Het is fantastisch pakket

Snelle, correcte levering

Al een paar keer besteld bij borduurmateriaal.be en steeds correct geleverd zoals afgesproken. Ook snelle levering en nog geen problemen gehad met kapotte pakjes of pakjes die te laat toekomen.

Een heel mooi pakket!

Daar het mijn eerste naaisetje was sinds lang was het terug wat zoeken naar alle verschillende steken. Deze zijn heel mooi uitgelegd op het patroon! Heel leuk motief!

Heel goed.

Bedankt voor de snelle, goede levering.

Goede webshop

Goede webshop , snelle levering , vriendelijk geholpen via telefoon , top

Impeccable

Les fils sont déjà séparés, bel agrandissement pour mieux se repérer. Impeccable

Compleet pakket, beschrijving klopt, snelle levering

Heel erg goeie webshop, prima producten.

Super leuk

Als vlot verlopen goede service

super

als je materiaal tekort hebt ben je vlug geholpen

Prachtige borduur pakketten

Alles prima geregeld, verpakt en verzonden

Super vlug bezorgt .

besteld en 3 dagen nadien reeds thuis geleverd

heel goed na 3 dagen thuis geleverd en netjes verpakt.

Op 6 februari 's avonds besteld, 7 feb verzonden en 8 feb geleverd, vlugger kan echt niet. :) Voor ons is dat een levering op één dag, niet 3 dagen :)

Snel

Snelle levering. Goed contact.

Vlug en correct geleverd.

Dit product aangekocht. Is een experiment, en valt best mee. Levering binnen de 24 uur.

Ik vind de wol van mindere kwaliteit, rafelt uit, en zeer dunne draad. Maar prijs kwaliteit klopt wel.

Uitstekende service.

Ik bestek altijd via deze weg mijn handwerkjes en ben nog nooit tejeugesteld

Grandioos

Snelle verzending en goede kwaliteit

afhandeling van de bestelling en levering verliepen correct

ik vond geen naald in het geleverd borduurpakket

Voldoet aan de verwachtingen

Na bestelling snel geleverd.

Bestelde artikelen mooier dan verwacht

Post nl

Ben niet tevreden over de pakketten dienst post nl . Ik had een postpunt in gevuld bij bestelling mijn pakket zou lichtaart in ophaalpunt geleverd worden nu moet ik het in olen in een ophalenpunt gaan ophalen. Voor de rest is alles naar wens verlopen.

Snelle en correcte levering. Groot aanbod.

Zeer goede service

Voor lange tijd terug iets besteld per mail. Er was een probleem met aflevering pakketje. Telefonisch contact opgenomen en dadelijk geholpen met onderzoek waar probleem met pakje zat. Volgende dag was mijn pakketje geleverd. Top service

er was iets verkeerd gelopen met mijn bestelling een zekere Dirk heeft mij fantastisch geholpen als ik nog eens wil bestellen zal het zeker bij jullie zijn en ook reclame maken een heel gelukkig nieuwjaar voor heel het team

Zeer snelle levering

Alles in orde en snelle levering vandaag bestellen morgen thuis

Over borduurmateriaal.be

borduurmateriaal.be, de specialist in borduurpakketten. Scherp geprijsd, bijna alles op voorraad. Voor 15 u besteld, direct verzonden. Indien niet op voorraad, verzending binnen 1-5 dagen.