Mooi borduurset

Mooi borduurset. Ik heb hier weinig ervaring mee en vind de beschrijving van de kleuren vrij ingewikkeld.

veel hulp en alles naar verwachting

De keuze was moeilijk maar wij werden flink geholpen

al jaren klant, tevreden over alles

Mooie produkten, gemakkelijk om te bestellen, vlotte levering.

Alles ok

snelle levering en altijd produkten van kwaliteit

geen ontvangst

geen borduurwerk ontvangen, hele dag gebleven, iemand gezien of gehoordd

Beste Monique Wat jammer deze slechte review te lezen. Echter hebben wij er alles aan gedaan om Uw order op tijd en met zorg naar U te verzenden. Externe problemen hebben wij jammer genoeg niet in de hand. U had ons hiervoor gerust even kunnen contacteren zodat we dit samen konden oplossen. Ik heb U inmiddels een email verzonden waar volgens ons het probleem zit en hoe we het pakket toch nog bij U kunnen laten toekomen. Met vriendelijke groeten Nicolas van borduurmateriaal

Zeer snelle levering

Zoals altijd snel geleverd. Zeer blij met de pakketten.

Goede dienstverlening

Behulpzaam, snelle verwerking.

Mooi

Het pakket was goed verpakt om zeker niet beschadigd te worden. Borduurdoeken zijn heel mooi en van goede kwaliteit ⁹

Patroon is heel duidelijk.

Kleuren zijn goed aangeduid met de nummers.

EEEN TEVREDEN KLANT

TEVREDEN OVER MIJN BESTELLING

mooi

er zitten de laatste tijd veel stukken in die ik zelf op maat moet knippen en wwarvan ook af en toe de kleur niet helemaal klopt

Mooie kwaliteit, snelle levering.

Borduurmateriaal.be is een perfecte site om al je hobbymateriaal te bestellen. Grote keuze in borduurpakketten van uitstekende kwaliteit. De levering was snel en correct.

snelle, correcte levering

zondagavond besteld en dinsdag geleverd. Snelle serice

Geweldige service

Zoals steeds een snelle en vlotte levering van de items die ik besteld heb!

Mooie broduurmaterial.

Het is oke

Ik Ben een Klein beetle teleur gesteld omdat er geen lint byzit om de achterkant af te werken

Beste, Tapijtlint zit enkel in pakketten die geen rechte zijkanten hebben, om uitrafeling van het canvas te voorkomen. Gezien uw pakket rechthoekig is, is er dus ook geen tapijtlint nodig om aan te brengen, omdat dit niet kan uitrafelen.

topervaring

Alles is zeer vlot verlopen.

goede kwaliteit en vlug geleverd

was zoals verwacht met goed geleverd materiaal en binnen de termijn; misschien iets doen aan de opvolging van het pakket voor het volgen.

Alles zoals besteld.

Ik ben tevreden over de tijd en de kwaliteit van de levering.

Fijn en mooi

Snel, goed verpakt, duidelijke info in het pakket.

Spijtig dat het gekleurd patroon is , moeilijk met mijn oogprobleem,

Misschien wat beter vermelden als het patroon gekleurd is

perfect, snel ,top

steeds goed ,aanrader

De leveringstermijn werd nageleefd. Ze hebben een breed assortiment aan borduurwerk

Fruitesse 3

8720 Dentergem

Over borduurmateriaal.be

borduurmateriaal.be, de specialist in borduurpakketten. Scherp geprijsd, bijna alles op voorraad. Voor 15 u besteld, direct verzonden. Indien niet op voorraad, verzending binnen 1-5 dagen.