Commande de faire-part Parfaite

Pour la naissance de notre douce fille, nous avons parcouru différents sites pour commander des faire-part. Nous avons rapidement trouvé notre bonheur sur votre site et avons décidé de commander nos faire-part chez vous. Nous les avons reçu très rapidement. Colis en parfait état. En ouvrant la boite nous avons été plus que conquis en les voyant. Ils sont magnifiques. Vous avez un large choix pour personnaliser des objets, nous reviendrons commander sur votre site dans l'avenir et recommanderons avec grand plaisir votre site. Encore merci pour la rapidement et surtout la qualité du produit.

Bonjour Nathalie, Merci pour votre réaction. Nous vous souhaitons bonne chance avec votre famille. Salutations, Tadaaz

Très bien

Très contente de la qualité du produit. Dommage pour le découpage des nuages à assembler qui étaient parfois déchiquetés.

Prima en snelle service alleen de codes voor gratis verzending werken niet

Très satisfaite

Délais très court, commande bien reçue, bien protégée et le rendu est très beau.

Een heel vlotte service, vandaag besteld 's anderdaags klaar

rapide

rapidité

Alles is vlot gegaan, we zijn zeer tevreden met het resultaat

Dag Vera, Wat leuk om te lezen dat alles vlot verlopen is en jullie heel tevreden zijn met het resultaat. Groetjes, Tadaaz

Snelle en perfecte service !

Eenvoudig en duidelijk programma voor het ontwerpen van kaarten. Echt een aanrader !

Alles ging heel vlot .

De levering was zoals beloofd, 's anderendaags , zelfs zaterdag . Alles volgens het model en onze wens uitgevoerd.

Dag Dirk, Wat leuk om te lezen dat alles verliep zoals gewenst! Bedankt voor jouw mooie score! Groetjes, Tadaaz

Excellente

Envoie rapide et conforme.

Satisfaite

Très satisfaite des faire part de naissance que nous avons commandé seul choses c est que nous ne savions pas que nous devions les assemblés nous même =/

Mooie kaartjes! Zééér belangrijk: heel goede na-verkoop service

Eerste keer bij ontvangst van de kaartjes bleek er een fout opgetreden . Tadaaz heeft deze fout meteen gecorrigeerd en de nieuwe kaartjes terug gratis opgestuurd! Dat is wat men goede service noemt!!

Dag Joey, Wat fijn dat je zo tevreden bent van onze na-verkoop service. We doen steeds onze uiterste best om elke klant zo gelukkig mogelijk te maken met zijn/haar bestelling want daar doen we het voor, een 'happy moment'! Groetjes, Tadaaz

Uitstekend!

Hele snelle levering en aangekomen hoe het besteld was! Echte aanrader! ☺️

Service très rapide et correspondant à mes attentes !

Service très rapide et correspondant à mes attentes !

Een vlotte levering en een prachtig afgewerkt persoonlijk geschenk. Ik bestel zeker nog eens.

Perfecte service.

Exact wat je samenstelt. Mooie en uitgebreide collectie.

Dag Eric, Wat fijn om te lezen dat je heel tevreden bent van onze collectie en de uiteindelijke producten! Bedankt voor deze mooi score. Groeten, het Tadaaz-team

Super goed!

Goede kwaliteit, goede klanten service

Zéér positief

Ik vind Tadaaz.be een zeer aangename website met creatieve ontwerpideeën. Mijn smaak wordt er telkens weergegeven. Zo is het maken van een origineel kaartje - waar je dan leuke reacties op krijgt - heel gemakkelijk!

Dag Charlotte, Wat leuk om te lezen dat je je helemaal kan vinden in onze collecties en hier leuke reacties op krijgt! Groetjes, Tadaaz

Altijd leuke ontwerpen en een goede kwaliteit!

Ik heb Tadaaz al verschillende keren gebruikt voor uitnodigingen van feestjes, bedankkaartjes en zelfs voor het doopfeest van ons jongste. Altijd leuke ontwerpen in goede kwaliteit en tegen goede prijs. Heel tevreden!

Joli !

Le faire part est classe et joli. Je trouve que l'impression de la photo n'est pas terrible par contre.

Vlotte en correcte service!

Vlotte en correcte service

Super service!

Heel snelle service en super vlot geholpen bij vragen!!

Parfait

Service parfait, les collaborateurs répondent très vite aux questions posées. La qualité des articles est très bonne. Livraison très rapide. Je recommande la société les yeux fermés !

Bonjour Pauline, Merci pour votre réaction! Salutations, Tadaaz

Super beau

Excellent choix sur le site, tout est très beau ! On a eu du mal à choisir... Livraison rapide et article conforme.