topservice

goede opvolging van de bestelling - levering ongeschonden - duidelijke beschrijving op de site

Topmaateriaal

Alles is prima, zowel levering als materiaal, hoeveelheid.

parfait

parfait

Bestelling wordt steeds zeer snel en vlot geleverd.

Vandaag besteld, morgen aan de slag.

handig pakket

zeer duidelijk plan, kleuren op voorhand gesorteerd is handig

Zeer tevreden met alkes

Prachtig materiaal. Op tijd geleverd. Vriendelijke mens aan de telefoon. Puik!

alles pik fijn in orde en snelle levering

Al ervaring

Heel goed uitgelegd genoeg materiaal heel verzorgd groetjes Daniëlle

Tres bien

Beaucoup de choix, livraison rapide et bon suivi de livraison

Op tijd geleverd maar geen naald erbij

Het pakket was goed verpakt en alles was aanwezig behalve de borduurnaald. Dat is wel vervelend.

Zeer snelle levering. Alles is perfect

Het pakket was perfect en zeer snel geleverd

dank je wel!

Met genoegen geef ik U mijn beoordeling . Ik heb reeds meerdere handwerken bij jullie besteld en ben nog nooit teleurgesteld geweest. Alles wordt goed uitgelegd, er is altijd voldoende materiaal aanwezig en het resultaat mag er wezen. Ik heb al mooie beoordelingen gehad. Ik ben nu, als ik me niet vergis aan mijn tiende bezig. Voor mij is dit een mooie vorm van ontspanning. Dus, ik heb enkel er aan toe te voegen : dank je wel!

Vlot en snel

Zeer vlotte afhandeling en levering

Vlugge levering en het pakket voldoet aan de verwachtingen. Fijne feestdagen. Groetjes

Goede communicatie, snelle oplossing

Snelle rechtzetting van fout.

Ik ben er tevreden mee

Nog geen ervaring

Beste , ik kan nog geen oordeel geven want ik heb besteld maar nog altijd niets ontvangen .grtjs coopman brenda

Vlot gevonden wat ik zocht.

Is eerste maal dat ik bestel en het was ok

Interessante site met goede prijzen en vlotte levering.

Opmerking. Op de afbeelding op de site bij de voorbedrukte tafellakens is niet altijd duidelijk of het kruisjessteek of borduursteek is. Daar ik liever borduur en mijn bestelling uiteindelijk kruisjessteek bleek was ik eerder ontgoocheld. Maar de kwaliteit van het pakket was goed. Als u meer echte borduurpaketten mocht aanbieden, dan zou dat bij mij meer interesse opwekken. Groeten.

Alles verliep zoals gehoopt.

De bestelling werd geleverd zoals verwacht. Alles was in orde. Dus... geen opmerkingen!

Uitstekend materiaal

Spijtig dat de kleuren wol allemaal door elkaar zitten, men moet ze eerst sorteren voor je kan beginnen.

Gewoon

Vindt het niet kunnen dat er op jullie website staat gratis van een bepaald bedrag maar moeten altijd verzend kosten betalen

Beste, Vanaf een bepaald bedrag is de verzending gratis, onder dat bedrag betaalt u een stukje mee in de verzendkosten. Uw bestelling bedroeg €35.80, dus werd het niet gratis verzonden. Bijgevolg begrijp ik uw beoordeling niet zo goed.

Très satisfaite

Livraison rapide et satisfaite de mon achat

Prima verpakt Patroon een beetje moeilijk omdat het bedrukt is met de kleuren ,ik markeer het geen ik al geborduurd heb met een fluo stift en is soms moeilijk te zien wat je al gedaan hebt. Verder is alles goed . Maar dat ligt niet aan borduurmateriaal .be Maar wel aan de ontwerper . Anders een tevreden klant

Over borduurmateriaal.be

borduurmateriaal.be, de specialist in borduurpakketten. Scherp geprijsd, bijna alles op voorraad. Voor 15 u besteld, direct verzonden. Indien niet op voorraad, verzending binnen 1-5 dagen.