Prima.

Grote variatie aan lingerie. Goede uitleg over pasvorm en maten. Prima klantenservice.

Nog niets ontvangen

Ik kan moeilijk beoordelen, meer dan een week na bestelling nog niets ontvangen, alleen een mail om te zeggen dat er vertraging is, zonder opgave van nieuwe termijn.

Beste Linda, Hartelijk dank voor jouw review. Wat vervelend om te lezen dat jij jouw bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Helaas bleken de items uit jouw bestelling niet direct uit voorraad leverbaar. Daarnaast is er nog enkele vertraging ontstaan door het afgelopen Paasweekend. Wel verwachten wij binnen enkele werkdagen jouw bestelling te kunnen versturen. Zodra jouw bestelling compleet is ontvang jij van ons een e-mail met daarin jouw persoonlijke Track&Trace. Mocht jij hier echter nog vragen over hebben vernemen wij dat uiteraard ook graag. Met vriendelijke groet, Team Annadiva

Snelle levering, mooi verpakt.

Snel en met zorg geleverd

De juiste maatvoering was gemakkelijk te vinden en de levering was snel en met zorg gedaan

In alles correct, levering, retour

Bestelling plaatsen, berichten wanneer het geleverd gaat worden, mooi en met zorg verpakt. En bij retour geen probleem

Snelle levering. Artikelen netjes verpakt.

alles is heel goed verlopen en zit als gegoten

Het badpak is zoals omschreven en men hft mij goed geholpen om de juiste maat te bestellen

Zeer blij met het bestaan van een webshop als Annadiva. Er is een groot aanbod aan kwaliteitsvolle, prachtige lingerie waar ook iemand met een vollere buste terecht kan. Het is een selectie van de allerbeste merken en je bestelling wordt steeds snel geleverd in een hele nette doos met je product liefdevol ingepakt in papier met een leuke sticker. Het wasvoorschrift of de handtekening van het personeelslid dat je bestelling inpakte erbij, is ook een toffe touch. Echt een cadeautje voor jezelf. Ik blijf trouw aan mijn favo winkel voor lingerie, zowel de webshop als de fysieke winkel.

Mooi assortiment, mooi verpakt en snelle levering

Mijn setje zit prachtig. Communicatie met bedrijf verliep vlekkeloos.

Goede en snelle service!

Vlotte bezorging, juiste maten, veel keuze. Jammer dat terugsturen niet gratis is, maar langs de andere kant maakt dat je bewust van de impact op het milieu!

geweldig

ik bestel het liefst bij annadiva ze zijn vriendelijk en alles is altijd goed ingepakt en ik hou van prima donna en zit daarom goed bij anadiva

Leuke webshop

Altijd mooie producten en correct leveren

Heel goeie service en heel snelle verzending

Prima webshop

Fijne website. Goede prijzen. Prima klantendienst. Kortom: top!

Tip top!

Perfecte maat altijd. Prijs kwaliteit super. Levering zoals beloofd.

Alles verloopt correct

Alles verloopt prima

Steeds correct en snelle en goede service

Fantastisch!!!

Ruime keuze, veel tips die het kiezen van een bh helpen, heldere communicatie

Ik had een probleem met mijn bestelling en werd heel goed en snel geholpen ‘

Perfectie

Ik bestel, het wordt snel geleverd, netjes verpakt. Moest het nog niet oké zijn, kan je het nog altijd terug sturen. Ook op de chat wordt geantwoord.

Vlotte levering

Correcte en vlotte levering

Op alle vlakken, best tevreden.

Op alle vlakken, best tevreden. Door steeds hetzelfde merk te kiezen kan je vertrouwen dat de maten overeenstemmen en dat alles comfortabel zit. (Prima Donna) Degelijkheid van de materialen, mooie vrouwelijke look, mooie kleuren. vaak gebruik van kant. Prijs ligt wat hoger, maar prijs/kwaliteit is best ok.

Correct, snel, betrouwbaar,

Zeer comfortabel

Zit zeer comfortabel en heb veel minder last van de artrose in mijn schouder , een echte aanrader .