correcte en heel vlugge levering zoals aangegeven

correcte en heel vlugge levering zoals aangegeven

super

heel vlotte service, mooie merken

Professioneel en klantvriendelijkheid

Werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling, goeie opvolging. Mooie verpakking :-)

Ik wil nog aankopen doen bij jullie.

Prima ervaring.

Zoals het hoort te zijn! Top!

:-)

Vlotte levering. Indien artikel niet ok is, volgt bij retour ook snelle terug betaling. Producten waren van goede kwaliteit

Super vlotte bestelling, levering

Binnen een paar dagen mijn bestelling ontvangen. Bh bevalt prima. Jammer genoeg kon ik mijn kortingcode niet invoegen, maar ook dit was super vlot geregeld via de klantendienst!!

snel en makkelijk

anders dan op andere sites krijg je hier heel snel antwoord bij vragen; je vindt makkelijk een mooi en passend model dat snel geleverd wordt. Heel tevreden.

Het was mijn 2de keer dat ik een bh kocht bij Annadiva, net zoals de eerste keer snel geleverd en zeer goede kwaliteit

ik ben tevreden

het is niet alleen wit zwart en huidskleur maar wel verschillende kleuren in beha

gewoon geweldig

altijd zijn de bestelingen corect uitgevoerd

Heel tevreden

Goede communicatie. Vlugge correcte levering. En heel tevreden over mijn bh.

Heel tevreden altijd het merk waar van ik al jaren klant ben.

zeer gunstige ervaring

correcte en vlugge terugbetaling, hartelijke dank hiervoor

Zeer tevreden.

Zeer correcte en snelle afhandeling van mijn bestelling

Altijd correcte en snelle levering. Ook bij een telefonisch gesprek wordt alles snel en op een vriendelijke en eerlijke wijze opgelost.

Mooie lingerie met zorg behandeld!

Ik ben steeds tevreden over jullie service !

kwaliteitsvolle lingerie

Duidelijke omschrijving - goede service

Reeds 3 bestellingen super goed, helemaal in orde ontvangen. Proficiat en bedankt. Groetjes

3 bestellingen supergoed en helemaal in orde ontvangen.

Perfectie in klantvriendelijkheid

Doorheen de zoektocht naar goede lingerie, kon ik steeds terecht op de website van Annadiva. Bij het openen van mijn pakje, was een handgeschreven nota, zeer aangenaam! Ondanks de beha niet goed zat (maat) staat de klantvriendelijkheid steeds op nummer 1. Een echte aanrader om bij jullie te shoppen!

Perfect,maten en de leveringje kan rustig

Je kàn rustig je keuze maken model en kleur en extra vlug geleverd

Snelle service, mooi pakje

Vlotte levering Zeer mooi verpakt Hier bestel ik zeker nog.

Zeer correcte communicatie wanneer iets niet voorradig was. Voorstel gegeven en staan open voor eigen voorstellen. Steeds feedback en correcte verzending en terugbetaling.

Zeer goede service.

Ik werd perfect op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling. Ook de reden voor de vertraging werd mij op tijd en duidelijk meegedeeld.

Snelle levering, ruime keuze