Zeer mooie,degelijke bh

Heel aangenaam om te dragen!

Een aanrader, ik bestel zeker opnieuw!

Prima service en snelle levering

klantvriendelijk en snelle reactie

als je raad nodig hebt krijg je steeds een uitgebreide uitleg en denken ze mee voor een oplossing. ook bij onjuiste artikelen die geleverd zijn, of vergoeden van artikelen die niet OK zijn.

vlotte bestelling en levering

Happy met het vlotte verloop van mijn bestelling en levering. grts

Mooie bikini en bh's gekocht

Goede service, ook om te ruilen voor gegaan!

Lang gewacht op bestelling, uiteindelijk 1 artikel niet leverbaar.

Nu ik meerdere reviews heb gelezen, zie ik dat dit vaker voorkomt. Zeker een puntje voor Annadiva om aan te werken. Vele andere sites halen deze haalbaarheid wel.

Beste Carlijn, Hartelijk dank voor jouw review. Vervelend om te lezen dat jij lang hebt moeten wachten op jouw bestelling. Helaas bleken de items uit jouw bestelling niet direct uit voorraad leverbaar en bestelde wij dit na bij onze leverancier. Spijtig genoeg ontvingen wij later bericht dat één van de artikelen niet meer voorradig bleek te zijn, hier hebben we je ook direct over geïnformeerd. Tevens bleek de levering van jouw bestelling iets langer te duren dan de aangegeven 2-5 werkdagen. Namens Annadiva nogmaals excuses voor het ongemak! Mocht jij hier nog vragen over hebben vernemen wij dat uiteraard ook graag. Met vriendelijke groet, Team Annadiva

De bestelling is tijdig geleverd.Alles was netjes ingepakt.

Mijn 2 de bestelling bij jullie en ook deze keer zeer tevreden

Fijn om mijn favoriete merk met een leuke korting te kunnen kopen.

Goede en snelle service

Ik heb mijn bestelling netjes verpakt ontvangen. Snelle levering

Super content

Rap ontvangen, heel goeie kwaliteit

Zeer tevreden, handig & vlot bestellen en ontvangen en goed dat je gratis kan retourneren indien het niet past. Ga zeker nog bestellen.

uitstekend

Heel correcte en snelle levering

heel aangenamen samemwerking

met problemen kon ik telefoneren om me te helpen en ze waren altijd heel vriendelijk

Snel en betrouwbaar

Het was snel geleverd en de retour is ook vlug afgehandeld geweest. Fijne ervaring en veel keuze.

Mooi assortiment en een perfecte afhandeling

Niet tevreden

BH besteld en betaald op 22 juli, vandaag 3 augustus nog niet geleverd en geen info. Zou 2 - 5 werkdagen duren voor verzending.

Beste Katleen, Hartelijk dank voor jouw review. Wat vervelend om te lezen dat jij niets van jouw bestelling vernam. Helaas was het artikel uit jouw bestelling niet uit voorraad leverbaar en hadden we deze nabesteld bij onze leverancier. Doorgaans had dit een levertijd van 2-5 werkdagen. Spijtig genoeg zien we dat jouw bestelling niet binnen deze termijn naar je is verzonden en dat we je hier niet op tijd over konden informeren. Hier komen wij graag nog via e-mail bij jou op terug. Namens Annadiva excuses voor het ongemak en de onvoorziene vertraging. Mocht jij hier nog vragen over hebben vernemen wij dat uiteraard ook graag. Met vriendelijke groet, Team Annadiva

correcte verwerking

Bij ontvangst van mijn online bestelling bleek het produkt niet zoals verwacht. De retour werd vlot verwerkt en terug betaald. Super service, dankjewel.

Zeer goede service

zeer correct

- een historiek van de bestellingen kunnen nakijken zou wel handig zijn - voor mij was het een eerste keer betalen met afterpay, wat de mogelijkheid geeft om verschillende maten te bestellen en rustig te passen en toch niet een groot bedrag te moeten investeren direct. Ik kreeg na contact met jullie ook de info dat ik direct andere modellen (zonder beugel) kon bestellen via afterpay. Dat was echter niet mogelijk. Eerst retourneren en dan pas terug bestellen via afterpay. (logisch eigenlijk) grts Christine

Prijs/kwaliteit TOP!

Snelle levering/ mooi verpakt/ prijs kwaliteit uitstekend!

Eerlijke site

Vindt er gewoonweg alles

Efficiënte afhandeling

Zeer efficiënte afhandeling van de bestellling

Teleurgesteld

Telkens zeer tevreden over Annadiva. Super snelle verzending. Deze keer verliep het helemaal anders. Pakje bleef weg, na een vraag te stellen waar het pakket bleef, kreeg ik het antwoord dat het artikel niet meer voorradig was. Waarom kan men dit dan reserveren en betalen? Tot op heden ook het betaald bedrag nog niet ontvangen. MVG,

Beste Sandra, Hartelijk dank voor jouw review. Wat vervelend om te lezen dat jij niets van jouw bestelling vernam. Helaas was het artikel uit jouw bestelling niet uit voorraad leverbaar. Om die reden gaven wij aan deze na te bestellen bij onze leverancier. Spijtig genoeg ontvingen wij later bericht dat het artikel niet meer voorradig bleek te zijn. Hier waren wij helaas niet eerder van op de hoogte anders hadden wij jou uiteraard direct geïnformeerd en hadden we dit eerder op onze website aangepast. Namens Annadiva nogmaals excuses voor dit ongemak! Inmiddels is de terugbetaling van jouw bestelling ook verwerkt. Mocht jij hier nog vragen over hebben vernemen wij dat uiteraard ook graag. Met vriendelijke groet, Team Annadiva

héél tevreden

Héél tevreden over het produkt en de levering ! Dankjewel !