Product beschadigd bij levering

De poster was makkelijk te maken en ziet er mooi uit. Maar was jammer genoeg gekreukt bij levering.

Zeer snelle levering. Heb geen proefdruk besteld. Was hoe ik het verwacht had.

Heel tevreden

Bestelling was precies zoals ik had ontworpen en het was ook snel in huis. Kortom aanrader!

Super produits et excellent service

Les savons sont conformes aux attentes et ils ont été livrés rapidement dans un super packaging.

Great!

Ik heb voor het eerst bij tadaaz besteld. 1 van mijn producten is beschadigd geleverd. Maar ze hebben heel snel opnieuw verstuurd. Mijn man is heel blij met zijn cadeau.

snelle en juiste levering behalve enkele geploeide anveloppen

Zeer vlotte en goede service

De bestelling geplaatst en de dag erna reeds klaar om opgehaald te worden. Zeer vlotte en goede service. Ook mooie en kwalitatiever afwerking van het drukwerk. Ik bestel hier vaker en al altijd heel tevreden geweest.

Mooie kwaliteit, snelle levering

Mooie kwaliteit, snelle levering

Zeer tevreden!

Ik bestelde geboorte kaartjes voor de geboorte van mijn zoontje. Het pakket kwam op tijd en volledig aan. Snelle en goede levering dus! Ik ben erg tevreden

Gewoon perfect!

Perfect!

Génial

J’ai commandé et la livraison est arrivé super vite

Veel keuze, gemakkelijk in gebruik, vlotte afwerking, mooie kwaliteit, en supersnelle levering

Enthousiaste papa's

Ik kocht een cadeau voor vader, schoonvader en mijn man. Ze waren alle drie heel enthousiast, tot traantjes van geluk toe.

Knap en snelle service

Supper mooi en snelle levering

Altijd in orde !!

Prima ! Verzorgd ! Heel goede ervaringen bij Tadaaz.!

Leuk en elegant ontwerp

Blij met zo een mooi trouwkaartje die ook in onze stijl is. Mooie bedrukking en mooi verpakt Verzonden. Snel geleverd.

Zeer mooie kwaliteit van kaartjes en enveloppen

Het ontwerp was niet altijd gemakkelijk te maken, om de font te veranderen bijvoorbeeld op elk kaartje moest apart gebeuren. Het was me ook niet opgevallen dat het middelste kaartje (samenstelling van 3) veel kleiner was dan de 2 anderen. Waarschijnlijk over het hoofd gezien. Al bij al ben ik zeer tevreden met het resultaat. De kwaliteit is echt heel mooi, de foto is heel mooi afgedrukt (hoewel het een scan was van een foto van 25 jaar geleden); Dus zeker zeer tevreden!

heel goed

De bestelling kon ik eerder afhalen dan de vooropgestelde datum bij jullie waarvoor dank.

Super content

Gemakkelijk om kaartjes te maken vlugge en propere bediening

Niet oke

Het eerste deel van het pakketje was verzonden, 2de deel niet. Ik heb daar voor zelf moeten bellen, jullie hebben dit zelf niet gemerkt.

Rapide et envoi express mais produit pas bien décrit

J'ai commandé une caisse en bois pour une bouteille de vin, mais je n'ai pas bien vu dans la description que la bouteille de vin n'était pas comprise !!! Conseil : affichez le plus en évidence sur la description du produit !! Rien de grave mais je pensais que tout allait être livré comme ça. Heureusement j'ai demandé une livraison chez moi au lieu de mon client sinon il aurait été surpris et il aurait pu me prendre pour un radin. Heureusement, j'ai sauvé mon contrat avec mon client !

Uitstekende service!

Het product dat we besteld hadden is perfect zoals op de foto en de levering gebeurde ook netjes en mooi op tijd.

Tot de puntjes af!

Tot de verpakking toe is af! Zeker een aanrader…

TOP

De uitvoering van de uitnodigingen waren zoals ik het wilde . Dus geen negatieve opmerkingen. Ons feest moet nog plaats vinden namelijk op 14. september 24 . De mensen moeten ons verwittigen voor 10 juli 24 of ze komen. Dan kan ik samen met mijn man alles definitief regelen.

Bedrijfsgegevens

Gr P de Brieylaan 17

8200 Brugge

050 407 910

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.