Bestellen zonder voorraad

Ik bestelde uit de soldenaanbieding twee beha’s. Dat was op 1/1, levertijd 2 - 5 werkdagen. Allebei kon ik ze in mijn mandje plaatsen, de maat was beschikbaar. Toch kreeg ik dagen later bericht dat één van de twee dan toch niet beschikbaar was, er was geen voorraad. Zeker in een online winkel zou je toch mogen verwachten dat de beschikbaarheid van de voorraad up-to-date is. We zijn nu 9/1, en ik wacht nog altijd op de tweede.

Beste Rita, Hartelijk dank voor jouw review. Wat vervelend om te lezen dat jij onze service als onvoldoende hebt ervaren. Hoewel jouw bestelling bestond uit items die in de sale waren konden wij deze nog nabestellen bij onze leverancier voor deze aangepaste prijs. Later is echter gebleken dat ook de voorraad bij de leverancier niet toereikend bleek. Hier waren wij helaas niet eerder van op de hoogte anders hadden wij jou uiteraard direct geïnformeerd en ook de voorraad gecorrigeerd. Het tweede item uit jouw bestelling is inmiddels verzonden. Hierover heb jij ook een e-mail ontvangen met daarin jouw persoonlijke Track&Trace. Mocht jij hier nog vragen over hebben, bel of mail ons dan gerust nog even. Met vriendelijke groet, Team Annadiva

Grote keuze en goeie service

Mijn maat was nog in voorraad.

totaal geen communicatie

Ik bestelde 30 december mijn eerste produkt en enkele dagen later een tweede. De levering zou ongeveer 3 à 5 werkdagen duren. Ik heb tot nu toe (7 januari) van geen van beide bestellingen nog iets gehoord of gezien. Op hun website vind ik voor beide bestellingen 'in verwerking', that's it. Dit was de eerste keer dat ik bij deze shop bestelde maar op deze manier hoeft het voor mij niet meer. ik deed bij deze shop 2x een bestelling, waarvan de oudste op 30 december. Tot vandaag toe totaal niets van communicatie, zelfs geen track & trace. Op hun site blijft vermeld staan 'in verwerking'. Heb enorm spijt dat ik daar ook een 2de bestelling deed, waarvan ik uiteraard ook nog totaal niets heb gehoord. En niet afkomen met excuus 'druk met de feestdagen' want een informerende mail sturen kost maar enkele seconden. Deze shop nooit meer! Er zijn genoeg andere plaatsen waar je deze produkten kan kopen.

Beste Wendy, Hartelijk dank voor jouw review. Wat vervelend om te lezen dat jij jouw bestellingen nog niet hebt mogen ontvangen en onze service als onvoldoende hebt ervaren. Wij hebben jouw bestellingen in goede orde ontvangen, echter bleken beide items niet direct uit voorraad leverbaar. Bovendien plaatste jij jouw eerste bestelling op zaterdagavond. Hierdoor konden wij dit item pas op 2 januari nabestellen bij onze leverancier. Wij verwachten jouw bestellingen elk moment gereed te kunnen maken voor verzending. Hierover ontvang jij nog een e-mail ter bevestiging met daarin jouw persoonlijke Track&Trace. Mocht jij hierover echter nog vragen hebben vernemen wij dat uiteraard ook graag. Met vriendelijke groet, Team Annadiva

Uitstekend!

Beste sportbeha die er is voor mij van Panache.

Uitstekende kwaliteit en goede service

Geweldige service

Snelle levering, bij problemen helpen ze je via mail. En vooral het is een prachtige bikini die perfect past! Ik ben een happy customer!

mooie lingerie,snel geleverd!

Eerste bestelling en er zullen er nog wel volgen in de toekomst. Bh past goed eindelijk een juiste maat gevonden.

tevreden klant

Heb 2 BH's besteld, beide hebben een goede pasvorm, stevige beugels en een stevige stof, de éne bh is zeer aangenaam om te dragen, de andere vind ik iets minder, de beugels schuren precies tegen de stof en dat is ambetant om te dragen. Vermits hij al gedragen is kan ik hem natuurlijk niet terugsturen... Bestelling correct ontvangen

Heel veel keuze !

Heel veel keuze en snelle levering.

Vlot geleverd!

Goeie communicatie en heel snel geleverd.

perfeckt

.telkens als ik een bestelling heb geplaatst dan zijn de maten heel juist. en ook de juiste Bh vindt ik heel leuk heb daarom ook al mijn bh bij annadiva al bh koop kan heel rustig mijn keuze maken daarvoor dank

Fantastisch!!

Alles verliep super!

super !

zeer goede communicatie snelle levering top

Heel tevreden, zowel over het product, het contact via mail, de verpakking, de bezorging.

zeer goed

Mooie kwaliteit, mooi verpakt, tijdig aangekomen, makkelijke retour (maat verkeerd gekozen door mezelf)

Goede ontvangst via b-post

kwaliteit, veel keuze, lage prijzen

Zeer klantvriendelijke website, het is gemakkelijk om te bestellen! Ze hebben een uitgebreide keuze en ze hebben lage prijzen en dikwijls promoties!

Goed vooraf goed gemeten, maar toch niet echt goed zittende BH

De aangekochte BH past, maar zit toch niet echt comfortabel .... En dat wist ik pas na een dag of twee dragen ....

Beste Miek, Hartelijk dank voor jouw review. Wat vervelend om te lezen dat jij ontevreden bent over jouw aankoop, hier komen wij graag bij jou op terug. Met vriendelijke groet, Team Annadiva

Vlotte bestellingen, vlotte verwerking

‘Alles correct verlopen en snelle levering Het enige minpuntje is het winkelmandje. Ik plaatste er iets in en wou nog een volgende aanbieding afwachten om dan een gezamenlijke bestelling te plaatsen. Ik voelde de druk om mijn eerste artikel af te rekenen als dwingend aan. Misschien de klant even laten weten hoeveel dagen de bestelling in het winkelmandje mag blijven staan. Dan is het duidelijk. Ik wou namelijk verzendkosten besparen.

Beste Marie, Hartelijk dank voor jouw review, wij waarderen het enorm dat jij de moeite hebt genomen deze te schrijven. In jouw review geef jij aan dat jij meer informatie had gewenst omtrent het reserveren van een item. Helaas is het echter niet mogelijk om items in jouw winkelmandje te reserveren, dit geven wij ook aan in onze webshop. Mogelijk heb jij dit over het hoofd gezien, om die reden komen wij hier graag nog via e-mail bij jou op terug. Ook is het goed om te weten dat een bestelling kosteloos wordt verzonden bij besteding vanaf € 60,00. Mocht jij hier echter nog vragen over hebben vernemen wij dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Team Annadiva

Supersnelle levering en een topservice bij de klantendienst!

Binnen de week in huis (soms zelfs al dag nadien). Geen probleem om terug te sturen of geld terug te krijgen. Groot aanbod.

Super goede service

Altijd duidelijke communicatie en zeer goede website waar je alles zeer overzichtelijk kan terugvinden. Ik ben fan van Annadiva en keer regelmatig dus terug.

Correcte levering, perfect passend, helemaal wat beloofd is.