Mooie kwaliteit, snelle levering.

Borduurmateriaal.be is een perfecte site om al je hobbymateriaal te bestellen. Grote keuze in borduurpakketten van uitstekende kwaliteit. De levering was snel en correct.

snelle, correcte levering

zondagavond besteld en dinsdag geleverd. Snelle serice

Geweldige service

Zoals steeds een snelle en vlotte levering van de items die ik besteld heb!

Mooie broduurmaterial.

Het is oke

Ik Ben een Klein beetle teleur gesteld omdat er geen lint byzit om de achterkant af te werken

Beste, Tapijtlint zit enkel in pakketten die geen rechte zijkanten hebben, om uitrafeling van het canvas te voorkomen. Gezien uw pakket rechthoekig is, is er dus ook geen tapijtlint nodig om aan te brengen, omdat dit niet kan uitrafelen.

topervaring

Alles is zeer vlot verlopen.

goede kwaliteit en vlug geleverd

was zoals verwacht met goed geleverd materiaal en binnen de termijn; misschien iets doen aan de opvolging van het pakket voor het volgen.

Alles zoals besteld.

Ik ben tevreden over de tijd en de kwaliteit van de levering.

Fijn en mooi

Snel, goed verpakt, duidelijke info in het pakket.

Spijtig dat het gekleurd patroon is , moeilijk met mijn oogprobleem,

Misschien wat beter vermelden als het patroon gekleurd is

perfect, snel ,top

steeds goed ,aanrader

De leveringstermijn werd nageleefd. Ze hebben een breed assortiment aan borduurwerk

heel fijn geholpen ook toen iets niet meer leverbaar was

Niet tevreden

Niet alles ontvangen

Beste, Jammer dat u niet even contact opnam met ons, dan hadden we dat meteen kunnen rechtzetten. Enkel een slechte review geven zonder ons te contacteren lost niks op. Als er iets fout gelopen is lossen we dat graag op, maar dan moeten we wel weten dat er een probleem is.

bon service

Rapidité, simple a naviguer

leuke site veel keuze

Veel keuze voor de kinderkamer en tafellopers van Vervaco. Snelle levering, geen klachten.

Heel gebruiksvriendelijke site + snelle levering

Na de bestelling keek ik er naar uit om met het pakket aan de slag te kunnen gaan. De bestelling ging heel vlot alsook de levering. Ik ben heel tevreden.

levering volgens bestelling

bij vragen correcte reactie

Mijn ervaring met borduurmateriaal laat een beetje aan mijn verwachtingen over.

Er werd mij beloofd om het pakket op zaterdag te leveren en is pas op maandag geleverd.

Correcte afhandeling van bestelling.

Goede communicatie. Vlotte levering. Mooi product.

Zeer snelle en goede afhandeling

Zeer snelle en goede afhandeling en levering

Correct bedrijf

Duidelijke communicatie, mooie site, correcte levering

super goed enkel de levering

Alles super verpakt en vlug geleverd enkel bij POST Nl klopt er iets niet. Op verpakking staat adres juist en toch wordt het op een ander adres geleverd. Beter kijken Post Nl

Over borduurmateriaal.be

borduurmateriaal.be, de specialist in borduurpakketten. Scherp geprijsd, bijna alles op voorraad. Voor 15 u besteld, direct verzonden. Indien niet op voorraad, verzending binnen 1-5 dagen.