Mooi en snel gedrukt!

Mooi en snel gedrukt!

tevreden

de foto van mijn bestelde menu's was te gelig en te flets van kleur. Ik heb dit laten weten en er werd voor mij gratis een nieuwe menu gedrukt met mooie kleur dit maal. Bedankt!

Mooie realisatie. Snelle levering

Mooie realisatie, snelle levering.

Snelle levering en exact zelfde als ontwerp, Top

Faire-part conforme à la commande et livraison express. Très bons retours, le faire-part a plu.

On est très content de la commande. L'équipe est très disponible pour les questions. Un tout grand merci.

Mooie en vlotte service

Zeer mooie kwaliteit met een super vlotte levering.

Zeer snelle levering en prima kwaliteit

Zeer gebruiksvriendelijke website, snelle levering en producten voldeden helemaal aan mijn verwachtingen

Nombreux choix, rapide et prix correct

Carte de naissance commandées le matin et reçues à la maison le lendemain! Super qualité et prix plus que correct. Je recommande ce site sans hésitations.

Geleverde kleur week af van computer. Er werden gratis nieuwe stickers gedrukt en opgestuurd. Top!

Great service

We ordered marriage cards and stickers with Tadaaz and everything was exactly as we expected, very good quality and delivery fast and very well packed. Thanks Tadaaz!

Toppie

Laat besteld - toch mijn bestelling op tijd ontvangen !

Gewoon prachtig

De bday kaart was niet voor een communie zo mooi en afgewerkt we gaan nog met jullie in zee 👍👍👍

Amai super

Wij hebben het vouwdoosje als uitnodiging gemaakt en er lekkere chocolade in gedaan. De foto's zijn super en het doosje stevig genoeg om er iets in te steken.. De bestelling was hier ook super snel. Heel tevreden.

Heel tevreden!

Bijzonder vriendelijke mensen die klaar staan te helpen en te begeleiden. Vlotte communicatie en kwaliteitsvolle levering.

Hallo, heel leuk dit te horen! Groetjes, Tadaaz

kwaliteit voor een degelijke prijs

Sommige elementen zijn misschien wat duur. Maar je krijgt wel goed afgewerkte producten voor een betaalbare prijs.

Toch wat ontgoocheld in de kwaliteit

Zeer tevreden over de snelle service maar de kleuren van de foto waren zeer teleurstellend. Groot verschil met de doorgestuurde foto. Heb al vaak bij jullie besteld en is de eerste keer dat het niet goed is. Jammer !

Hoogstaande kwaliteit

Mooie kaart en drukwerk. Bijgeleverde enveloppen waren eveneens van een zeer goede kwaliteit. Zeer snelle levering.

vlug en mooi

het invullen van de gegevens werkt soms een beetje moeilijk omdat de computer steeds terugkeert naar het oorspronkelijk ontwerp en moeite heeft met een groter lettertype of een andere kleur. Bijzonder vlugge levering. mooi resultaat.

ongelooflijk

ongelooflijk. alles zoals mijn dochter het heeft ervaren, ervaar ik mijn bestelling hetzelfde.

Hallo, heel leuk dit te horen! Dankjewel! Groetjes, Tadaaz

Design van het kaartje voor de babyborrel donderdag besteld en vrijdag perfect geleverd. Meer moet dat niet zijn.

Naam Stickers

Heel mooie gepersonaliseerde stickers besteld met de naam van de baby op. Heel handig voor op de potjes en doosjes van de suikerbonen te kleven. Goede kwaliteit. Zeer snel geleverd en snel bijbesteld.

Mooi kaartje, zeer vlotte levering.

Nadat in eerst 2 proefkaartjes besteld had, heb ik uiteindelijk 1 van die kaartjes laten drukken. Mooi kaartje, goede papierkwaliteit, mooi drukwerk. We zijn zeer tevreden. Bedankt.

Super mooi geboortekaartje voor ons meisje

Wij hebben voor het geboortekaartje gekozen met marmermotief. We hebben deze wel qua lettertype aangepast naar onze smaak. Het kaartje en de kleuren waren super van kwaliteit , ook supersnelle levering gehad. Misschien een kleine tip: het had nog mooier geweest hadden we de optie gehad om de voorkant van het kaartje in hoogglans te nemen met het marmereffect. Nu was deze mat.

Super mooi

Snel geleverd, mooie kwaliteit !

Kwaliteit en snel geleverd!

Eens je door hebt hoe je de tools moet gebruiken een zeer handige website. Zeer goede kwaliteit en snel geleverd.