Altijd tevreden

Telkens dat we bij jullie bestellen is alles super in orde! Bedankt

Snelle levering, maar niet volledig correct

Ik was heel blij met de snelle levering van onze huwelijksuitnodigingen. Wat ik wel jammer vond bij de omslagen dat er van de losse voering 3 stuks te weinig geleverd werden.

Tevreden met het resultaat

Ik ben heel tevreden met het resultaat ,maar het was niet simpel om de kaartjes op te maken.Ik had wel problemen ,maar uiteindelijk is het toch gelukt,ze zijn heel mooi!

Très bonne expérience

Service hyper rapide, beaucoup de choix. Seul hic; parfois difficile de modifier du texte (le curseur ne se positionne pas bien).

Leuk, makkelijk en mooi

Leuke ontwerpen die je makkelijk kan personaliseren met een mooi resultaat. Het badzout geurt heerlijk.

Kwailiteitsvol en vlot.

Voor de geboortekaartjes van onze zoon kozen we voor de tweede keer op rij voor Tadaaz. Op de website kan je vlot een ontwerp kiezen en volledig aanpassen aan je eigen wensen. De kwaliteit en prijs zijn prima. Daarnaast doet Tadaaz voorstellen om bijpassende enveloppen en geboortegeschenkjes aan te kopen. Dat is erg handig.

Tevreden, mooie kwaliteit

Tevreden, mooie kwaliteit

Fantastisch niet lang moeten wachten super kwaliteit

Mooi!

Gemakkelijk te gebruiken, goede kwaliteit en snelle levering

Zeer mooi en goede service

Handig dat ik kan afhalen, dicht bij mijn werk

Alles heel mooi! Ik bestelde voor het lentefeest van mijn dochter, heel blij mee. Mooi verzorgd drukwerk, alles mooi verpakt en snel geleverd! Dankjewel!

Magnifique faire part

Très facile, rapide et beau résultat!

Topservice!

We zaten vast met ons ontwerp en werden online geholpen door Milan. In 1,2,3 hadden we wat we in gedachten hadden. We konden ons ontwerp de volgende dag zelf al ophalen! Wat een topservice!

was top

de uitnodigingen waren heel mooi ben heel blij als ik weer uitnodigingen moet hebben zal het weer bij Tadaaz zijn proficiat

Uitnodigingen en bedankjes Communie feest

Zeer tevreden met het resultaat en snelle levering. Spijtig dat de proefdruk niet in mindering gebracht wordt bij de bestelling van de officiële uitnodigingen of een kortingscode aangeboden wordt voor de bedankjes.

Snelle service foutje in de bestelling werd onmiddellijk rechtgezet binnen 2/3 werkdagen was onze bestelling compleet.

Mooi ontwerp, snelle service, alles verloopt volgens afspraak.

nog een mooier resultaat dan ik verwachte!!

Super kwaliteit en snel geleverd

Dit product van ik niet zo goed

Ik vond het nogal klein voor deze prijs. Ik had meer verwacht.

Dag Elise, Bedankt voor je beoordeling van jouw bestelling. Wat jammer dat deze niet aan je verwachtingen voldoet. De afmetingen van al onze producten zijn terug te vinden op de pagina van het product. Ik stuur je apart nog even mail om te bekijken of we voor jou nog iets kunnen doen. Vriendelijke groeten, Barbara van Tadaaz

superblij met de uitnodigingen voor het lentefeest

supermooie uitnodigingen voor het lentefeest - alles ok evenals de levering ervan ( supergoed verpakt) dank je wel

UITSTEKEND!!

Heel tevreden van de service,verzending,... Alles was mooi verpakt, ordelijk, verzending was ook heel snel. Had een 1ste bestelling gedaan waardoor ik een foutje ontdekt had. Heb toen zo snel mogelijk gebeld, de stickers waren al klaar en meegegeven met de koerier en dat al binnen de 12u. Heb toen contact gehad met een medewerkster en heeft me super goed geholpen. Heb ook direkt een voucher teruggekregen van de prijs van de stickers om nieuwe te bestellen!! Zeker een TOP service.

Super kwaliteit en toffe ontwerpen

Vlotte afhandeling : de uitnodigingen kwamen sneller dan verwacht. Prima kwaliteit : sterk papier, dus kreukvrij. Telkens weer vernieuwende en mooie ontwerpen.

Extrêmement ravie !

Produits de bonne qualité, très bon rapport qualité/prix, envoi éclair. Parfait !

Logge firma

Geen bereidheid om mee te denken Ontwerp kan enkel met blauw kwastje gekocht worden omdat dit ‘ 1 sku ‘ is in het systeem Je moet apart de beige kwastjes bijkopen Komt alles binnen, zitten gewoon de beige en blauwe kwastjes apart verpakt en elk apart gepikt in het magazijn => klant gewoon dwingen om onnodig geld uit te geven politiek rond het logo is gewoon belachelijk zelf indien je wil bijbetalen mag het er niet af bij concurrenten kan dit wel en daar zal ik in de toekomst wel bestellen tadaaz komt tof en flexibel over maar toont zich als een ambtenaar en logge stugge firma de belachelijkste accessoires en sluitzegeltjes toevoegen kan wel maar een kwastje moet je dubbel in een andere kleur bestellen gewoon belachelijk

Dag Kim, Dank je wel voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je ervaring niet aan je verwachtingen voldeed. Ons systeem werkt inderdaad met specifieke SKU's voor efficiëntie, wat betekent dat we accessoires niet kunnen wisselen zonder het hele proces te verstoren. We doen dit om onze snelle levering te kunnen garanderen naar alle klanten toe. Ons logo is een belangrijk onderdeel van onze branding en kan daarom niet worden verwijderd of van kleur worden veranderd. Het is ontworpen om consistentie en herkenbaarheid te bieden aan onze klanten. Hoewel we begrijpen dat dit frustrerend kan zijn, hopen we dat je begrip hebt voor onze werkwijze en de redenen erachter. We zullen je feedback zeker gebruiken om te kijken naar manieren om onze service te verbeteren. Bedankt voor je begrip en je voortdurende steun als langdurige klant. Met vriendelijke groet, Barbara van Tadaaz

Heel snelle verzending alles was aangekomen na 2 dagen en supermooi

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.