mooie kaartjes met een fijne klantenservice

leuk om je gekozen kaartje zelf verder te personaliseren met eigen tekst, lettertype en prentjes. De levering was snel en kwam netjes aan. De helft van onze kaartjes had jammer genoeg een printstreep van de blinkende folie op de voorkant staan, maar dat heeft de klantenservice fijn en snel opgelost. Eventuele toekomstige kaartjes ga ik zeker opnieuw bij tadaaz bestellen!

Dag Kim, Wauw, wat een mooie score! Heel fijn te lezen dat jouw contact met onze klantendienst erg aangenaam was. We doen telkens onze uiterste best om zo snel mogelijk te schakelen :-) Groetjes, Hannah van Tadaaz

Mooi product.

Zeer goede website om product naar wens te maken.

Dag Gunter, Wauw, dankjewel voor jouw mooie reactie! Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Mooi ontwerp gemaakt en perfect geleverd.

Eenvoudige editor, mooie templates goeie prijs, snelle levering

Dag Marcel, Dankjewel voor jouw prachtige score! Heel fijn te lezen dat je jouw ontwerpje erg makkelijk kon maken en erg tevreden bent van de snelle levering! Groetjes, Hannah van Tadaaz

Mooie afdrukken maar niet goedkoop.

Wij hebben onze trouwuitnodigingen gemaakt met de ontwerptool van Tadaaz. De tool is niet erg handig in gebruik. Niks op het product aan te merken, verzorgde verzending en drukwerk. Wij vonden het wel nogal prijzig.

Fiable

Ultra rapide et fiable

Bonjour Jülide, Merci bien pour votre réaction! C'est vraiment chouette que vous êtes ultra contente. Jasmyne

Sjieke uitnodigingen snel bezorgd

Eerst wat zoeken hoe aan te passen. Eindresultaat is top.

5 sterren

Tip top in orde jet is veel mooier in het egt bedankt ik bestel hier zekker nog

Dag Jessica, Wauw, super dit te lezen! Groetjes, Hannah van Tadaaz

Producten voldeden volledig aan de verwachtingen.

Snelle levering, goed verpakt. De verpakkingen van ons doopsuiker zijn van prima kwaliteit.

Dag Julie, Dankjewel voor jouw prachtige score en reactie! Heel fijn te lezen dat jullie doopsuikerverpakkingen perfect aan de verwachtingen voldoen! Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Alles mooi verzorgd en gemaakt zoals ik het wou, en netjes ingepakt en verstuurd. Alles goed ontvangen

Dag Filip, Wauw, dankjewel voor jouw mooie reactie! Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

alles liep zoals gewenst en gepland !

Een persoonlijke touch geven aan een ontwerp vergt toch wat geduld voor niet geoefende gebruikers maar eens het ontwerp ok dan loopt alles van een leien dakje.

Boven mijn verwachtingen !

Geweldig : stipte uitvoering en supersnelle levering. Kwaliteit !

Hi Linda, Dankjewel voor jouw prachtige reactie. Heel fijn te lezen dat jouw pakje boven jouw verwachtingen voldeed! Groetjes, Hannah van Tadaaz

Produits de qualité et livraison rapide

Je suis très satisfaite !

Klever is iets te dun

Klever op de bellenblaas gekleefd maar je kan de zwarte tekst van op de bellenblaas nog lezen, ookal is de nieuwe klever met naam erover gekleefd. De klevers zijn dus niet dik genoeg om het te coveren.

Dag Wouter, Wat jammer te lezen dat je niet geheel tevreden bent. Het is echter zo dat we verplicht zijn om instructies en een ingrediëntenlijst etc. rondom de bellenblaas te kleven. We raden aan deze eerst te verwijderen alvorens jij jouw prachtige sticker vastmaakt. Onze excuses indien dit niet geheel duidelijk voor je was. Groetjes, Hannah van Tadaaz

Te groot blad van Eucalyptus parvifolia

Om mijn trouwkaart te versieren kocht ik bij Tadaaz onder andere de Eucalyptus parvifolia. De blaadjes zijn echter veel te groot om mijn trouwkaart te kunnen versieren, niet zoals op de foto dus… Zeer jammer want de pakketjes waren niet goedkoop.

Super makkelijk en professioneel

Handig Snel Duidelijk Betaalbaar Kwaliteit

Heel vlot!

De stickers zijn heel mooi en een heel goede service!

snelle service en prachtige kwaliteit

online service waar je op kan rekenen; hoogstaande kwaliteit

Heel mooi gedaan

Dag Ludwig, Dankjewel voor deze prachtige score en reactie! Heel fijn dat je erg tevreden bent met jouw ontvangen bestelling. Groetjes, Hannah van Tadaaz

Top kwaliteit

Toppie en goeie kwaliteit!

Ontwerpen gemakkelijk aan te passen en top service. Proefdruk is voordeel

Goede ervaring

Mooi product, goede kwaliteit. Jammer dat er 2 speldjes te kort waren om de zakjes toe te maken.

Dag Jonathan, Dankjewel voor deze mooie score! We zien echter dat je spreekt over een tekort. Hiervoor nemen we contact met je op. Kijk je jouw mailtjes even na? Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Heel tevreden, mooi en gemakkelijk te maken

Gemakkelijk een prachtig resultaat

Gemakkelijk een prachtig resultaat. Groot aanbod, mooie sjablonen en gemakkelijke tools.

Dag Joke, Wauw, dankjewel voor deze mooie woorden! Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Très beau travail,je recommande

C'est toujours soigneusement emballé, les impressions sont très bien réalisées. Le temps d'attente du colis n'est pas long du tout,le délai est respecté

Gr P de Brieylaan 17

8200 Brugge