Snel en heel mooi

Mooi aanbod aan producten, gebruiksvriendelijk en snelle levering

Veel keuze, eenvoudig te ontwerpen, vlotte bestelling en heel snelle verzending. Prijs kwaliteit top

Zeer mooi

Altijd de perfecte kaartjes als ik ze besteld heb super mooi ook en enorme veel keuze

Het resultaat is prima, ik had niet anders verwacht.

Het resultaat is prima, ik had niet anders verwacht.

Fantastische service

Na een snelle levering van ons kaartjes merkten we een (klein) drukfoutje op. Eén mailtje volstond om kostenloos een herdruk te bekomen. Opnieuw zeer snel geleverd. Het drukwerk zelf is van hoge kwaliteit. Hartelijk dank, Tadaaz!

Uitnodigingen besteld voor eerste communie ze zijn prachtig. Vlotte levering Ik bestel nog!!!

Prima service!!!

Proefdruk voor ons kaartje en stickertjes voor onze suikerbonen gekocht! Super service! Werden direct geleverd! Binnenkort bestellen we onze geboortekaartjes er ook nog!

Trouw uitnodigingen besteld en nog mooier dan op de foto

Perfecte service.

vlotte levering, steeds correct

reeds verschillende malen gewerkt met Tadaaz, men geeft altijd de juiste hulp zonodig

Snelle en vlotte levering

Snel en makkelijk Vlotte levering Degelijke kwaliteit

Super makkelijk en snel.

Kaartje was makkelijk te maken en de levering is vlot verlopen.

Uitstekende dienstverlening

Veel keuze voor doopsuiker en kaartjes. Bij vragen, wordt er snel contact opgenomen en ben je snel geholpen. De tool om je kaartjes te bewerken is handig in gebruik. Snelle verzending.

Hoi Nele Wat fijn dit te lezen! Groetjes Tadaaz

Vlotte levering

Original

Je suis cliente depuis plusieurs années et ils ont toujours été top. Encore 1x ici. Originalité des propositions, rapidité d'envoi, belle exécution. Seul bémol chaque année : lenteur du site pour la conception. J'ai pourtant essayé d'un smartphone, d'une tablette, de 2 pc. Je ne comprend pas pourquoi c'est lent à effectuer les modifications (je fais des tests avec plusieurs photos) et qu'il bloque. Voilà pourquoi je ne mets pas la note maximale.

Slechte weergave foto

Op onze wenskaarten was de rode filter te sterk aanwezig, het verschil tussen het beeld op de pc en de echte kaartjes was groot. Het was of onze dochter van 3op de foto een (haar) uitgroei had op de kaartjes, hiervan was helemaal niks merkbaar van op het beeld op de computer. Andere malen waren wij zeer tevreden maar deze keer zeer teleurgesteld

Hoi Katleen We sturen je zo een mailtje om even te polsen wat je net bedoeld. Kijk je even in je mailbox? Groetjes Tadaaz

uitmundende service!!!!

ik had uitnodigingen besteld voor mijn dochter. bij de levering zie ik dat er een typfout is gebeurd. Ik bekijk mijn voorbeeld nog eens op mijn account en daar staat dit niet op. even een mailjte gestuurd en twee dagen later zaten er al nieuwe in de bus. geweldige service!!! ook jullie website is handig in gebruik!!!

Eenvoudig !!

Mooie kaartjes en heel eenvoudig om te bewerken naar uw maat. Zeker voor te stellen aan andere 👍🏻

Zoals altijd:snelle service ,zeer goede prijs-kwaliteit,bij afhaling zeer vriendelijk

In het verleden met andere diensten gewerkt maar na ontdekken van tadaaz raad ik dit aan iedereen aan. Je komt nooit bedrogen uit. Op elk punt zou ik een dikke 10 geven. Klantvriendelijkheid 10 Snelle sevice 10 Gebruiksvriendelijke site 10 Prijs -kwaliteit 10. Ik ga nergens anders meer heen.

Dag Elien Super leuk dat je zo tevreden bent over ons! Groetjes Tadaaz

Heel mooie kaartjes en supersnelle levering

Dit was de eerste keer dat ik kaartjes bestelde bij Tadaaz. Ik was blij verrast toen ik zag hoe snel deze zouden geleverd worden. Het resultaat was heel mooi, en overtrof mijn verwachtingen. Niet de goedkoopste kaartjes (bovendien moet je apart enveloppen bijbestellen), maar wel zijn prijs meer dan waard 👍

Was emotioneel toen ik het zag

Ik vind de dozen super mooi gemaakt!! Was een beetje sprakeloos

Snelle service. Extra kaartjes dan ik besteld had

Goede service. Tevreden over het resultaat.

Goede service. Tevreden over het resultaat.

Sérieux et rapide