Zeer verzorgde en aantrekkelijke levering!

Aanradertje en enorm veel keuze!

Snelle en correcte levering

Goede en snelle service

Heel positief

Mooie producten en snelle levering

Beste sportBH ever!

Bestellen bji Annadiva is super duidelijk en gaat erg vlot. Als je dan de sportBH van je leven thuis geleverd krijgt, kan je dag niet stuk ;)

Top service !

Supersnelle levering, product zorgvuldig verpakt. Ook de retourzending werd vlug en correct afgehandeld. Een echte topservice ! Bedankt !

Benieuwd

Ik vond het zeer aangenaam met de vlotte aanpak van mijn aankoop per mail . Wel jammer dat ik een mail krijg op vrijdag 2 april met de mededeling dat de chauffeur op weg is, maar vandaag 9 April heb ik nog niks ontvangen. Ik blijf wachten... Voorlopig ga ik nog geen reclame voor deze site maken.

Snelle en nette levering

Helaas zaten de bh's niet goed

Vlotte service

Zeer ruime keuze Marie jo, heel vlotte verzending en lingerie mooi verpakt . Aangename ervaring om bij jullie te bestellen , zeker voor herhaling vatbaar .

De samenwerking met Annadieva verloopt pirma leveringen verlopen vrij vlot een echte aanrader voor iedereen

top service

duidelijke website goede hulp met tips correcte afspraken

Supermooie bh

Ik vond het leuk om bij jullie te winkelen, het is ook goed dat ik eerst kan passe en daarna betalen

Supersnelle levering, zeer netjes verpakt. Top.

Voor herhaling vatbaar. Goede hulp ivm de maten ook.

Super netjes en met zorg verpakt!

Ik vond de bh goed en netjes verpakt. Grappig dat er een persoonlijk kaartje door de verpakster bijzat

Zoals altijd, snel en behulpzaam

Snelle verzending en levering

Verzorgd pakketje. Alles was inorde.

Snelle verzending, stevig verpakt

Duidelijke omschrijving

Snel en corect

Snel en correct. Mooi aanbod.

Juiste maat, duidelijke instructies voor verzorging product, snel geleverd.

heel goede service

had een sportbeha besteld, die was te klein ik heb die teruggestuurd en een ander maat besteld en alles is perfect verlopen zonder problemen

Alles was in de doos aanwezig retour mooi verpakt met zorg

Ik heb eindelijk keuze

Ik draag al zo lang bh's die me eigenlijk helemaal niet goed zitten. In winkels had ik amper keuze en wisten de verkoopsters soms zelf niet waarom iets niet goed zat. Ik heb staan wenen, mij misvormd gevoeld en mijn mooie grote boezem verstopt. Eindelijk heb ik keuze uit veel mooie merken en bh's. Ik ben 23 en mijn enige keuzes waren altijd bh's die er veel te oud uit zagen en ik vond ze nooit mooi. Nu kan ik me eindelijk terug beter voelen! De juiste maat vinden is wel even een zoektocht maar dat heb ik er voor over! Dankjewel!

Goede kwaliteit

snelle correcte service

Ze geven advies, Als het toch niet past, kan je gemakkelijk retourneren.

Tevreden met mijn bestelling.

Het was de eerste maal dat ik bestelde bij Annadiva. Wel een week moeten wachten op mijn bestelling, zou wel vlugger moeten kunnen vind ik. Was netjes verpakt en oké. MVG Marie-Jeanne