Goede communicatie, vlotte levering

Vlug, goed

Vlug, goed en verzord

Alles naar wens . Correcte afhandeling en bezorging .

Snelle service !!!

Snelle levering van de bestelde goederen

Beaucoup de plaisir.

Je pense que vous n'avez pas reçu mon premier message! Je suis très satisfaite de vos produits et j'ai plaisir à les broder. J'ai déjà fait 4 broderies via ma fille et là je vais entamer les 2 autres. La seule chose que je reproche ce sont les aiguilles trop fines et difficile à enfiler. Bien à vous et merci pour le plaisir que vos broderies me procurent.

Heel vlot en makkelijk!

Positief

Verliep super vlot en kon goed volgen wanneer de levering kwam

Aangename ervaring

er nog maar gisteren aan begonn

zeer goed ontvangen ,en alles was in orde ben er vandaag aan begonnen

Snelle en vlotte service

Snelle en vlotte service

Positief

Prima service, mooie producten.

Mooi verpakt en goede service

Ik raad aan om bij jullie te kopen

RAPIDITE LIVRAISON

Commande passée fin de matinée le vendredi et livrée le samedi matin. Colis et articles très bien emballés. Contente du service

Rien que du positif

Bonjour pour ma part je suis vraiment enchanté rien que du positif de votre services et très rapide à la réception en très bon état ,une chose que je voudrais vous dire pourquoi je ne reçois jamais de new lettre voilà bonne continuation et sachez que je parles de vous autour de moi

Iedere bestelling die ik hier al deed voldeed volledig aan mijn verwachtingen

Mijn artikel was niet meer beschikbaar , en werd direct per mail vermeld , zodat ik onmiddelijk een andere kon kiezen , dit ging heel vlot

Excellent service et rapidite

Service rapide envoi super prix attractif je recommande

Snelle levering, mooie borduurpakketten!

Had een gratis klein borduurpakketje er bij gekregen. Fijne keuze van voorgedrukte borduurpakketten voor mijn mama die minder goed kan zien. Ook goede prijs/kwaliteitverhouding. Ook een fijne selectie knooppakketten al heb ik er daar geen van gekocht.

Geen idee

Helaas kan ik jullie niet beoordelen daar de werkjes voor de schoonmoeder van mijn zoon zijn in Bulgarije

Eerste maal bij Borduurmateriaal

Bestelde voor de 1ste maal bij Borduurmateriaal.be Ben erg tevreden, mijn bestelling werd vlot en snel afgehandeld. Pakketje kwam goed en stevig verpakt toe, alle materiaal en steentjes waren aanwezig. Een tevreden klant! Mvg

Geachte, Dit moet dan een productiefout zijn geweest. Jammer dat u niet even contact met ons hebt opgenomen, dan hadden we dit direct kunnen rechtzetten. Bent u al aan het pakket begonnen? Kan u ons evt. een foto opsturen, dan kunnen we het probleem aan de fabrikant voorleggen en een oplossing voorstellen. Mvg Dirk www.borduurmateriaal.be

Jammer dat er geen blauwe versie in mijn pakket zat zoals op de site beschreven en een naald zat er ook niet in. Ik zal wel nog in de toekomst bestellen.

Geachte, Bij nazicht op onze site hebben we inderdaad gezien dat erbij vermeld stond dat er zowel de roze als de blauwe versie inzat, wat niet het geval is. Indien gewenst mag u dit pakket terugzenden naar ons, dan betalen wij u dit terug. Ondertussen is dit foutje op de site aangepast. Onze excuses. Mvg Dirk www.borduurmateriaal.be

Ziet er leuk uit.

Ik heb het pakketje nog niet geopend, omdat ik dit voor een vriend wil maken en dit meer een winterwerkje zal worden. Dus, kan ik momenteel niet veel zeggen over de kwaliteit of wat dan ook.

Geslaagd

Fantastische snelheid.goede levering

Ze zijn geweldig

Het zijn hele mooie pakketten Ik heb er al meerdere van gemaakt en ze kloppen altijd

Een goed product

Goed materiaal

Over borduurmateriaal.be

borduurmateriaal.be, de specialist in borduurpakketten. Scherp geprijsd, bijna alles op voorraad. Voor 15 u besteld, direct verzonden. Indien niet op voorraad, verzending binnen 1-5 dagen.