Toppie!

Correct en snel

Commande reçue rapidement

Envoi rapide. Statut de la commande envoyé régulièrement

goede kwaliteit en keuze

snelle levering.

Eerste bestelling. Gemakkelijk te bestellen, aantrekkelijke prijzen en zeer vlotte levering! Aanrader!

Ik heb al enkele keren bij Borduurmateriaal besteld, en ik ben telkens heel tevreden. Mijn bestelling wordt telkens met heel veel zorg afgehandeld.

levering was volgens afspraak

Jammer genoeg voldeed het niet aan de verwachting door een ingekleurd patroon die door het oogletsel voor mii niet leesbaar was. Heb het zonder probleem kunne terugsturen waarbij mijn dank, volgende keer zal ik eerst informeren

Super mooi borduurpakket, hele snelle levering en goede kwaliteit! Één nadeeltje : het telpatroon is behoorlijk aan de grote kant

Supersnelle en correcte levering VH product

De dag besteld en dag erna tegen de middag kwamen ze het al leveren en dan nog op een zaterdag! Alles zat in het pakket wat er moest inzitten buiten een haakpen en niet verpakt in een plastieken draagtas wat je normaal krijgt bij een bestelling v smirnamats

Mooi matriaal

Is perfect

Snelle reactie

Bien reçu le kit en parfait état et dans les temps .Mais pas encore ouvert la boîte d ' après ce

J ' ai déjà réalisé un tapis de cette marque . Le crochet était déficient mais j'ai en possédais un autre plus solide . Ici , je verrai bien . Merci pour la livraison rapide . Bonne journée

Snelle levering, wel zéér fijn werk

Snelle correcte levering, Ik had wel onvoldoende duidelijk gezien op de website dat het een fijner borduurpakket (7 steken/cm) is dan de meeste (5,4 st/cm). Misschien wel interessant om dit voldoende duidelijk te vermelden want is zeer fijn, zelfs voor vrij goede ogen.

Mooie pakketen, prijs-kwaliteit heel goed. Snelle levering.

Grote keuze aan mooi materiaal dat snel geleverd wordt

Snelle service Materiaal is zoals op foto te zien is Goed verpakt Mooie korting

Matériel impeccable mais délai de livraison non respecté

Déception sur le délai de livraison. Annonce commandé avant 15h livré le lendemain. 2 jours pour être livré avec annoncé du retard 24h après.

Bonjour, Comme vous pouvez voir sur le track and trace, vous avez commandé le 1er juin, et votre colis a été expédié le 1er juin. Il y a effectivement eu un jour de retard à Postnl parce que le colis a été livré le 3 juin. Cependant, nous avons peu de contrôle sur ce point. Dans 99 % des cas, le colis est livré le jour suivant l'envoi. Cordialement, Dirk

Ruim aanbod en snelle levering

Nog maar 1 keer besteld, maar zal hier zeker nog bestellen. Ruim aanbod en snelle levering.

Nu zit alles erin De juiste kleuren In mijn vorige bestelling met bloemen klopte het totaal niet De kleuren tekening en de kleuren klopte totaal niet

Mooie pakketten en snel geleverd

Veel keus en aanvaardbare prijzen. Snelle levering.

Prima materiaal en levering

Zeer goede kwaliteit.

Netjes verpakt en snelle levering.

Uitstekend!

Goede service. Uitstekend product en snelle levering!

Alles netjes verpakt en compleet

Aangezien ze bestemd zijn voor moederdag zijn de paketten nog niet geopend. Alles ziet er keurig verpakt en compleet uit met uitleg en toebehoren. De levering werd op tijd bezorgd.

Semble très bien

La commande, le paiement et la livraison se sont très bien passés. La livraison à été rapide aussi. Je n'ai pas encore eu l'occasion d'ouvrir les boîte et de commencer les ouvrage mais à première vue, tout à l'air correct et en bon état.

Netjes verpakt en netjes geleverd. Post .nl heeft wel 2 keer gehaald dat de levering de dag nadien gebracht werd. Ik heb het pas zaterdag ontvangen ipv donderdag. Vond ik wel niet ok.

Een echte aanrader Goeie kwaliteit en zeer vlugge levering

St Jozeflei 25 2390 Westmalle

32 (3) 3661366

Over borduurmateriaal.be

borduurmateriaal.be, de specialist in borduurpakketten. Scherp geprijsd, bijna alles op voorraad. Voor 15 u besteld, direct verzonden. Indien niet op voorraad, verzending binnen 1-5 dagen.