👍🏻

heel correct

xxxxxx

Vriendelijk en correct

Ik had nog wat informatie nodig over de bestelling die ik wilde doen en kreeg via de chatfunctie heel snel correcte informatie. De levertijd was zoals aangegeven op de website, mijn pakketje zoals altijd mooi en zorgvuldig verpakt.

Eerste maal probleemloos. Tweede maal slecht.

Tweede bestelling is wegens adresprobleem teruggestuurd. Retour duurt nu al 1 week. Om terug te ontvangen dien ik verzendkosten te betalen!

Beste Emilienne, hartelijk dank voor je review! Jammer om te lezen dat jouw ervaring met Annadiva slecht was. Jouw bestelling komt retour naar Annadiva gezien er in de bestelling incomplete adresgegevens waren ingevuld. Hopelijk begrijp je dat je als consument zelf verantwoordelijk bent voor het correct invullen en controleren van jouw gegevens. Het pakketje is nu 3 werkdagen onderweg naar Annadiva. Dit proces kunnen wij niet versnellen gezien wij hierin geheel afhankelijk zijn van onze koeriersdienst. Annadiva heeft voor de eerste verzending de verzendkosten voor eigen rekening genomen. Hierna komt jouw bestelling retour, deze retourkosten hebben we ook voor eigen rekening genomen. Het heeft Annadiva hierdoor al veel kosten bezorgd welke voorkomen hadden kunnen worden. Om deze reden hebben wij inderdaad om een kleine vergoeding gevraagd voor de verzendkosten om jouw bestelling opnieuw naar je te verzenden. Hopelijk is hier ook begrijp voor vanuit onze kant. Groetjes Marie-Claire | Team Annadiva

mooi geleverd binnen redelijke termijn

goede ervaring. goed verpakt. verzending via B-post is heel betrouwbaar

Prima service!

Snelle levering en goede service.

Goede service op tijd levering en terugbetalen ook geen probleem

Goede webshop zeker mede de afterpay betaling is artikel niet goed Direkt terugsturen en geen gedoe met geld terug te storten

Juiste prijs, vlugge bestelling, kortom super!

Al een paar keer besteld, super service!

Alles is verlopen zoals gezegd.

Heel veel keuze op de site Makkelijk in bestellen Stipt op tijd geleverd met track en trace Netjes verpakt Helemaal niks op aan te merken, super!

Correct

Een vlugge service en eerlijke prijs 👍🏼

Heel tevreden !

Mooie, degelijke lingerie aan betaalbare prijzen

Mijn favoriet!

Grote keuze, veel maten beschikbaar, ook outlet prijzen, makkelijk bestellen en betalen, snelle en correcte verzending en service!

Aanrader!

Snelle en correcte levering, mooi en kwalitatief assortiment aan producten, producten worden mooi verpakt

Snel, correct en mooie collectie

Een grote collectie voor vrouwen met grotere borsten. Optie om achteraf te betalen met Afterpay. Snelle en correcte levering.

Snelle levering en goede service

Zeer tevreden over de levering, verpakking, en de klantendienst. Even gebeld alvorens mijn bestelling online door te geven daar ik niet zeker was van men maat. Vriendelijke mevrouw en goede uitleg !

Eindelijk BH die past en mooizat vorm is

Mijn zoektocht naar een passende en mooie Bh ,die tegelijkertijd goed past ,en mooi van vorm is heeft lang geduurd , Heb een smalle rug 75,maar cup G , Bh ‘S genoeg ,maar geen 75G Maar van het moment dat de cup wat groter wordt, Worden je borsten onder je armen geduwd , En gaat het model helemaal weg , Hetgeen ik nu gekocht heb is TOP, MOOI ,ZIT GOED ,JE VOELT JE TERUG SEXY ,(Zelfs als je wat zwaarder bent )geen bomma bh ,alhoewel ik 68 j ben wil dat niet zeggen dat ik me oud moet kleden of voelen door hetgeen ik aan heb. Ben helemaal verkocht door dit merk 👍👍👍👍👍👍👍

betrouwbaar en correct

zeer goede webshop ,zeer tevreden

Perfect wat ik verwachtte, goede kwaliteit

Snelle levering, maat exact passend en zeer goede kwaliteit.

Eerste online bestelling van een bh met jullie meetinfo past die perfect !

Eerste online bestelling van een bh met jullie meetinfo past die perfect ! Zeer positieve ervaring !

Perfect!

Snelle levering, mooie collecties, fijn verpakt! :)

Geen problemen te melden. Past perfect en kwaliteit en prijs is oké.

Correct

Geen problemen te melden.

Super tevreden!

Steeds zeer tevreden! Snelle levering!

correcte service

levering zelfs sneller dan vooropgesteld