Mooi eindproduct

Vlotte verwerking en verzending, mooi resultaat

Heel tevreden!!

Mijn bestelling werd heel snel geleverd en het was volledig naar wens!! Heel blij mee!

Dag Lieke, Bedankt voor de mooie score! We zijn blij te horen dat alles naar wens was. Groetjes, Jamie van Tadaaz

Service et produit de qualité

Service et produit conforme à mes attentes

Top, heel goede service!

Mooie labels

Wij hebben de labels voor onze suikerbonen bij jullie besteld. Snelle levering en de labels zien er goed uit!

Dag Evy, Bedankt voor de fantastische score! Het is leuk te horen dat de labeltjes volledig naar wens zijn. Veel succes met het opmaken van de doopsuiker. :-) Groetjes, Jamie van Tadaaz

Top kwaliteit

Mooi!

Snelle levering & precies wat we wouden

Een proper afgewerkt product, goed verpakt en snel geleverd ! Heel tevreden hier !

Gewoonweg formidabel!

Wij hebben vele complimenten ontvangen van het mooie cadeautje dat we voorzien hadden voor al onze gasten! Dikke merci!

Dag Sam, Bedankt voor de mooie score! Het is super leuk te horen dat de genodigden blij waren met de bedankjes. :-) Groetjes, Jamie van Tadaaz

Mooie producten

Mooie producten en een fijn aandenken aan een leuke dag!

Heel mooi afgewerkt.

Heel mooi Prrfect op tijd ontvangen Website heel toegankelijk en gemakkelijk

Dag Anneleen, Bedankt voor de goede score en feedback. Het is leuk te horen dat alles vlot is verlopen. :-) Groetjes, Jamie van Tadaaz

Kaartjes waren zoals gewenst!

Snel en goede kwaliteit voor een goedkope prijs

Ik had een mok besteld met een meme op voor mijn broer zijn verjaardag, en die mok kwam al na 2 dagen. Het is een heel goedkope prijs voor een goede kwaliteitsmok

Super tevreden!

We bestelden kaartjes voor een zomerfeest. De kaartjes zijn nog mooier dan op het computerscherm! Heel tevreden!

Er waren zakjes en splitpennen tekort! En deze werden meteen toegestuurd, nadat ik contact had opgenomen met Tadaaz! Tevreden klant.

Dag Hannah, Wat vervelend om te horen dat er splitpennen tekort werden geleverd. Ik heb jou een mail gestuurd om dit even na te kijken. Kijk je het even na? Groetjes Jamie van Tadaaz

Super tevreden

Super tevreden

Fijn om met jullie samen te werken

Vlotte service, alleen jammer dat ik langer op de proefdruk moest wachten en een verkeerd envelop formaat bijzat

Snel, perfect

De geboortekaartjes waren perfect zoals ik deze online had gemaakt. Zeer snelle levering. De kaartjes en enveloppen waren in de doos nog eens apart verzorgt ingepakt.

Dag Virginie, Dankjewel voor jouw prachtige feedback! We wensen jullie gezinnetje het allerbeste! Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Goeie kwaliteit en vlot geleverd

Wij maakten gebruik van tadaaz voor onze geboortekaartjes en doopsuiker

Très satisfaite de ma commande

Satisfaite de ma commande , bon rapport qualité prix

Super produit, super service !

Ma première commande a été passée pour le baptême de mon fils et je suis ravie d'avoir découvert votre site web.

Bonjour Pauline, Merci bien pour votre réaction! Salutations, Jasmyne de Tadaaz

Blij en ontgoocheld

De plakkers waren heel mooi. De kaartjes ook alleen was er plooi in de kaart dus hebben we die allemaal zelf moeten doen met behulp van een meetlat maar natuurlijk heeft dat voor wat kreukels en oneffen gedeeltes wat wel jammer was.ik kon die niet terug sturen aangezien de datum te kort was dus daar maar mee gedaan.Jammer. Ik zal jullie wel aanbevelen aan iemand maar dan wel bij zeggen dat ze zeker eerst een proef moeten doen zodat ze niet zoals wij ontgoocheld zijn.

Dag Veronique, Wat jammer te lezen dat je niet helemaal tevreden bent over jouw bestelling! Ik stuur je even een mailtje, kijk je dit na? Groetjes, Jasmyne van Tadaaz

Prachtige producten

Heel leuk om zelf op een eenvoudige manier een uitnodiging te maken. Vlotte service top

Nooit teleurstellend

Weer top! Mooi, helemaal in orde en fijne prijs…

Alles verliep perfect,ook goed verpakt.

Hi Barbara, Wauw, wat een mooie score! Dankjewel. Groetjes, Hannah van Tadaaz

Vlotte service en goed resultaat

Heel blij met de geprinte bedankingskaartjes voor de verjaardag van onze jongste dochter! Iedereen vond het fijn een leuke attentie mee te krijgen

Bedrijfsgegevens

Gr P de Brieylaan 17

8200 Brugge

050 407 910

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.