Correcte en stipte levering. Overzichtelijke website, gemakkelijk bestellen

Zie hierboven

Top service!!

Alles naar wens en snelle service!!

vlekkeloos

vlekkeloos

een aanrader

Perfecte maat, goede prijs.

Prima.

Zeer correct word je op de hoogte gehouden van de verwerking van de bestelling. Leuke verpakking

juiste maat

Eindelijk eens een juiste maat. Meeste maten zijn zo verschillend maar bij Anadiva kloppen ze volledig. Fijn zo!

Super goede service!

Correct en snelle levering redelijk makkelijke website en veel merken

Correct, snel, en veel keuze

Het was jammer genoeg geen juiste maat maar het terugsturen verliep ook goed ende terugbetaling zal eerstdaags gebeuren

Voor herhaling vatbaar

Eerste keer dat ik hier bestelde. Alles netjes en verzorgd ingepakt. Persoonlijk kaartje erbij. Prima ervaring!

Maten komen niet goed uit

terugestuurd vandaag 19/7/2021

Slecht

Mijn bestelling is niet aangekomen maar wel betaald. Kan u dit nakijken?

Beste Marleen, Hartelijk dank voor jouw review. Wat vervelend om te lezen dat jij jouw bestelling niet hebt ontvangen. Wij hebben deze echter retour ontvangen en komen hier graag per mail bij jou op terug ter informatie. Mocht je hier nog vragen over hebben, vernemen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Team Annadiva

Niet nieuw

Badpak was waarschijnlijk al veel gepast en doorgestuurd ....jammer is nochthans mooi ...

Beste Mireille, Hartelijk dank voor jouw review. Wat ontzettend vervelend te lezen dat jij niet tevreden bent over het badpak dat jij van ons hebt mogen ontvangen. Wij komen hier graag per mail op terug om dit alsnog naar tevredenheid op te lossen. Namens Annadiva excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Klantenservice Annadiva

Vlotte bediening

Communicatie kan beter, verder alles prima!

Eerste klas producten voor een goede prijs. Na bestelling geen bevestigingsmail ontvangen, meerdere dagen zonder nieuws.

mooi

snelle en goede levering

Snelle service. Super mooi, heel goede kwaliteit!

Vlotte afhandeling en snelle levering

zeer goed super content.

Super goed zo mooie bh en zeer goede kwaliteit zal zeker nog bestellen

Correcte en vlotte levering!

Correct, snel, interessant

Zeer goede , vlotte service!

Zeer goede vlotte service!

Vlot

Vlotte bestelling en levering. Een opmerking misschien best vermelden of jullie Europese maten of Franse maten gebruiken bij bestelling

Correcte en snelle service

De producten zijn van uitstekende kwaliteit. De levering is snel en verzorgt.