Coussin point noué

Très satisfaite, livraison le lendemain et produit de belle qualité, à refaire

vriendelijk onthaal, hulpzaan en correct

leuke ervaring. Er waren diamonds tekort in verpakking, deze werden door borduurmateriaal bij de fabrikant bijbesteld en worden geleverd . Top service !

Parfait.

C'est la troisième fois que je commande, service impeccable. Toujours bien emballé , aucun soucis.

Levertermijn voldoet niet verwachting

Zondagmiddag besteld en pas vrijdagmiddag in postpunt beschikbaar. Volgens bestelgegevens waren alle artikelen nochtans voorradig.

Goed geleverd.

Tot hiertoe alles in orde.

Correcte prijs en snel geleverd

Snel geleverd Goed verpakt

Envoi suer rapide ! Excellent contact

Merci pour votre gentillesse et votre efficacité ! J'avais demandé de me contacter quand l'article serait disponible et ça a été fait ! Grand merci :-)

nouveau pour moi

premier achat, livraison rapide, complète. tout est dedans, bien expliqué. projet pour mes vacances

Zeer tevreden over zowel het materiaal als de bezorging

Ik ben heel tevreden

best wel te vreden

ik heb er al een paar keer gekocht en pd zijn wel van goede kwalitijd bij eene kwam ik steenjes te kort ik heb kontakt met de winkel opgenomen en ze werden me met direkt opgestuurd door de fabrikand dat is toch wel servis mvg

Produit de bonne qualité et vraiment pas chère

Produit de bonne qualité et vraiment pas chère

Stipte en correcte levering

uitstekende service

uitstekend service

Was in orde

Vlugge levering

Ik vind 1 ding jammer en dat is bij de eerste draad ging mijn naald al stuk maar voir de rest ben ik best tevreden ☺

mooie artikelen snelle levering en betaalbare prijzen

Zeer vriendelijk veel mooie artikelen veel keuze en aan betaalbare prijzen en een zeer snelle levering ben zeer tevreden doe zo voort groetjes van een tevreden klant helene vavstraelen

Heel veel keuze en zeker een hele mooie keuze uit verschillende pakketten. Snelle levering!

heel tevreden

Goede prijs / kwaliteit en de snelle levering maakt mij blij en heel tevreden.

très bonne qualité

rapide pour la livraison

super

De verzending was super snel. Prima in orde en zeker een aanrader

niet wat ik echt verwachtte

ik dacht dat het patroon op het tafelkleedje gedrukt ging zijn. Ik zocht"voorgedrukte patronen". Het is wel mooi maar dus niet wat ik zocht

Geachte, Tafellakens zijn er zowel als telpakket als een voorbedrukt pakket. Wij verzenden natuurlijk wat u besteld. Het tafellaken dat u besteld had was een telpakket, wat duidelijk bij de omschrijving staat. We hebben ook veel tafelkleedjes die voorbedrukt zijn, en daar staat dat dan ook expliciet bij dat het een voorbedrukt pakket is. https://www.borduurmateriaal.be/voorbedrukt/tafellakens/ U mag natuurlijk altijd uw bestelling retourneren aan ons, en een voorbedrukt pakket uitkiezen, dan hebt u wat u wilde hebben. Mvg Dirk www.borduurmateriaal.be

Makkelijk Vlugge levering

Snelle levering en duidelijke communicatie over alles. Mijn nieuwe go to plaats voor borduurmateriaal.

Correcte afhandeling van de bestelling, snelle levering

Goed toegekomen

Alles goed aangekomen, begin er strakjes aan!

Over borduurmateriaal.be

borduurmateriaal.be, de specialist in borduurpakketten. Scherp geprijsd, bijna alles op voorraad. Voor 15 u besteld, direct verzonden. Indien niet op voorraad, verzending binnen 1-5 dagen.