Mooie kwaliteit

Mooi drukwerk, snelle levering

Alles tip top

Ik ben zeer tevreden van al mijn aankopen! Prijs/kwaliteit is zeer goed. Snelle en vlotte oplossing door klantendienst. Ik ben een zeer tevreden klantje

Vlot en mooi

Vlot besteld en mooi resultaat

Makkelijk!

Veel keuze in kaartjes Zowel in grootte, vorm als ontwerp

Snelle levering en kwalitatieve afwerking.

Snelle levering en kwalitatieve afwerking.

Très bien

Rapide pour l’expédition

Steeds opnieuw heel tevreden!

Zeer vlotte service! Mooie magneten en kaarten. Snel in huis

niet tevreden over de levering van bpost

De laatste levering van deze week werd door de postbode niet mooi afgeleverd. Het pakket lag over de omheining in het natte gras en het heeft de hele dag geregend. Het water was tot in de doos geraakt maar gelukkig net geen schade aan de producten.

zeer ok

alles naar wens

Alles was top in orde. Zowel de uitnodigingen als de chipswikkels en de bedankkaartjes die ik bestelde voor het Vormsel van mijn zoon. Ook supersnelle levering, heel fijn. Wij bestellen hier zeker nog eens opnieuw!

Correcte afspraken

Ik ben heel tevreden , alles verliep volgens afspraak en het is zeer verzorgd. De korting gebeurt uitstekend.

Ik heb Tadaaz via mijn zus leren kennen . Ik ben heel tevreden over de resultaten . Ik heb de bestelling gedaan en dag er na kreeg ik mijn bestelling al thuis geleverd

Snelle service en kwalitatief goed materiaal

Goede service en kwaliteit

Goede service en kwaliteit

Ontwerp gemakkelijk te ontwerpen en aan te vragen.snelle levering en informatie van zending!

FANTASTISCH

heel leuk om dingen te kunnen maken op de site. heel veel keuze! De bestelling komt enorm snel toe en is van fantastische kwaliteit!!! ik bestel hier ZEKER nog! Bedankt Tadaaz!

Vlotte levering, wel minder enveloppen gekregen dan kaartjes, nochtans van elke evenveel besteld… Redelijk ambetant wel .

Vlotte levering, mooie kaartjes

Alles is dik in orde. Dank je wel.

Helemaal volgens verwachting, of misschien wel net iets beter

Kaartjes waren er heel erg snel en ze zijn schitterend geworden! Misschien zelfs beter dan verwacht. Ik ben heel blij met de bestelling.

Enthousiast

Mooi doosje met droogbloemen, leuk dat je het zelf kan bepalen hoe dit er uit kan zien. Doosje is wel aan de fragiele kant als ik dan een minpuntje kan geven

Service is top en snelle levering

Snelle levering, mooie kwaliteit

Snelle levering, mooie kwaliteit

Rapide et qualitatif

Reçu la commande dans 3 jours, impression est parfaite, très contente je vais recommander

gemakkelijk te maken, vlot geleverd, goede kwaliteit

Eenvoudige tool en snelle levering.