Mooie bikini's

Ik heb nu al 3 bikini's bij Annadiva gekocht en ze zijn alledrie supermooi!

Qua artikel en levering alles OK

Goede beschrijving van het artikel.levering goed op te volgen.

Gewoonweg super en aan te bevelen

Mooie lingerie dit netjes verpakt zit

Niks op aan te merken. Snel

past perfect

past perfect

Snel en direkt opgelost

Mijn bestelling was zoek geraakt bij BPost. Annadiva heeft hier direkt een onderzoek naar gestart maar helaas pakket niet gevonden. Annadiva bood direkt aan om een nieuw item op te sturen of geld terug. Geld stond na enkele dagen zonder problemen terug op mijn rekening.

Super goed

Geweldige service, super kwaliteit Veel aanbod voor grote cupmaten. Een echte aanrader.

Super service, speciale maten en grote cups

Aanbod grote cupmaten die je in België niet vindt. Ik heb een moeilijk vindbare maat, en niet ieder model past. Ik heb verschillende maten besteld en betaald. Ze werden keurig geleverd, met alle voorzieningen (kant en klare papieren en sticker) om de slecht zittende stuks terug te sturen. Ik werd voortdurend op de hoogte gehouden van de verzending via mail. Na enkele dagen stond het restbedrag terug op mijn rekening. Prima service! Ze beloven echt wat ze doen! Jammer dat er in België blijkbaar geen markt is voor een dergelijk aanbod (zowel maten als merken). Kunnen passen in de winkel is nog altijd handiger. Maar in het vervolg kijk ik altijd eerst eens op de site van Annadiva!

Uitstekend.

Eindelijk een winkel die ook aan de grote cup maten denkt. Omdat het bekende merken zijn kan je ook bikini’s bestellen in de gebruikelijke maat. Ik ben alvast tevreden met mijn bestelling die dan ook nog eens vlug geleverd wordt.

Positief

Service en levering top!

TOP!

Snelle levering, perfecte maat, mooie verpakking! TOP!

Top kwaliteit, top service, snelle levering.

Top kwaliteit, top service, snelle levering.

Heel snelle en verzorgde service

Snelle en goede service

Alles ging prima

Zeer ruime keuze aan merken en modellen! Zeer snel geleverd en heel mooi ingepakt! Net een cadeautje dat je opent! Zeer tevreden!

Gebruiksvriendelijk

Makkelijk te bestellen, bij retourneren goeie afhandeling en terugbetaling goed geregeld

tevreden

zeer veel keuze,terugbetaling en retouren goed geregeld,goede kwaliteit,mooie site,ik ben tevreden.

Eens je je maat weet heb je meer keuze dan in de lingeriewinkel om de hoek. Snelle en correcte levering.

Heel veel keuze op de site. Levering gebeurt altijd heel vlot en is heel verzorgd. Telkens een leuk kaartje erbij. Top!

super tevreden

snelle en correcte levering...doe zo voort!

vlug en professioneel

Gemakkelijk en veel keuze

Zeer vlug, mooi verpakt en perfect product

Zeer tevreden !

Xxx

Annadiva is gewoon SUPER

Ik had bestelling geplaatst en volgende dag netjes verpakt afgeleverd

Super klantenservice!

Helaas moest ik beide stuks retourneren, maar dit gaat super vlot; formulier invullen, bijgevoegde sticker op de doos en binnenbrengen. Geld was ook snel teruggestort, ik heb geen enkele klacht; topservice!