Mooie kaartjes van goede kwaliteit!

Was spannend om ze op tijd te krijgen met de staking van de post. Maar een dag voor de communie toegekomen. Just in time! Kaartje direct in orde.

Prachtig

Snelle levering in een drukke periode . Top team

Van ontwerp tot levering: top!

Mooie voorbeelden, vlot om de ontwerpen aan te passen. Snelle en verzorgde levering, zeer goede kwaliteit.

Promesse tenue

Respect des délais d'envoi Pas de mauvaise surprise

Heel blij met de snelle Nieuwe leveringen na barsten en krassen in de 1ste en 2de zending

Snel geleverd mooi en zorgvullig verpakt. prima inorde mooi van kwaliteit. Ik ga hier zeker nog bestellen !

Prachtige kaartjes van goede kwaliteit

Zeer tevreden over de service. Duidelijke communicatie naar de klant toe. Geven goede kwaliteit!

Fantastisch!

Omwille van een staking bij de pakketbezorger was mijn volledige bestelling plots kwijt. Tadaaz heeft er alles aan gedaan om een nieuwe bestelling nog op tijd voor de communie van mijn zoon te laten leveren. Ik ben hen hier ontzettend dankbaar voor. Ze zochten heel actief mee naar een oplossing voor een probleem dat zij niet zelf veroorzaakt hadden. Ook de kwaliteit van het drukwerk was prachtig! Een echte aanrader!

Netjes op tijd geleverd. Propere afwerking zoals gewoonlijk. Tadaaz stelt nooit teleur!

Prachtige kaartjes maar mijn account is geblokkeerd

Ik had graag nog kaartjes besteld! Ik was er zoooooo blij mee dat ik er nog wou bestellen,! Maar geraakte helaas niet meer op mijn account! Opnieuw dan maar.. niet leuk!

Dag Nathalie, Bedankt voor het delen van je ervaring. Dat moet inderdaad heel frustrerend geweest zijn, om niet meer te kunnen inloggen. Ik zie dat mijn collega jou ondertussen verder geholpen heeft zodat je opnieuw kan inloggen. Contacteer ons gerust via mail, chat, telefoon of Whatsapp. We staan altijd klaar om je te helpen. Vriendelijke groeten, Barbara van Tadaaz

TOP service!

Ik had voor 200 euro gekocht, waaronder kaartjes voor de communie en 5 houten staandertjes om fotokaartjes in te zetten. De proefdruk liet even op zich wachten en om niet in tijdsnood te zitten bestelde ik toch al de kaartjes. Kaartjes kwamen sneller aan dan de proefdruk, en bleek dat de proefdruk perfect was - kaartjes hadden alle 30 een foutje. Ook 1 van de houten staandertjes had een défaux. Dit laten weten aan Tadaaz en onmiddellijk geholpen door Merel. Nieuwe kaartjes tijdig ontvangen zonder foutjes. Heel blij met het drukwerk, alsook met de vriendelijke en snelle service. Ik bestel zeker nog!

Makkelijk om zelf aan de slag te gaan!

De tweede keer communiekaartjes gemaakt en weer super tevreden van het eindresultaat. Veel keuze en handig in het gebruik. Snelle levering en duidelijke updates over de verzending. Een aanrader!

Heel mooie kwaliteit en snelle service! Top!

Heel snelle levering

Hele mooie kaartjes en een super snelle levering wij zijn heel tevreden

Kwaliteit van stickers minder dan verwacht

Op de website werd aangegeven dat de kwaliteit van de foto goed was maar de stickers zijn niet goed van kwaliteit.

Snelle reactie als je vragen hebt

perfect

Prima drukwerk, perfecte levering en afwerking

Snelle verzending, heel goede kwaliteit.

Heel erg handig

Handige templates die makkelijk aan te passen zijn. De kaarten zijn mooi afgewerkt en zien er echt professioneel uit. De verzending gebeurt ook snel.

Kaartjes zijn geslaagd, jammer van de levertijd vanwege de staking bij de Post maar toch positieve ervaring

Snelle en vlotte service

Snel en vlot, enkele kaartjes waren beschadigd, maar ik kreeg direct nieuwe kaartjes toegestuurd!

Rapide, comme sur photo!

J’ai été très satisfaite du produit et de la livraison! Je recommande! Le programme pour customiser mon produit pourrait être plus user-friendly mais pour le reste très sympathique comme compagnie!

Heel fijne service en vlotte opvolging!

Mooie kaartjes, zeer mooie afdruk, alles mooi afgewerkt. Super tevreden!

Mooie afwerking van de kaartjes

Gr P de Brieylaan 17

8200 Brugge