Goede, snelle service

Goede ervaring

Keurige behandeling en correcte uitvoering van orders.

Heb diverse malen orders geplaatst die tot mijn volle tevredenheid werden afgehandeld.

commande reçue rapidement, produits de qualités

c'est ma première commande chez vous je suis très satisfaite du résultat commande rapide

Service zeer correct

Snelle dienstverlening, inhoud levering oké

prima : materiaal gemakkelijk bestellen goede service

Ge krijgt wat ge vraagt helemaal in orde. En zo vlug als mogelijk.

Zeer te vreden

Snelle levering en goed materiaal

Duidelijke uitleg

Er zit in het pakket geen Nederlandse uitleg bij ,dus heb ik het in het Engels moeten lezen.

Satisfaite

Produits de qualité pour le diamond painting, livré rapidement. Seul point négatif, le renouvellement de tableaux pas assez de choix. Mais aussi non top

Presque parfait

Matériel de toute bonne qualité. Juste petit bémol: livraison en 2 jours pourtant commandée avant 15h la veille. Sans doute due aux aléas du Covid.

zeer tevreden, prachtig resultaat

al terug twee nieuwe besteld..... verslavend

zalig dat ik opnieuw borduurwerk in huis heb!!!

Ik borduur heel graag en als ik zonder naaigerief zit, denk ik altijd aan jullie om tafelkleedjes of lopers te betellen. De verzending gebeurt heel vlug en is steeds correct!!! Ik heb jullie al bij verschillende mensen aanbevolen.

Zeer goede en correcte service

Heel makkelijk om te bestellen op site, zeer snelle levering. Het bestelde knoopkussen is zeer goed van kwaliteit en is zoals beschreven op de site.

correcte levering

correct en tijdig geleverd

Snel en mooi verpakt bezorgd.

Snel en mooi verpakt bezorgd

Mooi

Ga zeker nog dingen bijbestellen .hartelijk dank .

Zending op tijd ontvangen en netjes verpakt.

Bestelling en levering gebeurden heel vlot

Ik vind wel dat de prijs aan de hoge kant ligt, zelfs voor de reeds jaren beschikbare borduurwerken.

Heel positief

Zeer vlotte levering,ik kon zelfs een item probleemloos omruilen !ik bestel er graag en beveel dit aan bij colléga's.

toch wat ontgoocheld

ik vind het erg jammer dat er geen 1 grote teltekening extra bij de twee helften zit ik had graag het geheel gezien, ook de gekleurde tekening mocht groter zijn

Snel geleverd.

Correcte verzending

Correcte verzending

vlot en geleverd wat beloofd

vlot en geleverd wat beloofd

colis recu tres vite

Colis livre dans les 24h.

2e achat de diamant painting

Délai de livraison rapide. Mes achats correspondent bien à ce qui figurent sur le site.

Over borduurmateriaal.be

borduurmateriaal.be, de specialist in borduurpakketten. Scherp geprijsd, bijna alles op voorraad. Voor 15 u besteld, direct verzonden. Indien niet op voorraad, verzending binnen 1-5 dagen.