Zeer goede en snelle service.

w

Dag Jimmy, We leuk om te zien dat je heel tevreden bent van onze service. Groetjes, Tadaaz

Mooi en snel

Toffe voorbeelden, voor elk wat wils. Snelle levering!

Dag Elena, Wauw, wat een mooie score! Dankjewel hiervoor. Groetjes Tadaaz

Super!! Zeer snel en zeer mooie uitnodigingen ontvangen

Super! Zeer mooie uitnodigingen en zeer snelle levering.

Dag Gwen, Bedankt voor deze mooie score! Groetjes Tadaaz

Perfecte kwaliteit en snelle levering

Perfecte kwaliteit en snelle levering

Dag Elke, Heel leuk te lezen dat je tevreden bent over onze kwaliteit en levering. Groetjes, Tadaaz

Dankuwel

Dag Lore, Dankuwel voor jouw mooie score! Groetjes Tadaaz

Erg tevreden over de puike prestatie re Tadaaz 6 juni 2020

Betreffende uitnodigingskaarten voor ons 50 jarig huwelijksjubileum. Onze eerste ervaring met Tadaaz is zeer aangenaam verlopen. De software was klantvriendelijk, de contacten verliepen vlot, een proefdruk kwam snel toe, twee kleine aanpassingen gingen gemakkelijk, het uiteindelijk drukwerk werd verzorgd en tijdig geleverd. Nu maar hopen dat het corona-virus ons feest niet al te erg zal storen ...

Dag Aline en Robert, Bedankt voor jouw mooie reactie! We duimen met jullie mee dat het een prachtig feest mag worden! Groetjes, Tadaaz

Expérience à renouveler

Produit au top et conforme au descriptif du site.

Bonjour Hecham, Merci pour votre réaction et le bon résultat. Salutations Tadaaz

Dag Jennifer, Wat fijn om te lezen dat je heel tevreden bent van onze snelle service! Groetjes Tadaaz

Prachtig

Een kaart als voorbeeld krijgen vooraf is echt een pluspunt. De kwaliteit is prima!

Dag Eveline, Wat een mooie score! Dankjewel hiervoor. Groetjes Tadaaz

mooi maar niet kwaliteit vol

Ik heb uitnodiging besteld via Tadaaz voor mijn trouw binnen kort. Na een paar modelkaartjes te laten opsturen was Ik overtuigd dat dit goed in orde ging zijn. Bij de levering van de ongeveer 50 kaartjes merkte ik toch jammer genoeg een paar minpunten op. De kwaliteit van het druk werk is minder scherp dan bij het model kaartje. Ook waren de kaartjes te hard in gepakt in plastiek waardoor de helft van mijn kaartjes een hoekje geplooid heeft. Ik had ook nog extra kleine kaartjes besteld voor het avond feest. Deze zaten allemaal in dezelfde plastiek verpakking van de grote uitnodigingen. door het grote verschil zijn de kleintjes allemaal licht gebogen. Dus voor kleine bestelling een aanrader maar voor grote bestellingen zou ik toch goed opletten wat je besteld

Dag Magalie, We sturen jou een mailtje om even al deze puntjes te beluisteren. Kijk je even in jouw mailbox? Groetjes Tadaaz

Supersnelle service en prachtige kwaliteit!

Ondanks de coronacrisis was de bestelling in minder dan 24h al geleverd! Het communiekaartje is heel mooi gelukt en van goede kwaliteit, bedankt aan iedereen!

Dag Tania, Wat fijn om te lezen dat je heel tevreden bent van het communiekaartje! Groetjes Tadaaz

Ik had bedankkaartjes besteld bij Tadaaz en ze waren echt super goed gelukt! Ze waren ook super snel geleverd dus ideaal!

Dag Annelies, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze bedankkaartjes en snelle levering! Groetjes Tadaaz

De afbeelding op de stickers was niet mooi gecentreerd.

De afbeelding op de stickers was niet mooi gecentreerd.

Dag Liesbeth, Wat vreemd dat de stickertjes niet gecentreerd waren. We sturen jou even een mailtje om dit uit te klaren. Groetjes Tadaaz

kwaliteit heel goed, maar verzending omslachtig

Onnodig dat het voorbeeldkaartje afzonderlijk via post werd opgestuurd. Dit kwam pas na 10 dagen toe, terwijl dit evengoed bij onze andere bestelling had kunnen zitten. Andere site sturen dit afzonderlijk omdat hier dan ook voorbeeldenveloppes bij zitten. Op ecologisch vlak ben ik dus wat teleurgesteld. De kwaliteit is echter top. Op het scherm zag ik een waardeloze kwaliteit, gezien het om eigen tekeningen ging, zag ik het niet goed komen, maar in tegenstelling daartoe, is elk detail super mooi opgenomen in mijn kaartje. Gezien er nog schoonheidfoutjes in de tekening zitten, vind ik het wel jammer dat ik opnieuw de bestelling moet doen, in plaats van dat ik het kan zien op het scherm.

Dag Wouter, Onze modelkaartjes volgen een ander productieproces waardoor deze afzonderlijk worden verstuurd. Alle informatie omtrent modelkaartjes kun je terugvinden in onze FAQ's: https://tadaaz.be/nl/faq/kan-ik-een-modelkaart-aanvragen Kijk je deze even na? Groetjes Tadaaz

Top service en Top kwaliteit

Zeer mooie kwaliteit voor deze scherpe prijzen. Alles wat ik besteld heb is TOP. En dan nog de kers op de taart, de snelle levering.

Dag Laetitia, Wat een mooie reactie. Bedankt hiervoor! Groetjes Tadaaz

Snelle service en mooie afwerking

Voor de eerste keer gekozen voor tadaaz en heel tevreden!

Dag Franca, We zijn zeer tevreden dat we jou een 'happy moment' konden bezorgen! Groetjes Tadaaz

steeds correct en heel snel!

zeer tevreden

Dag Liesbeth, Bedankt voor jouw mooie score! Groetjes Tadaaz

positieve ervaring

Mooi resultaat!

Dag Leen, We zijn blij dat we jou een positieve ervaring konden bezorgen! Groetjes Tadaaz

Facilité de création & rapidité d’expédition

La création du faire-part fut très facile et le rendu sue l’on voit à l’écran est fidèle à ce que l’on reçoit ensuite. L’envoi de l’épreuve a été très rapide et soignée. L’enregistrement du modèle permet de rapidement préciser les derniers détails et de lancer l’impression. La livraison fut encore rapide et soignée pour les faire-part. Le seul bémol est que l’achat des enveloppes n’est pas rappelé !

Heel mooie, originele en mooie afgewerkt.

Vond het heel mooie en originele kaarten. Je had zeker en vast voldoende keuze. Alleen spijtig dat ik ze nu niet kan gebruiken doordat geen van beide door gaat door Corona.

Dag Annelies, Bedankt voor jouw reactie. Heel fijn om te horen dat je erg tevreden was met jouw kaartjes. Zou het mogelijk zijn ons toch even te contacteren? Groetjes Tadaaz

Mooie uitnodigingen en bedankjes

Zeer mooie kaartjes en snelle levering. Enige minpunt, prijs voor een envelop is aan de hoge kant. Dat is jammer...

Eenvoudig in gebruik

Heel eenvoudig om te ontwerpen. Heb wat problemen gehad met de designer maar werd snel geholpen. Top!

Dag, Wat fijn om te lezen dat je snel geholpen werd bij het opmaken van jouw kaartje! Groetjes Tadaaz

Mooi assortiment en een super klantendienst

Lang gezocht naar een leuke uitnodiging voor mijn pensioenfeest en bij tadaaz eindelijk gevonden. Uitnodigingen en menu's zijn heel mooi, veel complimentjes gekregen. Spijtig genoeg kan mijn feest door het coronavirus niet doorgaan. Klantendienst heeft een eerlijke oplossing gevonden voor mijn probleem. Bedankt Tadaaz!

Dag Diane, Heel fijn om dit te lezen! We doen steeds onze uiterste best om zo goed mogelijk te helpen. Groetjes Tadaaz

Ik bestel zeker nog

Mooie designs, handige website, kleine oplages, vlugge afhandeling

Klantgericht

Dag Lore, Wat fijn dat je zo tevreden bent van onze klantendienst. Groetjes Tadaaz