Knap!!

Hele mooie producten, exact wat ik had gehoopt

Vlotte en snelle levering & zeer goede kwaliteit!

Vlotte en snelle levering & zeer goede kwaliteit!

Vrij tevreden

Ik was heel tevreden van de communiekaarten die werden gedrukt. Ik was enkel wel wat ontgoocheld bij hoe de sticker werd gekleefd op het flesje van de geurstokjes want dat was niet helemaal recht gekleefd. Misschien is het een idee om de sticker mee te geven en door de besteller zelf te laten kleven. Dat had ik wel liever gehad.

Snelle levering van tip top materiaal

De bestelde toebehoren voor het communiefeest waren allemaal zeer mooi en zeer snel geleverd. Zo pasten de communiekaartjes bij de misboekjes, en waren de uitdeelcadeau's ook van dezelfde serie.

Altijd top kwaliteit bij Tadaaz!

Ik bestel altijd kerstkaarten, en vaak ook uitnodigingen voor feestjes bij Tadaaz. Elke keer zijn ze supermooi afgewerkt, snel geprint en kan ik ze sneller dan verwacht afhalen bij hen. Top service en top kwaliteit!

Mooie kaartjes maar geen reactie van klantendienst

Heb me minstens 5x proberen inschrijven voor de nieuwsbrief, aangezien men daarmee een korting beloofd. Echter nooit een kortingscode of reactie op bericht aan de klantendienst ontvangen.

Dag Joke, Wat vreemd, we vinden nergens een mailtje van jou terug? We sturen je even een mailtje ter bevestiging. Groetjes, Jasmyne van Tadaaz!

Très beau et de qualité

Livraison parfaite, rien n’est abîmé et aucun pot en verre cassé. Plus d’étiquettes que commandé, le papier de qualité, les dragées très bonne (oui on a goûté )

Efficace!

Rapidité et efficacité dans l’impression et la livraison.

Vlug geleverd en alles naar wens.

Alles verliep heel vlot

OK

Overzichtelijke website, ruime keuze, snelle verzending!

Mooie kaartjes en snel geleverd

Mooie kaartjes en snel geleverd

Word naar keuze gemaakt

Ik raad jullie aan om jullie persoonlijke spulletjes hier te bestellen. de prijs is namelijk nog goedkoop.

Bestelling was helemaal zoals verwacht.

Snel en gemakkelijk

Top. Prima resultaat.

Perfecte en vlugge bediening,

Doe zo voort, perfecte, correcte en vlugge bediening

Mooi werk, snelle levering

Lang gewacht op proefdruk, trage postbestelling.

Belle qualité, envois soigné et rapide !

Vlugge levering in was in orde !

Perfecte service

Alles verliep zeer vlot - Vlotte communicatie - Snelle verzending - Product werd afgeleverd zoals geschetst - Goede kwaliteit

Service rapide et de qualité

Large choix de faire part, livraison très rapide, très satisfait du produit reçu

Superfijn!

Altijd goede service en top kwaliteit!

Precies wat verwacht wordt al bedankje

Ik geef 1 puntje minder omdat er 1 potloodkoker een deukje had.

Fijne ervaring! Een aanrader!

De website biedt heel mooie ontwerpen aan die heel eenvoudig zijn aan te passen. De afdrukkwaliteit is dik in orde en we hadden onze kaartjes twee dagen later al in de bus. Ons zoontje was heel blij met de uitnodigingen voor zijn verjaardagsfeestje!

Makkelijk te ontwerpen en snel geleverd

Ik kocht wikkels voor rond kleine doosjes pringles chips, deze zullen we uitdelen voor de 3e verjaardag van mijn zoontje. Was makkelijk ontworpen en snel geleverd.

Dag Annelies, Super om te lezen dat je zo tevreden bent van onze editor en de snelle levering. Groetjes, Jamie van Tadaaz