Heeft een totaal van 1.793 beoordelingen met een gemiddelde score van 9,2
Review overzicht
Positief sentiment89%
Over het geheel genomen melden klanten snelle levering, betrouwbare service en kwaliteitsproducten. Het assortiment wordt gewaardeerd en de productinformatie is duidelijk. De meeste reviews noemen vriendelijke klantenservice en tijdige verzending.
Sterke punten
Snelle levering
Goede productkwaliteit
Duidelijke productinformatie
Gebaseerd op 61 reviews
Filters
Kies wat voor jou belangrijk isKlik op een onderwerp en bekijk hoe anderen dit beoordelen
9
Ruim assortiment!
Ik heb reeds borduurpakketten besteld en fijn om zelf kaarten of lavendelzakjes -in kruisjessteek- te maken.
Mooie kleuren, mooie tekeningen! Als je van deze hobby houdt, warm aanbevolen.
Ook een zeer vlugge levering (dag erna).
Beveelt aan
24 February 2026
Martine
SINT-PIETERS-RODE
10
Goede ervaring
Alles is juist en correct geleverd
Beveelt aan
21 February 2026
Hilda
Affligem
9
Alles ok
Makelijk werken.
Beveelt aan
21 February 2026
Marie-Louise
Aalst
5
Het valt mij erg tegen
Ik heb veertig jaar geleden een mooi wandtapijt geknoopt, dat hangt bij mij aan de muur. Later had ik er geen tijd meer voor. Nu, gepensioneerd, wilde ik er weer aan beginnen, maar het aanbod viel al heel erg tegen. Allemaal flauwe kul van beestjes en plantjes en kerst. Ik zocht iets wat meer op het originele smyrna tapijt lijkt. Ik heb uiteindelijk het tapijtje Inca besteld en ben er aan begonnen. Maar de wol is nep (acryl) en trekt gauw pluizen. Ik zie het als oefening en zal later wel wat beters kopen.
Ik begrijp nu ook dat ik akkord moet gaan hieronder, anders kan dit niet verstuurd worden!!! Niet fraai
Beveelt niet aan
10 February 2026
Petronella
Antwerpen
Reactie van borduurmateriaal.be
Goedemiddag Patronella
Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden bent met de aankoop.
Wij hebben elkaar meerdere keren telefonisch gesproken in de aanloop naar uw aankoop. Naar mijn mening heb ik u telkens met veel plezier en de nodige uitleg geholpen bij het kiezen van een geschikt pakket.
Ik was dan ook nog steeds bereikbaar na uw aankoop om eventueel een oplossing te zoeken voor uw probleem. Jammer dat u dan meteen over gaat tot het schrijven van een slechte review.
Dat het aanbod van knooptapijten niet altijd even sober en neutraal is klopt volledig, maar dit kiezen wij niet. Wij kunnen ook maar aanbieden wat er te vinden is bij onze leveranciers.
Wij zijn continu op zoek naar nieuwe merken en pakketten die wij in ons gamma kunnen opnemen. Als u dus later van plan bent om iets 'beter' te kopen, en dit ook kan vinden, mag u ons dit altijd laten weten, dan stoppen wij dit met plezier in ons gamma.
Veel succes alvast.
5
Goed materiaal,correcte levering.
Ben tevreden over datgene wat ik besteld had.
Ga zeker nog bestellen.
Grts Johan
Beveelt aan
7 February 2026
Johan
Deurne Antwerpen
Reactie van borduurmateriaal.be
Goedemiddag Johan
Bedankt voor uw bestelling op onze website.
Het klopt dat wij 10% korting geven op alle pakketten boven de €30.
Deze korting passen wij automatisch toe op de getoonde prijs. Dit kan u zien door de streep door de originele adviesprijs die wordt opgelegd door onze leveranciers.
U heeft dus wel degelijk de korting gekregen die wij beloven aan al onze klanten.
Ik hoop dat u alsnog tevreden bent met uw aankoop.
Hopelijk tot binnenkort.
Met vriendelijke groeten Nicolas
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
9
Gemakkelijk en goed
Gemakkelijk te bestellen, alles verloopt correct. Zeker een aanrader !!!!!
Beveelt aan
6 February 2026
Rita
Maldegem
9
vlotte levering
mooie producten
Beveelt aan
3 February 2026
Chris
HEULE
10
Goede service
Snelle service. Goede communicatie
Beveelt aan
26 January 2026
Leonie
Alkmaar
10
Pakket ziet er uitstekend uit.
Ik ben nog niet aan het borduurwerk begonnen, maar op eerste zicht ziet het er verzorgd uit.
Beveelt aan
23 January 2026
Marja
Nazareth-De Pinte
10
Helemaal in orde!
Alles oke, niks op aan te merken
Beveelt aan
21 January 2026
Kathleen
Laakdal
9
Zeer correct
Pakketten worden heel vlug en correct geleverd. Ik ben fan
Beveelt aan
21 January 2026
Nadine
Drongen
3
Niet tevreden
Verkeerde pakje geleverd door verwisseling van persoon. Na één week dan nieuw pakje ontvangen maar terug niet het artikel dat ik besteld heb.
Was een cadeautje en had het dus niet op tijd.
Beveelt niet aan
16 January 2026
Titia
Ruddervoorde
Reactie van borduurmateriaal.be
Dag Titia
Bedankt voor uw feedback.
Van zodra wij vernomen hadden dat twee pakjes bij de verkeerde eigenaar terecht gekomen waren hebben wij meteen de nodige stappen ondernomen, waar u toen ook akkoord mee ging.
Jammer dat u niet opnieuw contact met ons heeft opgenomen om dit probleem op te lossen, wij staan altijd klaar om onze klanten te bedienen en naar een gepaste oplossing te zoeken.
Onze excuses voor dit ongemak.
9
Een prettige ontspanning
Dankuwel nu bestellen en in enkele dagen al in huis
Beveelt aan
25 December 2025
Maria
Antwerpen ekeren
4
Houdt geen beloftes
Als er op de website staat: levering 2-5 werkdagen is dus niet te geloven. Bestelling gedaan op 5 december, na zelf te bevragen dan maar het deel dat er was zelf op gaan halen,zou dinsdag 16 december binnenkomen, ondertussen zijn we 18 december , andere deel is nog steeds niet geleverd , zelfs niet onderweg, geen update.
Voor mij zal dit de eerste en laatste bestelling geweest zijn.
Beveelt niet aan
18 December 2025
Ellen
Tielt
10
Alles correct geleverd
Wat ik verwacht had kwam uit
Beveelt aan
28 November 2025
Nadine
Drongen
10
Altijd betrouwbaar, stipt en belgisch!
Heel tevreden, altijd in orde spijtig dat ik niet in de buurt vd winkel woon heel ruim aanbod
Beveelt aan
22 November 2025
hannelore
Werchter
10
Vlot en correct!
Heel vlotte bestelling en levering. Sneller dan verwacht ontvangen.
Beveelt aan
12 November 2025
Linde
Gent
8
prima.
prima ervaring.
Beveelt aan
18 October 2025
Sonja
Beerse
9
Perfect
Leuke website snel en correct geleverd
Beveelt aan
18 October 2025
Claudia
Kersbeek
2
geen reactie op retour
foute levering en geen reactie op retour
Beveelt niet aan
18 October 2025
Daniel
Mechelen
10
Mooi materiaal en heel zorgvuldig versant. Niet lang moeten wachten op de ontvangst.Fijne ervaring
Top ervaring eoals ik hierboven reeds heb verteld
Beveelt aan
15 October 2025
Marijke
Saint-Vaast
9
Uitstekend
Materiaal wordt correct geleverd met duidelijke uitleg.
Beveelt aan
11 October 2025
Gina
Mol
9
Heel erg goed
HET was een leuke ervaring
Beveelt aan
10 October 2025
Renilde
Ravels Belgie
10
Zeer tevreden
Indien bepaalde zaken niet meer in voorraad zijn, wordt er een oplossing gezocht.
Beveelt aan
3 October 2025
Elsy
Keerbergen
9
Top
De bestelling zat de volgende dag al in mijn brievenbus. Er is veel keuze aan borduurwerk.
Beveelt aan
27 September 2025
Peggy
Hoboken
Review overzicht
Positief sentiment89%
Over het geheel genomen melden klanten snelle levering, betrouwbare service en kwaliteitsproducten. Het assortiment wordt gewaardeerd en de productinformatie is duidelijk. De meeste reviews noemen vriendelijke klantenservice en tijdige verzending.
Heeft een totaal van 1.793 beoordelingen met een gemiddelde score van 9,2
Over borduurmateriaal.be
borduurmateriaal.be, de specialist in borduurpakketten. Scherp geprijsd, bijna alles op voorraad. Voor 15 u besteld, direct verzonden. Indien niet op voorraad, verzending binnen 1-5 dagen.
Kiyohcollects reviews exclusively through invitations after a registered purchase. All reviews are checked for authenticity to exclude unlawful content and manipulation. This guarantees that the experiences come from actual customers.