Vriendelijke en goeie service, zeer snelle levering geboortekaartjes!

Steeds goed geholpen, vlotte communicatie, goeie prijs/kwaliteit voor de kaartjes en snel gedrukt!

Dag Sofie, Wauw, wat een mooie score en reactie! Dankjewel hiervoor. Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Rapide et conforme ! Extra!

Au top! Super rapide (livrée en 48h) et article extra 100% personnalisable

Bonjour Jenna, Nous essayons nos mieux. Merci pour le beau résultat! Salutations, Hannah de Tadaaz

Snelle levering en super mooi gedaan!

Vlotte levering & prima kwaliteit!

Goede website, ontwerpen gemakkelijk aan te passen, vlotte service

Dag Stijn, Dankjewel voor jouw mooie score en feedback! Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Goed snel service ! Mooie producten!

Heb een verkeerde drinkbus ontvangen, mail gestuurd, de volgende dag heb ik de juist mogen ontvangen. Helemaal top opgelost!

Heel gemakkelijk en mooi

Zeer makkelijk in gebruik en elke keer weer mooie resultaten

Dag Laura, Bedankt voor jouw prachtige score! Super om te lezen dat je de website zeer makkelijk in gebruik vond! Groetjes, Hannah van Tadaaz

Afgewerkt

De kaartjes zien eruit zoals op de website ! Heel mooi afgewerkt en van een goede kwaliteit.

Dag Mie, Wat een mooie score! Dankjewel hiervoor. Groetjes, Hannah van Tadaaz

Impression fidèle à l'attente

Les modèles ne sont pas mal, mais j'aurais aimé avoir un peu plus de possibilités de modifier un modèle de base.

Bonjour Jean-Marie, Merci bien pour votre feedback! Cela nous aidons! Salutations, Jasmyne de Tadaaz

Tevreden met mijn bestelling

Editor niet altijd even handig in gebruik. Druk en levering wel super!

Dag Lies, Bedankt voor jouw feedback! We sturen je nog even een mailtje toe om net dat tikkeltje meer info te verkrijgen. Alvast bedankt! Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Altijd goede ervaring mee.

Uitstekende producten en service!

Een klein jaar geleden kennis gemaakt met Tadaaz bij het zoeken van geboortekaartjes voor de geboorte van onze eerste spruit. Ondertussen ook uitnodigingen besteld voor zijn doopfeestje. Ontzettend mooi drukwerk en snelle service! Wij gaan in de toekomst zeker nog gebruik maken van de webshop!

Dag Roos, Wauw, wat een prachtige score en reactie. Dankjewel hiervoor! Groetjes, Hannah van Tadaaz

prachtige service

Machtig en.prachtig

Snelle levering en perfecte uitvoering

Vlotte service

Ontwerp kon eenvoudiger aangepast en besteld worden. Levering zoals gevraagd.

Dag Lynn, Dankjewel voor jouw feedback! Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Prachtig

Het ontwerp dat wij hebben opgemaakt/aangevuld werd perfect uitgevoerd. De verzending was zoals afgesproken. Kort samengevat : TOP

Goede begeleiding bij ontwerp, goede kwaliteit druk geboortekaartjes

Bij het ontwerpen heb ik goede begeliding gekregen van het tadaaz team. Bij het beztellen ging het dan ook heel gemakkelijk waardoor we prachtige geboortekaartjes hebben.

Dag Eveline, Bedankt voor jouw prachtige reactie! We wensen jullie gezin een prachtige toekomst! Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

snel geleverd, maar niet de nodige afwerkingskwaliteit en drukfout

De menus kwamen aan zoals aangegeven. Snelle levering. Maar de afbeelding zoals op het voorbeeld komt niet overeen. De drukresultaat is in het blauw terwijl het op de site als voorbeeld gewoon zwart wit was. Heel jammer, voor de hoge prijs per menu dat je betaalt, om niet het gewenste en ontworpen resultaat te krijgen.

Dag Anastasia, Wat jammer dat je niet heel tevreden bent over je bestelling. We sturen je even een mailtje om dit na te kijken. Groetjes, Jamie van Tadaaz

Goede kwaliteit, maar ik had een afgerond kaartje verwacht.

Altijd al tevreden van prijs- kwaliteit verhouding. Enkel deze keer wat teleurgesteld, omdat ik een afgerond kaartje verwacht had. Maar toch blijft ik jullie aanbevelen!

Dag Liesbeth, Super om te lezen dat je heel tevreden bent van de kwaliteit, keer op keer! Echter zien we dat je inderdaad een rechthoekig kaartje bestelde, onze excuses indien dit onvoldoende duidelijk voor je was. Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Duidelijke website, vlotte afhandeling en uitstekende service van de klantendienst!

Wij bestelden onze geboortekaartjes en benodigdheden voor de geboortegeschenkjes allemaal bij Tadaaz. De website is zeer duidelijk, de bestellingen werden vlot afgehandeld. Toen we merkten dat iets kleins ontbrak (1 stuk) voor de snoepzakjes, werd dit door de klantendienst onmiddellijk nagestuurd. Ook het bestellen van de geboortekaartjes na de geboorte verliep zeer vlot. De levering was zoals op voorhand aangegeven. Wij zijn zeer tevreden over Tadaaz!

Dag Marie, Wauw, wat een mooie score! Dankjewel hiervoor! We wensen jullie gezinnetje een prachtige toekomst toe! Groetjes, Hannah van Tadaaz

Snelle service en mooie producten

Handige ontwerp applicatie. Wijst zichzelf uit. Snelle levering en mooi afgewerkte uitnodigingen.

Mooie producten en snelle service

Bestelde producten waren mooier dan op het scherm. Service was snel en de kwaliteit is prima. Aanrader!

Dag Dieter, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Groetjes, Jamie van Tadaaz

Excellent !

Travail d'excellente qualité, envoi rapide, moyen de personnalisé autant que l'on veut. Papier d'excellente qualité. J'ai du m'amuser à faire le montage pour mes faire-parts de mariage. Mais tout était prévu pour que ce soit facile à réaliser.

Bonjour Aurore, Merci bien pour votre réaction! Nous vous souhaîtons un mariage sensationnel! Salutations, Jasmyne de Tadaaz

eenvoudig en vlot

Makkelijke gemaakt en binnen enkele dagen geleverd.

Mooie stickertjes voor verjaardagscadeautjes in de klas

Correct

Zeer correct