Fijn

Zeer snelle service

Mooi aanbod en zeer snelle levering

Goede kwaliteit, zeer leuk verpakt.

Goede beschrijvingen op de website waardoor het makkelijker is om de juiste BH te kiezen. Ik ben fan !

Ik ben zeer tevreden over annadiva.

Fijne website. Artikelen zijn heel snel geleverd en altijd netjes verpakt. Ik heb nog nooit iets terug moeten sturen.

Veel keuze, duidelijke omschrijving!

Heel fijne ervaring

Ik bestelde een badpak via Annadiva.be. Het pakje werd na 2 dagen al geleverd in een heel mooie doos, met prachtige boodschap, netjes verpakt. Ook de richtlijnen om eventueel te retourneren waren zeer duidelijk. Het badpak zelf zat als gegoten en heeft een heel goede kwaliteit.

Fijne en snelle levering

Snelle levering en verwerking van de retours. Geen enkel issue te melden. Ook fantastisch dat de retourlabel bij je levering zit alsook de juiste uitleg hiervoor! Beter kan het niet.

Super,snelle service

Perfecte opvolging van de leveringen

Professioneel

Eerste x Marie-Jo besteld . Perfect !

Jarenlang Prima Donna gedragen maar dankzij de matentabel een Marie-Jo besteld. Nu blijf ik bij dit merk omdat de bh gewoon fijner en beter zit zonder de stekende beugels onder de oksels !

Snelle levering!

En zoals altijd in een mooi doosje met vriendelijk bedankje! Zo leuk!

Goede service, vlotte levering

corect

goede info mooie bh en niet lang wachten op je pakje

de service is perfect . mooi verpakt

Snelle en correcte levering

Veel keuze, snel geleverd in mooie doos. Inhoud ook heel mooi verpakt. Heel leuk dat het gratis retour is ook.

Snelle correcte verwerking van mijn bestelling , alles was naar wens

alles is prima oke

alles prima in orde

Aangenaam

Een goed zittende bh en slip

Duidelijke site, snelle levering.

geweldig

ik was aangenaam verrast over hoe makkelijk de bestelling geplaats was, hoe snel de levering gebeurde en over de mooie verpakking. zeker voor herhaling vatbaar

fijn jullie website te leren kennen

correcte service en mooie producten

Perfecte en snelle levering van bestelde product

Correcte en heel vlugge levering

Altijd tevreden

Ik koop altijd hetzelfde merk. Maten kloppen steeds. Prima service. Snelle levering en terug betaling.