Heel fijne service

Ik maakte mijn geboortekaartjes, doopsuikerzakjes en naamstickers bij Tadaaz en was van alles uiterst tevreden! Snelle levering van alles, de kaartjes werden iets na 14u besteld maar lagen de dag zelf klaar om afgehaald te worden in Brugge. We kregen als kado nog eens een set mooie tetradoeken en een kaartje om ons te feliciteren met de geboorte van ons kindje. Appreciëren we heel erg!!

Moeizaam kaartjes maken, wel vlotte levering

Kaartjes maken ging niet altijd vlot. Verzending was vlot. Kwaliteit was super.

Jammer dat je verbonden bent aan minimum hoeveelheid.

Goede Service , snelle levering . goede prijs/kwaliteit

zeer goede service ! topbedrijf !

Rapide et bien fait....

L'impression est bonne, le délai est rapide... juste un point négatif, j'ai reçu des enveloppes blanches et pas les enveloppes naturelles demandées....

de site is heel erg moeilijk

heb een paar dingen gemaakt maar het resultaat is niet echt wat het moet zijn om dat de site niet echt werk

Dag Iris, Wat jammer dat jouw eigen ontwerpje niet is wat het moest zijn. We nemen even contact met je op om te kijken waar dit probleempje zich situeert. Kijk je even jouw mailtjes na? Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

De levering was snel, maar er ontbrak 1 kaartje

Er waren 2 verschillende kaartjes (1 met een foto en 1 met een korte tekst) en er ontbrak 1 met de tekst.

Dag Stefanie, Wat jammer dat er een kaartje ontbrak, we namen reeds even contact met je op. Zou het mogelijk zijn even na te kijken welk kaartje ontbrak? We vernemen het graag! Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Pakketje op tijd aan gekomen. Zeer net verpakt. Prijs zeker kwaliteit gericht. Zeer te vreden over tadaaz

Hele mooie kaartjes, snelle levering!

Levering oke

De levering is in orde gezien de gekke periode. Nu niemand op bezoek mag komen kan een kaartje even wachten

Super impression Proposition complète entre faire part assorti avec les dragées. Proposition d'autres choses pour compléter et assortir le tout. Prix correct. Seul petit point négatif: obligation de commander minimum 10 exemplaires.

Parfait

Magnifique rendu des faire-parts. Belle qualité et livraison hyper rapide. Je recommande

Prachtig resultaat en zeer snelle levering!

Zeer mooie producten, goede kwaliteit en een zeer snelle levering. Wat een service!

Vlotte afhandeling

Vlotte afhandeling, snelle levering mooie kaartjes.

Tevreden van de geleverde kwaliteit

Heel tevreden van onze bedankingskaartjes. Alles heel zorgvuldig verpakt, zelf de drukproeven worden met de grootste zorg behandeld!

Super goed

Een vlotte en goede service. Ze beantwoorden ook al je vragen.

Zeer blij met onze huwelijksuitnodigigen!

Zowel onze “save the date” kaartjes als onze huwelijksuitnodigingen hier besteld. Zeer mooie keuze aan ontwerpen en het feit dat ze een voorontwerp opsturen is heel handig! Prijs - kwaliteit vind ik ook zeker niet mis! Een aanrader dus.

Dag Yanna, Wat leuk te lezen dat je jouw kaartjes bij ons bestelde! We wensen jullie een prachtig feest toe met voldoende zon! Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Producten worden steeds perfect en snel geleverd!

Wanneer je vragen hebt krijg je snel de nodige antwoorden. De producten die ik reeds bestelde zijn steeds perfect in orde én worden snel geleverd! Het geboortekaartje wordt dus sowieso besteld bij Tadaaz!

Mooie eigentijds, gevarieerd en qualitatief aanbod + snelle service

Service impeccable !

Rapide, bonne qualité, surprise : petit cadeau pour la naissance de notre fille dans notre colis ;-)

Bonjour Alisson, Merci pour votre résultat et le feedback! Salutations, Jasmyne de Tadaaz

Très belle expérience

Faire part de très belle qualité et à un prix tout doux. Je recommande!

Super, mooi

Jullie deden fantastisch goed jullie best, jammer dat de Post mijn pakje na 4 dagen pas bezorgde.

Service irréprochable et rapide

Ontzettend blij