Makkelijk een ontwerp te maken,

Het maken van een eigen ontwerp ging heel eenvoudig en het bleef ook langere tijd bewaard, zodat je nadien verder kon werken of na de geboorte kon bestellen. Zeer tevreden!

Snel, kwalitatief, betaalbaar

Onze geboortekaartjes bestelden wij maandagavond en ontvingen we woensdagmorgen al. Steeds goed en veilig verpakt. Mooi drukwerk, goede kwaliteit. Voor ons doopsuiker was er veel keuze en allemaal in ons thema te personaliseren. Vlotte levering en bij een foutief geleverd product heel snelle n vriendelijke service op maat!

Snelle en vlotte levering , kaartje was precies zoals gewenst . Enige 'probleem' we moesten alle kaartjes zelf nog plooien, maar dat ging redenlijk vlot. We zijn super blij met onze geboortekaartjes voor onze kleine meid.

Goed en snel

mooi gedrukt Het materiaal van de turnzak zelf had ik iets anders ingeschat dan op de foto. Maar het resultaat is mooi en heel snelle service.

Très rapide de création et livraison . Très belle couleur de faire part .

Correcte, vlugge en kwaliteitsvolle levering

Snelle en kwaliteitsvolle levering.

Magnifique toise enfant !

Livraison très rapide et toise magnifique. C'est un cadeau pour la naissance de mon petit fils. Les parents ont adoré !

Alles op en top in orde!

Makkelijk om te personaliseren. Super snelle levering.

Correct en snel.

Correct en snel.

Op tijd geleverd en snel

Heel tevreden

Mooi resultaat en snelle bezorging!

Très bonne expérience

Très bonne qualité, très bien réalisé. L'emballage et la livraison : super

Prima, net zoals op de foto. Er was ook een lieve boodschap bij op het papier geschreven, altijd fijn!

iedereen was dol enthousiast over de aankleding van het feest. reuze bedankt voor de leuke en bovenal geslaagde afwering en samenwerking.zeker aan te raden

Snelle levering, mooi produkt!

Zie hierboven

Mijn vaasje was gebarsten aangekomen door het transport. Ik heb dit gemeld bij Tadaaz en de dag erna hebben ze al een nieuw vaasje opgestuurd. Dat noem ik nu eens service!

Happy customer

Mooie kwaliteit, snelle service, makkelijk platform

Excellent travail et livraison rapide

J'ai réalisé mon projet et l'ai envoyé à Tadaaz. Dès le lendemain, je recevais ma commande pat la poste! Incroyable!

Snelle service - tekst stond schuin

Mooie kwaliteit Zeer snelle levering Tekst keerzijde stond niet helemaal recht, dat was jammer.

Zeer toegankelijk website. Daarenboven ook nog eens een goede communicatie en een goede competitieve prijs. Zowel de opvolging van moment van aankoop tot de dienstverlening na verkoop zijn echt wel bij de beste. Dank jullie voor de snelle en uitstekende service.

Magnifique

Merci pour votre service, tout était parfait.

Snelle en correcte service. Supermooi drukwerk. Gemakkelijk in gebruik.

Zo’n uitgebreide keuze!!

En een heel vlotte service. Super tevreden !!

Zeer goed!

Zeer goed. Gemakkelijk. Correct. Duidelijk.

17 Gr P de Brieylaan

Brugge 8200