Snelle levering en exact wat ik nodig had

Op 2 dagen was de bestelling geleverd in de brievenbus, waardoor wij ook niet naar een postkantoor moesten rijden. De stickers waren prachtig

Snelle en goede service.

Een eenvoudige site, goede communicatie (levering product) en heel tevreden van het eindresultaat!

helemaal prima!

leverdatum is gerespecteerd product zelf was prima in orde!!

TopTopTop!

Super service, volledig naar mijn verwachtingen toe en snelle levering! Heel tevreden, dankjewel!

Zeer snel en goede kwaliteit

Zeer snel bezorgd en zeer goede kwaliteit bedankt

Geweldige Klanten Service

Milan en Jolie van jullie customer service hebben ons echt geweldig geholpen. We zijn zeer blij met onze bestelling en de extra moeite dat jullie hebben gedaan met het naar Polen op te sturen. Enorm bedankt en geweldig werk!

Mooie kaarten

Ik miste wel 2 enveloppen

Nog niks ontvangen

Na 2 weken nog niks gekregen. Wel betaald

Dag Anne-Marie, Bedankt voor je beoordeling. Wat vreemd, we hebben je pakje daags na het plaatsen van je bestelling verzonden. We zijn steeds bereikbaar via mail, telefoon, chat, Whatsapp en Messenger. Indien je merkt dat je pakje langer dan verwacht onderweg is, staan we steeds klaar voor jou om dit te onderzoeken. Ik contacteer je nog even apart om samen tot een oplossing te komen. Vriendelijke groeten, Barbara van Tadaaz

Zeer mooi gemaakt. Snelle service

Mooi kwaliteit. 2 dagen later al geleverd

Oke

Alles vlot verlopen

Snelle service, zeer goede kwaliteit

Software om eigen product te ontwerpen is makkelijk hanteerbaar. Product snel verwerkt en opgestuurd.

Zeer goede kwaliteit, helemaal zoals gehoopt!

Bon produit

Bon produit, délai de livraison rapide

Top kwaliteit, top producten, top levering !

Ik heb voor onze dochter haar geboortekaartjes gekozen voor Tadaaz.be en ik heb er totaal geen spijt van, ik weet bij deze waar ik moet zijn als ik nogmaals kaartjes of uitnodigingen wil laten maken. Zoveel keuze, je kan alles aanpassen tot jouw eigen wensen, ik ben er meer dan 100% tevreden van !!!! Prijs en kwaliteit, top !

Product zoals verwacht!

Product heel rap geleverd en zoals voorgesteld! Heel mooi!

Mooi druk werk

De kaartjes die ik aankreeg waren mooi gedrukt. Het enige jammere op de computer bij het maken van het kaartje kon je het jaartal wel nog mooi zien. Bij het drukwerk komt de letter van de naam erover en zie je niet meer duidelijk wel jaartal en dat vond de dochter wel heel jammer…

Ik vond het echt prachtig en mooie kwaliteit

Heel tevreden,mooie kwaliteit,mooie en duidelijke druk.Snelle levering.Veel keuze ,een heel tevreden klant

Le recours à votre site se recommande.

L'ensemble est très satisfaisant, le résultat très bon. Petit point faible : pas de tabulation dans le traitement de texte.

Zeer blij!

De kaartjes zijn zeer mooi! Iedereen was onder de indruk.

Mooi en snel verzonden

Moeilijk kwa bestellen Maar resultaat wel mooi Snelle levering Iets duurder

zeer goed

zeer goed en snele levering

Superbe

Très contente de ma commande. Hyper rapide et très belles ☺️

super goed

super vlotte service

heel blij met het resultaat

Altijd zeer tevreden bij Tadaaz! Nu met fierheid de communiekaartjes uitgedeeld en goeie reacties hierbij gekregen. Ik blijf voor uitnodigingen trouw aan Tadaaz. Snelle service en goed personeel hebben jullie. Super! Leen Desmadryl

Alles verliep perfect!

Alles verliep perfect. Niets op aan te merken.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.