Perfecte lingerie!

Snelle en correcte levering. Steeds de mooiste lingerie en perfecte kwaliteit. Vriendelijke klantendienst. Mooie verpakking! Ik ben fan!

Zeer accurate dienstverlening!

Snelle en kwaliteitsvolle levering. Overzichtelijke site met duidelijke omschrijving van de koopwaar.

Goed verlopen

Veel keuze, juiste info en correcte levering.

Vlotte service, mooie kwaliteit. Het pakketje is zo mooi met de post en het persoonlijk briefje erbij vind ik top!

Mooi ingepakt en snel geleverd

Zeer vlotte correcte service

Kwaliteit!

Heel tevreden over de kwaliteit en service.

Snel geleverd, maat correct en prima kwaliteit.

Heel mooi, goede kwaliteit en het voornaamste ze zitten altijd goed!!!

Ik wil enkel nog prima donna!!! Nog nooit teleurgesteld geweest. Mooi afgewerkt, goede kwaliteit en het voornaamste ze zitten altijd even goed!!! Aanrader mijn dochter wil ook geen ander merk..

uitstekend

super

Veel keuze goede info Snelle levering Leuke extra's zoals kirting bij verjaardag

Een tevreden klant

Tevreden klant

Altijd goed!

Snelle levering, altijd weer correcte weergave van de spullen online, goede kwaliteit, verzorgd ingepakt

Heel goede site.

Mooi en zorgvuldig verpakt. Anita

Excellent

Ik ben een alleenstaande, chronisch zieke vrouw van 62 die er ondanks alles nog sexy wil uitzien Dankzij Annadiva kan dat!

aan te bevelen

degelijke info, mooie pasvorm,

Gemakkelijk kunnen bestellen en en snelle levering.

Positief met opmerking

Pakket deels teruggestuurd en nieuwe bestelling ontvangen. Bedrag die moest teruggestort worden echter nog niet ontvangen. Tweede bestelling volledig betaald. Kan dit nagezien worden aub. Voor de rest alles ok.

Beste Marianne, Hartelijk dank voor jouw review. Wat vervelend om te vernemen dat dat jij jouw terugbetaling niet hebt mogen ontvangen. Wij komen hier graag per e-mail bij jou op terug. Met vriendelijke groet, Team Annadiva

tevreden

Ik ben zeer tevreden. Het product was netjes verpakt. Mijn bestelling was snel geleverd? Kortom, een tevreden klant?

kwaliteitsprodukten

Heel vlotte en snelle service heel veel keuze mooie artikelen geregeld nieuwe artikelen

Snelle levering en prima kwaliteit.

Vlot kunnen bestellen en heel duidelijke communicatie

Snelle reactie op de mail

Ik vind het erg vervelend dat je na het bestellen geen afbeeldingen krijgt van de bestelde artikelen. Wanneer je 10 dagen moet wachten op de bestelling en deze bestaat uit meerder artikelen zou het handig zijn als je een afbeelding ziet van het bestelde, ook om te retourneren zou dit veel handiger zijn. Daarnaast ben ik wel tevreden.

Super !

Heel fijne service en het pakje is een plaatje. Gevoel van luxe en verwennerij. Met liefde gedaan, dat zie je.

Snelle levering en mooi verpakt.

Het doosje was zo lief en klein voor een badpak Ooh zo fijn. Met een mooie quote erin go go go girl, take a stylish swim.