Ik heb echt geen aanmerkingen!!

Mijn ervaringen met Borduurmateriaal vat ik zo samen: - een heel uitgebreid assortiment; - een duidelijke website, waarop je gemakkelijk kunt kiezen; - snelle levering; - een bestelling wordt correct uitgevoerd. Kortom: uitstekende ervaring!!

Mooi aanbod op de site en een snelle service!

Snelle levering van goed materiaal

Vlot geleverd

Sols stemmen de afgebeelde kleuren niet over een. Bijvoorbeeld Bladwijzer boeken. Boeken zijn rood en Blauw, Maar bij het bordures zijn ze rood en grijs !

Mooi materiaal, goede en snelle levering

Het was even zoeken op de site, maar wel gevonden wat ik nodig had. Goed materiaal en snelle, correcte levering

Zoals beschreven voor 15h besteld is 's anderendaags geleverd

Snelle levering en goede kwaliteit en veel keuze

Pour une première commande je suis très satisfaite bien emballer et rapide respect de votre annonce de livraison en 1 jour

Perfect!!

Snelle verzending. Mogelijkheid tot bestellen van items die niet op voorraad zijn.

Voorgedrukte kruissteek

Snelle levering, ruim voldoende draad meegeleverd. Duidelijk voorgedrukt. Super tevreden. .

Très bonne expérience avec le tableau précédent

votre service et envoi très bons

Een genot

Een snelle en vlotte levering. Echt een aanrader. Doe zo verder. Proficiat

Goede ervaring mee

Order netjes op tijd geleverd.

Goede service.

Goede service. Juist jammer dat Postnl levert. Die hebben een tijdspanne van 4u en kan je 4u niet weg. DPD bev geeft een tijdspanne van 1u op.

eerste keer besteld was prima in orde

pakket correct ontvangen uitleg is goed en er nu aan beginnen

satisfaite

Suis satisfaite pour l'envoi. Très bien emballé. Par contre, je n'aime pas les diamants carrés, je préfère les ronds mais je ne l'avais pas remarqué en commandant. Sinon très satisfaite. Je recommanderai.

Uitstekende service, snelle en stipte levering

Goede service!

Veel keuze op de website. Altijd correcte en snelle verzending!

Het is zoals ik had verwacht

Mooie stof, alles klopt

Thanks

Dank U wel

Topkwaliteit materiaal!

Snelle levering, goed verpakt. Topkwaliteit materiaal voor leuke hobby.

Een zeer positieve ervaring

Ze doen steeds een snelle en correcte levering . Ik heb al meermaals bij borduurmateriaal besteld en het is steeds perfect . Is echt enorm en goed aan te geven heb geen slechte ervaringen met hen gehad . Zou zeggen doe zo voort .

netjes en op tijd afgeleverd

Vlugge levering

Zeer correct en vlug

Over borduurmateriaal.be

borduurmateriaal.be, de specialist in borduurpakketten. Scherp geprijsd, bijna alles op voorraad. Voor 15 u besteld, direct verzonden. Indien niet op voorraad, verzending binnen 1-5 dagen.