Snelle service en alles is steeds in orde.

zeer tevreden

zeer tevreden ook met postpunt NL

Fijn.

Prima.

Snele service na verkoop

Bestelde werkjes werden op opgeven datum geleverd

Leuk materiaal met snelle levering

Mijn pakketjes zijn wat ik ervan verwachtte.

Geweldig materiaal

Excellent

Rapidité Fiabilité

Ben nu aan het borduren maar de draden gaan rafelen. Of de stof is te hard of de draden te zacht.

Schitterend materiaal.

Prachtige borduurlappen.Vlotte levering. Ik ben héél tevreden.

Altijd goed

Al verschillende dingen (borduur /diamant , naaiwerk ) gekocht ,steeds alles in orde en goede kwaliteit /prijs .

steeds exact wat besteld werd

sinds meerdere jaren kopen we via de firma. Vriendelijke bediening en indien nodig wordt er telefonisch teruggebeld als er zaken niet in voorraad zijn en hoe de stand van zaken is.

Mooi verzorgd

Très bonne

Très bonne

Oké!

Oké!

J adore

Rien a dire rapide et bien emballer super services grand merci a votre equipe

mooie kwaliteit, snelle levering

Ik vond snel via google wat ik zocht en kwam uit op jullie website. Het aanbod is groot. De kwaliteit en prijs zijn goed. Ik heb hier met veel plezier gekocht en zal dat zeker nog doen als mijn handwerkjes klaar zijn.

Snelle en goede levering

xxx

Perfect afgehandeld

eerste bestelling ooit en volledig in orde

Article conforme à la photo

Beaucoup de choix sur le site, article commandé de qualité.

Ik heb echt geen aanmerkingen!!

Mijn ervaringen met Borduurmateriaal vat ik zo samen: - een heel uitgebreid assortiment; - een duidelijke website, waarop je gemakkelijk kunt kiezen; - snelle levering; - een bestelling wordt correct uitgevoerd. Kortom: uitstekende ervaring!!

Mooi aanbod op de site en een snelle service!

Snelle levering van goed materiaal

Vlot geleverd

Sols stemmen de afgebeelde kleuren niet over een. Bijvoorbeeld Bladwijzer boeken. Boeken zijn rood en Blauw, Maar bij het bordures zijn ze rood en grijs !

Over borduurmateriaal.be

borduurmateriaal.be, de specialist in borduurpakketten. Scherp geprijsd, bijna alles op voorraad. Voor 15 u besteld, direct verzonden. Indien niet op voorraad, verzending binnen 1-5 dagen.