Leuk ontwerp maar kleur viel tegen.

Het ontwerp van het kaartje was leuk, maar het aanpassen met onze gegevens verliep niet zonder gesakker over kaders die niet kwamen waar ik ze wilde, met rode lijnen en uitroeptekens waarvan we niet dadelijk wisten wat het probleem was. Uiteindelijk wel, maar het werkte dus niet helemaal intuïtief. De kleur van het kaartje viel ook tegen: bij een eerder ontwerp kozen we olijfgroen en kregen ook zulk voorbeeldkaartje in de bus: perfect! Bij ons finaal ontwerp duidde ik dezelfde kleur aan, maar de kaartjes bleken eerder grasgroen. Dat was wel een teleurstelling.

Merci à Tadaaz ! Service au top

Très belle qualité de produits, service clientèle multilingue, très réactif et à l'écoute. Je recommande Tadaaz. :)

Resultaat zoals verwacht

Zuivere mooie beelden, schitterende kwaliteit, snelle levering, duidelijk en behulpzaam in de chat bij vragen.

Perfecte service en kwaliteit

In een mum van tijd een super mooi kaartje gemaakt en correct en tijdig geleverd!

Ruime keuze en zeer vriendelijke hulpverlening

Topkwaliteit Snelheid Prijs/kwaliteit Professioneel Vriendelijke telefonische hulpverlening

perfect

makkelijk te maken, snelle levering, mooie magneten

Snel geleverd en Prachtige Kwaliteit

Snelle levering en de communie kaartjes zijn zeer mooi en topkwaliteit! Alvast bedankt Alexandra Huyghe Parfumerie Marie Rose

super

heel mooi en ruim assortiment je kan proef kaart aanvragen ideaal zo konden wij de mooiste eruit kiezen. Dus heel tevreden van

Zeer goed geholpen door medewerkster

Goeie hulp bij maken van labels

Na een foutje in de centratie zorgde Tadaaz ervoor dat alles in orde kwam. Super service, super tevreden. Meer dan aanraden waard

Vlotte service met mooi eindresultaat

Voldoende keuze uit verschillende modellen Editor hapert wel soms Vlotte aflevering, proper verpakt

Tevreden van mijn bestelling en super snelle levering!

Mooi afgewerkt en vlot ontvangen... zelfs foutje bij levering vlot en snel terug ontvangen

Makkelijk Veel keuze Snelle levering Even snelle rechtzetting bij foutje levering Aanrader!

Vlot, snelle service.

Prima.

Perfecte service

Mooie kwaliteit. Snelle afhandeling.

Aangenaam verrast

Zeer positief ervaren. De website is gebruiksvriendelijk. Grote keuze. De levering verliep vlot. Dag erna s morgens hadden we de uitnodigingen al. De kwaliteit is super goed. Aangenaam verrast.

Perfect!

Heel gemakkelijk om kaartjes en toebehoren te ontwerpen en te bestellen. Ook heel snel geleverd!

Mooi en snel geleverd

Wij bestelden de kaartjes en de volgende dag hadden we ze al in huis. Mooi en zeer goede kwaliteit .

Alles prima en snel in orde!

Veel keuze, snelle service en goede kwaliteit.

Mooie afwerking

Mooie afwerking en goede service staat gelijk aan goede kwaliteit

Heel goed gedaan!

De kaartjes zijn top!

Super ervaring, echte aanrader

Super ervaring en zeker de medewerkster die ik aan de lijn kreeg , heeft mij uitstekend geholpen

Mooi cadeau van goede kwaliteit

De gepersonaliseerde mokken zijn een bruikbaar cadeau om weg te geven. Je kan ze gemakkelijk personaliseren waardoor ze net dat tikkeltje meer hebben. De grote keuze tussen de vele ontwerpen zijn handig om mee van start te gaan.

Prima service, prima kwaliteit en supersnel!

Ik werd goed geholpen op de chat. Kaartjes maken was eenvoudig, en de dag erna al toegekomen op het postpunt! Top service.

Top service, resolutie iets minder

Heel tevreden over aanbod, service, snelheid, verpakking. Wel een beetje ontgoocheld over kwaliteit van de afgedrukte foto ook al was de resolutie van onze foto hoog genoeg