Professioneel, klantvriendelijk, prijs-kwaliteit

Fijn dat er op de website duidelijk omschreven staat hoe het er met de proefdrukken aan toe gaat. Correcte prijs-kwaliteit. Snel en vriendelijk geholpen door de klantendienst. Gebruiksvriendelijke online ontwerpzone. Fijn dat je de bestelling ook kan ophalen op een moment wanneer het jou past, om zo de dure verzendkosten te vermijden en de levertijd een groot stuk in te korten. Toffe vormgeving, bv het vijfluikje, daarin onderscheidt Tadaaz zich van andere aanbieders. Twee kleine minpuntjes: een proefdruk is relatief lang onderweg (makkelijk tot een week na bestelling). Tip: misschien ook de optie laten tot ophalen? Spaart kosten voor jullie uit en voor de klant kort dit de levertijd in. Daarnaast ontvang je ook te veel mails als klant als je nog iets in je winkelmandje hebt (ter herinnering zeker 1 keer per dag), of als je al besteld hebt,zeker 2 keer per week nog iets a la ´dit past 100% bij je kaartje´. Dit is overbodig en zelfs wat storend.

Snel levering en mooie uitvoering.

Mooie ontwerpen. Makkelijk om aan te passen. Altijd spannend om het resultaat te zien. Maar het resultaat was zelf beter dan ik had verwacht. Dus zeker een aanrader!

Perfect....

Tadaaz is zeker een aanrader... je kan makkelijk zelf kaartjes ontwerpen en aanpassen. De website is heel gebruiksvriendelijk. Er is veel keuze, voor ieder wat wils... Heb je toch vragen dan zijn de medewerkers van de klantendienst heel behulpzaam en professioneel. Het afhaalportaal die 24/7 open is, is fantastisch! Proefdrukken en bestellingen worden snel uitgevoerd. We waren heel tevreden met het resultaat!

Het was top en snelle levering Wij zullen zeker nog bestellen . Dank u wel

Mooi resultaat

Mooi resultaat!

Prachtige kwaliteit

Fijne kaartjes en stickers voor onze trouw.

Prachtige kaarten en geschenken

Ik ben erg tevreden met het resultaat maar moest vanwege een staking bij B post erg lang wachten op mijn pakketje. Dit met de nodige stress...

Percies als besteld en snel geleverd!! Een echte aanrader

stikker was niet mooi geplakt, overal lucht ertussen en kwam los. absoluut het geld niet waard.

Zeer slechte ervaring. Erg teleurgesteld in het product.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Kim, Bedankt voor het delen van je ervaring bij Tadaaz.be. Wat jammer te horen dat je niet tevreden was met het toegestuurde product. Ik bekijk graag samen met jou hoe we jou het beste kunnen verder helpen. Ik stuur je daarvoor apart nog even een mail. Tot zo! Barbara van Tadaaz

leuke geschenkjes

goeie communicatie, leuke geschenkjes

Het was de eerste keer dat ik iets besteld had van Tadaaz en alles was meer dan perfect. Ik was super blij en ik kan die winkel zeker aanbevelen <3

Mooi, kwalitatief drukwerk en een super fijne service

Topservice

Topkwaliteit, snelle service en een super mooi resultaat

Mooie foto’s- goede kwaliteit en snelle levering

Kwaliteit van de foto’s zijn zeer goed, verzorgd materiaal en heel snelle levering.

Uitmuntend!

In minder dan 24 uur heb ik mijn bestelling ontvangen, nadat deze verloren was gegaan bij de koeriersdienst. We hadden deze dringend nodig voor een feest op zondag en na een telefoontje op donderdag werd de bestelling opnieuw gemaakt en onmiddellijk verstuurd. Wat een TOPservice! Dankuwel ☺️

Beetje teleurgesteld

Kaartjes waren niet zoals proefdruk geplooid. Onmiddellijk kregen we andere kaartjes welke terug niet goed waren. Dan terug,...... uiteindelijk is het nog niet wat het moet zijn maar het feest komt eraan dus laten we het zo. Wel pluim voor diegene die de kaartjes bleef maken. Spijtig dat ze niet zijn zoals de proefdruk die perfect was!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Deborah, Bedankt voor het delen van je ervaring bij Tadaaz. We gaan er steeds volledig voor om onze klanten helemaal blij te maken met de kaarten en cadeau's voor hun speciale gelegenheid. Heel jammer dat je we jou, ondanks meerdere kosteloze herdrukken, niet 100% tevreden hebben kunnen maken. We hopen in de toekomst toch nog een herkansing te krijgen om ons aan jou te bewijzen. Vriendelijke groeten, Barbara van Tadaaz

Super facile et très rapide !

J'ai réalisé les faire-parts à partir de mon smartphone, c'est très simple et rapide. Très chouettes large gamme de produits.

Mooie kaartjes van goede kwaliteit!

Was spannend om ze op tijd te krijgen met de staking van de post. Maar een dag voor de communie toegekomen. Just in time! Kaartje direct in orde.

Prachtig

Snelle levering in een drukke periode . Top team

Van ontwerp tot levering: top!

Mooie voorbeelden, vlot om de ontwerpen aan te passen. Snelle en verzorgde levering, zeer goede kwaliteit.

Promesse tenue

Respect des délais d'envoi Pas de mauvaise surprise

Heel blij met de snelle Nieuwe leveringen na barsten en krassen in de 1ste en 2de zending

Snel geleverd mooi en zorgvullig verpakt. prima inorde mooi van kwaliteit. Ik ga hier zeker nog bestellen !

Prachtige kaartjes van goede kwaliteit

Zeer tevreden over de service. Duidelijke communicatie naar de klant toe. Geven goede kwaliteit!

17 Gr P de Brieylaan

Brugge 8200