Mooi en snel

Zelf een mooie jubileumkaart ontworpen. Maandag besteld, woensdag in huis. Heel tevreden over de kwaliteit van de kaarten.

Dag Kelly, Dankjewel voor jouw reactie! Heel fijn te lezen dat je erg tevreden bent van de snelheid waarmee jouw bestelling geleverd wordt! Groetjes, Hannah van Tadaaz

De geboortekaartjes waren enorm snel klaar. En dit tijdens de feestdagen. 31/12 de bevalling, 01/01 de kaartjes besteld en 02/01 waren ze reeds klaar. Ook de customer service was top om onze vragen te beantwoorden. Hartelijk dank!

Dag Alina, Wauw, super om te lezen dat je heel erg tevreden bent van onze snelle levering! We wensen jullie gezinnetje alle geluk toe! Groetjes, Hannah van Tadaaz

VLOT

Vlot, duidelijk en correct

Elke keer mooi, kwalitatief drukwerk. Snelle levering en alles netjes verpakt. Zeer tevreden over jullie service.

Dag Annemie, Dankjewel voor jouw mooie score! Heel fijn om te lezen dat erg tevreden bent! Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Opnieuw fantastische service!

Snel geleverd en van topkwaliteit! Ik bestel al jaren mijn kerstkaarten bij jullie

Dag Ilse, Wauw, super om te lezen dat je telkens bij ons jouw kerstkaartjes bestelt! Dankjewel voor jouw recensie! Groetjes, Hannah van Tadaaz

Livraison rapide bien emballé belle impression

Commande reçue rapidement bonne qualité d impression et bien emballé je recommande

Parfait

Commande reçu très rapidement et de bonne qualité

Bonjour Joanna, Merci bien pour votre réaction et résultat! Salutations, Jasmyne de Tadaaz

Vlotte verzending

De verzending is vlot verlopen en de kaartjes waar ook super mooi gemaakt zal min volgende kaartjes ook bij taadaaz laten maken

Snelle en kwaliteitsvolle service

Zeker een aanrader! Mooie kaartjes van uitstekende kwaliteit. Ook een goeie klantenservice.

Commande de nos faire parts de mariage

Incroyable expérience. Échantillons reçus en moins d’une semaine. Modifications effectuées et commande faite. Nous avons reçu le tout en 2 jours. Résultats impeccables et que des compliments reçus. Une société belge qui gagne à être connue ❤️❤️

Bonjour Nathalie, Quelle resultat! Merci pour votre réaction. Salutations, Jasmyne de Tadaaz

Altijd goeie service, trouwkaarten,geboortekaartjes en doosjes voor suikerbonen hier besteld alsook communie kaartjes en altijd perfect in orde

Dag Kenny, Wauw, wat een mooie score! Super om te lezen dat je al meerdere malen bestelde en telkens heel tevreden bent! Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Impression faire-part naissance

Service excellent et rapide, je suis ravie du produit reçu. Le service client est au top, personne très gentille. Merci beaucoup pour votre travail. Je recommande vivement cette entreprise !

Perfect like always !

Altijd super tevreden! En indien een probleem is de klantenservice top altijd goed geholpen geweest.

Dag Valerie, Dankjewel voor jouw recensie. Heel fijn te lezen dat onze klantendienst je kon helpen bij de vragen die je had! Groetjes, Hannah van Tadaaz

Bonne

Travail sérieux et fait rapidement

Alles is tip top in orde

Très bonne expérience

3 ème expérience et toujours satisfaite des prestations

2 uitnodigingen te kort ontvangen, incl bijhorende enveloppen

Jammer dat ik te weinig van mijn bestelde uitnodigingen kreeg

Topper

Het is even wennen maar eens je het programma kent lukt het prima om alles aan te passen. Veel originele kaarten als basis. Keuze genoeg.

Dag Sofie, Wauw, super om te lezen dat je heel tevreden bent van het ruime aanbod en de tool! Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Heel vriendelijk en snelle levering

Kaartjes zijn van topkwaliteit

De iets langere levertijd wordt ruimschoots goedgemaakt met de heel mooie afwerking van het printmateriaal.

Dag Laura, Dankjewel voor jouw prachtige score! Groetjes, Hannah van Tadaaz

Mooie creaties met vlotte verzending

Ik ben zeer tevreden over de werking van Tadaaz (internet lay-out, werking van de site, duidelijkheid). Al snel mijn geboortekaartjes en extra's voor het geboortesuiker als ontwerp opgeslagen om vervolgens deze op de juiste moment te kunnen bestellen! Dit dankzij de mooie creaties en bijpassende accessoires.

Tevreden, jammer dat ze iets waren vergeten!

Mooie geschenkjes met veel mogelijkheden. Veel keuze online! Helaas waren ze een deel van de bestelling vergeten in de doos te steken. Daardoor moesten we 2 x heen en weer rijden naar de winkel in Brugge om dit op te halen. Gelukkig is het portaal om bestellingen op te halen na de openingstijden open.

Snelle en persoonlijke dienstverlening

Zeer behulpzame mensen bij Tadaaz en zo ook een snelle en persolnlijke service. Wij zijn zeer tevreden.

Dag Mariska, Wauw, dankjewel voor jouw reactie! Super om te lezen dat je heel tevreden bent van de service! Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Fantastisch!

De site om zelf je ontwerp aan te passen zou wel nog iets gebruiksvriendelijker kunnen. De service is top!

Altijd goede en snelle service

Altijd goede en snelle service

Dag Ann-Sophie, Wat een mooie score, dankjewel voor deze fijne recensie! Groetjes, Jasmyne van Tadaaz