Prima afhandeling

Vlot zonder problemen

A+++

vlugge en correcte levering

Het is goed uitgelegd om te maken

Het is heel overzichtelijk

Prima geregeld

Snelle service in de drukke eindejaarsdagen.

Perfect 👌

👍binne 2 dagen binnen.🙂

Heel praktisch en vlug.

Ik had een kado nodig voor een boorling en het moet snel afzijn, dus kan ik er rap aan beginnen. Ik heb mijn keuze gekregen.

Service de livraison impeccable, toile au top, diamant de bonne qualité

Een ruime keuze en duidelijke omschrijving.

Een ruime keuze, duidelijke omschrijving. Snel geleverd. Heel tevreden.

Alles prima volgens afspraak

Alles prima volgens afspraak

Zeer goed!

Makkelijke site, snelle en correcte levering, materiaal zoals beschreven!

Klantgericht

Vriendelijke hulp aan de telefoon en gevraagde wordt direct bekeken en opgelost. Zeer goeie service.

geen problemen

Van bestelling tot ontvangst ok

Matig

Lijken pakketten uit China.

Geachte, Wij voeren vele merken, maar geen pakketten uit China. U hebt een pakket besteld van het merk Riolis, welke een producent is in Lithouwen. Wij hebben ook pakketten van fabrikanten dichterbij, bv. Vervaco (uit Belgie). Het merk dat u besteld is natuurlijk uw eigen keuze. Mvg Dirk www.borduurmateriaal.be

EXCELLENT

C 'était une première commande pour moi, et j en suis très contente,

super

héél tevreden vlugge en correcte levering

Service rapide et emballage correct

Commande facile et description correcte des articles

Snelle en verzorgde levering

foutje werd meteen rechtgezet

Pakje was verkeerd voor verzending gesorteerd, waardoor we lang hebben moeten wachten. Na melding, werd het wel rechtgezet, maar doordat het pakje meermaals herzonden was, was de verpakking opengesneden geweest. Minder mooi als cadeau, maar terugsturen was geen optie meer gezien het tijdverlies vooraf. We hadden het pakje uiteindelijk gelukkig nog net op tijd.

Geachte, Jammer dat u niet eerst even contact met ons opnam want er is inderdaad iets niet goed gelopen blijkbaar. Maar daar waren we niet van op de hoogte. Uw pakje staat inderdaad nog op "wordt klaargemaakt door verzender" ondanks dit al meer dan een week geleden verzonden is. Ik kan momenteel niet bij de vervoerder horen wat er met uw pakje gebeurd is vanwege het te late uur, maar dat doen we morgenvroeg. U moet zich geen zorgen maken, als het pakket verloren is geraakt zenden wij het opnieuw op naar u. Mvg Dirk www.borduurmateriaal.be Naschrift: Ondertussen is uw pakje geleverd, onze excuses dat het langer geduurd heeft dan u gewoon bent bij ons. Er was inderdaad iets msigelopen maar ondertussen terug verzonden en geleverd bij u. Veel plezier gewenst.

Voldoet aan mijn verwachting

Perfect!

Vlugge perfecte levering met accuraat tracking-informatie.

Très bien

Livraison rapide une fois que tous les articles de ma commande étaient disponibles, et réponse très rapide à mes mails. Je recommande ce site de vente en ligne. Par contre un peu plus de choix au niveau des broderies diamants serait intéressant pour moi (thème cuisine etc...)

Très sérieux merci pour votre travail

vlotte afhandeling

zeer duidelijke website, snelle levering , perfect

Alles verliep naar wens.

Over borduurmateriaal.be

borduurmateriaal.be, de specialist in borduurpakketten. Scherp geprijsd, bijna alles op voorraad. Voor 15 u besteld, direct verzonden. Indien niet op voorraad, verzending binnen 1-5 dagen.