Prima met een Maar

Heel leuke site, veel mogelijkheden! spijtig dat niet van elke stijl, de lijn wordt doorgetrokken (niet alle stijlen zijn uitvoerbaar in zowel de uitnodigingen als de bedankjes) ook is mijn gebruikt lettertype (Santorini) plots uit de editor verdwenen waardoor ik deze ook niet meer kan gebruiken voor bedankjes en dergelijke.

Niet helemaal hoe het hoort

Ik kreeg 26 spiegeltjes ipv 25 en 24 magneten ipv 25. Verder zijn er direct als ik de spiegeltjes uit de zak haalde twee uiteen gevallen. Dus heb eigenlijk van alles tekorten nu. Hopelijk gaan er niet nog meer stuk. Want dan is het helemaal te duur en niet aan te raden. Jammer…. Voorlopig beveel ik het niet aan.

Dag Nathalie, Bedankt voor het delen van je ervaring bij Tadaaz. Het kan uiteraard niet de bedoeling zijn dat je tekorten hebt en dat de spiegeltjes uit elkaar vallen. Ik stuur je meteen een mailtje om dit verder te bekijken en samen met jou een oplossing te zoeken. Tot zo! Vriendelijke groeten, Barbara van Tadaaz

Mooie kaarten

Voor het lentefeest van onze dochter hier onze bedankkaarten gemaakt alsook de naamlabels voor aan de bedankjes. Mooie kwaliteit en veel keuze, alleen 1 groot nadeel: overal in duidelijk vet lettertype tadaaz op. Kies je voor lichte neutrale kleuren in je ontwerp, staat er dan in duidelijk zwart tadaaz op uw foto of onder uw zelfgeschreven tekst.

Beste, Bedankt voor het delen van je ervaring bij Tadaaz.be. Wat leuk dat je tevreden bent over de kwaliteit en ons ruime aanbod. Ons logo is een belangrijk onderdeel van onze branding en kan daarom niet worden verwijderd of van kleur worden veranderd. Het is ontworpen om consistentie en herkenbaarheid te bieden aan onze klanten. Hoewel we begrijpen dat dit frustrerend kan zijn, hopen we dat je begrip hebt voor onze werkwijze en de redenen erachter. We zullen je feedback zeker gebruiken om te kijken naar manieren om onze service te verbeteren. Vriendelijke groeten, Barbara van Tadaaz

Heel mooie communiekaartjes! Zo ontzettend blij mee

We bestelden communiekaartjes, onderleggers en menukaartjes binnen het thema van onze uitnodigingen (die we eerder ook hadden besteld). Alles kwam heel snel aan. Zeer mooie kwaliteit. Heel tevreden mee! Ook de cadeautjes voor peter en meter zien er prachtig uit! Dank jullie wel!

Snelle levering en netjes afgewerkt wij gn zeker nog bestellen

Dag Nancy, Hartelijke dank voor het delen van je ervaring bij Tadaaz. We zien je graag terugkomen, altijd welkom! Lieve groeten, Barbara van Tadaaz

Mooie kwaliteit

Mooi drukwerk, snelle levering

Alles tip top

Ik ben zeer tevreden van al mijn aankopen! Prijs/kwaliteit is zeer goed. Snelle en vlotte oplossing door klantendienst. Ik ben een zeer tevreden klantje

Dag Jolien, Hartelijk dank voor het delen van je positieve ervaring! We zijn enorm blij dat onze producten jou bevallen. Heel graag tot een volgende gelegenheid! Vriendelijke groeten, Barbara van Tadaaz

Vlot en mooi

Vlot besteld en mooi resultaat

Makkelijk!

Veel keuze in kaartjes Zowel in grootte, vorm als ontwerp

Snelle levering en kwalitatieve afwerking.

Snelle levering en kwalitatieve afwerking.

Très bien

Rapide pour l’expédition

Steeds opnieuw heel tevreden!

Zeer vlotte service! Mooie magneten en kaarten. Snel in huis

niet tevreden over de levering van bpost

De laatste levering van deze week werd door de postbode niet mooi afgeleverd. Het pakket lag over de omheining in het natte gras en het heeft de hele dag geregend. Het water was tot in de doos geraakt maar gelukkig net geen schade aan de producten.

Dag Marjan, Bedankt voor het delen van je ervaring bij Tadaaz! Wat vervelend dat je op zo'n manier je pakje hebt moeten ontvangen. We zullen dit zeker opnemen met bpost. Gelukkig was er geen schade aan je producten. Mocht er toch nog iets zijn staan we altijd voor je klaar! Contacteer ons dus gerust. Vriendelijke groeten, Barbara van Tadaaz

zeer ok

alles naar wens

Alles was top in orde. Zowel de uitnodigingen als de chipswikkels en de bedankkaartjes die ik bestelde voor het Vormsel van mijn zoon. Ook supersnelle levering, heel fijn. Wij bestellen hier zeker nog eens opnieuw!

Dag Melissa, Jouw vriendelijke woorden over je ervaring bij Tadaaz maken ons dag! Dank je wel voor je mooie review en we zien je heel graag terug voor een volgende gelegenheid. Tot snel! Barbara van Tadaaz

Correcte afspraken

Ik ben heel tevreden , alles verliep volgens afspraak en het is zeer verzorgd. De korting gebeurt uitstekend.

Ik heb Tadaaz via mijn zus leren kennen . Ik ben heel tevreden over de resultaten . Ik heb de bestelling gedaan en dag er na kreeg ik mijn bestelling al thuis geleverd

Snelle service en kwalitatief goed materiaal

Goede service en kwaliteit

Goede service en kwaliteit

Ontwerp gemakkelijk te ontwerpen en aan te vragen.snelle levering en informatie van zending!

FANTASTISCH

heel leuk om dingen te kunnen maken op de site. heel veel keuze! De bestelling komt enorm snel toe en is van fantastische kwaliteit!!! ik bestel hier ZEKER nog! Bedankt Tadaaz!

Vlotte levering, wel minder enveloppen gekregen dan kaartjes, nochtans van elke evenveel besteld… Redelijk ambetant wel .

Vlotte levering, mooie kaartjes

Alles is dik in orde. Dank je wel.

Helemaal volgens verwachting, of misschien wel net iets beter

Kaartjes waren er heel erg snel en ze zijn schitterend geworden! Misschien zelfs beter dan verwacht. Ik ben heel blij met de bestelling.