Fijne aankoop

Vlotste levering van alle online shops !

Als je iets voor 17h besteld, is het idd volgende dag bij jou thuis geleverd Priper verpakt en alle formulieren om te retourneren zitten reeds in verpakking - dus geen gedoe met online zoeken en afprinten

Vlotte levering

Mooie korting op de website en goederen zijn heel vlot geleverd. Voor herhaling vatbaar, blij met mijn aankoop!

Ik was op zoek naar eenzelfde BH van Freya en AnnaDiva had ze in de juiste maat en heeft heel snel geleverd

Perfect in orde

Perfect in orde, bedankt!

Uitstekende service!!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Topervaring

Fijne prijs Veel keuze Snelle levering Feelgood verpakking!

Duidelijke site en snelle levering.

Top !

Goede service en was snel geleverd grt De Wever Christine

correct, handig, gemakkelijk

eenvoudige, gemakkelijke en duidelijke service

Goede kwLiteit maar duur en geen solden in mijn maat.

Kwaliteit maar duur en nooit dolden in mijn maat.

Deze keer vlotte levering

maat was niet correct, ik kon onmiddellijk terugsturen en zonder vragen werd er terugbetaald. Zo hoort het, duidelijke afspraken maken goede vrienden. Prima communicatie!

Pakketje mooi verpakt ontvangen. Plezier om open te maken

Perfecte lingerie!

Snelle en correcte levering. Steeds de mooiste lingerie en perfecte kwaliteit. Vriendelijke klantendienst. Mooie verpakking! Ik ben fan!

Zeer accurate dienstverlening!

Snelle en kwaliteitsvolle levering. Overzichtelijke site met duidelijke omschrijving van de koopwaar.

Goed verlopen

Veel keuze, juiste info en correcte levering.

Vlotte service, mooie kwaliteit. Het pakketje is zo mooi met de post en het persoonlijk briefje erbij vind ik top!

Mooi ingepakt en snel geleverd

Zeer vlotte correcte service

Kwaliteit!

Heel tevreden over de kwaliteit en service.

Snel geleverd, maat correct en prima kwaliteit.

Heel mooi, goede kwaliteit en het voornaamste ze zitten altijd goed!!!

Ik wil enkel nog prima donna!!! Nog nooit teleurgesteld geweest. Mooi afgewerkt, goede kwaliteit en het voornaamste ze zitten altijd even goed!!! Aanrader mijn dochter wil ook geen ander merk..

uitstekend

super

Veel keuze goede info Snelle levering Leuke extra's zoals kirting bij verjaardag