Topservice en mooie kwaliteit!

Wij lieten onze trouwuitnodigingen maken bij tadaaz. We vonden het super nuttig dat we een proefdruk konden bestellen. We zijn heel tevreden over de kwaliteit, het papier, ... Een aanrader!

Dag Svea, Veel plezier alvast op jullie trouwfeest! Tip: geniet ervan al de rest is die dag bijzaak. Bedankt voor de leuke reactie en de mooie score. Groetjes, Charlotte van Tadaaz

Geweldig.

Mooie kwaliteit, netjes verpakt en geleverd. Een aanrader.

Hi! Bedankt voor de leuke reactie en de mooie score. Groetjes, Charlotte van Tadaaz

Super, zeer mooi gedaan. Na 2 dagen al klaar om te leveren.

Zeer vriendelijke onthaal. Zeer mooie kaartjes ook de mokken. Zeer mooi gedaan.

Hey, Bedankt voor de leuke reactie en de mooie score. Groetjes, Charlotte van Tadaaz

Alles heel mooi en netjes op tijd geleverd

Dag Tinne, Bedankt voor de leuke reactie en de mooie score. Groetjes, Charlotte van Tadaaz

Magnifique et rapide

Super impression. Aussi beau que sur le site où même mieux. Hyper rapide comme délais

Zeer goede afwerking

Alleen goede ervaring mee….zeer goede BERICHTGEVING…..

Dag Fels, Bedankt voor de leuke reactie en de mooie score. Groetjes, Charlotte van Tadaaz

Zoals ik verwacht had

Uitgevoerd zoals ik het gemaakt had. Zeer tevreden

fantastisch

zeer snelle service!!

Dag Katelijn, Bedankt voor de mooie score. Groetjes, Charlotte van Tadaaz

Zeker de papieren onderleggers zijn top

Dag Inge, Bedankt voor de mooie score. Groetjes, Charlotte van Tadaaz

Heel mooi maar jammer van mijn tekst

Ik bestelde kleine magneetjes en raadt jullie bij dit voorwerp aan nog een stippellijn te trekken zodat dat de mensen weten wat gaat zichtbaar zijn van hun foto, zo heb ik nu voor dat de naam van mijn zoon omgeplooid is en zo het einde er niet mooi meer op staat.

Dag Anne-Laure, Zou het mogelijk zijn even jouw mailtjes te bekijken aub? We stuurden zonet een mail naar aanleiding van jouw opmerking. Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Heel correct en mooi !

Belle découverte

Professionnel et rapide

In orde

Perfecte afwerking en levering

Antwoorden heel snel, zeer vriendelijk, denken mee, hebben steeds een oplossing! Kwaliteit!Top!

Antwoorden heel snel, zeer vriendelijk, denken mee, hebben steeds een oplossing! Kwaliteit! Top!

Gebruiksvriendelijk met mooi resultaat en snelle verzending!

Gebruiksvriendelijk met mooi resultaat en snelle verzending.

Dag Annemie, We zijn heel blij om dit te lezen. Bedankt voor de leuke reactie en de mooie score! Groetjes, Charlotte van Tadaaz

Kwaliteit

Al enkele keren gebruikt gemaakt van Tadaaz en telkens zeer tevreden. Correct service!

Dag Steven, Heel leuk om te zien dat onze trouwe klanten tevreden blijven! Bedankt voor de mooie score. Groetjes, Charlotte van Tadaaz

bilan mitigé

Beau site web, manipulation facile, délais rapides, mais qualité d'impression moyenne : du grain sur les photos de petite taille alors que la qualité était la même que les photos imprimées en plus grand, nous voulions favoriser une société Belge, mais finalement nous sommes un peu déçu

• Nous recommanderiez-vous? Non

Super goede ervaring

De bedankkaartjes zijn echt prachtig. Een echte aanrader!!!!

Hoi! Bedankt voor de leuke reactie en de mooie score. Groetjes, Charlotte van Tadaaz

Mooi resultaat, snelle levering.

Nog nooit ontgoocheld.

Hey! Zeer leuk om dit te lezen! Bedankt voor het vertrouwen. Groetjes, Charlotte van Tadaaz

Heel mooi resultaat.

Snelle service. Site is duidelijk en handig in gebruik.

Rapide

Nos emballages de dragées personnalisés sont arrivé en 2 jours et rien ne manquait

Snel, correct

Heel snelle levering, mooie kwaliteit

Hoi! Leuk om dit te lezen. Bedankt voor de reactie en de mooie score! Groetjes, Charlotte van Tadaaz

Super snel en correct geleverd

Super snel en correct geleverd

Hey! Bedankt voor de leuke reactie en de mooie score. Groetjes, Charlotte van Tadaaz

oké, niet super

kleuren waren in het echt veel doffer dan op pc, jammer.

Super facile à utiliser, les modèles proposés sont vraiment très beau et d’une super qualité.