Snelle levering, mooie borduurpakketten!

Had een gratis klein borduurpakketje er bij gekregen. Fijne keuze van voorgedrukte borduurpakketten voor mijn mama die minder goed kan zien. Ook goede prijs/kwaliteitverhouding. Ook een fijne selectie knooppakketten al heb ik er daar geen van gekocht.

Tekening niet volledig afwerkbaar

Beste, Ik bestelde voor de eerste keer bij jullie (Kaketoe). Aan de rechter rand is de kleeflaag niet helemaal over de tekening, dus bijgevolg kan ik het laatste blokje niet kleven en is de tekening niet compleet. Spijtig!

Geachte, Dit moet dan een productiefout zijn geweest. Jammer dat u niet even contact met ons hebt opgenomen, dan hadden we dit direct kunnen rechtzetten. Bent u al aan het pakket begonnen? Kan u ons evt. een foto opsturen, dan kunnen we het probleem aan de fabrikant voorleggen en een oplossing voorstellen. Mvg Dirk www.borduurmateriaal.be

Geen idee

Helaas kan ik jullie niet beoordelen daar de werkjes voor de schoonmoeder van mijn zoon zijn in Bulgarije

Jammer dat er geen blauwe versie in mijn pakket zat zoals op de site beschreven en een naald zat er ook niet in. Ik zal wel nog in de toekomst bestellen.

Geachte, Bij nazicht op onze site hebben we inderdaad gezien dat erbij vermeld stond dat er zowel de roze als de blauwe versie inzat, wat niet het geval is. Indien gewenst mag u dit pakket terugzenden naar ons, dan betalen wij u dit terug. Ondertussen is dit foutje op de site aangepast. Onze excuses. Mvg Dirk www.borduurmateriaal.be

Ziet er leuk uit.

Ik heb het pakketje nog niet geopend, omdat ik dit voor een vriend wil maken en dit meer een winterwerkje zal worden. Dus, kan ik momenteel niet veel zeggen over de kwaliteit of wat dan ook.

Geslaagd

Fantastische snelheid.goede levering

Ze zijn geweldig

Het zijn hele mooie pakketten Ik heb er al meerdere van gemaakt en ze kloppen altijd

Een goed product

Goed materiaal

Goede service.

Mooi assortiment

Mooi assortiment, degelijke prijzen Alleen late verzending. Op de site stond besteld voor 15u volgende dag geleverd. Dit was niet het geval

Vlot

Geen Klachten

Rien à redire

Première commande sur ce site, produit conforme à la description, rapidité dans la livraison et suivi du colis.

Top!!!

Bestelling geplaatst, maar wou er naderhand nog iets aan toevoegen. Ik werd telefonisch gecontacteerd en alles werd geregeld om alles in één bestelling te laten doorgaan. Goede service!!!

Aanrader!

Veel keuze qua borduurmateriaal en vlotte bezorging aan huis. Zeer tevreden!

zeer goed

heb 2 maal besteld en bij de 2de bestelling was het bestelde product niet meer leverbaar, heb een telefoontje gekregen van de firma om tot een overkomst te komen en vond dit heel leuk? persoonlijk contact van de firma, super. Deze firma is zeker aan te bevelen en ikzelf zal nog bestellen plaatsen

Geen opmerkingen

Het was een snelle en goede levering.

Het was een snelle levering.

Zoals steeds een supersnelle levering. Ik werk heel graag met Borduurmateriaal samen. Ze leveren vlot en goede kwaliteit. Altijd alles tip top in orde!

Très contente

Je suis très contente de la livraison rapide et détaillé lors de la livraison

Zeer tevreden !

Het was de eerste keer dat ik iets bestelde bij borduurmateriaal.be en het is me zeer goed bevallen. Vlotte en vlugge service. Ben dus zeer tevreden !

Zeer snel en netjes geleverd.

Steeds nieuw aanbod wat het prettig maakt om terug te keren als klant. Altijd correct behandeld, ook bij misverstanden en dat ervaren we als zeer klantvriendelijk.

Gewoon de max

Goede service proper en beschermd verstuurd vlug bij mij thuis vind het heel fijn met het klein cadeautje want ik kan nog heel weinig heb namelijk 5 uitpuilende hernia's en 2 tennisellebogen . Gewoon de max dikke Merci

Contact gehad via de mail, vriendelijk en een snelle reactie.

Over borduurmateriaal.be

borduurmateriaal.be, de specialist in borduurpakketten. Scherp geprijsd, bijna alles op voorraad. Voor 15 u besteld, direct verzonden. Indien niet op voorraad, verzending binnen 1-5 dagen.