Correcte service.

Tadaaz heeft aangenaam verrast. Een correcte service voor een correcte prijs. Handige en duidelijke tool om te gebruiken. Vlotte levering van de producten. Bij elke stap in het proces voldoende geïnformeerd. En mooie kwaliteit van de producten.

Vlotte service

Tadaaz heeft heel veel keuze en een goede service, ik bestel zeker nog eens!!

Service uitstekend

De kwaliteit van het kaartje is super mooi. We bestelden de voorgestelde enveloppen en die pasten perfect bij het kaartje. De levertijd was nog korter dan oorspronkelijk aangegeven. Perfect!

Super kwaliteit!

Goede service!

Altijd leuk, een gepersonaliseerd cadeau!

Topservice, zoals altijd! Klein beetje jammer dat de stickers wat scheef Gekleefd waren op de cadeautjes…

prima product & service !

zoals bij vorige gelegenheden ontving ik de kaartjes op tijd , perfect verpakt en prima afgewerkt.

Prachtige kaartjes en snelle levering!

Na het ontwerpen van onze bedankt kaartjes bestelde ik 2 proefdrukken voor een heel klein bedragje. Zo konden we met een gerust hart kiezen. Het finale ontwerp werd heel snel geleverd en zat mooi stevig verpakt. Dat je de enveloppes mee kan bestellen is superhandig. De ontwerptool is handig en de kaartjes zijn heel mooie kwaliteit. Heel tevreden!

Parfait

Création facile sur le site Traitement et envoi très rapide. Très bon rapport qualité-prix

Topservice

Zeer vriendelijke medewerkers, steeds snelle oplossing. Ik raad jullie graag bij iedereen aan.

Heel goed. Snelle service

Mooi

Wat een mooie kwaliteit van jullie producten

Makkelijk, snel en mooi

Gemakkelijk, snel, veel keuze, gewoon weg alles wat nodig is kan je bij jullie vinden.

Zaterdag communiekaarten gemaakt en dinsdag zaten ze al in de brievenbus! Ik had op voorhand al een selectie opgeslaan van mijn favorieten.

Een aanrader

Vlot bestellen, vlot geleverd. Prijs kwaliteit ok

Mooie foto 's en snelle levering

Mooi

Voor het eerst. Bij jullie iets besteld en wauw wat mooi jullie hebben hey super gedaan ook de levering . Raad het iedereen aan

Prima kwaliteit!

Prima kwaliteit voor betaalbare prijs. Levering zoals aangegeven.

Prachtig!

Helemaal zoals verwacht! Super vlot geleverd en topkwaliteit!

Prima met een Maar

Heel leuke site, veel mogelijkheden! spijtig dat niet van elke stijl, de lijn wordt doorgetrokken (niet alle stijlen zijn uitvoerbaar in zowel de uitnodigingen als de bedankjes) ook is mijn gebruikt lettertype (Santorini) plots uit de editor verdwenen waardoor ik deze ook niet meer kan gebruiken voor bedankjes en dergelijke.

Niet helemaal hoe het hoort

Ik kreeg 26 spiegeltjes ipv 25 en 24 magneten ipv 25. Verder zijn er direct als ik de spiegeltjes uit de zak haalde twee uiteen gevallen. Dus heb eigenlijk van alles tekorten nu. Hopelijk gaan er niet nog meer stuk. Want dan is het helemaal te duur en niet aan te raden. Jammer…. Voorlopig beveel ik het niet aan.

Dag Nathalie, Bedankt voor het delen van je ervaring bij Tadaaz. Het kan uiteraard niet de bedoeling zijn dat je tekorten hebt en dat de spiegeltjes uit elkaar vallen. Ik stuur je meteen een mailtje om dit verder te bekijken en samen met jou een oplossing te zoeken. Tot zo! Vriendelijke groeten, Barbara van Tadaaz

Mooie kaarten

Voor het lentefeest van onze dochter hier onze bedankkaarten gemaakt alsook de naamlabels voor aan de bedankjes. Mooie kwaliteit en veel keuze, alleen 1 groot nadeel: overal in duidelijk vet lettertype tadaaz op. Kies je voor lichte neutrale kleuren in je ontwerp, staat er dan in duidelijk zwart tadaaz op uw foto of onder uw zelfgeschreven tekst.

Beste, Bedankt voor het delen van je ervaring bij Tadaaz.be. Wat leuk dat je tevreden bent over de kwaliteit en ons ruime aanbod. Ons logo is een belangrijk onderdeel van onze branding en kan daarom niet worden verwijderd of van kleur worden veranderd. Het is ontworpen om consistentie en herkenbaarheid te bieden aan onze klanten. Hoewel we begrijpen dat dit frustrerend kan zijn, hopen we dat je begrip hebt voor onze werkwijze en de redenen erachter. We zullen je feedback zeker gebruiken om te kijken naar manieren om onze service te verbeteren. Vriendelijke groeten, Barbara van Tadaaz

Heel mooie communiekaartjes! Zo ontzettend blij mee

We bestelden communiekaartjes, onderleggers en menukaartjes binnen het thema van onze uitnodigingen (die we eerder ook hadden besteld). Alles kwam heel snel aan. Zeer mooie kwaliteit. Heel tevreden mee! Ook de cadeautjes voor peter en meter zien er prachtig uit! Dank jullie wel!

Snelle levering en netjes afgewerkt wij gn zeker nog bestellen

Dag Nancy, Hartelijke dank voor het delen van je ervaring bij Tadaaz. We zien je graag terugkomen, altijd welkom! Lieve groeten, Barbara van Tadaaz