Zoals verwacht, mooi en snel

Prachtig product

Het was een prachtig product, volledig naar verwachtingen, goede prijs kwaliteit, zeer goed en mooi ingepakt en snel geleverd. Het ging om een geboorte-koffertje.

zeer tevreden

Alles mooi verpakt en pico bello in orde. vlug geleverd

Très bien fait

Alors j’ai eu du mal avec le programme mais finalement le résultat était vraiment incroyable j’en suis ravie et je reviendrais pour les faire part de baptême

Super kwaliteit en snel service

Altijd super content

Goeie service

Goeie en vlotte service

Eenvoudig wijze van werken. Zeer goede ondersteuning. Uitzonderlijk klantvriendelijk. Snbelle levering. Goede kwaliteit aan een goede prijs.

Ok

Belle réalisation et un service de qualité pour la rapidité d'exécution et l'envoi du produit.

Weeral goed uitgevoerd

Dit is mijn 3de bestelling en het is uitstekend. De geboorte kaarten waren heel goed uitgevoerd en snel geleverd. Jullie kunnen trots zijn op jullie team.

Prachtige uitnodigingen. Heel vlot kunnen maken, alsook de levering verliep super goed. Een aanrader.

Zeer vlotte service

Zeer vlotte en correcte service

Snelle leveringen mooie ontwerpen en veel keuze!

Mooie kaart en vlotte levering

Niets op aan te merken!

Prachtig

Meter is heel blij met haar gepersonaliseerde doos m&m's

TB

Rapidité /prix

Très bien

Rien à redire. Livraison rapide et très beau rendu.

Top kwaliteit

Zending heel kwalitatief! Echter waren er 2 kaartjes tekort geleverd van een bepaalde soort waarbij na tussenkomst via de klantendienst zeer correct naar een oplossing werd gezocht en voorgesteld! Dank je wel! Super service!

Dag Wendy, Bedankt voor je beoordeling! Ik lees dat hier iets mis gelopen is. We zijn tijdens de week bereikbaar via mail, chat, Whatsapp en telefoon indien je merkt dat er iets mis is met je bestelling. Als we een fout gemaakt hebben, zetten we dat heel graag recht. Ik contacteer je nog even apart via mail om samen een oplossing uit te werken. Vriendelijke groeten, Barbara van Tadaaz

Snelle levering van mooie producten.

Mijn enige opmerking: Jammer dat de wenskaart met envelop en betalende postzegel verstuurd wordt. Want deze heb ik naar mezelf gestuurd omdat de wenskaart gecombineerd moest worden in een verrassingsmand.

Zoals de vorige keren was dit terug PERFECT

Vlotte service, goede kwalitiet

Gemakkelijke manier om zelf uw kaarten te ontwerpen. Kwaliteit drukwerk en kaart zijn top. Genoeg voorbeelden om ideeën op te doen

Heel gelukkig met de aanmaak van de uitnodigingen en menu’s. Niets op aan te merken

voor de eerste keer gebruik gemaakt van jullie aanbieding

snelle service

Petit oubli

Très belles les cartes, rien à dire, livraison très rapide, complètement satisfait, par contre il manquait 2 enveloppes (reçu 23 au lieu de 25).

Een aanrader

Het was helemaal hoe ik het wou. Mooi afgewerkt, mooie foto afdruk. Zeer snelle levering. Top ervaring!

Dik in orde! Supersnelle levering na bestelling

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.