Snelle, correcte levering

Doopsuiker doosjes besteld via afhaalpunt. Na 2 dagen aangekomen. Nog wat bijbesteld op ons thuisadres, volgende dag in de brievenbus!

Super Service

Veel keuze in de portfolio en de kaartjes zelf opmaken ging vlotjes. De levering was snel, ondanks de feestdag er tussenin. Ik ben heel tevreden met het resultaat, zeer professional.

topkwaliteit zowel product en klantenservice!

Ruime keuze aan ontwerp mogelijkheden. Product is van hoge kwaliteit. Leuk dat er bij iedere levering een kortingsbon bij zit. Bij de levering van het eindproduct (150 geboorte kaartjes) bleek er een typefout te staan op een onderdeel van het kaartje. We namen telefonisch contact op met de klantenservice om op zoek te gaan naar een oplossing. Bleek dat hun oplossing simpel was. Er werd tegen de dag nadien 150 nieuwe kaartjes voorzien. En dit volledig kosteloos. Topservice!!

Super site

Très beaux faire-part de naissance, livrés le lendemain de la commande et parfaitement conformes à nos attentes.

Snelle service en prachtig resultaat

Heel positief. Hoop dat mijn volgende bestelling (geboortekaartjes) even vlot loopt als deze...

Makkelijk te bestelling, snelle levering, prachtige kaartjes

Makkelijk te bestelling: de website is heel duidelijk, het opstellen van onze trouwkaarten ging vlot. Snelle levering: De kaarten waren binnen de voorzien termijn geleverd Prachtige kaartjes: beter dan verwacht, kwalitatief papier en de omslagen pasten er perfect bij. Geen negatieve punten op aan te merken! Zeker een aanrader

Perfecte afwerking en vlugge service.

De website is praktisch, gemakkelijk en duidelijk. Kortom een aanrader voor gala-drukwerk.

Top service!

Ik wil hier toch de tijd nemen waarom ik 5 sterren geef! Ik heb mijn geboortekaartjes besteld. Wat bleek? Ik had een paar schrijffouten. Men belde mij meteen na de bestelling persoonlijk op om mij dit mee te delen. Ik had graag nog iets speciaals gehad wat ook voor mij gedaan werd. Ondanks alles toch nog mooi op tijd geleverd. Bedankt Tadaaz om mij de goede service te bieden!

Hallo, Dankjewel voor de leuke recensie! Met vriendelijke groetjes, Tadaaz

Leuke ontwerpen

Grote keuze aan ontwerpen met en zonder foto. Leuke en mooie lay-outs. Zat wel bij de 5% die later geleverd werd

Snelle service en kwaliteit

De volgende dag klaar Leuke ontwerpen

Tevreden klant

Eenvoudig op te maken en snelle levering. Ik bestelde de uitnodiging voor het feest van mijn zoon en de dag na de bestelling zaten ze in de brievenbus. Top!

Makkelijk in opmaak en gebruiksvriendelijke site, snelle levering, goede prijs/kwaliteit

Eerste bestelling

Snelle perfecte service

De kaartjes worden snel geleverd en het resultaat is prachtig. Het is leuk dat je zelf nog aan de ontwerpjes kan sleutelen.

Goede service!

Gemakkelijk en snelle levering!

Zeer positief.

Ik maakte al verschillende keren kaartjes met jullie en telkens was het top. Super kwaliteit, snelle levering.

Snelle service en het ziet er precies uit zoals op de computer

Wel een ietwat trage extensie om in te bewerken en jammer dat je geen track and trace code krijgt. Al bij al wel zeeeer tevreden.

Heel goed en snel

Heel goed en netje gelevert

Snel, kwaliteit ok, wal wat prijzig

Supersnelle levering, goede kwaliteit. Prijs per besteld kaartje wel wat aan de hoge kant.

Supertevreden!

Onze geboortekaartjes kwamen zeer snel toe: besteld voor 14u en effectief de volgende ochtend al heel vroeg geleverd. Top!!!! Ook de kwaliteit was perfect in orde. Bedankt!

Dankjewel voor de mooie score!! Groetjes, Het Tadaaz Team

Verwachting overtroffen

Sneller dan verwacht en met een mooi cadeautje!

Vlotte service

Mooi aanbod, gemakkelijk persoonlijke toets aan te geven. Handig overzicht gerelateerde producten. Mogelijkheid om eerst proefdruk te ontvangen. Snelle levering.

Mooie kaartjes, snelle en goeie service

Onze zelf ontworpen geboortekaartjes waren binnen de 5 uur na bestelling beschikbaar om af te halen. Een betere en snellere service kun je je bijna niet wensen.

Dankjewel voor de leuke reactie!! Groetjes, Het Tadaaz Team

Degelijke produkten.

Snelle en correcte afhandeling van een super afgewerkte bestelling.

Was SUPER

Alles aan mijn bestelling was 10 op 10 Het drukwerk alsook de bijhorende foto *s Profitiat.

Over Tadaaz.be