Snelle correcte opvolging van mijn bestelling

Ik kreeg een snelle, correcte levering van mijn bestelling Toen ik aangaf dat ik in de toekomst niet meer zou bestellen omdat de retourkosten te hoog waren (retour via UPS bleek op dat moment niet mogelijk vanuit België) werd hiervoor een compensatie voorgesteld.

Heel tevreden

Vlotte service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een hele goede service en de klantendienst is super vriendelijk. Ik heb een omruiling gedaan en na een werk kreeg ik al e juiste maat. Ik zou het zeker aanraden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vlotte levering, en zeer netjes verpakt.

Vlotte levering en zeer netjes verpakt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vlotte bestelling, heerlijk om je pakje open te doen!

Vlotte bestelling, maar de levering liet even op zich wachten wegens een fout bij de sortering. Heerlijke ervaring om je pakje open te doen! Met zorg verpakt, en met een heel persoonlijke toets! Aangenaam!

Super verpakt en geleverd

Super verpakt en geleverd

Past perfect, snelle levering, TOP

Mooie hipsters van Marie Jo, gewone maat nemen, zitten perfect!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zou zeker nog eens iets bestellen.

Goede ontvangst en top kwaliteit !!!

Snelle levering- prijs/kwaliteit ok ! Mooie overzichtelijke site

Super service!

Super service! Goede kwaliteit en voldoende keuze!

UITSTEKEND

Een heel goede service. Een vlugge response op een gestelde vraag vermeld via mail. Een ruime keuze in grote ( héel grote) en kleine beha's.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alles in orde vlugge service

Alles in orde en vlugge service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

perfect over de ganse lijn.

Snelle levering,mooie verpakking.perfect niks negatiefs te melden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Alles mooi verpakt voor verzending!

Communicatie jKan beter

Bestelling goed ontvangen en tevreden met het product en snelle levering. Maar ontgoocheld over het contact. Weede mail bleef onbeantwoord. Opnieuw verstuurd en nog steeds na 4 dagen onbeantwoord.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heel blij met de aankoop. Je wordt op de site goed geadviseerd over je maat en pakketje na twee dagen in de brievenbus! Bikini's zitten perfect.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Aankoop was online. 2 dagen later pakje gekregen dus vlotte service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service maar kan sneller!

Het pakje moest wel naar Belgie komen en is pas na 8 dagen geleverd.

Snel en dik in orde

Een aanrader

Voor herhaling vatbaar

Snel, correct, mooie verpakking met persoonlijke boodschap.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima en met zorg verpakt !

Goede service en mooie kwaliteit !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede en correcte service.

Snelle levering. Goed, vriendelijk en correct telefonisch advies. De goederen waren mooi verpakt en in uitstekende staat.

Fijne webshop

Snelle levering . Ik heb de gewone maat opgegeven zoals ik gewend ben en alles past perfect. Ik zal zeker in de toekomst nog meer bestellen.

Gemengde gevoelens

Snelle levering, mooi verpakt. Tot zover alles in orde. Maar er staat bij Freya dat ze met UK maten werken. Je mag bestellen zoals je gewone BH maat zeggen jullie Dus 85 E besteld, maar dan krijg je een Europese 85 F geleverd. Want door dat het UK maten zijn moet je 85 DD bestellen. Dit is totaal niet duidelijk. Gevolg ik moet het ruilen. Dit kost volgens jullie 6 € via UPS. Als je aankomt bij een afhaalpunt van UPS, krijg je daar te horen dat Annadiva België niet meer met UPS werkt. Dus dan maar via de post. 16, 40 euro om te kunnen ruilen !!!! Dus leuke spullen maar niet duidelijk en als je belt, zegt de ene persoon dat de F correct is. De andere geeft toe dat de F inderdaad niet correct is, maar dat het mijn schuld is ...

Over Annadiva.be

Filter op Taal