Via mail vernam ik het uur van bezorging. Tussen 8.45 en 13.45. Uiteindelijk was het 15.30.

Dat was lange wachttijd van post.nl.

Dat was lange wachttijd van post.nl.

Ik ben er tevreden mee

Nog geen ervaring

Beste , ik kan nog geen oordeel geven want ik heb besteld maar nog altijd niets ontvangen .grtjs coopman brenda

Vlot gevonden wat ik zocht.

Is eerste maal dat ik bestel en het was ok

Interessante site met goede prijzen en vlotte levering.

Opmerking. Op de afbeelding op de site bij de voorbedrukte tafellakens is niet altijd duidelijk of het kruisjessteek of borduursteek is. Daar ik liever borduur en mijn bestelling uiteindelijk kruisjessteek bleek was ik eerder ontgoocheld. Maar de kwaliteit van het pakket was goed. Als u meer echte borduurpaketten mocht aanbieden, dan zou dat bij mij meer interesse opwekken. Groeten.

Alles verliep zoals gehoopt.

De bestelling werd geleverd zoals verwacht. Alles was in orde. Dus... geen opmerkingen!

Uitstekend materiaal

Spijtig dat de kleuren wol allemaal door elkaar zitten, men moet ze eerst sorteren voor je kan beginnen.

Gewoon

Vindt het niet kunnen dat er op jullie website staat gratis van een bepaald bedrag maar moeten altijd verzend kosten betalen

Beste, Vanaf een bepaald bedrag is de verzending gratis, onder dat bedrag betaalt u een stukje mee in de verzendkosten. Uw bestelling bedroeg €35.80, dus werd het niet gratis verzonden. Bijgevolg begrijp ik uw beoordeling niet zo goed.

Très satisfaite

Livraison rapide et satisfaite de mon achat

Prima verpakt Patroon een beetje moeilijk omdat het bedrukt is met de kleuren ,ik markeer het geen ik al geborduurd heb met een fluo stift en is soms moeilijk te zien wat je al gedaan hebt. Verder is alles goed . Maar dat ligt niet aan borduurmateriaal .be Maar wel aan de ontwerper . Anders een tevreden klant

Zeer snelle service

Pakket was zeer snel geleverd

valt zeer goed mee

Heeft een paar dagen geduurd voor ik me aan het borduren gezet heb, moest het eerst nog allemaal uitzoeken. Ben nu begonnen en het valt zeer goed mee! De verschillende kleuren zijn heel precies aangebracht, 't is alleen even zoeken welk nummer elke kleur heeft.

Gebruiksvriendelijke website, snelle afhandeling, goeie prijs/kwaliteit

goede kwaliteit

Snelle levering en super kwaliteit

Eindelijk een site die moderne kruisjes steek patronen aanbied in super kwaliteit

Veel keuze

Bonne

Mais je pense que quelques e mails pour tout simplement dire ou est la commande seraient le bienvenu. Merci

Snelle levering, goed verpakt.

Het is heel duidelijk uit gelegd

Alleen hadden ze het borduurlapje beter afgewerkt mogen zijn, want het raffelt gemakkelijk uit.

Heel fijn om te borduren Goede omschrijving en prachtige kleuren

Snelle vlotte levering alles in perfecte staat

Première commande

Reçue très rapidement et conforme à mes attentes

Al eens een borduurwerk van jullie gemaakt was echt heel mooi deze ziet er ook weer super uit en er is steeds genoeg garen

Over borduurmateriaal.be

borduurmateriaal.be, de specialist in borduurpakketten. Scherp geprijsd, bijna alles op voorraad. Voor 15 u besteld, direct verzonden. Indien niet op voorraad, verzending binnen 1-5 dagen.