Prijs kwaliteit prima

Vlotte service

Vlugge levering stel ik wel op prijs goed verlopen voor de eerste keer

Heb wel een opmerking vind dat er ook een Nederlandse beschrijving mag bij zijn was wel eventjes zoeken voor ik het door had zonder die beschrijving in het Nederlands

Gemakkelijk bij jullie te bestellen

Plezant om te maken met duidelijke omschrijving

heel leuk

heel leuk om mee te werken,je bent er zeker voor een tijd zoet mee. heel vlugge service.

Nederlandse uitleg ontbreekt.

Meer vertaling van uitleg. Mooie werkstukken.

Zeer goed knoopkussen

J adore

Je me débrouille

Vlotte levering, ook voor producten die niet op voorraad zijn

Ik heb geen worden davoor ik ben geweldig geholpen

Je suis très satisfaite

Très rapide pour l'envoie de la commande je suis ravie

Snelle levering.

Nog geen idee. Want ik moet er nog aan beginnen.

Heel tevreden !

Vlugge levering en ik vind het heel goed dat je bericht krijgt wanneer je je pakje mag verwachten (van dit tot dat uur) en je geen hele dag thuis moet zitten wachten Complimenten aan de bezorger Post Nederland !

Parfait

Bonjour, Commande passée le lundi et arrivée le mercredi. Super rapide. Le produit est conforme à la description et de très bonne qualité... première expérience parfaite. Merci

Essayer c’est l’adopter.

Première commande pour premier essai et très satisfaite.

Goeie snelle service

Top service bij een locale handelszaak

fijne ervaring

goed materiaal - alles inbegrepen - voldoende wol -duidelijke kleuren ben heel tevreden voorstel : binnenkussen en rugzijde kussen erbij presenteren

Agreable

Ma premiere experience etait tres agreable, je recommanderai.

Verwonderd bij het zien van het pakket.

De kleur van de loper was totaal anders (vuil bruin) dan de kleur die ik dacht gekocht te hebben ( schoon ecru - beige). Dus ik heb het gevoel dat ik me echt miskocht heb. Besluit: koop pas als je iets echt gezien hebt.

Geachte, Nochtans zijn de foto's op de webshop exact hetzelfde als wat u thuis ontvangt. Wij verzenden niet iets anders als op de foto. Pakketten op een vuil bruin doek verkopen wij echter niet. :-) Indien u niet tevreden bent mag u natuurlijk altijd uw pakket terugzenden, daar maken wij geen enkel probleem van. Mvg Dirk www.borduurmateriaal.be

Expérience agréable

Très belle expérience, livraison rapide, juste ce qu'il fallait pour se décontracter en ces moments difficiles merci

Besteld .... goede communicatie en snel geleverd !

Article correspondant bien à la description.

C'est mon premier achat dans votre boutique. Super, à recommander. Expédition rapide. Merci.

super site

je recommande fortement commande passer et livrer le lendemain , c'est excellent, hyper rapide, livraison au top

Bonne experience

Très bon service

heel evreden

ik geniet van mijn hobby werkje

Over borduurmateriaal.be

borduurmateriaal.be, de specialist in borduurpakketten. Scherp geprijsd, bijna alles op voorraad. Voor 15 u besteld, direct verzonden. Indien niet op voorraad, verzending binnen 1-5 dagen.