Filters

8

Verzorgde levering,

Deze maal een hobbelige afhandeling, anders prima en correcte service

  • Aanbevelen? Ja
10

Topper

Heel vriendelijk en goede service. Duidelijke en snelle communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en ruime keuze

Veel keuze. Geregeld acties. Goede service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlotte service

Vlotte service. Ruime keuze

  • Aanbevelen? Ja
10

.

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Perfect en snelle levering na mijn vraag Hier bestel ik nog !

  • Aanbevelen? Ja
10

topservice

Eindelijk een fijne webshop die het merk Eimpreinte mooi verdeeld. Zorgvuldig ingepakt, levering binnen de week naar België en gemakkelijk te retourneren wanneer de maat te groot/klein is. Top ervaring voor een eerste keer en zeker voor meerdere.

  • Aanbevelen? Ja
10

Oke

Moet een maatje groter hebben

  • Aanbevelen? Ja
9

Aangename site, vlotte service en snelle levering.

Bovendien zorgvuldig verpakt. Zeker een aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
7

spijtig dat ik een mail heb moeten sturen om mijn bestelling te krijgen

spijtig dat ik een mail heb moeten sturen om mijn bestelling te krijgen, na mijn mail was de bestelling er na 2 dagen

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle en correcte service

Ook vlot in retours

  • Aanbevelen? Ja
8

Betrouwbaar

Ik vond vlot wat ik zocht op de website, vond er alle nodige informatie. Alles was duidelijk en volgens verwachting, wat ik belangrijk vind voor een webshop. Fijn ook dat er voor borstvoedingsbeha’s wat langer is om te kunnen ruilen, want het is niet te voorspellen hoe je lichaam zal veranderen na de bevalling

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service, ook zonder aankoop

Paar dingen besteld, kwam iets later toe dan ik wou... Dus alles teruggestuurd en verder alles perfect afgehandeld. Mooi verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service

Had 2 items besteld, 1 bleek niet meer voorradig te zijn. Dit werd me dan ook zeer snel meegedeeld, alsook de terugbetaling op correcte wijze!

  • Aanbevelen? Ja
8

Ging niet helemaal zoals gehoopt, maar fijne service!

Ik had ondergoed besteld voor onder mijn kleding voor de bruiloft van mijn dochter. Ik kreeg bericht dat de levering vertraging had opgelopen. Toen ik contact opnam (ik had geen ruimte om nog langs een winkel te gaan dus het was een probleem dat die levering laat zou zijn), kreeg ik vriendelijk antwoord, met begrip voor de situatie, met oplossingen en alternatieven. Ook d verdere opvolging gebeurde op dezelfde fijne, betrokken manier. Ik voelde me als klant (h-)erkend, ipv een anoniem nummer.

  • Aanbevelen? Ja
10

niets op aan te merken

snelle en correcte levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Goede producten met correcte prijs Snelle levering en teugbetaling indien nodig Een van de beste in dit gamma

  • Aanbevelen? Ja
10

Zoals ik gehoopt had.

Veel keuze. Levering binnen de vooropgestelde tijd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede service

Vroeger ging ik naar een lingeriewinkel in mijn buurt maar deze had een zeer beperkt aanbod dus ging ik online opzoek naar een lingeriewinkel die het merk van bh’s heeft dat ik draag

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Ruime keuze Snelle levering Terugsturen mogelijk Mooie verpakking

  • Aanbevelen? Ja
10

Topservice!!!!

Eerste maal besteld,correcte maten en snelle verzorgde levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel tevreden.

Eerste maal besteld. Snel geleverd. Mooi verzorgd. Tevreden !

  • Aanbevelen? Ja
9

Super

Snelle levering. Het leek een kado om het verzorgde pakje te ontvangen met een persoonlijke touch eraan. Een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
7

Tevreden

Vorige keer zeer snel alles verlopen. Deze keer iets minder vlot. Eerst gewacht zonder iets te horen. Daarna een e-mail gestuurd met de vraag of er misschien iets mis gegaan was. En plots was mijn bestelling klaar. Ik denk dat ze daar een bestelling uit het oog verloren waren. Maar zeker bestellen, en zal dat ook blijven doen in de toekomst. Succes allemaal

  • Aanbevelen? Ja
6

pakje nooit gekregen

bestelling gedaan maar het pakje niet gekregen door de koerierdienst die zelf beslist heeft om het te retourneren. Wel heb ik het geld terug gekregen van Annadiva met een excuus voor het spijtige voorval. nu een nieuwe bestelling gedaan hoop dat het nu beter afloopt

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Nadine, Bedankt voor jouw review. Wij vinden het zeer vervelend dat jouw bestelling niet voorspoedig is verlopen. Door externe omstandigheden is jouw bestelling niet geleverd, maar retour naar ons gestuurd. Het aankoopbedrag is inmiddels terugbetaald en staat op jouw rekening. Namens Annadiva excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Klantenservice Annadiva

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd