Heel correcte levering

Levering volgens afspraak, mooi en proper verpakt . kwaliteit die we verwachten. Niets op aan te merken. Hier kopen we nog.

Correcte levering in mooie verpakking

Zeer verzorgd geleverd.

makkelijk te bestellen en snelle levering

zie hierboven

Stijlvolle collectie

Kwaliteitsvolle artikelen met een comfortabele pasvorm

Goede service en kwaliteit

Goede service en kwaliteit

slecht

M'n bestelling nog steeds niet gekregen. vorige keer was het ook al zo. Dus helemaal niet te vrede. Hoop dat het snel opgelost wordt.

nog geen ervaring was te groot

vind zeer mooie collectie maar nog geen ervaring heb bestelling moeten terugsturen veel te groot maar vriendinnen en zussen zeer tevreden hopelijk komt het mijne ook goed

De max!

Altijd correct, tijdig geleverd, mooi en degelijk verpakt. Retourbehandeling top!

Netjes en behulpzaam

Ik woon in België maar heb een Nederlandse bank. Het is niet mogelijk om met een Nederlandse kaart een bestelling te plaatsen naar België. Uiteindelijk is er iemand geweest die met Paypal kon betalen. Toen bleek dat mijn gewenst artikel niet meer leverbaar was. Kan gebeuren, het omruilen voor een ander artikels was niet mogelijk, voor mij helaas pindakaas want ik heb geen paypal. Het geld is netjes terug gestort bij de persoon die het voor mij vooruit had betaald. Pakketje is mooi verpakt, voelt als een (zelfbetaald) cadeautje, wat een prachtige verpakking. Voor mij persoonlijk is dit door het niet kunnen betalen met een Nederlandse kaart als je in België woont, niet de webshop waar ik terug zal keren. Toch wil ik een groot compliment maken over de vriendelijke hulp.

alles was weer zoals de vorige keren tip top in orde

geweldig

Ben heel tevreden over de service

Is super inorde, ik ga in de toekomst nog bestellen, wacht nu op de wintercollectie, gr Patrio

Snelle service van mooi materiaal.

Blij

Had na lange tijd besteld mooie collectie en vooral zeer goed zittend ook zo vlug thuis geleverd ben er zeer blij mee bedankt voor alles

Alles tot in de puntjes goed verlopen.

Gemakkelijke website

Gemakkelijk bestellen door goede website. Alleen wat jammer dat je lang moet wachten op een levering.2 tot 5 werkdagen zijn nu al 7 werkdagen en ik heb het nog niet ontvangen. Zelfs nog geen mail met wanneer het zal komen.

Correct zoals altijd

Fijn dat de levering weer snel aangekomen is. Ook alles was perfect!

Goede kwaliteit. Vlugge en correcte levering. Prima.

Plus positief.

Vlotte levering, goede kwaliteit, aangename kennismaking. Voor herhaling vatbaar

Zeer tevreden en correcte levering. Met dank

Zeer tevreden en correcte levering. Met dank

Ik heb cupmaat F en ben een volslanke dame. Lingerie en bikini's komen zijn dan ook geen pretje. Na lang twijfelen (omdat zaken die ik online bestel nooit echt passen), toch besteld bij Annadiva. Niet alleen werd het snel geleverd, het zat ook nog eens PERFECT. Ik voelde mij heel fijn in de bikini en voor eerste keer vol zelfvertrouwen om het strand van Ibiza onveilig te gaan maken. Heerlijk. Bedankt daarvoor.

Snelle levering, prima kwaliteit.

snel en correct

ik was zeer tevreden

Duidelijke website, prijs-kwaliteit zeer goed, zeer correcte en snelle levering!

Pirma

Super snelle en vlotte bediening

Prima donna topmerk en online toplevering

Het is de eerste maal dat ik bij deze firma online bestel en laas is aeer vlot verlopen. Correcte informatie, vlotte levering .. Enkel de betaling is nog gebeurd maar ik heb daar gisteren voor een mail geschreven en hoop vandaag een antwoord te krijgen zodat ik dit ook kan afronden. Zalang ik dezelfde maat blijf behouden zal ik daar verder bestellen.