Heel tevreden!

Het was even zoeken in het begin, maar het resultaat is top!

Hallo Wat fijn om te horen. Met vriendelijke groeten Het Tadaaz-team

Zoals steeds... kwaliteit !!!

Snelle levering, mooie ontwerpen, kwalitatief hoogstaand !!!

Snel , mooi ontwerp en super kwaliteit

Alles zeer vlot en snel verlopen

Facile, beau résultat. Envoi très rapide

Beaucoup de choix, facile, belle qualité et envoi très rapide ( reçu en 2j) juste dommage que les enveloppes ne soient pas incluses à ce prix.

Bonjour Quel plaisir d'entendre que vous êtes satisfait. Salutations l'équipe Tadaaz

Gemakkelijk

Gemakkelijk en snel kaartjes maken. De voorbeelden zijn handig. Minpuntje: vrij kostelijk voor maar een tiental kaartjes.

Makkelijk te ontwerpen en druk zoals op de foto!

Eenvoudig te ontwerpen kaartjes. Druk net zoals de foto. Snelle levering!

Hallo Leuk om te horen dat het ontwerpen eenvoudig verliep en je tevreden bent met je druk. Met vriendelijke groeten Het Tadaaz-team

Kwaliteit top

Leuke en mooie producten Alleen configurator, snelheid van levering en manier van verpakken kan nog beter (aantal kreuken in pakket bij levering)

Super leuke uitnodiging!

Ik ging voor het heldenmasker als uitnodiging voor mijn zoon zijn verjaardagsfeestje. De genodigden waren vol lof over de zeer mooie uitnodiging,

Enchantée !

Quelle magnifique découverte ! Des modèles auxquels on ne pense pas forcément et qui font forte impression pour tous ceux qui recoivent nos cartes ! Tadaaz, ma référence!

Bonjour Quel beau score! Salutations l'équipe Tadaaz

Top ervaring

1ste keer besteld hier maar super enthousiast. Gemakkelijk zelf kaartjes te maken. Proefdruk was zeker in orde. Bestelling zelf ook. Handig om zelf te ontwerpen.

Zeer positief, goede levering, uitstekende afwerking

Goede ervaring

Site super bien fait

Je n'ai rien à dire, seulement 1 note excellente, travail merveilleux et envoi rapide et bien garantis

Opnieuw werd mijn bestelling snel verwerkt en geleverd. Prima service.

Snelle en gemakkelijke levering, zeer blij van de uitnodigingen die we besteld hebben

Fijn.

Website blokkeerde meermaals bij maken kaartje, echter wel mooi resultaat. Goede prijs-kwaliteit. Super snelle levering.

Fantastische service!

Behulpzame en klantgerichte service, met een proactieve aanpak! Top!

Hallo Wat fijn dat je onze service op prijs stelt. We doen onze uiterste best om elke klant zo goed mogelijk te helpen. Vriendelijke groeten Het Tadaaz-team

mooie kwaliteit

alles in orde

heel content

mooi gemaakt en op tijd geleverd

Leuke ontwerpen, eenvoudig aan te passen en kwaliteit bij levering!

Heel eenvoudig aan te passen ontwerpen, zodat zeker alles naar wens is. De voorbeelden geven steeds al een heel goed beeld van het resultaat. De levering verloopt ook perfect, op korte termijn de bestelling toegestuurd gekregen.

Excellent

Rapide-efficace -service super

Ruime keuze, mooie kwaliteit, supersnel geleverd!!

Zeer mooie keuze en goede kwaliteit!

Hallo Dankjewel voor de mooie score! Vele groetjes, Tadaaz

Goede kwaliteit

Altijd tevreden van het resultaat, al vind ik dat de mogelijkheden om foto's/producten te bewerken tijdens het proces uitgebreider kunnen. Ook zou het fijn zijn mocht je bepaalde producten in kleinere oplages kunnen bestellen.

Topservice dankzij topmensen!

Mijn laatste order werd met veel zorg behandeld. Bewijs is dat ik de verkeerde (te kleine) enveloppen had besteld. Ik kreeg een telefoontje van jullie aftersales dienst om me dit te melden. Zo heb ik toch nog de juiste enveloppen ontvangen. Dit korte telefoontje bespaarde me een retourzending en de tijd die ik hiermee zou verliezen. Dus voor mij blijft Tadaaz nog steeds op 1 op mijn lijstje staan!

Hallo, Heel leuk dit te horen! Groetjes, Tadaaz

Goede prijs kwaliteit. Vlotte levering

Magnifique

Faire part supebe et original. Bonne qualité d'exécution et livraison rapide.

Bonjour, Merci pour votre réaction! Cordialement, Tadaaz