Ik kan alleen maar positief zijn.

Ik bestelde een aantal proef kaarten, die telkens zeer vlot geleverd werden, aan de hand van die verschillende keuzes bestelde ik daarna onze trouwkaarten. Iedereen was super positief!

Dag Noortje, Wat leuk om te lezen dat ons modelkaartje jou volledig overtuigd heeft! We wensen jullie alvast een supermooie dag toe! Groetjes, Tadaaz

Heel snelle levering, goeie kwaliteit

Handige site om product te ontwerpen. Ene dag besteld en volgende dag al in huis. Heel goede kwaliteit en heel mooi resultaat!

Snelle levering, prijs kwaliteit perfect.

Hier ga ik nog bestellen voor toekomstige feestjes. Heel tevreden over de kwaliteit en de snelle levering. Bedankt hiervoor ;-)

Dag Corine, Jij bedankt voor jouw bestelling. We wensen King en Queen een fantastische toekomst toe! Groetjes, Tadaaz

Mooie kaartjes met lichte bemerkingen

Het waren mooie kaartjes. Al was het jammer dat er geen enveloppen bij zaten voor de prijs. Ook hadden enkele kaartjes een geplooid hoekje.

Dag Marisa, Wat jammer om te lezen dat jouw kaartjes soms een geplooid hoekje hadden. We stuurden je even een mailtje om te informeren wat fout ging en boden je een oplossing aan. Groetjes, Tadaaz

Heel tevreden met de kwaliteit

Mooie kaartjes

Snelle service en vriendelijke benadering

2 wijnkisten besteld waarvan 1 beschadigd bleek bij aankomst. Contact opgenomen en met een vriendelijk mailtje onmiddelijk geholpen en nieuwe wijnkist ontvangen. Snelle service en vriendelijk behandeld geweest.

très satisfaite,livraison rapide,commande conforme a mes attente

la commande sur le site est facile, la livraison est rapide et le suivi est clair,l objet est bien emballé et bien protégé,très satisfaite ,je vous recommande a mon entourage.

Bonjour Christine, Merci bien pour votre réaction et score! Salutations, Tadaaz

Goede kwaliteit en service

Snelle levering, product voldoet aan de verwachtingen, veel keuze, jammer van de verzendkosten ook bij een grotere bestelling

Snelle correcte levering.

Alles netjes en zeer snel geleverd.

Dag Sarah, Wat fijn om te lezen! Groetjes, Tadaaz

Product is top zoals beschreven en verwacht. Alleen een levertijd van meer dan 1 week. Geeft niet echt vertrouwen om geboortekaartjes bij jullie te bestellen.

Dag Laurien, Wat jammer dat jouw pakje meer dan één week onderweg was. Bpost heeft blijkbaar een kleine vertraging gehad waardoor jouw pakje later werd geleverd. Onze excuses voor dit ongemak! Groetjes, Tadaaz

een heel vlotte levering alles in orde

Het werd geleverd zoals gezegt heel netjes op tijd . prima service.

Goede prijs/kwaliteit

Heel leuk dat je een voorontwerp gratis kan bestellen. Dit heeft mij geholpen de juiste keuze te maken! Snelle levering is ook een pluspunt.

Geweldig om zelf je geboortekaartje samenstellen en hierbij ook nog eens het doopsuiker op af te stemmen.

Dag Lesley, Wat leuk dat je helemaal tevreden bent van jouw geboortekaartje en doopsuiker! Groetjes, Tadaaz

Snelle levering en mooie kwaliteit.

Onze geboortestickers werden in 48h geleverd. Ze zijn van goede kwaliteit en zoals we ze verwachtten.

Supermooie afwerking maar geen performantewebsite

Ik ben heel erg tevreden over de afwerking (zoals altijd) maar ik blijf de website heel onhandig vinden. Bij het personaliseren van de kaartjes is de website zeer traag en loopt hij regelmatig vast. Het is dus vaak opnieuw beginnen en geduldig blijven proberen tot je uiteindelijk het eindresultaat hebt dat je wil. Dit zou veel beter en sneller moeten kunnen gaan.

Dag Cindy, Wat jammer dat je de website niet handig vind. We nemen jouw tip zeker en vast mee en proberen hier aan te werken. Groetjes Tadaaz

Toffe producten en topservice!

Na een succesvolle bestelling en levering van uitnodigingen voor het vormsel van mijn zoontje, sloeg Corona toe. Gevolg: feest uitgesteld, uitnodigingen voor de vuilbak :-( Maar na een mailtje kregen we het heuglijke nieuws dat we ze mochten laten herdrukken voor de helft van de prijs. Een andere bestelling ging verloren bij Bpost. Tadaaz stuurde ons zonder probleem nogmaals de bestelde goederen. Topservice! Bedankt!

Mooie foto's mogen gezien worden

Communiefoto's vragen een speciaal jasje...en dat jasje vond ik bij jullie! Stickers om mee uit te pakken, placemats om het feestvarken in the picture te zetten, .... Alles in een handomdraai gevonden.

Dag Mieke, Wat fijn om te lezen. Bedankt voor jouw reactie. Groetjes, Tadaaz

Aan te raden

Alles ging vlug en vlot.Personalistie van mondmaskers was uitstekend.

Résultat parfait et livraison rapide !

Snel en correct

Snel en correct

Dag Stefanie, Bedankt voor jouw mooie score en reactie! Dankjewel, Tadaaz

Commande de faire-parts de naissance

Arrivés extrêmement rapidement et magnifiques !

Bonjour Sophie, Merci pour votre réaction! Salutations, Tadaaz

Uitstekende klantenservice na het uiten van mijn klacht.

Op het computerscherm stond de foto van mijn zoontje beeldig op zijn communie uitnodiging. Echter toen ik de enveloppe van Tadaaz open maakte, zag ik dat de foto veel donkerder en minder mooi was afgeprint dan de originele foto. Ik heb mijn ontevredenheid aangegeven aan Tadaaz en men is onmiddellijk in actie geschoten om dit recht te zetten. Vandaag heb ik een herdruk ontvangen van de uitnodiging en deze ziet er echt zoveel beter uit! Dit bewijst dat hun klantenservice echt uitmuntend is. Ik vind het heel mooi dat men er echt alles aan doet om een goed product af te leveren. Bedankt Tadaaz voor de rechtzetting, de uitnodigingen zijn nu wel zeer mooi. Zijn gezicht is helder op de foto en zo moest het zijn.

Dag Karen, Gelukkig dat je ons hiervoor contacteerde. Heel fijn om te lezen dat je heel tevreden bent van onze kaartjes. Groetjes, Tadaaz klantendienst

Correct, snelle levering, wel aan de dure kant

Abc

Teleurgesteld

Wij hadden een eco-kaart kaart gekozen gedrukt op oa een bruine papiersoort. Wat blijkt dat er een hoogglans papiersoort gebruikt is of een uv-vernis?, wat heel het eco-gegeven een plastieken look geeft en het eco-gegeven teniet doet... Jammer, want onze vorige bestelling van het eco wedding passport voldeed wel volledig.

Zeer tevreden over de snelle service. Ook zeer positief over het gamma, de mogelijkheden, de personalisatie, ... Enkel kleuren vielen iets anders uit op de kaart dan op de pc. Minpuntje: modelkaart moest opnieuw aangemaakt worden en kon niet onmiddellijk bijgesteld worden. Er moest een 2de exemplaar aangemaakt worden.

Dag Nele, Wat een mooie score, dankjewel hiervoor! Graag lichten we wat toe omtrent de kleuren. Een kleur is telkens wat anders op de computer dan als het geprint is. Dit omdat een scherm een blauw licht uitstraalt en dit de foto wat lichter maakt. Hiervoor raden we telkens een modelkaartje aan, zo kan je jouw kaartje alvast even bekijken. Groetjes, Tadaaz