanrader

Prima goed geholpen door de medewerkers. Het was een eerste ervaring

Het was een eerste ervaring met jullie en alles is vlot verlopen. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Daniel, Dankjewel voor jouw mooie reactie. Super dat alles vlotjes verlopen is en het resultaat helemaal naar wens is! Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Conforme à ce qui est montré

Livraison rapide

Levering te laat

De levering was helaas een aantal dagen later dan ingeschat op de website waardoor de bestelling te laat kwam voor de presentatie van mijn dochter haar eindwerk.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Johan, Bedankt voor het delen van jouw ervaring bij Tadaaz. We hebben met jou contact opgenomen en hopen dat je tevreden was met de aangeboden oplossing? Vriendelijke groeten, Barbara van Tadaaz

Juste parfait

Parfait rapide

Mijn pakketje was er heel rap! Goede kwaliteit en natuurlijk mijn papa blij gemaakt!! Dankjewel

Ok

Échantillon reçu mal agencé et préparé ne donnant pas envie de passer la commande globale. Prise par le temps j ai commander mes invitations. Et cela était mieux que le échantillon.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bonjour Michela, Merci pour votre réaction. Nous voyons que vous n'êtes pas totalement satisfait. Je vais vous envoyer un mail pour lui vérifier. Est-ce que c'est possible de mettre un oeil dans vos mails? Salutations, Jasmyne de Tadaaz

Ravie

Très beau et belle qualité, les photos sont net

Product beschadigd bij levering, nieuw product ontvabgen

De poster was makkelijk te maken en ziet er mooi uit. Maar was jammer genoeg was de eerste gekreukt bij levering. Dit gemeld en ze hebben vlot aangeboden om een nieuwe op te sturen. Deze is in goede staat aangekomen. Zeer tevreden met hun service!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Isabelle, Hartelijke dank voor het delen van jouw ervaring bij Tadaaz.be. We namen contact op met jou naar aanleiding van je review en we zorgen ervoor dat je een nieuwe, ongekreukte poster zal ontvangen. Hopelijk was je tevreden van deze service? Mocht er nog iets zijn kan je ons steeds contacteren via mail, chat, telefoon of Whatsapp. Wij staan klaar om jou te helpen. Fijne dag! Barbara van Tadaaz

Zeer snelle levering. Heb geen proefdruk besteld. Was hoe ik het verwacht had.

Heel tevreden

Bestelling was precies zoals ik had ontworpen en het was ook snel in huis. Kortom aanrader!

Super produits et excellent service

Les savons sont conformes aux attentes et ils ont été livrés rapidement dans un super packaging.

Bonjour Caroline, Merci bien pour votre réaction! Salutations, Hannah de Tadaaz

Great!

Ik heb voor het eerst bij tadaaz besteld. 1 van mijn producten is beschadigd geleverd. Maar ze hebben heel snel opnieuw verstuurd. Mijn man is heel blij met zijn cadeau.

Company details

17 Gr P de Brieylaan

Brugge 8200

050 407 910

[email protected]

Avis sur Kiyoh

• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.